Jij doet helemaal niet aan sport, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is net genoeg voor de warming-up.
Ik woon 64 treden hoogquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij doet helemaal niet aan sport, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent toch al heel lang gestopt? Nog steeds de craving?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef brother52 het volgende:
Ik ben soms ook wel jaloers op mensen die roken maar dat is dan alleen maar omdat ik trek heb in een sigaret...
Oh nee, het is wel heel lekker roken en ik vind het ook heel lekker ruiken, maar het gevoel vond ik gewoon niet meer prettig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
Misschien is dat met sigaretten ook. Hoor je vaak van ex-rokers, dat ze het opeens echt vies vinden.
Zal ik deze posten in het spellingstopique...quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niks garanderen. Er zijn users van Fok! die om extreme koudte hebben gevraagd, die willen een elfstedentocht. En ik kan dan niet iedereen te vriend houden.
Dan ontploft je computerquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik deze posten in het spellingstopique...
Ah, de bewustzijnsverandering. Lijkt mij sowieso niks. Ik wil controle over mezelf hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh nee, het is wel heel lekker roken en ik vind het ook heel lekker ruiken, maar het gevoel vond ik gewoon niet meer prettig.
Ja, het is niet zozeer dat je de controle verliest maar het vlakt alles af. Niet alleen het negatieve maar ook het positieve, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, de bewustzijnsverandering. Lijkt mij sowieso niks. Ik wil controle over mezelf hebben.
Mij lukt het eindelijk ook om na het blowen het roken ook weer wat af te bouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef tong80 het volgende:
Ik ben gestopt met drinken. Aan het afvallen dat is goed. Maar wel veel meer aan het roken.
Jij bent verslaafd aan slechte tv-programma's?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga zometeen Celebrity Rehab kijken. Dán heb je pas problemen
quote:
quote:Aan het afvallen dat is goed.
Jammer. Maar als je zo goed bezig bent met de andere twee dingen, denk ik dat het je ook lukt te minderen met roken.quote:Maar wel veel meer aan het roken.
Lijkt wel een antidepressivum.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het is niet zozeer dat je de controle verliest maar het vlakt alles af. Niet alleen het negatieve maar ook het positieve, volgens mij.
Definieer "slecht".quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent verslaafd aan slechte tv-programma's?
Als ik het druk heb gehad wil dat niet meteen zeggen dat ik stress heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Puur stressgerelateerd dus.
Dacht echt dat je al een jaar gestopt was.Of had je vorig jaar een poging gedaan?
Ik wou dat ik dat kon. Met minder eten en meer sporten, bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef brother52 het volgende:
Deze keer ben ik gewoon gestopt met excuses te zoeken.
Z'n gitaar is gekrompen of hijzelf is enorm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik wil deze jonge muzikant even aan jullie voorstellen:
Misschien moet je dingen gaan eten die meer calorieën kosten dan ze opleveren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef wyccie het volgende:
Geen mentale stress, maar drukte en vermoeidheid zijn wel stress wel voor je lichaam.
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Met minder eten en meer sporten, bedoel ik dan.
Ik eet omdat ik het lekker vind, niet alleen voor de calorieën.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moet je dingen gaan eten die meer calorieën kosten dan ze opleveren.
Een heel kleintje iig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef wyccie het volgende:
Huh, is dat zo? Je zou verwachten dat de gitaar groter lijkt, omdat hij zo klein is. Misschien is het een kindergitaar?
Maar eet je dan teveel van de maaltijden die je maakt of snoep je veel?quote:[..]
Ik eet omdat ik het lekker vind, niet alleen voor de calorieën.![]()
Was hij niet laatst bij Jools? Ik moet het nog luisteren, het is pauze bij Rehabquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik wil deze jonge muzikant even aan jullie voorstellen:
quote:Nee, veel te hip.
Volgens zijn Wiki was dat 26 april.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Was hij niet laatst bij Jools? Ik moet het nog luisteren, het is pauze bij Rehab
4 croissantjes?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:05 schreef wyccie het volgende:
Tsja, wat is veel snoepen? Als ik eens snoep koop, is de zak ook vaak wel binnen 1 dag leeg. Ik kan ook een week geen snoep kopen.
En met avondeten eet ik soms 1, soms 2 borden.
Vandaag niet echt een normaal eetpatroon: om 7 uur 1,5 sneetje bruinbrood met jam, om 2 uur een heel blik tomatensoep, om 5 uur 4 croissantjes en over de avond een zak nachochips met salsadip.
Als ik in het ziekenhuis ben of op de uni ben eet ik overdag gewoon 4-6 sneetjes bruinbrood en 's avonds normaal warm.
Die zijn wel enorm vet natuurlijk. Maar het is inderdaad niet uitzonderlijk veel over een hele dag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
Gewoon naturel, maar wel roombotercroissants. Als avondeten vind ik 4 croissants niet veel.
En het was ook vooral omdat ik anders met twee ongebakken, uitgedroogde croissants zat.
Dat is wel een flinke middagmaaltijd.quote:Ik denk trouwens dat de soep een uur eerder was.
Was veel ja, maar mijn ontbijt was vroeg en niet al te veel. En mijn ochtend was zwaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is wel een flinke middagmaaltijd.
Ik heb daar zo weinig controle over. Met vroeg opstaan en de kou moet ik gewoon meer eten. Daarom dus mijn verzoek voor een milde winter.quote:Ik ga deze winter niet extra eten, het kostte me dit jaar teveel moeite om het extra gewicht weer kwijt te raken.
Het is gewoon ook lastiger om weinig te eten als je alleen bent, de meeste etenswaren komen in grote verpakkingen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was veel ja, maar mijn ontbijt was vroeg en niet al te veel. En mijn ochtend was zwaar.
[..]
Ik heb daar zo weinig controle over. Met vroeg opstaan en de kou moet ik gewoon meer eten. Daarom dus mijn verzoek voor een milde winter.
Klopt en kloptquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef wyccie het volgende:
En eenpersoonsporties zijn dan weer net niet voldoende voor mij, en relatief veel duurder.
Trustenquote:Ik probeer vandaag eens vroeg te slapen, morgen wil ik even in de bieb zitten.
Almelo is gelukkig niet hier in de straatquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond weer een schietpartij in Almelo. Zouden Diaan en jij er niet beter aan doen naar Amsterdam te verhuizen zodat jullie kinderen in een wat veiliger omgeving kunnen opgroeien?
Maar het lijkt wel het Wilde Westen in het oosten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Almelo is gelukkig niet hier in de straat
Er staat genoeg te koopquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef peaceman het volgende:
Wij zouden overigens best in Amsterdam willen wonen..
1 probleempje... money...quote:
Het Oosten wordt volwassenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel het Wilde Westen in het oosten.
da's meer dan wij kunnen betalen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, een beetje gezinswoning kost al gauw 450.000 euro.
Lijkt me verstandig, het is geen kleinigheid zoiets.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:19 schreef peaceman het volgende:
Vandaag nog even bij de huisarts geweest. Ga in de Kerstvakantie misschien toch nog eens praten met iemand over het gebeurde.
Is het ook niet en ik merk het ook wel aan mezelf, maar aan de andere kant wil ik er niet aan toegeven omdat het dan misschien de klap groter maakt. Althans ik vrees een beetje dat ik er dan juist meer last van krijg. Stom he?!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, het is geen kleinigheid zoiets.
Nee, begrijp ik wel. Dat is een normale vrees volgens mij. Maar "er niet aan toegeven" is mi nooit de goeie weg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is het ook niet en ik merk het ook wel aan mezelf, maar aan de andere kant wil ik er niet aan toegeven omdat het dan misschien de klap groter maakt. Althans ik vrees een beetje dat ik er dan juist meer last van krijg. Stom he?!
Daarna zijn er ook nog wel wat dingen gebeurd die veel spanning kunnen veroorzaken, bijv. een bijna ongeluk met 120 km per uur (scheelde maar een klein stukje), dat helpt allemaal niet zullen we maar zeggen. Gelukkig zijn alle verhoren nu geweest en is het ook bij Opspring verzocht geweest, dus ik hoop echt dat de rust nu gaat komen. Zeker met de vakantie in het vooruitzicht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik wel. Dat is een normale vrees volgens mij. Maar "er niet aan toegeven" is mi nooit de goeie weg.
Je bent er dus nog een keer bewust van geworden dat wat je 'hebt' zomaar in een paar tellen weg kan zijn. Dat is best heftig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarna zijn er ook nog wel wat dingen gebeurd die veel spanning kunnen veroorzaken, bijv. een bijna ongeluk met 120 km per uur (scheelde maar een klein stukje), dat helpt allemaal niet zullen we maar zeggen. Gelukkig zijn alle verhoren nu geweest en is het ook bij Opspring verzocht geweest, dus ik hoop echt dat de rust nu gaat komen. Zeker met de vakantie in het vooruitzicht.
dat was het ook, maar door het eerste geval wordt door de optelsom elk klein dingetje groter en daar ben ik nu mee in gevecht. Om dat gevoel kwijt te raken. Wel ben ik dolblij dat ik gelukkig wat engeltjes heb (gehad??).quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent er dus nog een keer bewust van geworden dat wat je 'hebt' zomaar in een paar tellen weg kan zijn. Dat is best heftig.
Ik denk dat een professional je daarmee wel kan helpen en misschien (zou kunnen) moet je daar even voor door een dalletje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat was het ook, maar door het eerste geval wordt door de optelsom elk klein dingetje groter en daar ben ik nu mee in gevecht. Om dat gevoel kwijt te raken. Wel ben ik dolblij dat ik gelukkig wat engeltjes heb (gehad??).
Misschien wel ja, maar ben ook nogal eigenwijs in dat soort dingen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat een professional je daarmee wel kan helpen en misschien (zou kunnen) moet je daar even voor door een dalletje.
Vergeet ook Jayhawks niet!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ik zit op MSN iemand Wilco aan te raden.
Ze vind het geweldig
Nu Galaxie 500 nog
Dat is zeker een goed teken. Ik moet mezelf altijd dwingen naar muziek te luisteren als ik down ben maar knap er wel altijd van op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar ben ook nogal eigenwijs in dat soort dingen.![]()
Overigens merkte ik deze week wel voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer begin te genieten van muziek.Dat beschouw ik maar als positief.
Dat is wel mooi, zo met de Top 2000 in aantochtquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:37 schreef peaceman het volgende:
Misschien wel ja, maar ben ook nogal eigenwijs in dat soort dingen.![]()
Overigens merkte ik deze week wel voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer begin te genieten van muziek.Dat beschouw ik maar als positief.
En tong.... ouwe kerels kunnen nog wel funken hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ik zit op MSN iemand Wilco aan te raden.
Ze vind het geweldig
Nu Galaxie 500 nog
Dat is nog te zeggen.. heb je die lijst gezien? (niet alleen maar negatief trouwens). Heb ook niet gestemd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, zo met de Top 2000 in aantocht
Ik denk dat het ook goed is geweest dat ik naar de huisarts ben geweest. Ik had me daar nog geen tijd voor gegund.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed teken. Ik moet mezelf altijd dwingen naar muziek te luisteren als ik down ben maar knap er wel altijd van op.
Nog niet. Ik heb wel begrepen dat er enorm veel recente muziek in staat. Daar ben ik het niet mee eens en mede daarom heb ik voor het eerst sinds jaren ook niet gestemd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:42 schreef peaceman het volgende:
Dat is nog te zeggen.. heb je die lijst gezien? (niet alleen maar negatief trouwens). Heb ook niet gestemd.
Zeg maar als het te ver voert om er hierop in te gaan, peaceman. Maar ik heb destijds jullie posts gezien en een bericht in de krant gelezen en toen was 1 en 1 opeens 2. Maar was je er getuige van of heb je nog ingegrepen of wat?quote:Ik denk dat het ook goed is geweest dat ik naar de huisarts ben geweest. Ik had me daar nog geen tijd voor gegund.
Same here. Maar de druppel was vorig jaar wel de berichtgeving over nummers die er bewust uit zijn gehouden. Die hebben ze overigens dit jaar wel toegelaten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog niet. Ik heb wel begrepen dat er enorm veel recente muziek in staat. Daar ben ik het niet mee eens en mede daarom heb ik voor het eerst sinds jaren ook niet gestemd.
Ik stond er 5 meter vanaf.quote:[..]
Zeg maar als het te ver voert om er hierop in te gaan, peaceman. Maar ik heb destijds jullie posts gezien en een bericht in de krant gelezen en toen was 1 en 1 opeens 2. Maar was je er getuige van of heb je nog ingegrepen of wat?
Ze helpen 'm zelf om zeep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met die Top2000. Vorig jaar eigenlijk al.
Eensch. Adele is een leuke tante met een goede stem, maar laten we over vijf of tien jaar nog maar eens kijken of haar nummers overeind blijven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:50 schreef peaceman het volgende:
Same here. Maar de druppel was vorig jaar wel de berichtgeving over nummers die er bewust uit zijn gehouden. Die hebben ze overigens dit jaar wel toegelaten.
Maar 4 nrs van Adele in de top 30? Kom op zeg!
Pffff, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten, zeg. Wat Scrutinizer zegt: gewoon met iemand gaan praten als je daar behoefte aan hebt. Niemand zal zeggen dat je je aanstelt.quote:Ik stond er 5 meter vanaf.
Dit had ik zelf kunnen zeggen, maar door omstandigheden heb ik me er dit jaar niet zo druk om gemaaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch. Adele is een leuke tante met een goede stem, maar laten we over vijf of tien jaar nog maar eens kijken of haar nummers overeind blijven.
[..]
Ik ga erover nadenken. Heb wel een afspraak staan, maar als het over 2 weken nou heel goed gaat, dan zeg ik m waarschijnlijk af. Het is afwachten.quote:Pffff, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten, zeg. Wat Scrutinizer zegt: gewoon met iemand gaan praten als je daar behoefte aan hebt. Niemand zal zeggen dat je je aanstelt.
Het is jammer dat de lijst zo gewoontjes wordt, met nummers die het hele jaar al voorbij komen. Ik vind het gewoon leuk om eens per jaar Franse chansons en eendagsvliegen te horen. Zo van: ach jaaaaaa, die! En die ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een beetje arbeidsvitaminen on steroids.
Ja, volgens mij is die lijst van liedjes die het net niet gehaald hebben veel leuker.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is jammer dat de lijst zo gewoontjes wordt, met nummers die het hele jaar al voorbij komen. Ik vind het gewoon leuk om eens per jaar Franse chansons en eendagsvliegen te horen. Zo van: ach jaaaaaa, die! En die ook!
Dat kun je natuurlijk zelf het beste beoordelen. Maar ik zou die afspraak lekker laten doorgaan. Wie weet heb je er veel aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef peaceman het volgende:
Ik ga erover nadenken. Heb wel een afspraak staan, maar als het over 2 weken nou heel goed gaat, dan zeg ik m waarschijnlijk af. Het is afwachten.
Ik vraag me vooral af hoeveel van de tig nummer vanaf 2006 over 10 jaar nog in de lijst zullen staan. De nummers die uit die jaren erin staan, zijn over het algemeen zeer matig als je er een goede analyse op loslaat. Kijk, over One van Metallica kun je best twisten of die erin hoort, maar het is zeker beter dan de meeste nummer uit 2006-2011. Dat irriteert. En wat ook irriteert is dat de keuzelijst met de verkeerde nummers (lees: te nieuwe nummers) wordt uitgebreid. Nog steeds geen Redemption song in de keuzelijst, maar wel dat vreselijke Paradise (binnengekomen in de top 100) van Coldplay om maar een voorbeeld te geven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is jammer dat de lijst zo gewoontjes wordt, met nummers die het hele jaar al voorbij komen. Ik vind het gewoon leuk om eens per jaar Franse chansons en eendagsvliegen te horen. Zo van: ach jaaaaaa, die! En die ook!
waarschijnlijk ga ik ook wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk zelf het beste beoordelen. Maar ik zou die afspraak lekker laten doorgaan. Wie weet heb je er veel aan.
Je krijgt een onverwachte kick van liedjes. Door de Top 2000 kwam ik weer bij The Cats terecht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, volgens mij is die lijst van liedjes die het net niet gehaald hebben veel leuker.
En dat wilde jij als positief punt aanhalen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je krijgt een onverwachte kick van liedjes. Door de Top 2000 kwam ik weer bij The Cats terecht.
Ja, helemaal mee eens. Ik haat Metallica, maar ik begrijp best dat mensen daarop stemmen. En Paradise is om tequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:02 schreef peaceman het volgende:
Ik vraag me vooral af hoeveel van de tig nummer vanaf 2006 over 10 jaar nog in de lijst zullen staan. De nummers die uit die jaren erin staan, zijn over het algemeen zeer matig als je er een goede analyse op loslaat. Kijk, over One van Metallica kun je best twisten of die erin hoort, maar het is zeker beter dan de meeste nummer uit 2006-2011. Dat irriteert. En wat ook irriteert is dat de keuzelijst met de verkeerde nummers (lees: te nieuwe nummers) wordt uitgebreid. Nog steeds geen Redemption song in de keuzelijst, maar wel dat vreselijke Paradise (binnengekomen in de top 100) van Coldplay om maar een voorbeeld te geven.
Daarnaast is er nog een leuk punt over de berichtgeving van radio 2 na de stemweek. 3 miljoen stemmen (niet hetzelfde als 3 miljoen stemmers!!!!). dus 3 miljoen delen door 15 (gemiddelde aantal ingezonden liedjes) is slechts (!!!!) 200.000 stemmers..quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Ik haat Metallica, maar ik begrijp best dat mensen daarop stemmen. En Paradise is om te
Man, dat gegalm van Piet Veerman, je wilt niet weten hoe ik daarvan geniet. En dan kijk je op YouTube, die commentaren daar, daar ga ik sowieso helemaal stuk van, dan zegt iemand (geen Nederlander): ik ken tachtig versies van Scarlet Ribbons, maar dit is gewoon de bestequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:04 schreef peaceman het volgende:
En dat wilde jij als positief punt aanhalen?
Whehehe. Vorig jaar heb ik met drie e-mailadressen gestemdquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef peaceman het volgende:
Daarnaast is er nog een leuk punt over de berichtgeving van radio 2 na de stemweek. 3 miljoen stemmen (niet hetzelfde als 3 miljoen stemmers!!!!). dus 3 miljoen delen door 15 (gemiddelde aantal ingezonden liedjes) is slechts (!!!!) 200.000 stemmers..
Waarmee ik met 200.000 stemmers nog positief benquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Vorig jaar heb ik met drie e-mailadressen gestemd
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
When you speak of the devil... Ik zit naar Graham Norton te kijken en wie komt daar binnen? Chris Martin.
He's evilquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
When you speak of the devil... Ik zit naar Graham Norton te kijken en wie komt daar binnen? Chris Martin.
Ik vind Graham wel leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
He's evilIk hou niet van Graham Norton. Heel jammer dat Jonathan Ross naar de commerciëlen is gegaan.
Hij heeft wel vaak hele goede gasten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
He's evilIk hou niet van Graham Norton. Heel jammer dat Jonathan Ross naar de commerciëlen is gegaan.
Vandaag alleen niet dus...quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaak hele goede gasten.
daar gaan je oren!quote:
Neuh, niet zo. Met Joan Rivers was geweldig. Die vertelde over de overgang: My vagina is so dry, camels follow me homequote:
Mijn Engels is echt oké, maar ik kan het amper volgen door al dat gekakel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft wel vaak hele goede gasten.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, niet zo. Met Joan Rivers was geweldig. Die vertelde over de overgang: My vagina is so dry, camels follow me home
Joan Rivers is zooooooooo 1985.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, niet zo. Met Joan Rivers was geweldig. Die vertelde over de overgang: My vagina is so dry, camels follow me home
Nou, Johnny Knoxville was niet blij dat hij na haar nog grappig moest zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joan Rivers is zooooooooo 1985.
Is dat zo'n Jackass-geval?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, Johnny Knoxville was niet blij dat hij na haar nog grappig moest zijn.
QFT.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Brigitte Kaandorp is sowieso één van de grappigste vrouwen ter wereld.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef peaceman het volgende:
vrouwen met humor is toch sowieso uitzonderlijk?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef peaceman het volgende:
vrouwen met humor is zijn toch sowieso uitzonderlijk?
Zie je wel... ik heb gelijkquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je dit ooit gezien? Het stuk duurde live nog een stuk langer maar dat ging bijna mis, ze was zoveel leuker dan Herman van Veen en die kon daar niet erg goed tegen![]()
Dat was echt superspannende televisie. Het was tijdens die marathon-uitzending. Uren later kwam ze nog een keer onverwacht op achter in beeld met haar jas aan. Ze was (zogenaamd) haar tas en huissleutels vergetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Nooit gezien, ik heb een hekel aan De Leeuw. Ze verstoort het feestje van Herman van Veen die alleen maar wil horen hoe geweldig hij is
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was echt superspannende televisie. Het was tijdens die marathon-uitzending. Uren later kwam ze nog een keer onverwacht op achter in beeld met haar jas aan. Ze was (zogenaamd) haar tas en huissleutels vergeten
Ja, dat ging een hele nacht door, ik weet niet meer waarvoor dat was.quote:
Was dat de uitzending waarin Hanneke Groenteman, nota bene dik bevriend met De Leeuw, hem fileerde omdat hij zo slecht tegen kritiek kan? Wat laatst maar weer werd bewezen toen Sonja Barend met goede adviezen strooide.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat ging een hele nacht door, ik weet niet meer waarvoor dat was.
Daar maakte ze natuurlijk ook weer een heel verhaal van, dat ze al bijna thuis was en zo. Gewoon ook dwars door een ander interview heen
Dat weet ik niet, ik heb toen ook niet de hele tijd zitten kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was dat de uitzending waarin Hanneke Groenteman, nota bene dik bevriend met De Leeuw, hem fileerde omdat hij zo slecht tegen kritiek kan? Wat laatst maar weer werd bewezen toen Sonja Barend met goede adviezen strooide.
Nou ja, het was vooral kleingeestig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat weet ik niet, ik heb toen ook niet de hele tijd zitten kijken.
Die reactie van hem op Sonja was wel beschamend
Vooral ook omdat hij kennelijk vindt dat je vooral bij de Vara geen kritiek op hem zou mogen hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, het was vooral kleingeestig.
Heb er laatst nog een provocerend topic over geopendquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef peaceman het volgende:
vrouwen met humor is toch sowieso uitzonderlijk?
quote:
Eh, nee.quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Wickedangel wel weet dat hij Leland Sklar heet.
Krabbelen doe je op Hyves. Maar Bootsy is zeer actief op Facebook en reageert ook vaak op vragen van z'n fans.quote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ken die naam niet.
Dus jij bent vriendjes met Bootsy op Facebook? Krabbelen jullie ook?
Dat zou best wel eens kunnen.quote:
Niet proberen. Gewoon stoppen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga proberen te stoppen met roken
Juist. Met het wereldelftal tegen Hamburg gisteren.quote:
Daar heb je best lang mee gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zaterdagochtend een pakje gekocht en heb nu nog één sigaret.
Het leek me wel verstandig om het af te bouwen. De laatste bewaar ik voor morgenochtend.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb je best lang mee gedaan.
Ik heb op de laatste ochtend nog een half pakje opgerookt
Ken je de film Smoke van Jim Jarmuch ?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zaterdagochtend een pakje gekocht en heb nu nog één sigaret.
Ik was van plan om mijn laatste sigaret heel erg bewust te gaan roken maar heb die per ongeluk weggegeven.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het leek me wel verstandig om het af te bouwen. De laatste bewaar ik voor morgenochtend.
Precies maar wel een fenomeenquote:
Nog steeds gestopt?quote:
Het zijn vooral m'n handen die er nog niet aan gewend zijn. Ze graaien nog steeds automatisch op zoek naar het pakje en de aansteker.quote:
Nah, het gaat wel over. Ik ben pas 30 uur gestopt na 32 jaar roken en ben al lang blij dat het tot nu toe zo makkelijk lijkt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:34 schreef wyccie het volgende:
Misschien een Rubick's Cube aanschaffen?
Dat slijt vanzelf, automatismes verander je niet zo snel. Ik heb pas sinds een week of 3 geen aansteker meer bij me.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn vooral m'n handen die er nog niet aan gewend zijn. Ze graaien nog steeds automatisch op zoek naar het pakje en de aansteker.
Het is te hopen dat het zo gemakkelijk blijft gaan. Als de eerste 3 dagen maar om zijn. Dan heb je het ergste gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het gaat wel over. Ik ben pas 30 uur gestopt na 32 jaar roken en ben al lang blij dat het tot nu toe zo makkelijk lijkt.
Ik hoop dat het mijn gedachten dan wat minder beheerst.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het zo gemakkelijk blijft gaan. Als de eerste 3 dagen maar om zijn. Dan heb je het ergste gehad.
Vooral niet de uren gaan tellen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat het mijn gedachten dan wat minder beheerst.
Nee, computerspelletjes associeer ik met roken. Ik ga maar weer eens een blokje om.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vooral niet de uren gaan tellen.
Andere verslaving zoeken, zoals online spelletjes.
Ik kwam gister wel heel veel mensen tegen die buiten stonden te rokenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef wyccie het volgende:
Niet te hard om, dat vindt de dokter niet goed.
Tsja, binnen mag dat niet meer. Haast ondenkbaar dat jaren geleden je nog gewoon kon roken in ziekenhuizen, bioscopen en treinen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam gister wel heel veel mensen tegen die buiten stonden te roken
Het lijken er dan ineens veel meer te zijn. Over een week ben je blij dat je daar niet meer bij staat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam gister wel heel veel mensen tegen die buiten stonden te roken
Ik ben er langs gelopen door mijn mond ademend zodat ik het niet rook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja, binnen mag dat niet meer. Haast ondenkbaar dat jaren geleden je nog gewoon kon roken in ziekenhuizen, bioscopen en treinen.
Wilde je meeroken of vond je het al stinken?
Ik zei al tegen mezelf dat die mensen sneu waren, maar echt geloven deed ik dat nog niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het lijken er dan ineens veel meer te zijn. Over een week ben je blij dat je daar niet meer bij staat.
Dat komt vanzelf. Zeker als het regent.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er langs gelopen door mijn mond ademend zodat ik het niet rook.
[..]
Ik zei al tegen mezelf dat die mensen sneu waren, maar echt geloven deed ik dat nog niet.
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Van De Munt naar het Waterlooplein? Volgens mij neem je me in de maling.
Fuckin' hell, wat een slechte foto (of misschien juist een goede)quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Het is natuurlijk Charlie Sheen, nu de drie minuten om zijn.
Ik dacht aan iemand van een jaar of 68.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem op Johnny Kraaijkamp Jr. lijken op deze foto
Inderdaad!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem op Johnny Kraaijkamp Jr. lijken op deze foto
Dat zou best eens kunnen.quote:
Adje van den Berg (en dan niet diegene van de pedopartij)quote:
Would I lie to you?quote:Volgens Google Maps klopt je informatie
Ik ken geen andere Adje dan Vandenberg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Adje van den Berg (en dan niet diegene van de pedopartij)
Ik begon te twijfelen omdat het nooit in mijn hoofd zou opkomen om vanaf dat punt naar het Waterlooplein (of andersom) te lopen. Als ik daar sta, wil ik naar Tuschinski of de Kalverstraat in. Maar ik zie op de kaart dat het Waterlooplein idd op redelijke loopafstand ligt.quote:Would I lie to you?
Het klinkt hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken geen andere Adje dan Vandenberg.
Ik slenter heel wat af.quote:[..]
Ik begon te twijfelen omdat het nooit in mijn hoofd zou opkomen om vanaf dat punt naar het Waterlooplein (of andersom) te lopen. Als ik daar sta, wil ik naar Tuschinski of de Kalverstraat in. Maar ik zie op de kaart dat het Waterlooplein idd op redelijke loopafstand ligt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Goddomme, hij komt me zo bekend voor. Brit?
Solo, geen Chris.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Solo of met een band?
Wacht eens, Chris Farlowe?
Dat verschilt niet veel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Kunnen we een foto krijgen van de ouwe rockert als jonge rockert?
Bingoquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:02 schreef tong80 het volgende:
Dave Berry ?
Ik heb er zo'n vreemd gevoel over.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:02 schreef tong80 het volgende:
Dave Berry ?
Ik heb er zo'n vreemd gevoel over.
Jezus, tong, wat ben je toch oudquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:03 schreef tong80 het volgende:
Dat verschilt niet veel.
Heb het singeltje trouwens. Met Dandy op de B-kant
Oud, maar ik had het fout. De B-kant is Now. Dandy is van Herman's Hermits. B-kant van No milk today. Die heb ik ook. Vandaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus, tong, wat ben je toch oud![]()
Ik had het nooit geraden trouwens.
HAP, zei hij. Zie de PI:quote:
Grappig hè, hoe je dingen zeker weet en dat je herinnering niet klopt. Ik heb het ook wel.quote:maar ik had het fout. De B-kant is Now. Dandy is van Herman's Hermits. B-kant van No milk today. Die heb ik ook. Vandaar.
quote:En ik heb ze niet zelf gekocht maar begin jaren 70 van een oom gekregen.
Ik heb 'm net even bekeken op YT en hij is inderdaad minder erg dan ik me herinnerde, ze zien er wel wat mal uit, maar ja that's the seventies. Jouw eerste singletje was een 78-toeren?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom schaam je je daarvoor? Geweldig plaatje. Sailor komt nog wel eens voorbij op 192TV.
Ik zeg niet wat mijn eerste singletje was, dat dateert me te veel
Geweldig toch. Ik geloof dat ik de single van Traffic jam heb.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 'm net even bekeken op YT en hij is inderdaad minder erg dan ik me herinnerde, ze zien er wel wat mal uit, maar ja that's the seventies.
quote:Jouw eerste singletje was een 78-toeren?
Oeh, ik was wel blij met mijn broers en zus, qua muziek. Kreeg leuke afdankertjes van The Stones van m'n ene broer en mijn oudste broer had het één en ander van Zappa. M'n zus had dan weer Bob Marley en Santana. Sjiek hendig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben de oudste, dus er werd van mij gepiktMaar dan jatte ik Meat Loaf en draaide ik Bat out of hell (het nummer, niet de hele plaat).
Grappig die van mij Rod Stewart - Sailingquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn eerste singletje was Sailor van Sailor
Die had m'n zus, volgens mij.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig die van mij Rod Stewart - Sailing
Het grappige paar jaar geleden pas zijn beginperiode ontdekt met the faces. Vind ik echt geweldig. Samen met Ron Wood.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die had m'n zus, volgens mij.
quote:
quote:
quote:
Klassequote:
Nice. Erg mooi in het roodquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klasse![]()
En soms moet je jezelf belonen omdat je ongeveer 4 maand gestopt bent![]()
[ afbeelding ]
Foto is bij mijn ouders genomenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nooit begonnen, wil iemand mij belonen?
Wat een vrouwelijke kussens.![]()
Dat was ook de enige kleur waaruit ik kon kiezen.quote:
Dat is een erg goed tekenquote:ik denk al iets minder aan sigaretten
2x toon, 2x volume.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:57 schreef wyccie het volgende:
Mooie gitaar, inderdaad. Wat zijn die vier knopjes? Gitaarn00b hier. Ik heb er wel één, maar die heb ik niet meer aangeraakt nadat ik lesboekje 1 uit had.
2 knopjes om het volume per element te regelen en 2 om de toon te regelen (van 'helder' naar 'donker'). Met die schakelaar kun je kiezen welk element je wilt gebruiken (bovenste, onderste of beide)quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:57 schreef wyccie het volgende:
Mooie gitaar, inderdaad. Wat zijn die vier knopjes? Gitaarn00b hier. Ik heb er wel één, maar die heb ik niet meer aangeraakt nadat ik lesboekje 1 uit had.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben jullie al "Let it snow" ge-googled?
Yepquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:01 schreef wyccie het volgende:
En die zilveren rechthoeken zijn de elementen?
Vandaag gestopt met rokenquote:
Zo'n prachtige stemquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:17 schreef wyccie het volgende:
Nog best wel een heldere stem voor iemand die zo veel rookt.
Ook grappig hoe zij daar met dat vest aan een tafeltje met lampenkapje zit. Had je buurvrouw kunnen zijn.
quote:
Echt. Ik vind het al bijna normaal dat ik 's ochtends niet direct begin met roken. Ik ben wel blij dat het me tot nu toe zo makkelijk afgaat, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 19 december 2011 19:17 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Voor je het weet ben je een maand gestopt.
quote:
Nah, nu ik 5 dagen niet gerookt heb zal ik er over ophouden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:04 schreef tong80 het volgende:
Post hier als je wil stoppen of bezig bent om te stoppen met roken.
quote:
Nog steeds wel enorme trek in een sigaret maar ik heb nou eenmaal met mezelf afgesproken dat ik geen sigaretten meer ga kopen. En daar hou ik me aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post ik met een brandende peuk in mijn hand.
Goeiemorgen.
+90quote:
Heeft wel wat van Boris Beckerquote:
quote:
Hou je in hè ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar weer eens even naar de supermarkt
[ afbeelding ]
Kraanvogels vouwen helpt ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar weer eens even naar de supermarkt
[ afbeelding ]
Ik heb me sinds ik gestopt ben niet meer geschoren zodat ik ook een beetje aan m'n baard kan zitten plukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |