Ik heb me ms ook niet zo duidelijk uitgedrukt, het is meer dat ik me niet kan voorstellen dat iemand die geheel niet houdt van tattoo's, mij mooi vindt. Natuurlijk neemt iemand me maar zoals ik ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach genoeg mensen die mijn dermals niet mooi vinden, i don;t give a shit,. ik vind het wel mooi en een eventueel vriendje accepteert maar dat ze er zitten, hij hoeft ze niet mooi te vinden maar ze gaan er ook zeker niet voor iemand uit
gaat u daar maar even liggenquote:
In een sigaretquote:
waarom niet? Ik ken zat mannen die wel in een bepaalde scene zitten maar die er toch niet van houden. Waarom zou iemand die niet van tattoos houdt jou niet mooi vinden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb me ms ook niet zo duidelijk uitgedrukt, het is meer dat ik me niet kan voorstellen dat iemand die geheel niet houdt van tattoo's, mij mooi vindt. Natuurlijk neemt iemand me maar zoals ik ben.
Als je een hekel hebt aan tattoos en ze absoluut niet mooi vindt, vind ik dat niet zo'n rare gedachte..quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarom niet? Ik ken zat mannen die wel in een bepaalde scene zitten maar die er toch niet van houden. Waarom zou iemand die niet van tattoos houdt jou niet mooi vinden?
Ik doe het niet hoor!quote:
Je bent toch meer dan je tattoos? Bij de meeste mannen is het zo dat ze wel over een plakplaatje meer of minder heen kunnen kijken als je een leuk gezicht en dito lichaam hebt volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan tattoos en ze absoluut niet mooi vindt, vind ik dat niet zo'n rare gedachte..
Ach ms heb je ook wel gelijk Rip.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent toch meer dan je tattoos? Bij de meeste mannen is het zo dat ze wel over een plakplaatje meer of minder heen kunnen kijken als je een leuk gezicht en dito lichaam hebt volgens mij
Heb je haar tattoo al eens gezien?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent toch meer dan je tattoos? Bij de meeste mannen is het zo dat ze wel over een plakplaatje meer of minder heen kunnen kijken als je een leuk gezicht en dito lichaam hebt volgens mij
Die ganesha? Ik heb er foto's van gezien jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je haar tattoo al eens gezien?
Ogen dicht en burkaquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Het is natuurlijk iets meer dan een vlindertje op de enkel .. Dus als je tattoos echt verschrikkelijk vindt en niet snapt waarom mensen die nemen.. denk ik niet dat je op missb kan vallen.
Je wordt er toch elke keer mee geconfronteerd
Mijn ex had een keilelijke ajaxtattoo, je went er aanquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Het is natuurlijk iets meer dan een vlindertje op de enkel .. Dus als je tattoos echt verschrikkelijk vindt en niet snapt waarom mensen die nemen.. denk ik niet dat je op missb kan vallen.
Je wordt er toch elke keer mee geconfronteerd
Dat is wel wat meer dan een tribaltje op de bovenarm. Ik denk dat dat toch wel wat veel wordt voor iemand die echt niet van tattoo's houdt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ganesha? Ik heb er foto's van gezien ja
Over zijn hele rug met plannen om het uit te breiden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex had een keilelijke ajaxtattoo, je went er aanIk vond het een heel lelijk ding, maar eraf halen is ook weer zo en voor de rest was het een leuke jongen
Er is verschil tussen een lelijke tattoo en tattoos lelijk vindenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex had een keilelijke ajaxtattoo, je went er aanIk vond het een heel lelijk ding, maar eraf halen is ook weer zo en voor de rest was het een leuke jongen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je haar tattoo al eens gezien?
Haar tattoo is ook niet echt mijn smaak (al houd ik toevallig vaak wel van tattoos, afhankelijk van het ontwerp) maar als brox er zo eentje zou hebben gehad dan zou ik hem niet daarop hebbebn afgekeurd zeg maarquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel wat meer dan een tribaltje op de bovenarm. Ik denk dat dat toch wel wat veel wordt voor iemand die echt niet van tattoo's houdt.
Daar zou ik dan niet vrolijk van worden...quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex had een keilelijke ajaxtattoo...
Jij niet nee. Maar jij bent dan ook niet iemand met een schijthekel aan tattoo's, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Haar tattoo is ook niet echt mijn smaak (al houd ik toevallig vaak wel van tattoos, afhankelijk van het ontwerp) maar als brox er zo eentje zou hebben gehad dan zou ik hem niet daarop hebbebn afgekeurd zeg maar
quote:5 Ken je echte vrienden
Meest schrijnende verhaal komt uit de VS, waar begin dit jaar een vrouw met meer dan duizend 'vrienden' aankondigt dat ze zelfmoord gaat plegen. Zelfs de vrienden op loopafstand ondernemen geen actie. Zeventien uur later vindt de politie de vrouw dood in haar woning. Haar moeder is verbolgen: wat is dit voor een nepwereld, waarin niemand een hand uitsteekt? Wat zijn dat voor vrienden?
Zonder FB had niemand er van geweten, dat in DIT geval ze nou lame-ass vrienden heeft.... slechte reden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef MNR het volgende:
5 redenen om te stoppen met FB. Dit is reden nummer 5:
[..]
Blijkbaar had ze geen vriendenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Het lijkt ook meer op aandachtsgeilerij dan iets serieus als mensen zoiets op FB zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dion Graus humorquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
Rotnacht gehad! Had een inbraakpoging met 3 man. Twee 'donkere' en een blanke. Heb ze nog achterna gezeten.
Die blanke had een rode cape en ging er vandoor op een wit paard.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou een bijdehandte kutopmerking plaatsen in de trant van 'lukt je toch niet' en me daarna kut voelen
Zou 112 er wat op uit doen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:54 schreef MNR het volgende:
Het minste wat je kunt doen is even 112 (of in dat geval 911) bellen.
"ik hoor het wel als ie mislukt is"quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou een bijdehandte kutopmerking plaatsen in de trant van 'lukt je toch niet' en me daarna kut voelen
Mwa, ga eruit van wel. Zie je de krantenkop al? "112 kreeg melding van buurvrouw, maar sloeg hier geen acht op. Buurvrouw dood gevonden"quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou 112 er wat op uit doen?
Opt bommeldingen via twitter wel.. dus wie weet
De buurvrouw nu ook al dood?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:57 schreef MNR het volgende:
Mwa, ga eruit van wel. Zie je de krantenkop al? "112 kreeg melding van buurvrouw, maar sloeg hier geen acht op. Buurvrouw dood gevonden"
Ghe. Dat is het getal van oneindigheid Godt!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
Wat worden er een hoop achten geslagen. Wat heeft de 8 misgedaan?
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ghe. Dat is het getal van oneindigheid Godt!
heel ingewikkeld iddquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
"maar dan moet er ook een desktop komen"
"Desktop? Wat is dat.. doe eens normaal nederlands"![]()
Andere collega.. "weet je wat een 'lap' is? "quote:
Wat is er niet normaal aan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
"maar dan moet er ook een desktop komen"
"Desktop? Wat is dat.. doe eens normaal nederlands"![]()
Heb je terug getoeterd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, rechts heeft toch voorrang op een gelijkwaardige kruising he? Waarom wordt ik dan zowat van m'n sokken gereden en wordt er later naar me getoeterd omdat ik iemand wel voorrang geef?
Ik vind desktop een normaal woord, 'lap' zegt me niet zoveel (laptop?).quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Andere collega.. "weet je wat een 'lap' is? "![]()
En nu wil ie een ipad ding om bezoekverslagen te typen onderweg / restaurants
ja als 'weet je wat een desk is ' 'weet je wat een lap '.. beetje verschil en uitleg van woordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind desktop een normaal woord, 'lap' zegt me niet zoveel (laptop?).
Wil ook wel een ipad, maar beetje duur in aanschaf.
Die betekenis word je ook niet zomaar in je schoot geworpen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind desktop een normaal woord, 'lap' zegt me niet zoveel (laptop?).
Wil ook wel een ipad, maar beetje duur in aanschaf.
Ik was van plan te gaan overwerken, maar wss ga ik poolen, of gewoon wat drinken. dat is nog niet bekendquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef MNR het volgende:
Wat voor leuks gaat iedereen vanavond doen? Ik lekker NIKS! Benen omhoog, afstandbediening en films kijken maarZalig.
Krijgen we ook een mening erover?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
Ik heb gisteren deze gekeken
http://www.imdb.com/title/tt1229822/
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nou boodschappen part 2 achter de rug, nu heb ik wel alles
Ik kijk nooit naar imdbcijfers, vind het weinig zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:25 schreef Godtje het volgende:
Geen idee. Zou je dat willen hebben? Of waardeer je het gemiddelde cijfer van de imdb meer?
Weinig. Ik wou eigenlijk lekker alleen niksen, maar vriending vroeg of ik voor d'r wil koken. Uiteraard blijft ze ook slapen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef MNR het volgende:
Wat voor leuks gaat iedereen vanavond doen? Ik lekker NIKS! Benen omhoog, afstandbediening en films kijken maarZalig.
Gezellig!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was van plan te gaan overwerken, maar wss ga ik poolen, of gewoon wat drinken. dat is nog niet bekend
Ik heb deze gekeken afgelopen weekend:quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
Ik heb gisteren deze gekeken
http://www.imdb.com/title/tt1229822/
Sexcammen met jonge, geile en rode meisjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef MNR het volgende:
Hahaha!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sexcammen met jonge, geile en rode meisjes.
Ik denk dat ie snel gevonden isquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond happie eten, even wat achter de PC, dan filmpje kijken met mrs. en dan verstop de pielemuis spelen denk ik.
Je kunt toch gewoon 'nee' zeggen? Of doe je nu weer net alsof het niet leuk is?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weinig. Ik wou eigenlijk lekker alleen niksen, maar vriending vroeg of ik voor d'r wil koken. Uiteraard blijft ze ook slapen...
*proest!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond happie eten, even wat achter de PC, dan filmpje kijken met mrs. en dan verstop de pielemuis spelen denk ik.
Ik ben toch zeker geen Wordfeud fan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Nu het niet kan op Wordfeut, bedoel je?
Ik heb het net dan ook afgebeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon 'nee' zeggen? Of doe je nu weer net alsof het niet leuk is?
Hopelijk tripje naar londen uitzoeken voor O&N.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef MNR het volgende:
Je gaat de verkeerde kant op. Je moet zuidwaarts!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hopelijk tripje naar londen uitzoeken voor O&N.
Hoe reageerde ze?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb het net dan ook afgebeld.Heb echt zin om m'n eigen ding te doen. Niet om knusjes RTL Boulevard te kijken...
Oh, wel goed. Die doet (gelukkig) nooit zo moeilijk over dit soort dingen en ze vermaakt zich alleen ook prima.quote:
Zuidwaarts houden ze niet van vuurwerk dus voor O&N wordt dta hem nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je gaat de verkeerde kant op. Je moet zuidwaarts!
Keuzes. Met bevroren handen vuurwerk afsteken of met 20+ graden aan een piņa colada lurken op Gran Cannaria. Ik weet het wel!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zuidwaarts houden ze niet van vuurwerk dus voor O&N wordt dta hem niet
Oorden als Gran Canaria heb ik voorlopig wel genoeg gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Keuzes. Met bevroren handen vuurwerk afsteken of met 20+ graden aan een piņa colada lurken op Gran Cannaria. Ik weet het wel!
naar de kapper, en verder heeelemaal neks!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef MNR het volgende:
Sja, als ik dan toch moest kiezen, dan die plaatjes maarquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo'n plakplaatje moet ik ook niet. Doet toch es normaal.
die oranje gloed is zo weg hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als ik dan toch moest kiezen, dan die plaatjes maar.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, wel goed. Die doet (gelukkig) nooit zo moeilijk over dit soort dingen en ze vermaakt zich alleen ook prima.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |