Trainingsbroek: Gratis want gekregen van voetbalclubquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Schoenen: 50
Broek: 20
Blouse: 15
Hemdje: 5
90
Sloffen: 6euquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
90
Axel my man! Hoe is het broederquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:43 schreef Axel1988 het volgende:
Goedemiddag iedereen... topic leeft nog altijd zie ik!
Het is wel een stuk prettiger als je weet dat je zaakje in het gareel zit. Een Bjorn Borg onderbroek zit serieus 1000x lekkerder dan een Hema onderbroek, voel me er een stuk lekkerder in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat heeft het voor nut wat voor onderbroek je aan hebt.
niemand die het ziet bij het versieren enzo.
Hoe gaat het met jou dan Axel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:43 schreef Axel1988 het volgende:
Goedemiddag iedereen... topic leeft nog altijd zie ik!
Shirt: 10quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
90
Toevallig vroeg ik me vandaag af waar je was gebleven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heey! Hier gaat het prima; met jou ook?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, 80 euro voor een bh?!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sloffen: 6eu
Broek: 20eu
Trui: 20eu
Bh: 80eu
Ondergoed: no idea.
Sokken: no idea.
Ik gisteren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Toevallig vroeg ik me vandaag af waar je was gebleven.
Marlies Dekkers lacht zich aan gort!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, 80 euro voor een bh?!
Op zich niets, behalve als er 2 over elkaar gedragen worden en ze boven een swimshort uitsteken.quote:
Goed, alleen de vrouwen laat ik wachten vanwege Skyrim. My new best friendquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heey! Hier gaat het prima; met jou ook?
Goede vraag, vind het zelf jammer dat Bjorn een soort " macho man" onderbroek is geworden, moet nog een boxer vinden die lekkerder zit dan deze. Overigens heb je als man een stuk minder keus uit goede boxers, het is OF dun en goedkoop, OF stevig en duur.quote:
Dat is nog een redelijk goedkope danquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, 80 euro voor een bh?!
2 over elkaar lijkt me ook niet lekker zittenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op zich niets, behalve als er 2 over elkaar gedragen worden en ze boven een swimshort uitsteken.
Mh...quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:45 schreef heloef het volgende:
Shirt: 10
Vest: Van de markt ik gok 15
Schoenen: 60
Onderbroek: 50 cent
Sokken: 50 cent.
116
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Sinji het volgende:
Ik ken iemand die sneakers heeft gekocht voor 750 euro
Wat een klapjosti
Je meent het, hoe ken je die dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Sinji het volgende:
Wat een klapjosti
Rolex submariner?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh...
onderbroek: 15
broek: 90
riem: 30
blouse: 40
trui: 65
sokken: geen idee?
schoenen: 130
horloge... never mind
Ja.... als je het hebt...... ik houd het wel bij Vans, zitten heerlijk en zijn betaalbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Sinji het volgende:
Wat een klapjosti
Ik zit in de 'sneakerwereld'quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je meent het, hoe ken je die dan?
Tja ieder zo z'n eigen hobbyquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Sinji het volgende:
Wat een klapjosti
Sommige Limited Vans hebben een straatwaarde van 300+ euroquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja.... als je het hebt...... ik houd het wel bij Vans, zitten heerlijk en zijn betaalbaar.
Daar kan je makkelijk een veelvoud uitgeven aan vintage, maar die blijven dan over het algemeen wel in de doosquote:
Ik draag ze gewoon heurquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Daar kan je makkelijk een veelvoud uitgeven aan vintage, maar die blijven dan over het algemeen wel in de doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, afwisseling in vrijetijdsbesteding is goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed, alleen de vrouwen laat ik wachten vanwege Skyrim. My new best friend
Ik ook. Goede jeans kosten nou eenmaal ook een klein vermogen... maar ik doe er wel lang mee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind 200 euro nog best wel redelijk voor goede schoenen.
Ik haal ze meestal bij de hema of de newyorker. Omdat goedkoopquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is nog een redelijk goedkope dan
Ik haat hunkemoller of hema bh's
Ik vind setjes wel mooi, maar ik heb een grondige hekel aan bh's, dus is het eigenlijk vrij zondequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal bij de hema of de newyorker. Omdat goedkoopDaarom wil ik nu dus wel een echt mooi setje
Wat ik gewoon doe, ik ga ongeveer eens per 2 jaar naar de USA, en koop daar gewoon mijn broeken, scheelt meer dan de helft (Levi's zijn de helft in dollars in de USA als hier in euro's).quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik ook. Goede jeans kosten nou eenmaal ook een klein vermogen... maar ik doe er wel lang mee.
Haha, doe ik ook maar dan naar ZO-Azie. Of ik charter iemand die een bestemming bezoekt waar je goedkoop kleding en zo kan krijgen, gewoon laten opsturen. Ideaal!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat ik gewoon doe, ik ga ongeveer eens per 2 jaar naar de USA, en koop daar gewoon mijn broeken, scheelt meer dan de helft (Levi's zijn de helft in dollars in de USA als hier in euro's).
Dit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat ik gewoon doe, ik ga ongeveer eens per 2 jaar naar de USA, en koop daar gewoon mijn broeken, scheelt meer dan de helft (Levi's zijn de helft in dollars in de USA als hier in euro's).
Het is echt belachelijk dat prijsverschil soms. Ik zat laatst weer eens te kijken in een Levi's winkel aangezien mijn broeken toch wel aan het slijten zijn nu, maar je betaald gewoon serieus 100 á 140 per broek, terwijl ik in de USA niet meer dan 60 dollar betaald heb voor een Levi's (heb er dus gelijk 7 gekocht, uiteraard allemaal andere).quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit.
Ik draag raw denim, die kunnen jammer genoeg ook zeer prijzig zijn
A la Samurai, Iron Heart, Sugar Cane etc.
Als je goed kijkt op ebay...quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk dat prijsverschil soms. Ik zat laatst weer eens te kijken in een Levi's winkel aangezien mijn broeken toch wel aan het slijten zijn nu, maar je betaald gewoon serieus 100 á 140 per broek, terwijl ik in de USA niet meer dan 60 dollar betaald heb voor een Levi's (heb er dus gelijk 7 gekocht, uiteraard allemaal andere).
Het zelfde gaat op voor Allstars, ik weiger hier in NL 60 euro te betalen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk dat prijsverschil soms. Ik zat laatst weer eens te kijken in een Levi's winkel aangezien mijn broeken toch wel aan het slijten zijn nu, maar je betaald gewoon serieus 100 á 140 per broek, terwijl ik in de USA niet meer dan 60 dollar betaald heb voor een Levi's (heb er dus gelijk 7 gekocht, uiteraard allemaal andere).
Jawel, als je de randjes ervan expres laat uitsteken. Bjorn Borg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat heeft het voor nut wat voor onderbroek je aan hebt.
niemand die het ziet bij het versieren enzo.
Yep, dat doe ik dus niet, tenzij je het eenmaal zo ziet door je type broek (maar ik steek er dan vaak ook wat overheen en ik draag mijn broeken gewoon op de hoogte waar ze voor bedoeld zijn). Het is dat ze lekker zitten, het merk of het showen ervan boeit mij niet, ik hoef me met een Bjorn geen zorgen te maken dat je de boel recht moet zetten voordat je de pants uit doet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel, als je de randjes ervan expres laat uitsteken. Bjorn Borg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |