abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105617449
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Klinkt juist heel goed!
Als ze gewoon goed groeit en tevreden is heb je niets om onzeker over te zijn.
Ja ze groeit prima maar ik vind wel dat ze de laatste tijd ook meer smakt. Maar ze heeft ook net ontdekt dat haar knuistje ook lekker is om op te sabbelen, misschien dat ze daarom smakt? Vandaag deed ze het echt na de voeding.

En ik wil reserves gaan sparen voor de opvang. Hoe kan je dat t beste doen? Want ik krijg er echt geen volledige voedingen uit overdag als ik haar ook nog eens voed.
Tralalalaaa
  donderdag 15 december 2011 @ 15:22:39 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105617616
Het is idd te zot voor woorden al die toevoegingen, en het ergste is dat je aan die smaken went.
Wij hadden gisteren biologische rundervinken en zelfs ik moest weer even wennen aan de smaak van vlees zoals vlees hoort te smaken (bijna dan, want ook niet zonder toevoegingen).
Soneal rook eraan (doet onze fijnproever altijd :')) nam een hap en keek me aan van "zo hoort t te smaken mama" :D

Het was zo op, de oudste vroeg ook al wat wat er mee was dat het zo lekker was :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 december 2011 @ 15:27:27 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105617777
Leandra, dát dus!
Mijn man vindt opeens het meeste vlees 'niet meer lekker' en wil eigenlijk weer overstappen naar 'gewoon' vlees. Puur omdat het dus nu anders smaakt zonder die vele toevoegingen...
Gelukkig doe ik de boodschappen >:)
pi_105618545
Pessie, bedankt voor het welkom!
We kregen de tip van het johannesbroodpitmeel van de fysio die hier vorige week voor het dametje was. Ze vond het vreemd dat we het niet al lang geprobeerd hadden. Maar uit jullie reacties lijkt het niet echt te doen wat wij hopen... Ik vind het sowieso lastig om te beslissen wanneer je gaat proberen het "ritme" te veranderen en wanneer je maar gewoon mee moet gaan. Welke moeheid kun je bij jezelf accepteren en wanneer gaat het te ver? Is steeds duizelig in de trein/op de fiets zitten nog acceptabel of niet... Herkenbaar?
@TaP: Ik heb steeds na de ochtendvoeding geprobeerd na te kolven (dan had ik nog het meeste "over") en had dan met 2 dagen een voeding bij elkaar. Je mag gekolfde melk van 24 uur bij elkaar doen volgens mij.
En ik ben er zo één die veel moet eten om op gewicht te blijven nu, aan de ene kant luxe, maar je bent er best druk mee, met genoeg eten :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door marel88 op 15-12-2011 16:10:01 ]
pi_105618572
auw mrien dat is minder prettig! Hopelijk trekt het gevoel snel weg.

Ik merk dat ik nu al een veel flexibelere productie heb dan bij Pepijn in het begin. Blijkbaar is mijn lijf toch nog behoorlijk gewend aan het bv geven. Zelden tot nooit stuwing en veel meer op vraag en aanbod afgestemd lijkt het.

Wij hebben nu bio gehakt van een bio bezorgservice in de buurt van ons nieuwe huis. En dat smaakt zo super! Veel grover en smaakvoller dan van de AH of slager.
pi_105618621
Marel vergeet ook niet genoeg te drinken. Een heeeeeeel goed te ontbijten. Zeker met nachtvoedingen verlies je 's nachts ook een hoop energie en vocht. Dat is bij wijze van spreken niet met 1 boterham en een kopje thee weer aangevuld.
pi_105618658
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:17 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Ja ze groeit prima maar ik vind wel dat ze de laatste tijd ook meer smakt. Maar ze heeft ook net ontdekt dat haar knuistje ook lekker is om op te sabbelen, misschien dat ze daarom smakt? Vandaag deed ze het echt na de voeding.

En ik wil reserves gaan sparen voor de opvang. Hoe kan je dat t beste doen? Want ik krijg er echt geen volledige voedingen uit overdag als ik haar ook nog eens voed.
Meestal heb je in de ochtend het meeste melk. Je kan de ochtend voeding eens zien of ze tevreden is met 1 borst en de andere afkolven.. Je hoeft dan geen hele voeding te kolven... Dat zet je in de koelkast.
De volgende dag en de dag erop nog eens...
En dan als je gaat opwarmen gooi je de zooi bij elkaar en heb je een voeding. Je kan melk 5 dagen (en sommige zeggen zelfs 8) onderin achterin je koelkast bewaren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_105620463
Wickie, dankjewel voor je uitgebreide antwoord <3
Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk te masseren en denk wel dat 't helpt.
wb het kolven, de plastic schelp van mijn kolf is niet hard, d'r zit zo'n zacht siliconending in (ik heb zo'n kolf). Ik weet ook niet of ik je helemaal goed begrijp met die speen (je kan toch nog steeds niet bij de tepel om te masseren want je borst zit toch nog steeds in de schelp :? :@ ) maar ik ga het zeker onthouden. :)

Nou goed, als het weer een verstopt kliertje is dan zal het binnen een dag ook wel weer weg zijn. Het is meer dat ik gewoon baal dat er telkens weer iets is }:|

Maar dank voor het meedenken O+ Als het lang duurt ga ik zeker de lk maar weer eens bellen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_105620751
Dot krijgt nu ook kip. Om geen gedoe te hebben met toevoegingen koop ik een hele kip of bouten en snij daar voor haar stukkies af. Melkloos :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105625053
mijn bolle O+

pi_105629563
Inne; de schelp eraf halen; dan houdt je nog een verloopt over met een nippeltje aan de onderkant. Aan de bovenkant kan je dan doen wat Wicks zegt..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 15 december 2011 @ 20:58:57 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105631467
Gratisch tip: halal vlees!! Veeel minder toevoeging!! En betaalbaarder als bio vlees!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 15 december 2011 @ 22:19:40 #288
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105635536
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Gratisch tip: halal vlees!! Veeel minder toevoeging!! En betaalbaarder als bio vlees!
Kosjer vlees! *O*
Is wel duurder dan halal vrees ik.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 15 december 2011 @ 22:20:23 #289
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105635586
Mooie curve trouwens aoraki!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_105636089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef _evenstar_ het volgende:
En lekker onverdoofd geslacht. Doodbloeden schijnt een van de meest pijnlijke manieren om te sterven te zijn.

God/Allah is liefde. :')

/stokpaardje
pi_105636282
Tís allemaal doodgemaakt. en lekker
pi_105636877
Héél lekker! Vooral dood. :P

Ik vind het alleen zo kut dat dat onnodig veel pijn moet doen.
  donderdag 15 december 2011 @ 22:46:30 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105636927
Spijt me zeer maar Ik kijk naar ingredienten en niet naar hoe iets geslacht wordt.

Zelf vee houden en slachten gebeurt vaak idem zo..
Alleen dan heet het niet halal en is t oke.. :')

Ik geef mijn kind dat wat t nodig heeft en gezien ze vervangende producten niet kan verdragen stel Ik Mijn kind over een dier ja.. !
pi_105637409
Doe ik ook. :) Ik geef mijn kind wat nodig is én probeer hiernaast rekening te houden met dierenwelzijn. Ik geef toe, ik ben niet roomser dan de paus, maar ik heb er ook niet al op voorhand schijt aan.

En ik ben sowieso tegen onverdoofd slachten, of het nu door een Moslim, Jood of de heidense veehouder op de hoek gebeurt. Wmb valt het onder (totáál overbodige :') ) dierenmishandeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 15-12-2011 23:12:14 ]
  donderdag 15 december 2011 @ 23:00:58 #295
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105637683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:55 schreef Ssserpente het volgende:
Doe ik ook. :) Ik geef mijn kind wat nodig is én probeer hiernaast rekening te houden met dierenwelzijn. Ik geef toe, ik ben niet roomser dan de paus, maar ik heb er ook niet al op voorhand schijt aan.

En ik ben sowieso tegen onverdoofd slachten, of het nu door een Moslim, Jood of de Hollandse veehouder op de hoek gebeurt. Wmb valt het onder (totáál overbodige :') ) dierenmishandeling.
+1
  donderdag 15 december 2011 @ 23:08:24 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105638038
Ik heb het liever ook niet.. Maar ja soms heb je geen keus.

Volgens mij ga ik trouwens als O. Beter is vet stuwing krijgen.. Hij dronk gemiddeld 8 à 10 keer per dag.. Ik zit nu op 19... Van minimaal een kwartier per keer..

Leuk buikloop en reflux en daardoor de krampen de voedingen er compleet uitgooien..

Vanavond/vannacht ben ik dus een doorlopend buffet :+
pi_105638600
Je hebt wel een keuze, maar je hebt er gewoon schijt aan. Is je goed recht helaas. ;(
  donderdag 15 december 2011 @ 23:25:31 #298
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105638892
Mijn financiën kunnen echt bio vlees niet dokken.. En À. Heeft t echt nodig.. Zij kan geen vis/schelpdieren/noten/soja bijv. Ze is een duur kind.. Ik ben aan brood voor haar per week 20 euro kwijt.. Heb ik t nog niet over de rest.. :+
pi_105645979
Biologisch vlees is niet duurder. Je krijgt alleen wat minder. En dat komt mooi uit, want elke dag vlees eten is helemaal niet goed voor je. :+

Serieus: ik snap dat het lastig is. Vooral omdat ze geen vleesvervangers mag. Maar is, júist voor haar gezondheid, iedere dag vlees eten de oplossing? Volgens mij is dat voor niemand goed. :)
pi_105646304
nou... als je dieet zó beperkt en eenzijdig is als dat van A. dan heb je wel elke dag vlees nodig hoor Ssserpente.

Zelfs ik kreeg met mijn dieet al het dringende advies om éxtra vlees te gaan eten in de vorm van extra vlees bij de maaltijd en dagelijks een boterham belegd met vleeswaar. En dan is mijn dieet nog heel uitgebreid in vergelijking met dat van A.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')