Of niet stemmen, al moet ik zeggen dat er erg vermakelijke topics tussen zittenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef Kleurdoos het volgende:
vind ik ook.. ik lees niet mee op de FP, topickapingen of slotjes pfff dan zou ik altijd alles moeten lezen..
Jawel.quote:
Ik haat deels quotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, niemand die hier nu aan het achteraf jammerren is... heeft naar mijn mening vooraf opbouwende kritiek gegeven. Verder, het heeft geen zin om achteraf te klagen, volgend jaar ben je weer de eerste.
Aan de andere kant, het zou duidelijker aangegeven kunnen worden, paginagrote popup, systeemnotificatie, maar dan krijg je daar weer gezeik over. Ik denk dat FOK! en daarmee de crew hun best genoeg gedaan hebben om het aan de man te brengen, is het jet niet opgevallen jammer dan volgend jaar beter
Denk dat het zo wat duidelijker is![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik haat deels quoten
Sorry dat ik het deels quotte, ik dacht dat je het wel zou onthouden omdat het een recente post is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, niemand die hier nu aan het achteraf jammerren is... heeft naar mijn mening vooraf opbouwende kritiek gegeven. Verder, het heeft geen zin om achteraf te klagen, volgend jaar ben je weer de eerste.
Aan de andere kant, het zou duidelijker aangegeven kunnen worden, paginagrote popup, systeemnotificatie, maar dan krijg je daar weer gezeik over. Ik denk dat FOK! en daarmee de crew hun best genoeg gedaan hebben om het aan de man te brengen, is het jet niet opgevallen jammer dan volgend jaar beter
Denk dat het zo wat duidelijker is
Punt blijft dat er wel commentaar op gegeven werd, maar er niets mee gedaan werd. Dan maakt het niet uit of iemand achteraf óók commentaar op geeft. Commentaar werd er hoe dan ook gegeven en er was ook hier en daar een misverstand, zoals uitspraken van modjes, waardoor sommigen geen commentaar meer gaven, omdat ze dachten dat ze wel een optie kregen om in te vullen.
Hoe dan ook, dit is een zooitje geworden. Ik maak me er niet druk om, ik vind het wel grappig.
Alleen zou ik het niet raar vinden als mensen hier kritiek op gegeven, zeker als je het vergelijkt met de voorgaande jaren. Dan kan je wel moraalridderig doen en kotsen iedereen die commentaar geeft, maar met deze verkiezing zag ik het een beetje aankomen.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Grappig zeg. Je hebt maanden gehad om zelf wat toe te voegen en dan maak je nu zo'n reactiequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:06 schreef Drinky het volgende:
Ik heb nog wel een vraag die erbij kan.
Slechtste Fok! verkiezing ooit:
• Fok! verkiezingen 2011
• Fok! verkiezingen 2011
• Fok! verkiezingen 2011
• Fok! verkiezingen 2011
• Fok! verkiezingen 2011
beter laat dan nooit gaat de gezegdequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Grappig zeg. Je hebt maanden gehad om zelf wat toe te voegen en dan maak je nu zo'n reactie.
Wat de users ook hadden toegevoegd, de hele opzet met vaststaande antwoordmogelijkheden is gewoon fout.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Grappig zeg. Je hebt maanden gehad om zelf wat toe te voegen en dan maak je nu zo'n reactie.
Nee, dat is als je tong80 of yvonne niet kent. Voor de rest is iedereen een onbekende kutuser voor de meeste andere mensen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat je niet weet dat de Eiffeltoren in Parijs staat.
Je wilt traditionele verkiezingen dus. Nou daar kun je ook op stemmen he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
Wanneer ik zulke vragen invul, dan wil ik invullen wie er op dat moment bij mij opkomt. Als iedereen dat doet dan krijg je gewoon leuke resultaten die een goed beeld geven van hoe er over users gedacht wordt. Dat is juist het leuke aan die verkiezingen.
Voorbedachte + vaststaande antwoordmogelijkheden verneuken dat. Lachen man, 5x Paul en 'Wie is Paul?'. Houd dan geen verkiezingen.'Ja, nou, je had genoeg tijd om anderen aan te dragen'. Wie zegt dat ik daar zin aan heb, ik wil gewoon mijn keuze kunnen geven aan... mijn keuze, en niet iets wat andere users hebben opgelepeld.
preciesquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Je wilt traditionele verkiezingen dus. Nou daar kun je ook op stemmen he?.
Echt, doe je het hier mee af?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
precies.
die vraag staat er dan ook niet voor niets tussen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry dat ik het deels quotte, ik dacht dat je het wel zou onthouden omdat het een recente post is.Punt blijft dat er wel commentaar op gegeven werd, maar er niets mee gedaan werd. Dan maakt het niet uit of iemand achteraf óók commentaar op geeft. Commentaar werd er hoe dan ook gegeven en er was ook hier en daar een misverstand, zoals uitspraken van modjes, waardoor sommigen geen commentaar meer gaven, omdat ze dachten dat ze wel een optie kregen om in te vullen.
Hoe dan ook, dit is een zooitje geworden. Ik maak me er niet druk om, ik vind het wel grappig.
Alleen zou ik het niet raar vinden als mensen hier kritiek op gegeven, zeker als je het vergelijkt met de voorgaande jaren. Dan kan je wel moraalridderig doen en kotsen iedereen die commentaar geeft, maar met deze verkiezing zag ik het een beetje aankomen.
Het lijkt me wel dat het makkelijk te veranderen valt als FOK! het zelf wilt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]ik weet nu al niet meer waar ik de zin mee begonnen ben, zeg maar
Geheel mijn fout zoals uitgelegd in spoiler
Ik kots niet op "iedereen die hier commentaar geeft" maar alleen op degene die achteraf helemaal uit hun naad moeilijk gaan lopen doen, terwijl er niets meer aan te doen is![]()
Volgend jaar weer een kans, tot die tijd doe je het volgende:
- Je stemt.
- Je stemt niet.
- Je stemt deels op de dingen wat je wilt.
Maar al dat ge-ik-vind-het-zo-veel, en het moet-dit-in-een-keer is overbodig als je een klein stukje verder leest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Het is een forum. Dat vinden we leuk, communiceren met elkaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef Hello_Quickie het volgende:
Waarom copy paste eigenlijk iedereen hoe die heeft gestemd? Het wordt toch automatisch geteld? Resultaten zie je straks toch wel dan?![]()
![]()
Ik haat jou toch al aangezien jij mij hebt genomineerd als aandachtsgeilste userquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het is een forum. Dat vinden we leuk, communiceren met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |