nog aparter vind ik het dat Domien niet eens in de Top15 staat en dat Timur daar juist vrij laag staat....Vind overigens de notering van TOR wel terecht hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 16:46 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook al ja en @Work verrassend laag.
Zoveel indruk maakt ie dus bij de luisteraarquote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog aparter vind ik het dat Domien niet eens in de Top15 staat en dat Timur daar juist vrij laag staat....Vind overigens de notering van TOR wel terecht hoor
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog aparter vind ik het dat Domien niet eens in de Top15 staat en dat Timur daar juist vrij laag staat....Vind overigens de notering van TOR wel terecht hoor
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.
[..]
[..]
Bezig met Klusjesmannen voor SR.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef alors het volgende:
[..]enige dag in de week dat ik C&S kan luisteren en dan krijg je dit
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:06:04Sander en ik zijn weer op pad geweest! De goorste klus die ik ooit heb gedaan.. Gebraakt.. Maar het is weer lachen! #SR11 #klusjesmannen reageer retweet
hij liever dan ik.....twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:11:207 km door de zeikregen gelopen, chocoladeletters verkocht, spaghetti onder 'n zeiltje gekookt, geetaleerd, kerstplaat opgenomen & verkocht.. reageer retweet
Ja, wat een heerlijk diepte-interview ookquote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
ja, maar gelukkig hangt Rinus aan de telefoon
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef 3rdRock het volgende:
hij liever dan ik.....twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:11:207 km door de zeikregen gelopen, chocoladeletters verkocht, spaghetti onder 'n zeiltje gekookt, geetaleerd, kerstplaat opgenomen & verkocht.. reageer retweet
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:14:33@gerardekdom mmm.. Ik lees je tweet vanuit een warm bad, met een glaasje bubbels in mijn hand..
En nu heb ik zin in kreeft! Succes! reageer retweet
Het wordt tijd dat die gast tegen zichzelf in bescherming wordt genomen, dat 1e nummer was nog grappig nu is het 1 grote ergernis.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
ja, maar gelukkig hangt Rinus aan de telefoon
Mee eens, dat is het allermeesterlijkste radio item ooit.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef borisz het volgende:
Complete uitslagen zijn gepubliceerd. Zie spoilers voor de net niet.
Mega AVRO Gouden RadioRing Top 50:
1. Ekstra weekend (NTR 3FM)
2. De Avondploeg (SLAM!FM)
3. Effe Ekdom (AVRO 3FM)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Man:
1. Gerard Ekdom (AVRO 3FM / Radio 6 Soul & Jazz)
2. Edwin Evers (Radio 538)
3. Giel Beelen (VARA 3FM/ Radio 6 Soul & Jazz)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Vrouw:
1. Annemieke Schollaardt (TROS 3FM)
2. Claudia de Breij (VARA 3FM)
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)een vakvrouw als Lara Rense op nummer 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen stemmen voor radioprijzen alleen maar op de popmuziek radiozenders
![]()
"ik bén niet verdwenen!"quote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |