Of een grote die altijd steigerd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
Dan maar liever een kleintje die stijgerd dan een grote die weigert
Of een lange dikke?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Beter een kleine dikke dan een lange dunne.
Stegfan, hou op ons nieuwsgierig te maken naar je leuter.quote:
Die heb ik ook, ik hield hem in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een buikje had.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stegfan, hou op ons nieuwsgierig te maken naar je leuter.![]()
Anders moet ik op de meet stiekem met je mee naar de wc om te loeren.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stegfan, hou op ons nieuwsgierig te maken naar je leuter.![]()
Anders moet ik op de meet stiekem met je mee naar de wc om te loeren.
Gewoon doorduwen dan past alles wel. En anders in dein arsch.quote:
Momentje hoor, even een meetlint pakkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hoe lang is de langste penis ter wereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
12,5 cm stijf en 7,5 erbij ego.
Ik zag bij jou niets opvallends op de meet hoor. Zeker geen 30 cm, dat kan je niet verbergen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je moet ook een lul van 30cm hebben, anders mag je niet op fok, als man. Probeer maar eens een mannelijk account te maken, dan moet je eerst helemaal een afspraak maken voor een penismeting.
http://www.rtl.nl/compone(...)_13mei.avi_plain.xmlquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Momentje hoor, even een meetlint pakken
Ik vond hem wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
34 cm geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
Netjes, ziet er goed uit.quote:
25 past eigenlijk al niet.quote:
Zo je wel willen, he vuns.quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een forum zoals FOK! mogen zulke dingen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je weet dat kaneelstokje een man is toch?
[..]
Nee, ik vond hem ook heel goed hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |