Ja ze groeit prima maar ik vind wel dat ze de laatste tijd ook meer smakt. Maar ze heeft ook net ontdekt dat haar knuistje ook lekker is om op te sabbelen, misschien dat ze daarom smakt? Vandaag deed ze het echt na de voeding.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klinkt juist heel goed!
Als ze gewoon goed groeit en tevreden is heb je niets om onzeker over te zijn.
Meestal heb je in de ochtend het meeste melk. Je kan de ochtend voeding eens zien of ze tevreden is met 1 borst en de andere afkolven.. Je hoeft dan geen hele voeding te kolven... Dat zet je in de koelkast.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja ze groeit prima maar ik vind wel dat ze de laatste tijd ook meer smakt. Maar ze heeft ook net ontdekt dat haar knuistje ook lekker is om op te sabbelen, misschien dat ze daarom smakt? Vandaag deed ze het echt na de voeding.
En ik wil reserves gaan sparen voor de opvang. Hoe kan je dat t beste doen? Want ik krijg er echt geen volledige voedingen uit overdag als ik haar ook nog eens voed.
Kosjer vlees!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Gratisch tip: halal vlees!! Veeel minder toevoeging!! En betaalbaarder als bio vlees!
En lekker onverdoofd geslacht. Doodbloeden schijnt een van de meest pijnlijke manieren om te sterven te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Gratisch tip: halal vlees!! Veeel minder toevoeging!! En betaalbaarder als bio vlees!
+1quote:Op donderdag 15 december 2011 22:55 schreef Ssserpente het volgende:
Doe ik ook.Ik geef mijn kind wat nodig is én probeer hiernaast rekening te houden met dierenwelzijn. Ik geef toe, ik ben niet roomser dan de paus, maar ik heb er ook niet al op voorhand schijt aan.
En ik ben sowieso tegen onverdoofd slachten, of het nu door een Moslim, Jood of de Hollandse veehouder op de hoek gebeurt. Wmb valt het onder (totáál overbodige) dierenmishandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |