abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105324247
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef j95 het volgende:
Dat craften is nog ingewikkeld ook *Heeft tut gezien maar is combinaties al vergeten
Kijk op MC Wiki.
If not now, then when.
pi_105324424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dit dus, een paar mensen hebben geholpen bij het organiseren van dit, die mensen zijn er dan ook niet zoveel wat jammer is omdat ik zelf ook niet weet hoe de rest moet.
Ik zou inderdaad ook heel graag verder gaan, maar het schiet niet op als ik iets bouw wat tegen het algemene plan ingaat. >.<
Suikoden heerst
pi_105326296
Oh lol, dus niemand weet wie en wat er gebouwd word? Ik kan morgen wel ff proberen dingen te fixxen als jullie dat goed vinden.

Tevens: van wie is dat muurstuk rechtsachter? Die met de rare hoek erin.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2011 01:50:09 ]
  donderdag 8 december 2011 @ 06:07:54 #129
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_105327202
Mjah. Ik had wel een plannetje, maar er werd voor iets anders gekozen. Anders had ik nog wel wat fotomateriaal. En plattegronden.

Ik kan zelf hoogstens een uurtje of 2 spelen per week atm. :(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_105327673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef j95 het volgende:
Dat craften is nog ingewikkeld ook *Heeft tut gezien maar is combinaties al vergeten
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting

Na een tijd ken je alles uit je hoofd :P
  donderdag 8 december 2011 @ 10:03:26 #131
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_105329566
Haha idd!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_105329582
Ik vind het jammer dat je geen cobwebs kunt plaatsen in survival.
Suikoden heerst
pi_105331244
Mainstance!!!! NOOOOO!!!!!111einz
Fear is the grease of society.
pi_105331615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 06:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Mjah. Ik had wel een plannetje, maar er werd voor iets anders gekozen. Anders had ik nog wel wat fotomateriaal. En plattegronden.

Ik kan zelf hoogstens een uurtje of 2 spelen per week atm. :(
D´r staat al een shitload aan hoge muren dus ik denk wat we net zo goed door kunnen gaan nu.

ff een worklist voor wie nog werk zoekt bij het project.
*Buitenmuren moeten 5 blokjes dik worden dus er moet een 2e muur bij.
*De onderkant van de bovenstaande muren moeten van onderen dichtgebouwd worden in een "natuurlijke" vorm.
*Er zijn nog stukken die helemaal geen onderkant hebben van dirt
*De grote toren rechtsvoor moet nog een dak hebben, voor inspiratie, zie foto of mijn toren. (de magetower heeft ook een rond dak)
*Een raar stuk rechtsachter moet aangebouwd worden of verwijderd worden/

Ik kan komen helpen dus als je wil gaan bouwen post dan even.
pi_105332232
Wat voor daken dan? edit: Welk materiaal?

Ik ben al de hele tijd aan het wachten tot ik verder kan :/
Suikoden heerst
pi_105332292
Bricks denk ik aangezien die al flink verzameld zijn. Even kijken hoe het staat als het echt lelijk is niet doen maar we zien het toch van een afstand dus zou best kunnen.
pi_105332371
Ik ga er eens mee aan de slag bij die hoge dunne toren, is makkelijker om een resultaat te krijgen :)
Suikoden heerst
pi_105332414

wat?
pi_105332888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
wat?
Escher bezig geweest?
  donderdag 8 december 2011 @ 12:11:39 #140
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_105332908
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
wat?
wow
pi_105332988
Mag ik in de OP?

Mijn tag is

xMarkuz

gr gr
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
pi_105333020
Nog iemand met een x voor de naam! Welkom :D
Suikoden heerst
pi_105333091
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:14 schreef Mordecai het volgende:
Nog iemand met een x voor de naam! Welkom :D
Hallo, ik moet toegeven, ik heb de laatste tijd zeer weinig minecraft gespeeld aangezien ik vooral bezig ben met Skyrim. Ik zoek leuke mensen waar ik een adventure map mee kan doen.
Tevens zoek ik een versie voor smp texture pack of een 16x16 pack voor versie 1.00
pi_105333114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:11 schreef ThamfBeast het volgende:

[..]

Escher bezig geweest?
Sand dat allemaal valt naar de leegte(void), me gang crasht wel :(.
pi_105338128
WTF dit spel is verslavend zeg!
Gisteren dacht ik "laat ik eens kijken dan wat het is" dus ik spelen, 3x dood gaan, hout gevonden. Na een uur of 4 had ik een compleet ondergronds huis met een fucking grote mijn er onder.

Vandaag dacht ik, nee, deze locatie is niet tof. Dus heb alleen iets van 5x 64 steen blokken meegenomen en wat hout. Toen ben ik alsmaar gaan lopen, en heb ik voor het donker gauw een stenen huisje gebouwd, nu wel op een goede locatie (voor een dikke berg, zodat ik vanuit mijn huis zo naar achter kan gaan mijnen)

Ondertussen ben ik weer 4 uur verder, heb ik 2 verdiepingen, een keuken, een berging, een tuin met bomen, en een NOG grotere mijn...

DAMN waarom is dit toch zo leuk :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_105338217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:46 schreef delano.888 het volgende:
Gisteren dacht ik "laat ik eens kijken dan wat het is" dus ik spelen, 3x dood gaan, hout gevonden. Na een uur of 4 had ik een compleet ondergronds huis met een fucking grote mijn er onder.

Vandaag dacht ik, nee, deze locatie is niet tof. Dus heb alleen iets van 5x 64 steen blokken meegenomen en wat hout. Toen ben ik alsmaar gaan lopen, en heb ik voor het donker gauw een stenen huisje gebouwd, nu wel op een goede locatie (voor een dikke berg, zodat ik vanuit mijn huis zo naar achter kan gaan mijnen)

Ondertussen ben ik weer 4 uur verder, heb ik 2 verdiepingen, een keuken, een berging, een tuin met bomen, en een NOG grotere mijn...

De eerste keer minecraft is dan ook geweldig. Daarna raakt het afgestompt.
pi_105339160
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:46 schreef delano.888 het volgende:

Het is een geniaal spel en het is inderdaad erg verslavend ^^ Wacht maar tot je het online gaat spelen ;o
Suikoden heerst
pi_105339814
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Krabs2.0 het volgende:

[..]

De eerste keer minecraft is dan ook geweldig. Daarna raakt het afgestompt.
Het is gewoon zo dat je na de eerste dagen zelf creatief moet worden, als je dat niet bent, zul je het idd niet langer dan een week leuk vinden.

Zo maak ik bijv. Zombie survival maps :)

Niet voor TJV: :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')