Lukte hetquote:Ik heb ook een laptop en Minecraft kan er gewoon op draaienWel met graphics 'Fast' en Distance 'Short', anders gaat het nogal sloom... en ja, het kan beter en sneller, maar het is wel speelbaar
Gelukkig
Ik weet wie het waarschijnlijk gedaan heeft ben alleen de naam kwijt, als ik 'm zie dan weet ik het.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom zijn al de furnaces weg? Wie o wie?
de server hier kan je vinden via fokcraft.nl (dat intikken in minecraft)quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef j95 het volgende:
Best geinig. Stel ik koop het, kan ik dan met jullie spelen in een bepaalde wereld? Lijkt me wel lachen
Joostmakaayquote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik weet wie het waarschijnlijk gedaan heeft ben alleen de naam kwijt, als ik 'm zie dan weet ik het.
Waar ken ik die muziek van?quote:
Vind het project maar vaag. Daarom bouw ik niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Fok! server is een hoop lullen maar niet veel bouwen. Niemand te zien bij het project.
Nja in het weekend maar weer knallen dan ofzo
Dit dus, een paar mensen hebben geholpen bij het organiseren van dit, die mensen zijn er dan ook niet zoveel wat jammer is omdat ik zelf ook niet weet hoe de rest moet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Vind het project maar vaag. Daarom bouw ik niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |