Doe een tegenbod zou ik zo zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Maar je bod gaat hem niet worden. Staat genoteerd, maar ik wil er toch echt wat meer voor hebben.
Oké. Bij deze een bod van 2,- Inc verzenden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Helaas. Anders had het in de FHF gestaan.
Op tweakers is een pagina met een aantal reviews te vinden: http://tweakers.net/price(...)z-4.html?sort=chrono Over het algemeen is vrijwel iedereen erg enthousiast over deze speakers. Zeker voor het geld wat het nieuw kostte. Er is op tweakers ook een prijshistorie te vinden. Zelf heb ik deze speakers voor ¤70,- gekocht (heb de factuur nog) en mede omdat ze zeer weinig gebruikt zijn en erg goed behandeld, vind ik mijn vraagprijs van ¤50,- erg redelijk. Dit is iets minder dan driekwart van de nieuwprijs. Er staan op dit moment op marktplaats nog 3 van deze setjes te koop, waarvan de vraagprijzen ¤50,-, ¤80,- en ¤100,- zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Doe een tegenbod zou ik zo zeggen.
Tevens ik ben vanmiddag een beetje aan het zoeken geweest op internet, en heb nergens die set gevonden.
Heb je misschien iets meer info? zodat ik een reviewtje kan lezen of een prijs of iets dergelijks, misschien doet da tmijn bod wel verhogen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoteerd. Ik laat het nog even staan, wellicht heeft iemand nog interesse.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:39 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Oké. Bij deze een bod van 2,- Inc verzenden.#1 en #17 dan in principe aan jou verkocht.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:09 schreef SambalMedia het volgende:
#1 5,-
#17 3,50
#45 9,- (zuilen heb je niet meer? Lichten zijn nog goed? Mijn main lamp van de ambx premium set is namelijk stervende en zou daarom wel wat aan de jouwe hebben)
6,75 verzendkosten
24,25 totaal
Onder voorbehoud dat ik wat aan #1 heb, zal even kijken of het de correcte aansluiting is, weet je misschien de lengte van die kabel? En is het gewoon een coax (zoals het er op de foto uitziet)?
De antenne is inderdaad coax en de kabel is zo'n 2 meter lang.
De zuilen van #45 heb ik niet meer. Het hele gebeuren is werkend de doos ingegaan. In principe ook aan jou verkocht, maar ik wil nog even afwachten of de andere heren interesse hebben.Dan ben jij de eerste.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef vuvuzela het volgende:
Als #1 hierboven niks wordt, hou ik me aanbevolen
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:52 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Op tweakers is een pagina met een aantal reviews te vinden: http://tweakers.net/price(...)z-4.html?sort=chrono Over het algemeen is vrijwel iedereen erg enthousiast over deze speakers. Zeker voor het geld wat het nieuw kostte. Er is op tweakers ook een prijshistorie te vinden. Zelf heb ik deze speakers voor ¤70,- gekocht (heb de factuur nog) en mede omdat ze zeer weinig gebruikt zijn en erg goed behandeld, vind ik mijn vraagprijs van ¤50,- erg redelijk. Dit is iets minder dan driekwart van de nieuwprijs. Er staan op dit moment op marktplaats nog 3 van deze setjes te koop, waarvan de vraagprijzen ¤50,-, ¤80,- en ¤100,- zijn.Bedankt, vreemd dat ik er niets over kon vinden, zowel op naam als op product nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, ik wil er 45 inclusief voor geven. Bedankt in ieder geval voor de info, top verkoper, mits levering e.d. met net zoveel zorg gaan als je topic!
Dankje!quote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Bedankt, vreemd dat ik er niets over kon vinden, zowel op naam als op product nummer.
Prima, ik wil er 45 inclusief voor geven. Bedankt in ieder geval voor de info, top verkoper, mits levering e.d. met net zoveel zorg gaan als je topic!
Dat lijkt me een deal. PM me je gegevens maarquote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Als je nou 45 ex zei hadden we direct een deal.Zullen we dan ¤50,- inclusief doen?
xD niet, sdhc welquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
#30.. vreet dat ding XD Picture cards.. en SDHC kaarten?
Veel plezier ermee dan!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:34 schreef classpc het volgende:
Alles is hier gister goed en wel aangekomen.
Ik wacht tot einde van het aankomende weekend, indien andere mensen geen interesse meer tonen zijn bovenstaande spullen voor jou.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:09 schreef SambalMedia het volgende:
#1 5,-
#17 3,50
#45 9,- (zuilen heb je niet meer? Lichten zijn nog goed? Mijn main lamp van de ambx premium set is namelijk stervende en zou daarom wel wat aan de jouwe hebben)
6,75 verzendkosten
24,25 totaal
Onder voorbehoud dat ik wat aan #1 heb, zal even kijken of het de correcte aansluiting is, weet je misschien de lengte van die kabel? En is het gewoon een coax (zoals het er op de foto uitziet)?
Pakje vandaag ergens binnen gehad (ik was zelf niet thuis) Zat netjes verpakt in bubbeltjesfolie, buitenom en binnenin. Werkt goed en er pompt nu evanescence uit om te testen.quote:#50: Logitech Z-4 is verkocht.
Bedankt, dat komt wel goedquote:
Ook jij heel veel plezier ermee dan!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Pakje vandaag ergens binnen gehad (ik was zelf niet thuis) Zat netjes verpakt in bubbeltjesfolie, buitenom en binnenin. Werkt goed en er pompt nu evanescence uit om te testen.
Puik thanks![]()
Indien je nog interesse hebt, verkocht aan jou!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:09 schreef SambalMedia het volgende:
#1 5,-
#17 3,50
6,75 verzendkosten
24,25 totaal
Bedankt voor je bod, helaas wel iets te weinig. Voor ¤13,50 exclusief is ie van jou.quote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef jeroen_is_hier het volgende:
#4: Sharkoon remote
12,50 inclusief geboden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:39 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Oké. Bij deze een bod van 2,- Inc verzenden.
Ging over #35quote:Op maandag 12 december 2011 19:52 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik laat het nog even staan, wellicht heeft iemand nog interesse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |