Door binnenstebuiten te draaien rook je minder vloei.quote:
http://www.jointjedraaien.nl/jointdraaien/inside_out.phpquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef gers het volgende:
maar je hebt toch val die roldingen voor het draaien
was trouwens binnenstebuiten draaien
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.jointjedraaien.nl/jointdraaien/inside_out.php
Edit: wat Chocolatebear zei dus.
is dat zo erg?quote:
Daar ga je al de fout in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:25 schreef gers het volgende:
[..]
als ik blow koop ik gewoon voorgedraaide
Stiekem heb ik een milde liefde voor Cherry Boquet weten te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:27 schreef JackieBrown het volgende:
krioro
Huh Chocolatebear lust je inmiddels wel Fernandes?
Told you so!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Stiekem heb ik een milde liefde voor Cherry Boquet weten te ontwikkelen.
Ik vindt ze best goed de voorgedraaidequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in.
[..]
.
Ooit niet voorgedraaide gebruikt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
Ik vindt ze best goed de voorgedraaide
kan niet draaien en ik blow te weinig zodat ik altijd spul overhoudtquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ooit niet voorgedraaide gebruikt?
Goede zaakquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die groene blijft wel echt kenkersmerig.
JAJAJAJAJA.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1 keer in de 3 maanden ofzoquote:
Rook eens een keer een niet voorgedraaide.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef gers het volgende:
[..]
kan niet draaien en ik blow te weinig zodat ik altijd spul overhoudt
Nu al zeker 4 maanden niet gesmoked... Na tentamens even wat verandering in brengen.quote:
Nog nooit in mijn leven. Drugs is voor plebejers. Sorry jongens, ik maak me hier niet populair mee denk ikquote:
Haha nah, ben een van de 3(?) hier die nooit smokedquote:
weet niet hoe je moet draaien enzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rook eens een keer een niet voorgedraaide.
[..]
Nu al zeker 4 maanden niet gesmoked... Na tentamens even wat verandering in brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |