Ow das wel flink balen zeg! Ik heb eigenlijk nooit hele stukken etenswaren gevonden in de was want dat zat nooit op de slab. Ik zou dus wel effe de slabben redelijk schoonvegen dan voordat ze de was in gaanquote:Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef Zana het volgende:
Ehm, net een was gedraait met de vieze slabben erin...ze kwamen bijna net zo vies eruit als ze erin gingen, overal stukjes fruit ( banaan ?) tussen de overige was en op de slabben...
Doen jullie een voorwas of altijd vlekverwijderaar erin, ik had gewoon zoals altijd 40 graden zonder voorwas en normale hoeveelheid wasmiddel.
Dat ziet er al veel minder hondebakkerig uit!quote:Op maandag 12 december 2011 14:59 schreef Vanyel het volgende:
Of de Bibetta!
[ afbeelding ]
Geen plastic (want neopreen), wel een bakje. Ook verkrijgbaar met mouwen.
Mensen die bang zijn voor een vlekje, zouden twee keer moeten nadenken of ze wel aan kinderen zouden moeten beginnenquote:Op maandag 12 december 2011 15:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb me erbij neergelegd dat de vlekken gewoon niet meer uit de slabben gaan. En voor de ergste knoeipartijen (tomatensaus, appelstroop) gebruik ik de slabben die Twinkly noemde.
Ook wordt kleding wel eens vies en ik heb me erbij neergelegd dat kinderen nu eenmaal vies wordenAls ik bang ben dat een vlek er niet meer uitgaat dan stop ik de kleding aan het einde van de dag in een sopje met Biotex, eventueel eerst ingesmeerd met ossengalzeep. In principe gaan alle vlekken er zo wel uit. Je kunt natte kleding met vlekken ook in de zon leggen.
Heejquote:Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mensen die bang zijn voor een vlekje, zouden twee keer moeten nadenken of ze wel aan kinderen zouden moeten beginnen![]()
jij ging laatst uit je plaat omdat juud een beetje een lullige opmerking maakte, nu doe je precies het zelfde.. beetje hypocriet of niet??quote:Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mensen die bang zijn voor een vlekje, zouden twee keer moeten nadenken of ze wel aan kinderen zouden moeten beginnen![]()
Bij borstvoeding is het overigens toch juist zo dat ze op de nachtvoedingen het hardste groeien?
ik zet er een knipoog bij, en ik zeg alleen dat er over na zouden moeten denkenquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij ging laatst uit je plaat omdat juud een beetje een lullige opmerking maakte, nu doe je precies het zelfde.. beetje hypocriet of niet??
Anhyways ontopic..
Hier is de spruw in zijn mondje sinds gisteren ochtend weg, nu heb ik vandaag ook nog braaf elke voedig zijn mondje en mijzelf behandeld met de nystanine en dat helpt goed, maar nu is t flesje bijna leeg.. denk dat ik er nog tot morgen rond 12 uur de voedingen mee haal..
mrgenochtend toch nog om herhaal recept vragen of zou het voloende zijn?
Hij hapt weer prima aan en klakt niet meer etc. maar weet dus niet ofdat t genoeg is zo..
oke dan bel ik morgenochtend nog ffquote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Ticootje het volgende:
Altijd nog ff nabehandelen evenstar. Echt nog wel een paar dagen nadat de klachten weg zijn.
joh.quote:
Ja, ik herken dat ook (dat vergeet je dus gewoon he) is bij mij overgegaan, geen idee meer wanneer, denk na een week of 5/6 ofzo. Rotgevoel is het!quote:
Het kan een zuigblaartje zijn? Midden boven op de bovenlip?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:24 schreef jessie het volgende:
Kom ik weer met een vraagje.
Ik zie nu bijop zijn lippen witte blaartjes, vooral op zijn bovenlip.
Ook op zijn bovenkaakje waar zijn kiesjes ooit komen zie ik dat. Dacht eerst nog nu al een puntje van een kiesjemaar stom gedacht natuurlijk.
Is dit nu spruw? Het ziet er niet uit als aanslag, maar echt als blaartjes. Of komt dit door het verkeerd aanleggen of door wat?
ik heb 't bijna elke maand wel een keertje. Is het mogelijk dat dit door m'n spiraaltje komt? (koperspiraaltje)quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Het kan een zuigblaartje zijn? Midden boven op de bovenlip?
Ik zit op mobiel dus kan niet makkelijk een plaatje voor je zoeken.
Zuigblaartjes zijn volgens mij geen teken van verkeerd aanleggen. Hoort erbij.
DJMO, ik ben ook een keer ongesteld geweest zonder bloed. Zwaar irritant! Wel krampen en alles, maar geen bloed.
Ik heb een mirena, dus dat zou het kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb 't bijna elke maand wel een keertje. Is het mogelijk dat dit door m'n spiraaltje komt? (koperspiraaltje)
ik word op mijn cb raar aangekeken dat ik Geert nog steeds voed, omdat bij het destijds bij Jan zo giga fout is gelopen (óók door het verplichte wekelijks wegen wat me onnodig veel stress opleverde). Echt, stress is dé factor waarbij het bij veel mama's de mist ingaat heb ik het idee ...quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:46 schreef Jipster het volgende:
Haha toen ik net schreef dacht ik eigenlijk hetzelfde.. is even overleggen hier thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |