Hoi!
Ik lees al een tijdje mee met jullie en dat heeft me al regelmatig "Ogelukkigikbendeenigeniet-momentjes" opgeleverd, maar nu wil ik toch ook graag mee gaan posten!
Ik heb een dochter van ruim 4 maanden en geef borstvoeding met veel plezier. Grappig dat het net over bollo's gaat, dat is die van mij ook: ruim 8 kilo met de 3mnd-check
Wat wat minder plezierig is, is de combi van nachtvoedingen en weer aan het werk zijn (4 dagen, veel reistijd). Zelf ben ik erg van "het komt zoals het komt" en wil ik vooral meeveren met m'n dametje, maar ik merk wel dat het me aan het opbreken is

. De mensen om me heen (vooral manlief) zien dat ook en denken graag mee over oplossingen. Nu denken we over het geven van ingedikte afgekolfde melk (met johannesbroodpitmeel) bij de laatste avondvoeding, zodat ze daar wat langer op tukt. Maar ik wil dit pas doen als ik er genoeg van weet (voor/nadelen) dus heb gegoogled. En dat levert veel, maar geen eenduidige info op, en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie er van vinden/weten.
Verder lees ik over tanden: gelukkig nog geen ervaring mee, ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan!