abonnement Unibet Coolblue
pi_105411124
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:41 schreef Audreyoot het volgende:
Trouwens, deze gast is echt sick.

Skyrim meets metal _O_
Children of the night. What music they make.
pi_105411211
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:32 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Skyrim meets metal _O_
Hij heeft idd meerdere leuke covertjes erin staan :)
pi_105414568
Interessante discussie over religie :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 10 december 2011 @ 14:28:24 #279
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_105414700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
Interessante discussie over religie :)
Religion is just a fight over who has the better imaginary friend



Kortom:

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_105414727
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:28 schreef Mark het volgende:

[..]

Religion is just a fight over who has the better imaginary friend

[ afbeelding ]

Kortom:

[ afbeelding ]
_O_ amen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105427030
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het gaat iets verder dan dat. Het gaat om de bewustwording van waarom je dingen doet of laat. Dat zou namelijk nooit vanwege regels, ethiek of de mening van anderen mogen zijn, maar puur om je eigen overwegingen en beslissingen.

Eigenlijk is satanisme dan ook geen omgekeerde vorm van christendom, maar een manier om tot een eerlijkere manier van menselijkheid te komen. En laten we wel wezen, de mens is nu eenmaal niet de plezierigste diersoort, dus laten we elkaar alsjeblieft niet in de maling nemen.

Dat het satanisme heet heeft dan weer wel te maken met christendom/islam/jodendom. Het gaat namelijk om het tegenovergestelde daarvan.
Ik ben hier niet om mensen in de maling te nemen ;)

Ja de mens is verre van de meest gezellige diersoort dat ben ik met je eens.
Hoe de mens van nature wel zou zijn vind ik ook van die onzin. Mensen willen alleen maar voortplanten, kiezen op basis daarvan een partner etc.. Wat een bullshit, alsof iedereen zich wil voortplanten.
Om maar een generaliserend voorbeeld te noemen.

Maargoed het heet gewoon Satanisme omdat het Christendom met die term is gekomen.
Een goed middel om mensen bang te maken en te kunnen onderdrukken, net als het dreigement in de hel te komen. All man made bullcrap.

Waar het mij alleen om gaat is dat je geen bepaalde term nodig hebt om op een bepaalde manier te willen leven.

En het verklaart al helemaal niet waarom sommige mensen zich zo ophangen aan pentagrammen en geiten koppen. Ook dat is dan wel compleet verzonnen of uit z'n verband getrokken door het Christendom.

Zo zonde van de tijd..
pi_105427286
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 00:57 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

STS is zo'n band die ik al weer een tijdje uit het oor ben verloren, eigenlijk alles wat wel min of meer in het Paradise Lost/ My Dying Bride straatje gaat tegenwoordig compleet aan me voorbij. Het is een beetje zoals Tijnbrein en Jigzoz hebben gezegd: hoe goed het ook mag klinken, op een gegeven moment lijkt het allemaal op elkaar.
Ik vind STS wel ff wat anders dan Paradise Lost en My Dying bride.. Dat gaat wat mij betreft niet echt niet in hetzelfde straatje..

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 01:19 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wat wordt hier van Dark Tranquillity gevonden? Is al een hele lange tijd mijn favo band, vooral het nummer Focus Shift is echt gruwelijk.
Ik heb ze laatst nog gezien tijdens het Neckbreakers ball in Hengelo en daar waren ze erg goed!
Mooie show ook, met van die projectieschermen enzo, erg cool! ^O^
pi_105440053
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:34 schreef FouteMensenStaff het volgende:
En het verklaart al helemaal niet waarom sommige mensen zich zo ophangen aan pentagrammen en geiten koppen. Ook dat is dan wel compleet verzonnen of uit z'n verband getrokken door het Christendom.

Zo zonde van de tijd..
Ach, het is voornamelijk dwepen met het sfeertje. Ik vind het wel leuk in ieder geval.
pi_105440268
quote:
Dat klinkt inderdaad on-Nederlands goed!
pi_105445468
...en maar weer een Kvarforth-nummertje...

Het gebeurt niet vaak, maar in dit geval vind ik de cover een stuk beter dan het origineel.


  zondag 11 december 2011 @ 10:27:33 #287
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_105445569
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:28 schreef Mark het volgende:

[..]

Religion is just a fight over who has the better imaginary friend

[ afbeelding ]

Kortom:

[ afbeelding ]
Helemaal mee eens :Y
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_105445924
94/100 voor een black metal album. Da's wel heel positief. Ik vermoed dat deze onder de kerstboom terecht gaat komen.
pi_105447822
KUT!

Eén lettertje naast de 10.000 euro in de Staatsloterij! 6 cijfers en één letter goed...

Nou ja, toch 100 euro...
  maandag 12 december 2011 @ 11:51:02 #290
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_105487745
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:40 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Ik vind STS wel ff wat anders dan Paradise Lost en My Dying bride.. Dat gaat wat mij betreft niet echt niet in hetzelfde straatje..

Ik hou de straatjes vaak wat breder aan. Voor mij is het melodieuze death/doom, en tenzij STS in de loop der jaren erg van stijl veranderd is past het wmb er nog prima tussen.
pi_105487893
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef Jigzoz het volgende:
KUT!

Eén lettertje naast de 10.000 euro in de Staatsloterij! 6 cijfers en één letter goed...

Nou ja, toch 100 euro...
Wat voor trvemetalness had je met 10k gedaan?
  maandag 12 december 2011 @ 12:12:28 #292
195648 Inkomen
Typhoid leader.
  maandag 12 december 2011 @ 12:42:05 #293
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_105489129
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Nou ik vrees dat je toch ongelijk heb. Ik heb niks met de duistere kant van black metal, en ik luister dat zeker wel genoeg. Ik heb niks met satan en al die geiten. Ik ben gewoon gek op de harde drums, teveel distortion bij de gitaartjes, de energie!
Precies... Volgens mij kan je black metal ook gewoon goed vinden zonder meteen in het hokje satanist te willen passen... Ik luister black metal voor de sfeer, niet omdat ik satanische neigingen heb. En ergens vind ik 't dan ook fout dat het topic dan maar volgespamd moet worden met hoe goed een religie (lees: satanisme) wel niet is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 01:19 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wat wordt hier van Dark Tranquillity gevonden? Is al een hele lange tijd mijn favo band, vooral het nummer Focus Shift is echt gruwelijk.
Ik heb Dark Tranquility gezien op Fortarock. Vond ze wel heel goed, voor een band die ik eerst totaal niet kende ;) 'k Vind ze heel goed :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Op 1 februari volgend jaar komt Swallow The Sun met een nieuw album namelijk "Emerald The Forest And The Black Bird".

swallowthesun.net

Zijn er hier nog mensen die benieuwd zijn naar het nieuwste STS album? :)
Ik ken Swallow The Sun niet.... Link eens wat aanraders? Dan kijk ik straks ;)
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_105489865
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef MixedEmotions het volgende:

[..]

Precies... Volgens mij kan je black metal ook gewoon goed vinden zonder meteen in het hokje satanist te willen passen...
Ja, hoho, dat zeg ik dan ook absoluut niet.

quote:
Ik luister black metal voor de sfeer,
En dat zeg ik dus ook. Ik stelde dat ik me niet voor kan stellen dat je niets met het sfeertje hebt, maar er gewoon naar luistert "omdat je het wel lekker vindt klinken". Het gaat juist om die sfeer. En nee, natuurlijk hoef je dan niet meteen a la De Devils Blood je huiskamerwanden te besmeuren met je eigen bloed.
quote:
niet omdat ik satanische neigingen heb. En ergens vind ik 't dan ook fout dat het topic dan maar volgespamd moet worden met hoe goed een religie (lees: satanisme) wel niet is.
Dat staat er ook niet, maar goed. Toch bedankt.

En al had het er wel gestaan: mag het in een gesprek over grindcore gaan over hoe tof splatterfilms zijn? Mag het in een gesprek over punk over politiek gaan? Sommige muzieksoorten hebben nu eenmaal verbanden met andere zaken dan alleen de muziek.

Ja, of het is toeval dat je aan de hoes van een album al kan zien om wat voor metal het gaat. Kan ook, maar ik denk het niet.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Wat voor trvemetalness had je met 10k gedaan?
Een auto kopen. Weinig trve aan.

quote:
Ja! Die zag ik ergens anders ook al. Best cool gedaan. Ik zou er zelf alleen hartstikke gestoord van worden.
  maandag 12 december 2011 @ 15:19:23 #295
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105494297
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:40 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik heb ze laatst nog gezien tijdens het Neckbreakers ball in Hengelo en daar waren ze erg goed!
Mooie show ook, met van die projectieschermen enzo, erg cool! ^O^
Die schermen waren tof gedaan. Ik was DT al een paar jaar uit het oog verloren, maar ik vond ze echt erg goed op Neckbreakers Ball.
Ook fijn dat de zanger gewoon zegt: ja, wij doen niet aan die onzin van vooraf ingeplande toegiften, we spelen gewoon door tot het eind en dan is het klaar (nou ja, daar kwam het op neer)
  maandag 12 december 2011 @ 15:29:18 #296
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_105494672
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef GimmeGore het volgende:
Ook fijn dat de zanger gewoon zegt: ja, wij doen niet aan die onzin van vooraf ingeplande toegiften, we spelen gewoon door tot het eind en dan is het klaar (nou ja, daar kwam het op neer)
Devin Townsend nam het hele toegiftegedoe ook briljant op de hak door geruststellend te vertellen dat ze weggingen, maar na wat geschreeuw van het publiek gewoon weer terug zouden komen. Briljante geest die Devin
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 12 december 2011 @ 15:32:18 #297
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_105494787
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef Mark het volgende:

[..]

Devin Townsend nam het hele toegiftegedoe ook briljant op de hak door geruststellend te vertellen dat ze weggingen, maar na wat geschreeuw van het publiek gewoon weer terug zouden komen. Briljante geest die Devin
Bij Stapping Young Lad was het in plaats van "Thank you, goodnight!", "Fuck off and go buy a t-shirt!" :')
  maandag 12 december 2011 @ 16:03:15 #298
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105496053
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef Mark het volgende:

[..]

Devin Townsend nam het hele toegiftegedoe ook briljant op de hak door geruststellend te vertellen dat ze weggingen, maar na wat geschreeuw van het publiek gewoon weer terug zouden komen. Briljante geest die Devin
Ik ben zo n idioot die graag vooraan staat, en ik had bij W.A.S.P. afgelopen augustus allang op de setlist gezien dat ze 3 nummers als toegift zouden spelen.
Kwamen ze terug, word er verkondigd dat ze op aanraden van hun artsen nog 1 liedje spelen en dan er echt mee ophielden.
Hoe niet rock 'n roll is dat? Op aanraden van je dokter!
Nou moet ik wel zeggen, het was echt achterlijk warm in de zaal, het zweet liep letterlijk in straaltjes van de bandleden af. Maar zeg dan: jongens, jullie hebben het vast net zo bloedverziekend heet als wij, dus nog 1 nummer en dan gaan we een lekkere douche nemen! (ja, ik wou wat beters verzinnen, maar Blackie is tegenwoordig christelijk, speelt geen "Animal" meer, dus zegt ook vast niet: we gaan in bad met een stel dames die heter zijn dan de temperatuur in dit zaaltje)
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 17:09:23 #299
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105499046
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef Mark het volgende:

[..]

Devin Townsend nam het hele toegiftegedoe ook briljant op de hak door geruststellend te vertellen dat ze weggingen, maar na wat geschreeuw van het publiek gewoon weer terug zouden komen. Briljante geest die Devin
Dat deed eels ook van te voren uitleggen wij gaan weg jullie klappen dan speel ik nog 3 liedjes ga ik weer weg jullie klappen en dat doe ik dan een keer of 3

(heb ik verdorie toen de 4e toegift gemist :') )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_105502412
Kijk. Voor als je niets te doen hebt:


1. Spreek de bandnaam uit.
2. Herken de bandnaam in het logo.
3. Zoek uit wat de bandnaam betekent.

En ja, het schijnt alledrie mogelijk te zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')