Normaal alleen in het weekend, maar sinds ik 3 dagen in de week werk is het wat uit de hand gelopenquote:
Van die groene.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:45 schreef gers het volgende:
[..]
weet niet hoe je moet draaien enzoen wat voor soort ik moet hebben
Dan verandert er vrij weinig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven. Drugs is voor plebejers. Sorry jongens, ik maak me hier niet populair mee denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
het is toch allemaal groenquote:
Toch niet je studie naar de tyfus gerookt of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:48 schreef Allure_ het volgende:
Paar jaar geleden ook best veel gerookt, maar toen helemaal afgekapt. En nu doe ik het gemiddeld 1x per maand, ofzo. Ik werd daar zo lame en hersendood van, de tering. Alleen als ik ga slapen is het lekker
. En het moet ww zijn, anders hoef ik het niet
.
Fuck Yeah!quote:06-12-2011 ******* RANDSTAD GROEP SERVICES
LOON WEEK 48 * EIND
EMP 5,68
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Toch niet je studie naar de tyfus gerookt of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Toch niet je studie naar de tyfus gerookt of iets dergelijks?
Tevens.
[..]
Fuck Yeah!5,68 miljoen euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Zo zagen mijn zomervakanties er ook vaak uit ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik had een jaartje gewerkt zo'n 30 uur per week en buiten die tijd had ik verder niet veel om handen, dus ging ik best veel roken
. Of nouja, mijn vrienden. En dan ben je snel overgehaald en zit je als gare kanaries de hele avond op de bank
.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van die groene.
[..]
Dan verandert er vrij weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ik maak het uit denk ik. Je doet niet zo lief meer tegen mijquote:
Iemand moet je toch hard aanpakken op dit verderfelijke forum.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik maak het uit denk ik. Je doet niet zo lief meer tegen mij.
G'night.quote:
Wat doe je nog meer naast je vechtsporten?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:04 schreef Jajong het volgende:
Maarja ik ben ook een religieus sporter he. Vind 't al triest genoeg dat ik af en toe nog drink. Plus ik sloop al genoeg hersencellen met mn sport, moet op de rest een bietje zuunig zijn n'est pas?.
Ik las thought laatst wel iets over thee van wiet, dat wil ik dan misschien nog wel eens proberen.
Maar zelfs in onze prive DM's doe je hateful. Dat is toch nergens voor nodigquote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iemand moet je toch hard aanpakken op dit verderfelijke forum.
allu probeert zichzelf zo te beschermen , ze is in het verleden al vaker teleurgesteld door fokkersquote:Op woensdag 7 december 2011 00:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar zelfs in onze prive DM's doe je hateful. Dat is toch nergens voor nodig.
Ik doe maandag, woensdag, zaterdag MMA.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
G'night.
[..]
Wat doe je nog meer naast je vechtsporten?
Alleen jij begrijpt mij <3.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef gers het volgende:
[..]
allu probeert zichzelf zo te beschermen , ze is in het verleden al vaker teleurgesteld door fokkers
lamballen dusquote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik doe maandag, woensdag, zaterdag MMA.
dinsdag, donderdag, en zaterdag/zondag krachttraining.
dinsdag en vrijdag kickboksen.
donderdag Braziliaans Jiu Jitsu.
En ik loop 2/3 keer per week hard.
Wat is deze. Ik denk dat ik Breathtaking maar weer een pm stuur want jij doet niet coolquote:Op woensdag 7 december 2011 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen jij begrijpt mij <3.
[..]
lamballen dus
Ik denk dat chocolate bedoelde qua werk/studiequote:Op woensdag 7 december 2011 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is deze. Ik denk dat ik Breathtaking maar weer een pm stuur want jij doet niet cool.
En tussendoor ook nog hardcore FOK! trollen, pro-active much?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik doe maandag, woensdag, zaterdag MMA.
dinsdag, donderdag, en zaterdag/zondag krachttraining.
dinsdag en vrijdag kickboksen.
donderdag Braziliaans Jiu Jitsu.
En ik loop 2/3 keer per week hard.
Nee ik bedoelde qua sport.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat chocolate bedoelde qua werk/studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |