abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105463811
Wat vervelend Jessie -O-
Het kan enorm verschillen per weegschaal dus om er echt iets zinnigs over te zeggen zou je zeker nog eens moeten gaan wegen op dezelfde weegschaal.
T is lastig om te beoordelen of hij teveel is afgevallen of niet, ik zou zelf, mocht je je naar aanleiding hiervan zorgen maken over zijn intake, gewoon vaker aanleggen. Leg gerust iedere twee uur aan, beetje powerfeeden kan geen kwaad, en dan over een week nog eens gaan wegen, en dan bekijken of hij is aangekomen.
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 11 december 2011 @ 23:59:41 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105478408
mama's met baby's met tandjes, hadden/hebben jullie ook last van de tepel(hof) bij het net doorkomen van tandjes? Als Geert (voornamelijk links) drinkt dan is de irritatiefactor flink aanwezig zeg maar. Hij drinkt vrij rustig maar ik voel wel pijn bij 't drinken, met name als zijn kaken op en neer bewegen. Kan het niet goed uitleggen, maar het is dan net alsof er een stuk schuurpapier klemvast over m'n tepel word gehaald.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105485149
Op dit moment heeft die alleen twee tandjes onder, ik denk dat die wel met de boventanden bezig is, maar die zijn nog niet door. Tot nu toe heb ik er nog relatief weinig last van, maar over de ondertanden ligt normaal ook zijn tong tijdens het drinken. Af en toe bijt hij wel heel onverwachts en dan gil ik het uit en zeg dat die niet mag bijten, maar ja, dat helpt precies tot aan de volgende keer. Ik heb wel het idee dat het bij sommige voedingen er ruwer en onrustiger aan toe gaat, tepel vastpakken en in de mond propen, soms zelf van een afstandje proberen zich eraan dichterbij te trekken, met de handjes slaan, met de benen wiebelen, na papa kijken, wanneer die langskomt, maar gelukkig zijn er ook nog genoeg voedingen
waar die heel geconcentreerd drinkt. Soms sla ik wel een deken om/ over ons heen, zodat de verleiding om met iets anders bezig te zijn minder wordt.
  maandag 12 december 2011 @ 10:42:42 #154
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105485778
DJMO, in het begin was het idd ff wennen met die boventanden, maar dat was redelijk snel gedaan. Even extra goed opletten met aanleggen, want in principe hoort er niets te schuren tijdens het drinken.

Ik had gister even mooi momentje met Aviva. Ze krijgt een kies en is dus erg mieperig en wilde vaak drinken. Na de zoveelste (ochtend)voeding vroeg ik haar: "Ben je nu klaar met drinken?"
Zegt ze: "Ja. Dank je"
O+

:o Ik heb echt een peuter aan de borst. :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_105485946
Aviva O+ geweldig! Emma zegt "dangiejel" :')

Als de tandjes net doorkomen zijn ze heel scherp, maar wordt snel minder.
pi_105486469
Zana, Ivan is 2 en die maakt nog steeds een zooi van met name het avondeten. En je wilt niet weten hoe vaak er hier een beker water omvalt!

Het is normaal, het hoort erbij. Geef het leren kennen van eten bovendien de tijd. Het ene kind eet al gauw goed en het andere kind heeft wat meer tijd nodig. Bied een ding meerdere keren aan zodat je kind aan de smaken gewend raakt. En zorg dat je aanbod gevarieerd is, want nu staan kinderen over het algemeen nog open voor smaken. En ik sluit me aan bij DJMO: geniet van de ontdekkingsreis!

Op het praktische gebied: zorg dat je kind zelf met eten kan klooien als jij wilt eten. Dan heb jij je handen vrij. En het is heel goed dat jullie samen eten. Goed voorbeeld doet volgen. Lena gaf ik trouwens al heel gauw de voedingen aan de borst na de bijvoeding in plaats van andersom? Dat werkte bij ons nu eenmaal beter. Ze raakte er niet door gefrustreerd maar kreeg net de extra prikkel die ze nodig had om vast voedsel uit te proberen.

Momenteel eet ze trouwens meer dan ik. :o 2-3 boterhammen bij het ontbijt, 2-3 boterhammen bij de lunch, 2 keer fruit, 1 keer cracker of soepstengel, een flink bord avondeten, 2 voedingen aan de borst en een yoghurtmoment. Damn. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105492334
Ehm, net een was gedraait met de vieze slabben erin...ze kwamen bijna net zo vies eruit als ze erin gingen, overal stukjes fruit ( banaan ?) tussen de overige was en op de slabben...
Doen jullie een voorwas of altijd vlekverwijderaar erin, ik had gewoon zoals altijd 40 graden zonder voorwas en normale hoeveelheid wasmiddel.

Sinds enkele dagen geef ik 's middags een papfles met afgekolfde melk, want ik had niet de indruk dat de papfles 's avonds laat effect had op doorslapen.

's nachts is de melkfabriek tussen ongeveer 12.00 en 6.00 uur "gesloten". Ik had de indruk dat die dagsover met minder aandacht en steeds korter wou drinken en dat 's nachts ging inhalen. Ik sta wel op om even te trosten als die begint met huilen en heb nu twee keer een beetje water gegeven, omdat ik niet helemaal zeker was of het dorst was of of die zich alleen voelde, gewoon wakker was, of tanden konden het ook nog zijn...
Het is en blijft lastig, iedereen zegt iets anders wat nachtvoedingen betreft, wij moeten toch een beetje ons eigen weg vinden.
  maandag 12 december 2011 @ 14:24:47 #158
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105492437
Lientje is vandaag 6 maanden, dus groeit al een half jaar op mijn melk en hoe... :o
Ik ben trots, op naar minstens 12 maanden bv.... :)

Van zo klein in de kraamweek, 3835 gram

Naar zo groot met 6 maanden, ik gok dat ze bijna 8 kilo weegt. O+
pi_105493266
Aviva O+! Geweldig!!
Niels zei eergisteren, terwijl hij mijn borsten bekeek "Drinken mama (zo noemt hij borsten)*wijst*, nog een drinken mama *wijst*, Nieuws genoeg gedronken"
En vanmorgen zei hij dat hij er nog eentje wilde, gelukkig accepteerde hij mijn uitleg dat mama maar twee borsten heeft _O- ):O

Wow en dat allemaal op jouw melk Juud O+! Wat had ze een cute jurkje aan op die eerste foto.

Haha Zana, dat blijft nog wel even, die zooi ;) En de luiers zien er de eerste maanden ook erg creatief uit. Niels eet nu pas wat netter. We hebben hem nooit geleerd om netjes te eten, maar omdat wij van een bord eten en met bestek en drinken uit een open beker wilde hij dat imiteren en zo leerde hij het.
Een papfles bevat overigens minder energie dan pure borstvoeding, dus daarvoor hoef je het niet te doen. En Niels is nooit langer door gaan slapen nadat hij brinta, muesli of ander eten had gehad (zelfs niet wanneer zijn buikje helemaal bol stond :D).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_105493464
Tja, die nachtvoedingen.. Je kunt er aan toegeven, of actief proberen het om te bouwen naar doorslapen, maar daar is vaak best wat tijd voor nodig. Het is net wat je zelf het prettigst vindt.
Ik geef nog steeds (kind is 1,5) nachtvoedingen. Normaal zijn dat er 2, soms 4 en soms ook wel eens maar eentje ( *O* ). Hoe vol haar buikje is heeft daar idd niet veel mee te maken.

Mijn schoonzusje geeft haar zoontje van 5,5 maand bewust geen nachtvoedingen meer, want "die heeft hij niet nodig, hij moet overdag maar meer eten." Zo bijzonder om te zien hoe verschillend wij met onze kinderen bezig zijn..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_105493488
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef Zana het volgende:
Ehm, net een was gedraait met de vieze slabben erin...ze kwamen bijna net zo vies eruit als ze erin gingen, overal stukjes fruit ( banaan ?) tussen de overige was en op de slabben...
Doen jullie een voorwas of altijd vlekverwijderaar erin, ik had gewoon zoals altijd 40 graden zonder voorwas en normale hoeveelheid wasmiddel.

Ow das wel flink balen zeg! Ik heb eigenlijk nooit hele stukken etenswaren gevonden in de was want dat zat nooit op de slab. Ik zou dus wel effe de slabben redelijk schoonvegen dan voordat ze de was in gaan
Ik heb grote slabben met drukknoopjes van de Action, per 2 voor 1,99 echt ideale dingen _O_ ik krijg ze zelfs na het eten van macaroni nog weer schoon op 40c.
Je zou ook helemaal over kunnen gaan op van die plastic slabben met zo'n opvangbakje van onder(ik vind het er niet uitzien, maar je was blijft dan wel schoon :P )
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105493541
Banaan gaat hier er ook niet uit in de was :N en dat op 60 graden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105493588
Ohja daar was ik op vergeten te reageren. Het klinkt alsof de wasmachine het niet zo goed meer doet of te vol zat? Ik was de slabbetjes en spuugdoekjes op 60 graden met de handdoeken en aanrechtdoekjes enzo mee, dan valt het wel mee met vlekken.
Ik ben fan van Silly Billy's met mouwen voor de eerste tijd waarin ze nog zoveel knoeien. Zehebben ook zulk soort slabben bij de Ikea, die zijn stukken goedkoper, maar ze nemen geen vocht op. Nu Niels minder knoeit heb ik gewoon lange badstofslabben met een strikje in de nek van de Zeeman.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_105493648
Of de Bibetta!

Geen plastic (want neopreen), wel een bakje. Ook verkrijgbaar met mouwen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105493680
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:59 schreef Vanyel het volgende:
Of de Bibetta!
[ afbeelding ]

Geen plastic (want neopreen), wel een bakje. Ook verkrijgbaar met mouwen.
Dat ziet er al veel minder hondebakkerig uit!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105494024
Ik heb me erbij neergelegd dat de vlekken gewoon niet meer uit de slabben gaan. En voor de ergste knoeipartijen (tomatensaus, appelstroop) gebruik ik de slabben die Twinkly noemde.

Ook wordt kleding wel eens vies en ik heb me erbij neergelegd dat kinderen nu eenmaal vies worden :Y) Als ik bang ben dat een vlek er niet meer uitgaat dan stop ik de kleding aan het einde van de dag in een sopje met Biotex, eventueel eerst ingesmeerd met ossengalzeep. In principe gaan alle vlekken er zo wel uit. Je kunt natte kleding met vlekken ook in de zon leggen.
pi_105494053
Wat is Lientje mooi en groot!

En ik moest lachen om Aviva.
pi_105495926
Juud: gefeliciteerd!! w/ Mooi meisje zeg
Morretje: ja, dat argument van 'nachtvoedingen zijn niet nodig' heb ik ook wel eens gehoord. Maar ik denk dan: liever 's nachts 1 of 2 keer eruit (wat hier de frequentie is) om je kleintje bij je in bed te laten genieten van een portie warme melk dan eruit moeten om je huilende kind te moeten troosten met een speentje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 12 december 2011 @ 16:03:25 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105496065
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb me erbij neergelegd dat de vlekken gewoon niet meer uit de slabben gaan. En voor de ergste knoeipartijen (tomatensaus, appelstroop) gebruik ik de slabben die Twinkly noemde.

Ook wordt kleding wel eens vies en ik heb me erbij neergelegd dat kinderen nu eenmaal vies worden :Y) Als ik bang ben dat een vlek er niet meer uitgaat dan stop ik de kleding aan het einde van de dag in een sopje met Biotex, eventueel eerst ingesmeerd met ossengalzeep. In principe gaan alle vlekken er zo wel uit. Je kunt natte kleding met vlekken ook in de zon leggen.
Mensen die bang zijn voor een vlekje, zouden twee keer moeten nadenken of ze wel aan kinderen zouden moeten beginnen ;)

Bij borstvoeding is het overigens toch juist zo dat ze op de nachtvoedingen het hardste groeien? :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105505735
Mijn probleem is dat ikzelf dan vaak echt wakker wordt en niet meer kan inslapen. Wij hebben geen co-sleeper en ook maar een smal bed. Ik moet hem dus altijd naar zijn eigen bed terug brengen, want ik ben bang dat mijn partner in zijn slaap bij het omdraaien niet merkt dat er een armptje uitgestrekt ligt. Alleen 's ochtends als mijn partner opstaat hebben wij genoeg ruimte om uitgebreid te knuffelen en dan blijft die na de voeding ook gewoon bij mij liggen.
Ik wil het gewoon een tijdje proberen of die zonder voeding om 4 uur kan. Hij slaapt wel op andere tijdstippen ongeveer 6 uur door, misschien kunnen wij dat zo draaien dat hij dat tussen 12 en 6 uur 's ochtends doet.
pi_105508690
quote:
12s.gif Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

Mensen die bang zijn voor een vlekje, zouden twee keer moeten nadenken of ze wel aan kinderen zouden moeten beginnen ;)

Heej :( }:|
  maandag 12 december 2011 @ 20:53:47 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105509181
quote:
12s.gif Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

Bij borstvoeding is het overigens toch juist zo dat ze op de nachtvoedingen het hardste groeien? :P
jij ging laatst uit je plaat omdat juud een beetje een lullige opmerking maakte, nu doe je precies het zelfde.. beetje hypocriet of niet??

Anhyways ontopic..
Hier is de spruw in zijn mondje sinds gisteren ochtend weg, nu heb ik vandaag ook nog braaf elke voedig zijn mondje en mijzelf behandeld met de nystanine en dat helpt goed, maar nu is t flesje bijna leeg.. denk dat ik er nog tot morgen rond 12 uur de voedingen mee haal..
mrgenochtend toch nog om herhaal recept vragen of zou het voloende zijn?
Hij hapt weer prima aan en klakt niet meer etc. maar weet dus niet ofdat t genoeg is zo.. :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_105509923
Altijd nog ff nabehandelen evenstar. Echt nog wel een paar dagen nadat de klachten weg zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 12 december 2011 @ 21:11:20 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105510314
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

jij ging laatst uit je plaat omdat juud een beetje een lullige opmerking maakte, nu doe je precies het zelfde.. beetje hypocriet of niet??

Anhyways ontopic..
Hier is de spruw in zijn mondje sinds gisteren ochtend weg, nu heb ik vandaag ook nog braaf elke voedig zijn mondje en mijzelf behandeld met de nystanine en dat helpt goed, maar nu is t flesje bijna leeg.. denk dat ik er nog tot morgen rond 12 uur de voedingen mee haal..
mrgenochtend toch nog om herhaal recept vragen of zou het voloende zijn?
Hij hapt weer prima aan en klakt niet meer etc. maar weet dus niet ofdat t genoeg is zo.. :)
ik zet er een knipoog bij, en ik zeg alleen dat er over na zouden moeten denken :') Dat is niet in vergelijking te trekken met : "zouden geen kinderen mogen krijgen" . Nee, ik vind mezelf dus niet hypocriet :)

maandag 12 december 2011 @ 21:16:35 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105510606
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Ticootje het volgende:
Altijd nog ff nabehandelen evenstar. Echt nog wel een paar dagen nadat de klachten weg zijn.
oke dan bel ik morgenochtend nog ff :) vermoedde het al wel, las twee dagen na behandele, in theorie zit er dan 48 uur tussen morgenochtend .. maar heb geen zin dat t woensdag weer terug is :+

Oh en die aanhappijn gaat dat ooit over.. echt die eerste paar seconden.. :X :( :'( maar daarna is t weg... maar pfff :')
pi_105510795
Dat ie in 1x vacuüm zuigt? Bij mij ging dat Inderdaad over.
pi_105510874
quote:
joh.

en DJMO volgens mij ben je gewoon een perv, met je tietgeplop overal :P
  maandag 12 december 2011 @ 21:21:28 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105510938
jup dat.. hij hapt heel netjes met open mondje. en dan zuigt ie me toch een partij hard.. :X
Het is eht seconde werk, maar opdat moment pfffffff
pi_105511026
Dyson <3
pi_105511214
Twink, Lente zegt precies hetzelfde. "Dinke mama!" O+
  maandag 12 december 2011 @ 21:33:04 #182
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_105511629
Ik heb het deze keer alleen rechts, die aanzuigpijn. Komt omdat links nooit buiten gebruik is geweest sinds Annicka geboren is en rechts heeft anderhalf jaar stil gelegen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 12 december 2011 @ 21:35:32 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105511785
Hopen dat t hier ook over gaat :)
  maandag 12 december 2011 @ 22:10:08 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105514113
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Hopen dat t hier ook over gaat :)
Ja, ik herken dat ook (dat vergeet je dus gewoon he) is bij mij overgegaan, geen idee meer wanneer, denk na een week of 5/6 ofzo. Rotgevoel is het!
pi_105514793
Oh ja, die eerste seconden.. :X Duurde hier rechts langer dan links, maar met een week of 6 werd het beter.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_105539360
Kom ik weer met een vraagje.
Ik zie nu bij O+ op zijn lippen witte blaartjes, vooral op zijn bovenlip.
Ook op zijn bovenkaakje waar zijn kiesjes ooit komen zie ik dat. Dacht eerst nog nu al een puntje van een kiesje :') maar stom gedacht natuurlijk.
Is dit nu spruw? Het ziet er niet uit als aanslag, maar echt als blaartjes. Of komt dit door het verkeerd aanleggen of door wat?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_105540347
geen idee jessie maar klinkt pijnlijk!! even de HA na laten kijken?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:32:57 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_105541690
He, nu jullie het zeggen, hier ook helemaal geen aanlegpijn meer.... kloven weg en mijn tepels lijken weer gewend inmiddels. Gaat goed hier dus.

Alleen even een vraagje, groene poep hoe zat dat ook weer? Liene had steeds mosterdpoep, meestal ongeveer 1 keer per week ofr 2 weken. Maar nu sinds een paar dagen dus groenig, en meerdere keren per dag. Ik en Evie beide ziek, buikgriep gehad, komt het daardoor? Zal Liene ook een virusje te pakken hebben?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105541892
BJ fijn geen kloven! ik dacht dat groene poep betekend dat ze veel voormelk krijgt...of niet?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 december 2011 @ 17:46:21 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105542086
is ze snotterig BJ ? 't kan idd een virusje zijn oid

Ik kwam alleen even klagen dat ongesteld zijn zonder bloed suckt :') ik dip weer, Geert ligt voor mijn gevoel constant aan de borst, ik heb geen rug meer over en m'n vent gelooft niet dat ik menstruatieklachten heb, omdat ik geen bloed verlies :')

dinsdag 13 december 2011 @ 17:47:05 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_105542109
Ja dat dacht ik ook, maar ze krijgt elke voeding maar een kant en mijn borsten voelen niet overvol, dus ga er vanuit dat ze ook genoeg vette achtermelk krijgt.. maar kan een baby ook buikgriep hebben? En hoe merk je dat?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:06:05 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105544914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:24 schreef jessie het volgende:
Kom ik weer met een vraagje.
Ik zie nu bij O+ op zijn lippen witte blaartjes, vooral op zijn bovenlip.
Ook op zijn bovenkaakje waar zijn kiesjes ooit komen zie ik dat. Dacht eerst nog nu al een puntje van een kiesje :') maar stom gedacht natuurlijk.
Is dit nu spruw? Het ziet er niet uit als aanslag, maar echt als blaartjes. Of komt dit door het verkeerd aanleggen of door wat?
Het kan een zuigblaartje zijn? Midden boven op de bovenlip?
Ik zit op mobiel dus kan niet makkelijk een plaatje voor je zoeken.
Zuigblaartjes zijn volgens mij geen teken van verkeerd aanleggen. Hoort erbij.

DJMO, ik ben ook een keer ongesteld geweest zonder bloed. Zwaar irritant! Wel krampen en alles, maar geen bloed.
pi_105545114
BJ kan een virusje zijn inderdaad. Even aankijken maar verdwijnt vanzelf weer als het goed is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 december 2011 @ 19:11:26 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105545154
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Het kan een zuigblaartje zijn? Midden boven op de bovenlip?
Ik zit op mobiel dus kan niet makkelijk een plaatje voor je zoeken.
Zuigblaartjes zijn volgens mij geen teken van verkeerd aanleggen. Hoort erbij.

DJMO, ik ben ook een keer ongesteld geweest zonder bloed. Zwaar irritant! Wel krampen en alles, maar geen bloed.
ik heb 't bijna elke maand wel een keertje. Is het mogelijk dat dit door m'n spiraaltje komt? (koperspiraaltje)

dinsdag 13 december 2011 @ 19:13:05 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105545213
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb 't bijna elke maand wel een keertje. Is het mogelijk dat dit door m'n spiraaltje komt? (koperspiraaltje)
Ik heb een mirena, dus dat zou het kunnen zijn.

BJ een virus is ook een hele goede reden voor groene poep.
pi_105552834
Ik kom even binnengevallen, niet bijgelezen want net terug van weekendje weg. Maar wil even bedanken voor de reacties en tips van vorige week.

J. was toen slechts 80gr aangekomen in 1,5wk en het cb wilde dat we gingen bijvoeden met kv. Het zat mij niet lekker, omdat ik juist het idee had dat de bv en het drinken beter ging. Na veel getwijfel besloten niet bij te voeden en het weegmoment 3 dgn later af te wachten. Als hij dan nog niet was aangekomen zouden we gaan bijvoeden hadden vriendlief en ik afgesproken. Hebben eigenlijk gewoon laten drinken zoals altijd, komt rond de 3u ook 'snachts en af en toe nog wat gekolfd snachts en dat gegeven, zodat we we wisten dat ie die ml in elk geval binnen heeft. En gelukkig was J. nu 150gram in 3 dgn aangekomen, zijn groei is dus niet erg gelijkmatig, maar dat kan natuurlijk met die bv.

Het cb blij, en ik durfde niet te zeggen dat we niet bijgevoed hebben met kv, want ik kreeg gelijk te horen, zie je! Dan is toch je productie niet goed en loopt hij terug etc.. Ze moesten eens weten.. :X

Dus we gaan hier voorlopig nog even zo door. Voor de zekerheid ga ik wel een week later weer wegen, om het wel even in de gaten te houden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 december 2011 @ 21:44:31 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105553197
Jipster .. nu je de bevestiging hebt dat het zo ontzettend kan fluctueren, zou ik pas na een week of twee even gaan wegen, voornamelijk om jezelf niet in de stress te jagen. Wel onwijs goed dat hij zo is aangekomen!

pi_105553309
Haha toen ik net schreef dacht ik eigenlijk hetzelfde.. is even overleggen hier thuis :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 december 2011 @ 21:48:46 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105553467
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:46 schreef Jipster het volgende:
Haha toen ik net schreef dacht ik eigenlijk hetzelfde.. is even overleggen hier thuis :P
ik word op mijn cb raar aangekeken dat ik Geert nog steeds voed, omdat bij het destijds bij Jan zo giga fout is gelopen (óók door het verplichte wekelijks wegen wat me onnodig veel stress opleverde). Echt, stress is dé factor waarbij het bij veel mama's de mist ingaat heb ik het idee ...

dinsdag 13 december 2011 @ 21:50:00 #200
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105553527
Top Jipster, dat het zo goed gaat.
Gewoon op jezelf vertrouwen, het blijkt dat je goed weet wat je moet doen, je ziet hem vast ook groeien nu, dan heb je geen weegschaal nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')