Dat staat er niet eensquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je deze computer open klikt, heb je dan daarboven wel een balk? want zelfs daar kun je websites invoeren en dan gaat ie ook gewoon verbinden
Ja natuurlijk wel bij meer dingenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een neglect alleen bij het wassen? Nog nooit van gehoord![]()
Maar wel mooi is dat he, fijn gevoel als je er bij iemand "door komt", daar doe je het voor
Dat klinkt wel mooiquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik dacht beetje bronze oranje achtig maar vorig jaar gekocht en ligt nog in doos dus weet nog niet helemaal zekerleeghoofd
mag je wel usb gebruiken? Anders firefox vanaf usb?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat staat er niet eens
[..]
Ja natuurlijk wel bij meer dingenMaar hij kon zich best goed redden, alleen moest er altijd iemand bij het wassen bijzijn om te zeggen van Hey, vergeet je links niet ook te doen? Hij noemde mij ook altijd standaard Limburger
will do! voordat de boom helemaal afgeragd word zal ik foto makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel mooi
Post je wel een foto van het eindresultaat?
Volgens mij lukt dat ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag je wel usb gebruiken? Anders firefox vanaf usb?
ja dat klopt ook wel. Ik weet het verder ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat ik wel vind van veel verpleegkundigen, MBO meer dan HBO, is dat ze overal cursussen voor willen volgen en tijd voor willen hebben vanuit de werkgever. Ik vind het nogal logisch dat je ook zelf je vakgebied bijhoudt, ook in eigen tijd af en toe enzo. Ik volg ook weleens opleidingen die ik zelf betaal, gewoon omdat ik verder wil komen.
Maar bijscholing, tsja... ligt er wel aan, in de psychiatrie is het in ieder geval slecht gesteld daarmee, dat weet ik wel. Da's wel zonde.
Whahaha zijn je katten zo erg ja??quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
will do! voordat de boom helemaal afgeragd word zal ik foto maken
Ah, ik dacht al, dat kan namelijk natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel bij meer dingenMaar hij kon zich best goed redden, alleen moest er altijd iemand bij het wassen bijzijn om te zeggen van Hey, vergeet je links niet ook te doen? Hij noemde mij ook altijd standaard Limburger
dan zijn die poorten dicht gepleurd ja, bios zit zeker ook wachtwoord op?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat ook nietWe hebben zo eens foto's erop proberen te zetten maar de computer ziet dat ding niet eens.
Ehmz jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha zijn je katten zo erg ja??
Met SPW kun je veel kanten opquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja dat klopt ook wel. Ik weet het verder ook niet zo goed.
Wil nu iets spw-achtigs gaan doen, maar weet nog niet precies wat
Helaas zit op ieder niveau retardsquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met SPW kun je veel kanten op
Het betaalt alleen vaak geen ruk en je klasgenoten zijn soms retards, maar verder wel ene goeie basis
Ja, dat vind ik dus echt niet kunnen he... mijn leidinggevende wil dat om de zoveel tijd ook weer invoeren (stagiares inzetten als werknemers), maar dat houd ik iedere keer mooi tegen. Dat kan gewoon niet. Er is ook nog zoiets als kwaliteit leverenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef megamandy het volgende:
Oja, ik stond dus als stagiaire boventallig maar als ik er niet was had er maar 1 iemand de leiding over 3 afdelingen, daar zaten 23 man op
Ik heb daar echt veeeeeeeeeel te weinig discipline voorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Helaas zit op ieder niveau retards
Hoera voor thuis studeren
Denk het wel. Ze zijn gewoon te slim bij ons op het hoofdkantoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan zijn die poorten dicht gepleurd ja, bios zit zeker ook wachtwoord op?
Ik ben nog aan het twijfelen om inderdaad de brede SPW te pakken of gelijk Pedagogisch medewerker specifieke doelgroepen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met SPW kun je veel kanten op
Het betaalt alleen vaak geen ruk en je klasgenoten zijn soms retards, maar verder wel ene goeie basis
2 rooie pubersquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha zijn je katten zo erg ja??
THEY ALL HAVE NO SOULSSSSSSSSS AT SJAAN'S HOUSE!!!!!!quote:
met lang haar met krullen en groene ogen is het mooistquote:
O jee, hij is sigaretten halenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed dat je het zegt, ik ben mijn vent kwijt geloof ik
Heb hem al een half uurtje ofzo niet gezien, zat net nog op de bank te snurken/stinken whehehe
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met lang haar met krullen en groene ogen is het mooist
Hij zat te schijten, is nu weer te voorschijn gekomenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O jee, hij is sigaretten halen
Ja da's mooi!quote:
Ditquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef megamandy het volgende:
Beautylab heeft dus weer een artikel over klantvriendelijkheid en dan nu vanuit het oogpunt van de verkopers. Mascha had dit schijnbaar ook laatste. Nu zitten die meiden in de comments allemaal te bekvechten met elkaar
![]()
Ja je aapt Mascha na blablabla, nee dat is niet zo, Mascha heeft nu pas een artikel over dit en dit en Serena had dat al een half jaar geleden blablabla
OMG maar dan moeten ze Chanel en Dior en alles snel mailen dat ze niets meer hebben om te revieuwen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Blijkbaar is het blogmateriaal (lees: reclamemateriaal) op
quote:
Mijn collega zat vanmiddag allemaal chippendales te bekijken. Ben samen met andere collega aan het broeden op een plan om, met hulp van systeembeheer, allemaal chippendales op haar computer te laten verschijnen als ze het niet verwacht. Of dat systeembeheer haar via de mail op de vingers tikt. Dus als iemand nog een briljant idee heeft?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag alleen geen vieze plaatjes kijken geloof ik
ZOMG IK MIS DE REL!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef megamandy het volgende:
Beautylab heeft dus weer een artikel over klantvriendelijkheid en dan nu vanuit het oogpunt van de verkopers. Mascha had dit schijnbaar ook laatste. Nu zitten die meiden in de comments allemaal te bekvechten met elkaar
![]()
Ja je aapt Mascha na blablabla, nee dat is niet zo, Mascha heeft nu pas een artikel over dit en dit en Serena had dat al een half jaar geleden blablabla
Klopt, da's dan ook weer een typisch Fok grapje, oh nee, garpjequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
OMG maar dan moeten ze Chanel en Dior en alles snel mailen dat ze niets meer hebben om te revieuwen!
alhoewel zij volgens mij wel gewoon review schrijven
dan moet je bij Sjaan zijn, die weet dat vast (als je systeembeheerder mee wil werken dan he)quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn collega zat vanmiddag allemaal chippendales te bekijken. Ben samen met andere collega aan het broeden op een plan om, met hulp van systeembeheer, allemaal chippendales op haar computer te laten verschijnen als ze het niet verwacht. Of dat systeembeheer haar via de mail op de vingers tikt. Dus als iemand nog een briljant idee heeft?
Echt hequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Het blijft de briljantste smiley ooit
Ik whatsappte die ooit naar mijn moeder, toen vroeg ze waarom ik moest huilenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt heIk gebruik hem ook vaak op skype met mijn vriend. Alleen vraag ik mij af of hij mij dan wel snapt
ik mis hem vaak als ik op whatsapp of in een sms wat wil typenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt heIk gebruik hem ook vaak op skype met mijn vriend. Alleen vraag ik mij af of hij mij dan wel snapt
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Die bij ons hebben echt géén humor en zijn dom... Tijd geleden was er een mailstoring (niks werkte meer qua mail otvangen en sturen) op alle locaties behalve die van mij, hadden ze een mail gestuurd met daarin dat ze op de hoogte daarvan waren en de vraag of mensen niet meer naar de wilden bellen om dit door te geven, hendig!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik whatsappte die ooit naar mijn moeder, toen vroeg ze waarom ik moest huilen
+1quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik mis hem vaak als ik op whatsapp of in een sms wat wil typen
quote:ik denk dat beautygloss veel populairder is dan beautylap. Je merkt het gewoon ook aan de comments. Mascha heeft altijd veeeeeeel meer comments. en ik vind haar filmpjes altijd veel leuker, maar vind beautylab ook wel leuk hoor.
quote:Ik vind beautygloss ook vind leuker, zij is ook veel succesvoller. Kijk eens naar al die prijzen die ze gewonnen heeft. Zegt al genoeg lijkt me. Jammer maar die artikel van beautygloss over dit onderwerp was ook leuker.
quote:De meiden die het nu nodig vinden negatieve comments te plaatsen of zo nodig te moeten posten dat ze andere bloggers beter vinden, lopen volgens mij een groot risico later zelf van die zeikklanten te worden…
Beetje onvolwassen en het zegt veel over jullie als persoon…
quote:Nou meid, dan ga je toch lekker daarheen? Kom dan ook niet hier naar toe om te gaan zeiken!
quote:Heel relevant om te zeggen hier. Sorry dat ik ook even moet whinen, wil ik liever niet, maar goed. Ik vind het een beetje schaamteloos en vooral met waar deze algehele topic over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |