Ik heb me ms ook niet zo duidelijk uitgedrukt, het is meer dat ik me niet kan voorstellen dat iemand die geheel niet houdt van tattoo's, mij mooi vindt. Natuurlijk neemt iemand me maar zoals ik ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach genoeg mensen die mijn dermals niet mooi vinden, i don;t give a shit,. ik vind het wel mooi en een eventueel vriendje accepteert maar dat ze er zitten, hij hoeft ze niet mooi te vinden maar ze gaan er ook zeker niet voor iemand uit
gaat u daar maar even liggenquote:
In een sigaretquote:
waarom niet? Ik ken zat mannen die wel in een bepaalde scene zitten maar die er toch niet van houden. Waarom zou iemand die niet van tattoos houdt jou niet mooi vinden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb me ms ook niet zo duidelijk uitgedrukt, het is meer dat ik me niet kan voorstellen dat iemand die geheel niet houdt van tattoo's, mij mooi vindt. Natuurlijk neemt iemand me maar zoals ik ben.
Als je een hekel hebt aan tattoos en ze absoluut niet mooi vindt, vind ik dat niet zo'n rare gedachte..quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarom niet? Ik ken zat mannen die wel in een bepaalde scene zitten maar die er toch niet van houden. Waarom zou iemand die niet van tattoos houdt jou niet mooi vinden?
Ik doe het niet hoor!quote:
Je bent toch meer dan je tattoos? Bij de meeste mannen is het zo dat ze wel over een plakplaatje meer of minder heen kunnen kijken als je een leuk gezicht en dito lichaam hebt volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan tattoos en ze absoluut niet mooi vindt, vind ik dat niet zo'n rare gedachte..
Ach ms heb je ook wel gelijk Rip.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent toch meer dan je tattoos? Bij de meeste mannen is het zo dat ze wel over een plakplaatje meer of minder heen kunnen kijken als je een leuk gezicht en dito lichaam hebt volgens mij
Heb je haar tattoo al eens gezien?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent toch meer dan je tattoos? Bij de meeste mannen is het zo dat ze wel over een plakplaatje meer of minder heen kunnen kijken als je een leuk gezicht en dito lichaam hebt volgens mij
Die ganesha? Ik heb er foto's van gezien jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je haar tattoo al eens gezien?
Ogen dicht en burkaquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Het is natuurlijk iets meer dan een vlindertje op de enkel .. Dus als je tattoos echt verschrikkelijk vindt en niet snapt waarom mensen die nemen.. denk ik niet dat je op missb kan vallen.
Je wordt er toch elke keer mee geconfronteerd
Mijn ex had een keilelijke ajaxtattoo, je went er aanquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Het is natuurlijk iets meer dan een vlindertje op de enkel .. Dus als je tattoos echt verschrikkelijk vindt en niet snapt waarom mensen die nemen.. denk ik niet dat je op missb kan vallen.
Je wordt er toch elke keer mee geconfronteerd
Dat is wel wat meer dan een tribaltje op de bovenarm. Ik denk dat dat toch wel wat veel wordt voor iemand die echt niet van tattoo's houdt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ganesha? Ik heb er foto's van gezien ja
Over zijn hele rug met plannen om het uit te breiden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex had een keilelijke ajaxtattoo, je went er aanIk vond het een heel lelijk ding, maar eraf halen is ook weer zo en voor de rest was het een leuke jongen
Er is verschil tussen een lelijke tattoo en tattoos lelijk vindenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex had een keilelijke ajaxtattoo, je went er aanIk vond het een heel lelijk ding, maar eraf halen is ook weer zo en voor de rest was het een leuke jongen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je haar tattoo al eens gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |