Ik kwam hier om een vriend te zoeken, vond hem en heb nu te weinig leven om deze reeks achter me te laten. Waarom ben jij er?quote:
Hij meent het gewoonquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!11
Ja, bij mij was het vormfoutje dat de agent die het bewijs tegen me zei te hebben, vergat in leven te blijven tot het begin van het proces. Dat soort dingen gebeuren wel eens hé.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, vormfoutjes. Die kennen we hier in Nederland ook. Moet vertrouwd voelen
Ja, jullie geven wel heel veel aandacht aan mij, zelfs als ik er niet ben. Het is zo ontzettend duidelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!11
Ik hou van jequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, jullie geven wel heel veel aandacht aan mij, zelfs als ik er niet ben. Het is zo ontzettend duidelijk.
Ik heb mijn benadering al toegelicht. En jij bent bezig Soit te hosselen, en hij is er nog gevoelig voor ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier??
Wat doe ik hier??!?!
Picsquote:
Pics? Waar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:29 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn benadering al toegelicht. En jij bent bezig Soit te hosselen, en hij is er nog gevoelig voor ook.
[..]
Pics
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, bij mij was het vormfoutje dat de agent die het bewijs tegen me zei te hebben, vergat in leven te blijven tot het begin van het proces. Dat soort dingen gebeuren wel eens hé.
Ik scheurde bijna uit mijn broek bij de gedachte.quote:
Je arme broek. Gelukkig was hij niet zo duur.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik scheurde bijna uit mijn broek bij de gedachte.
Doe maar zo, ondertussen zit je mij gewoon net zoals Supersoep (en mogelijk Sinji) te volgen op Facebook en alles van mij uit te zoeken en uit te pluizen.quote:
AHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!111111111111quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Soit het volgende:
[..]
Doe maar zo, ondertussen zit je mij gewoon net zoals Supersoep (en mogelijk Sinji) te volgen op Facebook en alles van mij uit te zoeken en uit te pluizen.
Supersoep doet dat echt trouwens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!111111111111
Auw.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je arme broek. Gelukkig was hij niet zo duur.
Kijk, jij weet hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Soit het volgende:
[..]
Doe maar zo, ondertussen zit je mij gewoon net zoals Supersoep (en mogelijk Sinji) te volgen op Facebook en alles van mij uit te zoeken en uit te pluizen.
Jij bent gewoon dom dat je denkt dat ik serieus ben. Alhoewel ik weet dat Supersoep dat echt doet.quote:
Goed opgelet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klaag klaagie klaagquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij bent gewoon dom dat je denkt dat ik serieus ben. Alhoewel ik weet dat Supersoep dat echt doet.
Het staat er toch. Bwehehehequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij bent gewoon dom dat je denkt dat ik serieus ben. Alhoewel ik weet dat Supersoep dat echt doet.
Gelukkig niet nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een jankbal is geen werkwoord dus lekker puhquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet het werkwoord.
Het meervoud van jankbaal is jankbalen, sorry.
Oke, jij wint, zo goed?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een jankbal is geen werkwoord dus lekker puh
Een mal van je booty lijkt me wel een puik plan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil iets leuks maken vanavond maar ik kan niet kiezen tussen pols- of beenwarmers.
Doe allebij, probeer ze allebij en kies dan de beste uit. Het restant flikker je wegquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil iets leuks maken vanavond maar ik kan niet kiezen tussen pols- of beenwarmers.
Die is niet koud.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een mal van je booty lijkt me wel een puik plan.
Weet je wel hoe fucking veel werk dat is?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe allebij, probeer ze allebij en kies dan de beste uit. Het restant flikker je weg
Dan werk je toch gewoon wat harder? Phoe hequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is niet koud.
[..]
Weet je wel hoe fucking veel werk dat is?
Ik heb ook niet genoeg wol voor beide.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan werk je toch gewoon wat harder? Phoe he
De rest weggooien? Vreselijk dit, terwijl de kindjes in Afrika sterven van de k..quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe allebij, probeer ze allebij en kies dan de beste uit. Het restant flikker je weg
Vraag bij de buren, er is altijd wel een oplossing anders doe je je best niet genoegquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook niet genoeg wol voor beide.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
De rest weggooien? Vreselijk dit, terwijl de kindjes in Afrika sterven van de k..
Wacht eens even..
Zeikstraal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vraag bij de buren, er is altijd wel een oplossing anders doe je je best niet genoeg
Maak een fleshlight en verloot die vervolgens hier.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker motiverend om een echte vrouw te gaan zoeken ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:47 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Maak een fleshlight en verloot die vervolgens hier.
Das een goed idee man!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:47 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Maak een fleshlight en verloot die vervolgens hier.
Echte vrouwen zijn toch maar een hoop gedoequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker motiverend om een echte vrouw te gaan zoeken ja.
Ik ga geen kunstkut maken als ik al een echte hebquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een goed idee man!![]()
Loka, maak voor ons een fleshlight
Maar die ga je toch niet verloten? Indien wel, waar trek ik mijn nummertje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga geen kunstkut maken als ik al een echte heb
Kun je wel uitproberen of ie levensecht genoeg isquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga geen kunstkut maken als ik al een echte heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |