quote:on injuries to Lukasz Fabianski and Andre Santos...
Fabianski felt a deep cut on the knee and Santos suffered a bad ankle injury. He looks like he will be out for a while. We have Gibbs coming back in two to three weeks. Hopefully Santos will not be too long but, for Saturday against Everton, he looks to be short. We have as well Vermaelen who can play in his position.
Waarom pakt hij die 2de bal niet gewoon in de handenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Editten werkt niet
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Editten werkt niet
Nog helemaal niet aan gedacht, maar dat is zeker goed nieuwsquote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef tjoptjop het volgende:
Dat wordt lekker cashen voor Arsenal (en Chelsea), de marketingpool wordt verdeeld over de teams van de landen
CSKA, Lyon en Leverkussen moet ook nog wel te doen zijn. Milan en Napoli lijken mij de moeilijkste op het moment.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Een van de volgende teams kunnen we dus loten:
Napoli, CSKA, FC Basel, Lyon, Leverkusen, Zenit en Ac Milan.
Zijn allemaal geen makkelijke ploegen eigenlijk. FC Basel en Zenit zijn dan op papier de zwakste lijkt me.
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog helemaal niet aan gedacht, maar dat is zeker goed nieuws![]()
Volgend jaar extra 16 jarig talentje...
Awwwwquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat zou ik hem graag terug zien bij de club. Bijvoorbeeld als Pat Rice volgend jaar met seizoen gaat oid.
Hoeveel wordt het tegen Everton?
Prachtig! Door alles wat hij de afgelopen jaren heeft gedaan om zijn betrokkenheid bij Arsenal te tonen, is zijn misstapje naar Barcelona hem wel vergeven. Hij heeft er zelf ook veel spijt van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat zou ik hem graag terug zien bij de club. Bijvoorbeeld als Pat Rice volgend jaar met seizoen gaat oid.
Hoeveel wordt het tegen Everton?
Dit is dus exact mijn gevoel bij de verering van deze 2, Bergkamp is zó onderschat terwijl hij zó enorm belangrijk is geweest in de opkomst van Arsenal. Kijk alleen eens naar alle assists die Henry heeft ontvangen van Bergkamp...quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Prachtig! Door alles wat hij de afgelopen jaren heeft gedaan om zijn betrokkenheid bij Arsenal te tonen, is zijn misstapje naar Barcelona hem wel vergeven. Hij heeft er zelf ook veel spijt van.
Hoop zeker dat hij terug komt. Maar heb wel mijn twijfels of Wenger dit toe laat (deed hij met Adams ook niet).
Toch heb ik een nare bijsmaak bij die statues. Als je voor Adams en Henry kiest, hoort Bergkamp daar ook bij. Er is altijd discussie over wie van die 3 de grootste Gunner aller tijden is, maar die 3 namen worden altijd in één adem genoemd dus waarom dan 2 wel en 1 niet?
Ik snap dat er een grens moet worden getrokken. Juist daarom vind ik het zo raar. Want die grens wordt altijd getrokken onder Bergkamp, Henry, Adams. Vieira is een van de beste Gunners ooit, maar heeft niet de heldenstatus die de andere 3 hebben. Daarnaast verdient Vieira sowieso niets gezien zijn huidige anti-Arsenal houding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, ik zou hem er ook graag bij zien staan. Maar als je Bergkamp daar neerzet, dan kan je eigenlijk ook een speler als Vieira niet vergeten, of iemand als Pat Rice die sinds 1967 als iets met de club te maken heeft.
Je moet dus ergens een grens trekken, maar er zijn natuurlijk meer mensen die zo'n standbeeld verdienen - Wenger bijvoorbeeld ook.
http://www.dailymotion.com/video/xmw8m7_evert10g4j9_latinoquote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef tong80 het volgende:
Iemand een filmpje van de goal van van Persie ?
Dat kan er ook nog wel bij ...quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Santos 3 maanden geblesseerd na een operatie op zijn enkel.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Ik snap dat er een grens moet worden getrokken. Juist daarom vind ik het zo raar. Want die grens wordt altijd getrokken onder Bergkamp, Henry, Adams. Vieira is een van de beste Gunners ooit, maar heeft niet de heldenstatus die de andere 3 hebben. Daarnaast verdient Vieira sowieso niets gezien zijn huidige anti-Arsenal houding.
Wenger, ja inderdaad, net zoveel betekent voor Arsenal als Chapman. Ook voor managers geldt dat je moet kijken wie er dezelfde status hebben en ik vind die statussen bij Arsenal vrij duidelijk.
Rice is dan ook weer een ander geval. Was er laatst ook niet iemand binnen de club overleden die decennia lang voor Arsenal heeft gewerkt? In die categorie lijkt het me wel lastig om grenzen te leggen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:41 schreef TheClown1 het volgende:
Wolfsburg wil Olic en Rosicky
http://www.telegraaf.nl/t(...)ic_en_Rosicky__.html
dat zou mooi zijn. is arsenal af van zijn dure contract
arshavin staat op de lijst van die rusische club Anzi.....moet arsenal ook een goed bedrag voor vangen! gerucht is 25 miljoen! anzi zou hem graag willen hebben omdat hij de aanvoerder is van de russenquote:
Dat zou heel mooi zijn! En van Rosicky ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
arshavin staat op de lijst van die rusische club Anzi.....moet arsenal ook een goed bedrag voor vangen! gerucht is 25 miljoen! anzi zou hem graag willen hebben omdat hij de aanvoerder is van de russen
Luuk de Jong!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat voor een soort aankoop de vervanger van Chamakh wordt, die hoogstwaarschijnlijk in de zomer wel vertrekt. Een topspits/grote naam of een Park v2.0?
mario suarez vond ik niet bijzonder vorig jaar tegen ajax. biglia heb ik te weinig gezien om daar iets over te zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
Schijnbaar zouden er gisteren ook scouts bij de wedstrijd van Anderlecht hebben gezeten, om te kijken naar aanvaller Mario Suarez en middenvelder Lucas Biglia.
Nee, prima opvolger voor Van Persie denk ik.quote:
Niet nodig, met Cabral, Schaken, Cissé, Fernandez en Biseswar al genoeg eigen buitenspelers.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef TheClown1 het volgende:
Wenger wil Miyaichi bij Feyenoord stallen
http://www.goal.com/nl/ne(...)ij-feyenoord-stallen
Zou ten goede komen van Miyaichi. het is duidelijk dat hij PL nog niet aankan.
Waarom denk je dat in vredesnaam...?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, prima opvolger voor Van Persie denk ik.
Wenger heeft laatst nog gezegd dat hij spelers het liefst aan een PL of Championship verhuurd omdat hij dan beter kan beoordelen of een speler het niveau van Arsenal aan kan. Buitenlandse clubs komen alleen in aanmerking als een speler nog geen werkvergunning heeft.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef TheClown1 het volgende:
Wenger wil Miyaichi bij Feyenoord stallen
http://www.goal.com/nl/ne(...)ij-feyenoord-stallen
Zou ten goede komen van Miyaichi. het is duidelijk dat hij PL nog niet aankan.
Geen opvolger nodig? Van Persie wordt ook ooit een keer oud, he?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Er is geen opvolger nodig, alleen iemand die hem kan vervangen bij blessure. En goal.com moet je niet serieus nemen. Een van de slechtste sportsites ooit.
En ik zie eerder Loic Remy of Bafetimbi Gomis komen. Zij spreken veel beter Frans dan Luuk.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:43 schreef Banaanensuiker het volgende:
Tuurlijk wordt hij ooit oud. Maar om dan nu iemand van Luuk de Jong's leeftijd te halen als lange termijn vervanger is natuurlijk een beetje gek. Bovendien loopt er al een leuke jonge spits rond genaamd Benik Afobe.
quote:Nicklas Bendter’s loan spell at Sunderland has hardly been a raging success thus far. And now the Danish striker has blotted his copybook even further by being arrested close to St James’ Park The Sports Direct Arena Newcastle Stadium Thing.
And no, it’s not for ‘impersonation of a Premier League striker’, but it seems Nick and Lee Cattermole decided to bash up some cars after a few beers. A spokesperson for Northumbria Police said: “Police can confirm that on Thursday, December 15, two men aged 23 were arrested on suspicion of criminal damage.
“It follows an investigation in to damage caused to cars on Stowell Street in Newcastle city centre, which happened at about 10pm on Tuesday, December 6.”
The two Sunderland stars were quizzed on suspicion of causing criminal damage before being released on bail.
Bendtner complained about not being given enough first team football at Arsenal and while he might have had a point to a certain extent, he’s hardly doing much to to prove Arsene Wenger wrong.
Maybe a night in the cells might be the wake up call he needs as he’s in danger of wasting his career because of the kind of behaviour you’d usually associate with England internationals who play for Chelsea.
However, you have to question the judgement of a man who would hang around with someone like Cattermole who was probably just trying to get into a taxi but arrived just a couple of seconds late.
Ehhh, wat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:27 schreef Lily1987 het volgende:
Nou Milan dus...zwaarder kon het niet...
Dat wel maar is met Napoli-Chelsea wel de leukste serie wedstrijdenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:27 schreef Lily1987 het volgende:
Nou Milan dus...zwaarder kon het niet...
CL lotingquote:
Ging mij meer om 'zwaarder kon het niet'quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
CL loting
Olympique Lyon - Apoel FC
Napoli - Chelsea
AC Milan - Arsenal
FC Basel - Bayern München
Bayer Leverkusen - FC Barcelona
CSKA Moskou - Real Madrid
Zenit St. Petersburg - Benfica
Olympique Marseille - Internazionale
Van de ploegen in pot 2 klopt dat toch wel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging mij meer om 'zwaarder kon het niet'
Zwaarder kon het ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging mij meer om 'zwaarder kon het niet'
x2quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ach een herhaling van een aantal jaar geleden, toen we wonnen in San Siro, zie ik wel zitten.
klopt en resultaten uit het verleden...................quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
x2![]()
Waar ik kijk staat milan - arsenal. Betekent dat ook dat ze eerst uit moeten?
Absoluut waar. Maar ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt en resultaten uit het verleden...................
NOS commentaarquote:
Ben bang dat Milan een maatje te groot is, alles valt of staat wel met de vorm van Ibra en natuurlijk Persie maar kwalitatief heeft Milan denk ik iets, met de nadruk op iets, betere spelers.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ach een herhaling van een aantal jaar geleden, toen we wonnen in San Siro, zie ik wel zitten.
BARCELONA VOETBAL VAN EEN ANDERE PLANEET MESSI OMG MESSI JA LEKKER MESSI OOOHOHHHHHHquote:
Dat zijn toch geen bedragen meer voorzover het kloptquote:'Van Persie kan bij City in 4 jaar 50 miljoen verdienen'
Nee idd, maar ik geloof nooit dat Robin het zou doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen bedragen meer voorzover het klopt
Hij verdient momenteel ook geen peanuts met 95000 in de week maar 240000 is toch heel veel meer, als hij dat weerstaat is het een groot man (het blijft speculeren uiteraard want het is geen toeval dat zo'n tabloid als de Sun dit een dag voor de wedstrijd plaatst)quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Volgens mij is Robin niet zo van het geld, maar dat weet je nooit zeker eigenlijk door de vertekende media.. Laten we het hopen.
Denk alleen dat bij voetballers de verhoudingen niet altijd gelijk zijn. Geld, voetbalstijl, transferbeleid, clubloyaliteit, mogelijkheden (zowel individueel als met het team)...allemaal spelen ze mee. Sommige voetballers zijn vooral bezig met geld en de mogelijkheden. Andere voetballers, zoals Robin, vinden ook het gevoel bij de club en de voetbalstijl belangrijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Iedereen is gedreven door geld, dus hij ook. Ik zie hem alleen niet voor een andere Engelse club spelen.
Denk het ook niet. Als hij zo blijft doorspelen zie ik hem eerder naar Madrid of Barcelona verhuizen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:55 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Denk alleen dat bij voetballers de verhoudingen niet altijd gelijk zijn. Geld, voetbalstijl, transferbeleid, clubloyaliteit, mogelijkheden (zowel individueel als met het team)...allemaal spelen ze mee. Sommige voetballers zijn vooral bezig met geld en de mogelijkheden. Andere voetballers, zoals Robin, vinden ook het gevoel bij de club en de voetbalstijl belangrijk.
En inderdaad, zie hem ook niet naar een andere Engelse club vertrekken. Hij is gek op Arsenal en de supporters. Geloof nooit dat hij ze zoveel pijn wil doen door naar een concurrent te verhuizen.
http://www.arsenal.com/ne(...)ut-we-needed-points-quote:on Djourou's injury...
It is a groin problem. Usually that is 21 days.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |