Pcies, dus nu voorbereidquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dat was inderdaad niet zo leuk, exact 1 jaar geleden. zou gewoon zo lang mogelijk binnen blijven en dan de taxi pakken, is de 5 euro wel waard.
X3quote:
Thanksquote:Ow en mensen die naar Loudness gaan. Veel plezier!!
Wat hij zegt.quote:Op zondag 11 december 2011 07:25 schreef robuust89 het volgende:
Loudness was tof!
Gezellige meet met de fokkers ook
Nee hoor... Ik vond hem destijds ook wel aardig.quote:Op zondag 11 december 2011 10:55 schreef haakon het volgende:
Is het erg als ik Remember remember leuk vind?
What.. The... Fuck.. Wat een flikkers (ik laat de scheldwoorden hier maar even achterwegen...)quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef T-Force het volgende:
Reset was erg gezellig. Thera's Early-set was echt bril-jant![]()
Openen met Cold Night (Scot Project Remix)Voor de rest echt KNALLEN! Thunderbeats
![]()
Alleen die ontzettende KUT-beveiliging. Ik werd midden in de zaal in mijn nek gegrepen door 2 gorilla's. Die 'wisten' dat ik drugs bij had, dus ik kon het maar beter aan hun geven dan mocht ik doorfeesten. Zoals de meesten van jullie wel weten gebruik ik geen drugs, dus dat zei ik ook. Toen kwamen ze met het verhaal dat ik dat op de grond had gegooid, dat had ik ook niet zei ik. 1tje is gaan kijken en vervolgens moest ik m'n zakken leegmaken en wat blijkt: IK HAD GEEN DRUGS BIJ.![]()
Die apen hebben overigens tijdens het fouilleren mijn munten gejat. Ook al waren het er maar 4, het gaat om het principe. Kutjesvolk
Klacht ingediend bij de organisatie?quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef T-Force het volgende:
Openen met Cold Night (Scot Project Remix)Voor de rest echt KNALLEN! Thunderbeats
![]()
Alleen die ontzettende KUT-beveiliging. Ik werd midden in de zaal in mijn nek gegrepen door 2 gorilla's. Die 'wisten' dat ik drugs bij had, dus ik kon het maar beter aan hun geven dan mocht ik doorfeesten. Zoals de meesten van jullie wel weten gebruik ik geen drugs, dus dat zei ik ook. Toen kwamen ze met het verhaal dat ik dat op de grond had gegooid, dat had ik ook niet zei ik. 1tje is gaan kijken en vervolgens moest ik m'n zakken leegmaken en wat blijkt: IK HAD GEEN DRUGS BIJ.![]()
Die apen hebben overigens tijdens het fouilleren mijn munten gejat. Ook al waren het er maar 4, het gaat om het principe. Kutjesvolk
ik weet van niksquote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef haakon het volgende:
Remco had een paar topics terug ook zo'n verhaal gepost over de security bij Q-Base..
Die hadden een jongen geslagen en z'n geld en mobiel afgepakt ofzoiets!
Ik welquote:
Ik had vorig jaar een half jaar les in een gebouw waar ook een mbo beveiliger-opleiding zat, wat een tuig zat daar tussen man.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef robuust89 het volgende:
Tom, kut man!
Maar die "beveiligers" zijn toch meestal van de ex-gedetineerden?
Shit ouwe, klinkt een beetje als het crystal venue security verhaalquote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef T-Force het volgende:
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 07:25 schreef robuust89 het volgende:
Loudness was tof!
Gezellige meet met de fokkers ook
quote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Tom... Dat zuigt echt hard, hoop dat et de avond niet heeft verneukt!
Kak beveiliging... Leeghoofden op anabolen, netzoerg als de ruziezoekers zelf :/
[..]Heb jou niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |