Dit bedoel ik bwehequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel, als je de randjes ervan expres laat uitsteken. Bjorn Borg.
ohja dat gedoe, en dan zon heel laaghangende kruis, en wijde broekspijpen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel, als je de randjes ervan expres laat uitsteken. Bjorn Borg.
Wanneer is je date? Kom ik tegen die tijd het topic weer eens bekijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, dat doe ik dus niet, tenzij je het eenmaal zo ziet door je type broek (maar ik steek er dan vaak ook wat overheen en ik draag mijn broeken gewoon op de hoogte waar ze voor bedoeld zijn). Het is dat ze lekker zitten, het merk of het showen ervan boeit mij niet, ik hoef me met een Bjorn geen zorgen te maken dat je de boel recht moet zetten voordat je de pants uit doet.
Pimpin'quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja dat gedoe, en dan zon heel laaghangende kruis, en wijde broekspijpen.
en dan de broek zo heel laag dragen.
laat ik ook maar meepraten over kleding, ik heb een paar armani broeken , en overhemden, en misschien nog wat dingen.
het is er niet aan af te zien dat het goed spul is....
(geen idee of ik iets goeds zeg, maar armani klinkt bekend)
Donderdag avondquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:03 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Wanneer is je date? Kom ik tegen die tijd het topic weer eens bekijken
Als de pants uitgaan zit het sowieso niet meer recht bij mij... de vriendin heeft altijd de neiging om ruim daarvoor al haar hand in mijn broek te duwen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, dat doe ik dus niet, tenzij je het eenmaal zo ziet door je type broek (maar ik steek er dan vaak ook wat overheen en ik draag mijn broeken gewoon op de hoogte waar ze voor bedoeld zijn). Het is dat ze lekker zitten, het merk of het showen ervan boeit mij niet, ik hoef me met een Bjorn geen zorgen te maken dat je de boel recht moet zetten voordat je de pants uit doet.
Danku, ik ga mijn best doen om er een leuke date van te maken, en nogmaals bedankt voor je etentje tip, ik ga erop aansturen om samen wat te gaan koken, neem ik gezellig een flesje witte wijn mee , gaat leuk wordenquote:
Is ze nu je vriendin? Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als de pants uitgaan zit het sowieso niet meer recht bij mij... de vriendin heeft altijd de neiging om ruim daarvoor al haar hand in mijn broek te duwen.
My manquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als de pants uitgaan zit het sowieso niet meer recht bij mij... de vriendin heeft altijd de neiging om ruim daarvoor al haar hand in mijn broek te duwen.
Nouja, we hebben het officieel nog niet besproken (moet ik eigenlijk nog maar eens doen ofzo); maar we gaan nu al 1.5 maand met elkaar om alsof we gewoon in een relatie zitten (in alle opzichten); dus eigenlijk is het dan je vriendin toch?... Weet niet hoe jullie daar tegenaan kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ze nu je vriendin? Gefeliciteerd
Zit wel goed dan, dat kun je best je vriendin noemen. Het benoemen komt vanzelf wel een keer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, we hebben het officieel nog niet besproken (moet ik eigenlijk nog maar eens doen ofzo); maar we gaan nu al 1.5 maand met elkaar om alsof we gewoon in een relatie zitten (in alle opzichten); dus eigenlijk is het dan je vriendin toch?... Weet niet hoe jullie daar tegenaan kijken.
Met m'n vriendin hebben we het ook nooit officieel uitgesproken hoor, zo van 'verkering vragen', en ik denk niet dat ik nog van d'r afkomquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
Nouja, we hebben het officieel nog niet besproken (moet ik eigenlijk nog maar eens doen ofzo); maar we gaan nu al 1.5 maand met elkaar om alsof we gewoon in een relatie zitten (in alle opzichten); dus eigenlijk is het dan je vriendin toch?... Weet niet hoe jullie daar tegenaan kijken.
Toevallig nog over gehad zonet met Keyos. Bij hem was het echter premature omdat er nog niet gezoend is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Newbie heeft het gevraagd, maar hij zei erbij dat hij het nog wel eens zou vragen als we weer nuchter warenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met m'n vriendin hebben we het ook nooit officieel uitgesproken hoor, zo van 'verkering vragen', en ik denk niet dat ik nog van d'r afkom
Moeilijk altijd. Sommige willen niet dat je het officieel ''vraagt'' of bevestigt, anderen weer wel. Noem haar gewoon je vriendin in een willekeurig gesprek en kijk hoe ze reageert.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zoals in een willekeurig gesprek met je ouders. Heb je gelijk alle awkward momenten gehad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moeilijk altijd. Sommige willen niet dat je het officieel ''vraagt'' of bevestigt, anderen weer wel. Noem haar gewoon je vriendin in een willekeurig gesprek en kijk hoe ze reageert.
Haha, maar meteen een huwelijksaanzoek erbij doen dan...quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals in een willekeurig gesprek met je ouders. Heb je gelijk alle awkward momenten gehad.
Inderdaad; misschien moet ik het combineren met de vraag of het niet eens tijd wordt om seks te hebben zonder condoom.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Toevallig nog over gehad zonet met Keyos. Bij hem was het echter premature omdat er nog niet gezoend is.
Ik vind dat het bij jou wel kan nu. Sowieso meerdere malen in.. ik bedoel bij haar geweest. Anderhalve maand is wel goed lijkt me
Deze manquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Inderdaad; misschien moet ik het combineren met de vraag of het niet eens tijd wordt om seks te hebben zonder condoom.
Indeed, na 1,5 maand kun je het wel een relatie noemen, alleen is dat altijd afhankelijk van de soort meid. Een vriend van mij ging eens met een meid (heeft hij nog steeds mee, maar ik mag haar niet), terwijl die meid nog een relatie met een andere gozer was. Die hadden dus elke dag seks en waren al in soort van relatie, maar het heeft toch wel ff geduurd voordat hij het écht relatie kon noemen, maar dat kwam denk ik ook door het type meid, ze is best slutty en heeft een arrogante attitude.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Toevallig nog over gehad zonet met Keyos. Bij hem was het echter premature omdat er nog niet gezoend is.
Ik vind dat het bij jou wel kan nu. Sowieso meerdere malen in.. ik bedoel bij haar geweest. Anderhalve maand is wel goed lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |