Jij doet helemaal niet aan sport, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is net genoeg voor de warming-up.
Ik woon 64 treden hoogquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij doet helemaal niet aan sport, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent toch al heel lang gestopt? Nog steeds de craving?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef brother52 het volgende:
Ik ben soms ook wel jaloers op mensen die roken maar dat is dan alleen maar omdat ik trek heb in een sigaret...
Oh nee, het is wel heel lekker roken en ik vind het ook heel lekker ruiken, maar het gevoel vond ik gewoon niet meer prettig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
Misschien is dat met sigaretten ook. Hoor je vaak van ex-rokers, dat ze het opeens echt vies vinden.
Zal ik deze posten in het spellingstopique...quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niks garanderen. Er zijn users van Fok! die om extreme koudte hebben gevraagd, die willen een elfstedentocht. En ik kan dan niet iedereen te vriend houden.
Dan ontploft je computerquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik deze posten in het spellingstopique...
Ah, de bewustzijnsverandering. Lijkt mij sowieso niks. Ik wil controle over mezelf hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh nee, het is wel heel lekker roken en ik vind het ook heel lekker ruiken, maar het gevoel vond ik gewoon niet meer prettig.
Ja, het is niet zozeer dat je de controle verliest maar het vlakt alles af. Niet alleen het negatieve maar ook het positieve, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, de bewustzijnsverandering. Lijkt mij sowieso niks. Ik wil controle over mezelf hebben.
Mij lukt het eindelijk ook om na het blowen het roken ook weer wat af te bouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef tong80 het volgende:
Ik ben gestopt met drinken. Aan het afvallen dat is goed. Maar wel veel meer aan het roken.
Jij bent verslaafd aan slechte tv-programma's?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga zometeen Celebrity Rehab kijken. Dán heb je pas problemen
quote:
quote:Aan het afvallen dat is goed.
Jammer. Maar als je zo goed bezig bent met de andere twee dingen, denk ik dat het je ook lukt te minderen met roken.quote:Maar wel veel meer aan het roken.
Lijkt wel een antidepressivum.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het is niet zozeer dat je de controle verliest maar het vlakt alles af. Niet alleen het negatieve maar ook het positieve, volgens mij.
Definieer "slecht".quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent verslaafd aan slechte tv-programma's?
Als ik het druk heb gehad wil dat niet meteen zeggen dat ik stress heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Puur stressgerelateerd dus.
Dacht echt dat je al een jaar gestopt was.Of had je vorig jaar een poging gedaan?
Ik wou dat ik dat kon. Met minder eten en meer sporten, bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef brother52 het volgende:
Deze keer ben ik gewoon gestopt met excuses te zoeken.
Z'n gitaar is gekrompen of hijzelf is enorm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik wil deze jonge muzikant even aan jullie voorstellen:
Misschien moet je dingen gaan eten die meer calorieën kosten dan ze opleveren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef wyccie het volgende:
Geen mentale stress, maar drukte en vermoeidheid zijn wel stress wel voor je lichaam.
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Met minder eten en meer sporten, bedoel ik dan.
Ik eet omdat ik het lekker vind, niet alleen voor de calorieën.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moet je dingen gaan eten die meer calorieën kosten dan ze opleveren.
Een heel kleintje iig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef wyccie het volgende:
Huh, is dat zo? Je zou verwachten dat de gitaar groter lijkt, omdat hij zo klein is. Misschien is het een kindergitaar?
Maar eet je dan teveel van de maaltijden die je maakt of snoep je veel?quote:[..]
Ik eet omdat ik het lekker vind, niet alleen voor de calorieën.![]()
Was hij niet laatst bij Jools? Ik moet het nog luisteren, het is pauze bij Rehabquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik wil deze jonge muzikant even aan jullie voorstellen:
quote:Nee, veel te hip.
Volgens zijn Wiki was dat 26 april.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Was hij niet laatst bij Jools? Ik moet het nog luisteren, het is pauze bij Rehab
4 croissantjes?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:05 schreef wyccie het volgende:
Tsja, wat is veel snoepen? Als ik eens snoep koop, is de zak ook vaak wel binnen 1 dag leeg. Ik kan ook een week geen snoep kopen.
En met avondeten eet ik soms 1, soms 2 borden.
Vandaag niet echt een normaal eetpatroon: om 7 uur 1,5 sneetje bruinbrood met jam, om 2 uur een heel blik tomatensoep, om 5 uur 4 croissantjes en over de avond een zak nachochips met salsadip.
Als ik in het ziekenhuis ben of op de uni ben eet ik overdag gewoon 4-6 sneetjes bruinbrood en 's avonds normaal warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |