quote:2) We have mandatory gaming Friday afternoons. Working after lunch on Fridays is frowned upon.
Waarom reageer je daar zo op? Is vast leuker daar werken dan bij jouw ICT-bedrijfje.quote:
Ik werk nog niet eens en toch dat ga je toch niet daar neerzetten als je mensen zoektquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom reageer je daar zo op? Is vast leuker daar werken dan bij jouw ICT-bedrijfje.
Waarom niet? Zo krijg je juist ook mensen die dezelfde spirit hebben wat je nodig hebt in een teamwork.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik werk nog niet eens en toch dat ga je toch niet daar neerzetten als je mensen zoekt
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik werk nog niet eens en toch dat ga je toch niet daar neerzetten als je mensen zoekt
kneus waarom blijf je doorgaan als een klein kind danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef Jajong het volgende:
[..]! Hou je mond dan als je nog nooit gewerkt hebt in je leven. Domme puber.
nee klopt, maar vind dat ze harder moeten werken aan minecraftquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo krijg je juist ook mensen die dezelfde spirit hebben wat je nodig hebt in een teamwork.
Nee, maar dr is dr eentje die het nodig vind blijkbaar.quote:
Komt zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef Precizionist het volgende:
Ik zie de server niet als online O_o
Omdat ik hulp vroeg over die CraftIRC plugin. Ik leg uit dat er geen plugin map wordt aangemaakt. Gaan ze lopen zeggen dat ik eerst de guide moet lezen dit en dat en dat ik naar bol.com moet gaan om "Lezen voor dummies" te kopen.quote:
Wie is toch die trieste debiel die elke keer als er iets onaardigs gezegd wordt een TR doet. Get a life ofzo.quote:
Jij dus. Stakkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee, maar dr is dr eentje die het nodig vind blijkbaar.
En ik neem het op veur mau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |