quote:on injuries to Lukasz Fabianski and Andre Santos...
Fabianski felt a deep cut on the knee and Santos suffered a bad ankle injury. He looks like he will be out for a while. We have Gibbs coming back in two to three weeks. Hopefully Santos will not be too long but, for Saturday against Everton, he looks to be short. We have as well Vermaelen who can play in his position.
Waarom pakt hij die 2de bal niet gewoon in de handenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Editten werkt niet
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Editten werkt niet
Nog helemaal niet aan gedacht, maar dat is zeker goed nieuwsquote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef tjoptjop het volgende:
Dat wordt lekker cashen voor Arsenal (en Chelsea), de marketingpool wordt verdeeld over de teams van de landen
CSKA, Lyon en Leverkussen moet ook nog wel te doen zijn. Milan en Napoli lijken mij de moeilijkste op het moment.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Een van de volgende teams kunnen we dus loten:
Napoli, CSKA, FC Basel, Lyon, Leverkusen, Zenit en Ac Milan.
Zijn allemaal geen makkelijke ploegen eigenlijk. FC Basel en Zenit zijn dan op papier de zwakste lijkt me.
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog helemaal niet aan gedacht, maar dat is zeker goed nieuws![]()
Volgend jaar extra 16 jarig talentje...
Awwwwquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat zou ik hem graag terug zien bij de club. Bijvoorbeeld als Pat Rice volgend jaar met seizoen gaat oid.
Hoeveel wordt het tegen Everton?
Prachtig! Door alles wat hij de afgelopen jaren heeft gedaan om zijn betrokkenheid bij Arsenal te tonen, is zijn misstapje naar Barcelona hem wel vergeven. Hij heeft er zelf ook veel spijt van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat zou ik hem graag terug zien bij de club. Bijvoorbeeld als Pat Rice volgend jaar met seizoen gaat oid.
Hoeveel wordt het tegen Everton?
Dit is dus exact mijn gevoel bij de verering van deze 2, Bergkamp is zó onderschat terwijl hij zó enorm belangrijk is geweest in de opkomst van Arsenal. Kijk alleen eens naar alle assists die Henry heeft ontvangen van Bergkamp...quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Prachtig! Door alles wat hij de afgelopen jaren heeft gedaan om zijn betrokkenheid bij Arsenal te tonen, is zijn misstapje naar Barcelona hem wel vergeven. Hij heeft er zelf ook veel spijt van.
Hoop zeker dat hij terug komt. Maar heb wel mijn twijfels of Wenger dit toe laat (deed hij met Adams ook niet).
Toch heb ik een nare bijsmaak bij die statues. Als je voor Adams en Henry kiest, hoort Bergkamp daar ook bij. Er is altijd discussie over wie van die 3 de grootste Gunner aller tijden is, maar die 3 namen worden altijd in één adem genoemd dus waarom dan 2 wel en 1 niet?
Ik snap dat er een grens moet worden getrokken. Juist daarom vind ik het zo raar. Want die grens wordt altijd getrokken onder Bergkamp, Henry, Adams. Vieira is een van de beste Gunners ooit, maar heeft niet de heldenstatus die de andere 3 hebben. Daarnaast verdient Vieira sowieso niets gezien zijn huidige anti-Arsenal houding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, ik zou hem er ook graag bij zien staan. Maar als je Bergkamp daar neerzet, dan kan je eigenlijk ook een speler als Vieira niet vergeten, of iemand als Pat Rice die sinds 1967 als iets met de club te maken heeft.
Je moet dus ergens een grens trekken, maar er zijn natuurlijk meer mensen die zo'n standbeeld verdienen - Wenger bijvoorbeeld ook.
http://www.dailymotion.com/video/xmw8m7_evert10g4j9_latinoquote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef tong80 het volgende:
Iemand een filmpje van de goal van van Persie ?
Dat kan er ook nog wel bij ...quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Santos 3 maanden geblesseerd na een operatie op zijn enkel.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Ik snap dat er een grens moet worden getrokken. Juist daarom vind ik het zo raar. Want die grens wordt altijd getrokken onder Bergkamp, Henry, Adams. Vieira is een van de beste Gunners ooit, maar heeft niet de heldenstatus die de andere 3 hebben. Daarnaast verdient Vieira sowieso niets gezien zijn huidige anti-Arsenal houding.
Wenger, ja inderdaad, net zoveel betekent voor Arsenal als Chapman. Ook voor managers geldt dat je moet kijken wie er dezelfde status hebben en ik vind die statussen bij Arsenal vrij duidelijk.
Rice is dan ook weer een ander geval. Was er laatst ook niet iemand binnen de club overleden die decennia lang voor Arsenal heeft gewerkt? In die categorie lijkt het me wel lastig om grenzen te leggen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:41 schreef TheClown1 het volgende:
Wolfsburg wil Olic en Rosicky
http://www.telegraaf.nl/t(...)ic_en_Rosicky__.html
dat zou mooi zijn. is arsenal af van zijn dure contract
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |