ik word, per mail en telefoon, begleid door Stefan Kleintjes, ik kreeg een verwijskaart los vanwege gewichtsverlies door bv en ik moet eerlijk zeggen dat dat een enorme steun in de rug is (geweest) om de woorden van het cb steeds weer te kunnen weerleggen en naast me neer te leggen. Wat Mig zegt, het scheelt per cb etc hoe goed je begleidt wordt. Nadat ik één keer met Van Borst tot Boterham heb gezwaaid op 't cb, vragen ze hier alleen nog naar z'n ontwikkeling en nauwelijks nog naar z'n eet/slaappatroon. Dat geloven ze welquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb dat ook al ervaren hoor, ze kunnen zeer overtuigend overkomen op het CB.
Bij mij zeiden ze de laatste keer... 'Als ze de volgende keer nog 2-3 keer 's nachts komt, dan moeten we toch maar eens kijken wat we daar aan kunnen doen'
Toen dacht ik echt, wtf?![]()
En toch ga ik dan even aan mezelf twijfelen of ik het wel juist doe en of ik haar wel zo vaak moet blijven voeden, zeker omdat ze zo enorm hard groeit.
Maar na een uurtje leg ik dat naast me neer en volg ik mijn gevoel. Ik bedenk wel vaak van te voren wat te antwoorden op bepaalde vragen.
Nope, ik woon niet in de buurt volgens mij, ik woon op de Veluwe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef DJMO het volgende:
Woon jij in m'n buurt Juud? Dan zou ik hem graag een keer lenen van je
Toen ze op mijn cb begonnen dat Nathan maar 2 flesjes kv erbij moest krijgen had ik echt zoiets van je hebt niet eens jullie eigen LK geraadpleegd! Ik zei echt dat ik dat stom vond, nou ja, dan zou ze op mijn verzoek hun LK raadplegen, belt ze later op dat ik een telefonisch consult a x euro's met hun LK mocht hebben. Ja daag, ik heb mn eigen LK maar gebeld, graties. Ik heb ze toen echt laten weten dat ik geen kv bij ben gaan geven, en dat ik hun advies waardeloos vond. Wij zijn met 8 maanden af en toe kv gaan geven omdat ik de nachten niet langer vol hield, dan kreeg Nathan 100cc kv om 1 uur van manlief en kon ik in ieder geval 3 a 4 uur slapen. Maar dat hebben we op een gegeven moment ook weer afgebouwd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Jipster het volgende:
Ik kom even binnengevallen, niet bijgelezen want net terug van weekendje weg. Maar wil even bedanken voor de reacties en tips van vorige week.
J. was toen slechts 80gr aangekomen in 1,5wk en het cb wilde dat we gingen bijvoeden met kv. Het zat mij niet lekker, omdat ik juist het idee had dat de bv en het drinken beter ging. Na veel getwijfel besloten niet bij te voeden en het weegmoment 3 dgn later af te wachten. Als hij dan nog niet was aangekomen zouden we gaan bijvoeden hadden vriendlief en ik afgesproken. Hebben eigenlijk gewoon laten drinken zoals altijd, komt rond de 3u ook 'snachts en af en toe nog wat gekolfd snachts en dat gegeven, zodat we we wisten dat ie die ml in elk geval binnen heeft. En gelukkig was J. nu 150gram in 3 dgn aangekomen, zijn groei is dus niet erg gelijkmatig, maar dat kan natuurlijk met die bv.
Het cb blij, en ik durfde niet te zeggen dat we niet bijgevoed hebben met kv, want ik kreeg gelijk te horen, zie je! Dan is toch je productie niet goed en loopt hij terug etc.. Ze moesten eens weten..![]()
Dus we gaan hier voorlopig nog even zo door. Voor de zekerheid ga ik wel een week later weer wegen, om het wel even in de gaten te houden.
Wat goed!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Jipster het volgende:
Ik kom even binnengevallen, niet bijgelezen want net terug van weekendje weg. Maar wil even bedanken voor de reacties en tips van vorige week.
J. was toen slechts 80gr aangekomen in 1,5wk en het cb wilde dat we gingen bijvoeden met kv. Het zat mij niet lekker, omdat ik juist het idee had dat de bv en het drinken beter ging. Na veel getwijfel besloten niet bij te voeden en het weegmoment 3 dgn later af te wachten. Als hij dan nog niet was aangekomen zouden we gaan bijvoeden hadden vriendlief en ik afgesproken. Hebben eigenlijk gewoon laten drinken zoals altijd, komt rond de 3u ook 'snachts en af en toe nog wat gekolfd snachts en dat gegeven, zodat we we wisten dat ie die ml in elk geval binnen heeft. En gelukkig was J. nu 150gram in 3 dgn aangekomen, zijn groei is dus niet erg gelijkmatig, maar dat kan natuurlijk met die bv.
Het cb blij, en ik durfde niet te zeggen dat we niet bijgevoed hebben met kv, want ik kreeg gelijk te horen, zie je! Dan is toch je productie niet goed en loopt hij terug etc.. Ze moesten eens weten..![]()
Bij een volgende zou je kunnen overwegen, als die ook allergische reacties heeft, om een dieet te volgen en dit samen te stellen met een dietist... Vitamine en mineralen kun je altijd wel aanvullen met supplementen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef e-mama11 het volgende:
Ik ben toen ons meisje 3,5 mnd was nood gedwongen gestopt met bv, zij had dus danig veel last van voedsel allergieen dat ik zelf te veel voedingsstoffen mis liep en daardoor ernstig vermoeid raakte. Heb er wel heel erg van genoten! Heb het er ook moeilijk mee gehad om dit besluit te maken maar het kon gewoon niet anders...
Dat vind ik echt slecht!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef e-mama11 het volgende:
Ik werd toen door cb ook naar dieetiste gestuurd maar zij vertelde mij vooral wat ik níet mocht hebben... met als gevolg dat ik zo'n beete leefde op: snoep, groenten en fruit...
Dat idd ja, hier zelfde verhaal. Wat stom zeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt slecht!
Ik heb bij Jennifer een koemelk, kippeneiwit en soya vrij dieet gevold, de dietist kon mij gewoon standaard velletjes geven met allemaal productnamen wat ik allemaal kon eten..
Stond gewoon netjes op bluebandbrood, maar niet de puntjes... enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |