Volgens de zolderhelden-metingen wel ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee dan zit hij zwaar onder het fok gemiddelde, dat was 35 cm ofzo
Als mannen een ding van 35 cm hebben wat hebben vrouwen dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Volgens de zolderhelden-metingen wel ja.
Ik was nooit zo goed in wiskunde, maar meten lukt nog net wel, hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Tieten en een kut. Anders zijn het geen vrouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als mannen een ding van 35 cm hebben wat hebben vrouwen dan?
Heb jij er wel eens 1 gemeten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op loefke.quote:
Ja maar iets waar ze over opscheppenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tieten en een kut. Anders zijn het geen vrouwen.
Welke wil je kopen dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Lokasenna jij wilde toch ook je haar donkerder verven? Ik ook. Zullen we allebei hetzelfde pakje verf kopen en dan het resultaat op Fok posten?
Knal roodquote:
Cupmaat, een beetje. Maar dat is wat anders want dat zie je gelijk, soort van. En. Nou, het is eigenlijk niet echt te vergelijken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar iets waar ze over opscheppen
Het liefst die met de kleur van Megan Fox, maar dat durf ik toch niet aan. Grote kans dat ik dan op een geest ga lijken.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
in slappe toestandDat zou wel achterlijk veel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik zou er ook wel wat donkerrood bij willen denk ik, of juist iets opvallends zoals felgroene lokken erin.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het liefst die met de kleur van Megan Fox, maar dat durf ik toch niet aan. Grote kans dat ik dan op een geest ga lijken.
doe dan kastanjebruin ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het liefst die met de kleur van Megan Fox, maar dat durf ik toch niet aan. Grote kans dat ik dan op een geest ga lijken.
ik game op mijn bazenlaptop.quote:
computerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
Niet van een Fokker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens 1 gemeten?
Zonde. De meeste FOK!ers zitten boven het gemiddelde.quote:
Je kan mij niet wijsmaken dat je 35 cm hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik was nooit zo goed in wiskunde, maar meten lukt nog net wel, hoor
ik wel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je 35 cm hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |