Welke Masja?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik hout van adoraties! Ik heet mascha!
Mascha Feoktistova toevallig?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik hout van adoraties! Ik heet mascha!
Hmmmm, Mascha Feoktistova, Mascha Feoktistova, waar ken ik die naam nou van?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mascha Feoktistova toevallig?
Die narcist?
Die tiener-uitzuiger?
Ja, díe!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, Mascha Feoktistova, Mascha Feoktistova, waar ken ik die naam nou van?
Is dat niet dat mokkel wat tienermeisjes naait en in dekentjes op de bank zit te ranzen terwijl ze filmpjes opneemt???
Evillllllllllllquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Loqi het volgende:
vanaf de grond in lief zn bovenbeen springenepische beesten
claws: if you got em, flaunt em!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Loqi het volgende:
vanaf de grond in lief zn bovenbeen springenepische beesten
Oh no, it's the claw, it's the claw!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
claws: if you got em, flaunt em!
Volgens mij bant Mascha Feoktistova ook heel veel mensen van haar site als iemand vraagtekens bij haar stukjes zetquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, Mascha Feoktistova, Mascha Feoktistova, waar ken ik die naam nou van?
Is dat niet dat mokkel wat tienermeisjes naait en in dekentjes op de bank zit te ranzen terwijl ze filmpjes opneemt???
Dat!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
claws: if you got em, flaunt em!
Werkelijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij bant Mascha Feoktistova ook heel veel mensen van haar site als iemand vraagtekens bij haar stukjes zet
Ja tuurlijk. Dat is niet het commentaar dat ze wil hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij bant Mascha Feoktistova ook heel veel mensen van haar site als iemand vraagtekens bij haar stukjes zet
lolquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh no, it's the claw, it's the claw!
[ afbeelding ]
Bwhehehhequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh no, it's the claw, it's the claw!
[ afbeelding ]
Eten is overratedquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had macaronizooi gehaald om snel te kunnen gaan eten (want honger), maar nu zit ik weer achter Fok.... Kansloos, ik ben het
Ik BEN eigenlijk Fokquote:
Yepquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef Debsterr het volgende:
Kip, jij had toch met Black Friday besteld? Mijn kwasten zijn er nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |