Met Lindysnotquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik zin in frikandel speciaal
quote:
Ik heb net ook al met kokosscrub gedoucht, en heb ook een soort van kokosdeoquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb kokosshampoo, kokos leave in, kokos bodylotion, kokos deo en nog een kokos bodyspray
Kokosscrub! die moet ik dan nogquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb net ook al met kokosscrub gedoucht, en heb ook een soort van kokosdeo
OHHH JAAAAAAAAAAquote:
Omnomnomnomquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
OHHH JAAAAAAAAAA![]()
Of de kokos straciatella pudding van mona
Welke?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net 3 lakjes besteld voor 60 dollar, like a boss
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
deborah lipmanns!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo had i,k een mandje gevuld bij Lipmann en snel weggedrukt
je moet cc's ook elken maand aflossen hequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:05 schreef BGTes het volgende:
Ik wil eigenlijk een CC aanvragen, maar misschien is dat een slecht idee
Ja dat is een beetje het nadeelquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet cc's ook elken maand aflossen he
Maar niet braaf op hem gaan zitten wachten hequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Nou heb misschien niet eens een date, ik smste hem net van hoelaat spreken we af, hij kan wss pas na 19.00, maar ook dat wist ie niet zeker
dus heb em maar gesmst dat ie maar moet kijken of ie nog tijd heeft vanavond. Ik hoor het wel en wacht wel af...
Oh hell no, heb genoeg te doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar niet braaf op hem gaan zitten wachten he
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Nou heb misschien niet eens een date, ik smste hem net van hoelaat spreken we af, hij kan wss pas na 19.00, maar ook dat wist ie niet zeker
dus heb em maar gesmst dat ie maar moet kijken of ie nog tijd heeft vanavond. Ik hoor het wel en wacht wel af...
Pffft. Lekkere indruk laat ie zo achter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Nu kan ik wel lekker op m'n gemakkie m'n nagels doen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Nu kan ik wel lekker op m'n gemakkie m'n nagels doen
Ik heb nog geen idee, ik ga zo maar beetje graaienquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb met 2030 pakjes op m'n nagels gestempeld, om toch een beetje Sint-nagels te hebben.
Al een idee wat je gaat lakken?
Nou had ik dat sowieso wel maar het gaat om het idee. Positief blijvenquote:
Hihi, veel plezier met grabbelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, ik ga zo maar beetje graaien
[..]
Nou had ik dat sowieso wel maar het gaat om het idee. Positief blijven
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Ik ben vandaag ook weer in geld-uitgeef-modusen ik had mezelf nog zo beloofd niet te falen
![]()
4 etos nagellakjes, een lipgloss, een kaart-ding om oude spelletjes op de 3ds te spelen en een nfu oh'tje besteld. Ik wilde eigenlijk wachten tot ze ook GS14 weer hebben, maar goshdarn, dat ding is echt al wéken 'binnenkort verwacht'Nouja, hun probleem, moeten ze lekker 2x verzenden..
Dat wil m'n vriend ook gaan doen, maar ik betwijfel of ie dan wel mooi blijft tot na oud en nieuw..quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik zo gewoon een kerstboom ga halen. Omdat het kan!
Joh, gewoon doen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:48 schreef Mss het volgende:
Ik twijfel om de mijne op te zetten. Hij neemt zoveel plek in
Service!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik had net plakvliegtuigjes besteld ook nog. Bellen ze me op dat er 1 niet voorradig is. Bellen! Dat dat nog kan tegenwoordig
Ik woon in een studentenhok, als ik dat ding ga opzetten moet ik mijn waterkoker, broodrooster, koffiezetapparaat en oven uit mijn kamer halenquote:
die nordmannen vallen amper uit hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat wil m'n vriend ook gaan doen, maar ik betwijfel of ie dan wel mooi blijft tot na oud en nieuw..
[..]
Joh, gewoon doen!
flakie 51, ofwel de unicornpee in flakevorm.. Kan me nooit een buil vallen aan dat tientjequote:
Zelfs als je katten er regelmatig inklimmen om erin te gaan pittenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die nordmannen vallen amper uit hoor
quote:
De positieve gedachten komen, mooiquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb wel voor het eerst in heel lange tijd het gevoel dat ik me wel in kan denken strakjes heel gelukkig te zijn met z'n drietjes.. Ik geloof dat de wens wel een beetje de kop ingedrukt is voorlopig
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Incantrix het volgende:
Jah, is het ook, ik zie er ZO tegenop.. Lekker even gaan bevallen van een dood kind, jeuhMaarja, ik mag wel pijnbestrijding
Oooh ok... Wij hebben altijd zo'n andere... Maar we hebben van vorig jaar geleerd dat we hem iig niet op de grond moeten zetten en 'm elke dag water moeten geven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die nordmannen vallen amper uit hoor
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
flakie 51, ofwel de unicornpee in flakevorm.. Kan me nooit een buil vallen aan dat tientje
Jacqie, jah, alhoewel ik van 3 van de 3 etos-lakjes alweer spijt hebik dacht dat er een aanbieding 2 voor de rpijs van 1 gold, maar dat was alleen voor de gezichtsmake-up en niet voor de kerstcollectie. Nouja, de lipgloss as dus van de kerstcollectie en de lakjes heb ik een beetje gegraaid
En jah, vandaag wel goed, gisteren een ontzettende jankdag.. Moet zo ff de gyn bellen trouwens, inleiden definitief afspreken. Lood in mijn schoenen
Dat is ok, lief dat jullie mijn gezeur aanhorenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
De positieve gedachten komen, mooiIk wens je er heel veel sterkte mee, en zou willen dat ik vanuit hier wat kan doen, maar dat gaat helaas niet
Ik moet nu ook weer naar de apotheek voor een hele berg medicijnen. Fijn joh.
Wat liefquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef Incantrix het volgende:
Maar het gaat wel. Hoor, echt, beetje vallen en opstaan.. De nachten zijn ruk, dan lig ik wakker ervan, maar verders heb ik overdag best afleiding enzo. Taart was hier vanmorgen en ik kreeg mijn trouwbloemen van haar, haar man kweekt die
Dat is wel heel fijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef Incantrix het volgende:
Maar het gaat wel. Hoor, echt, beetje vallen en opstaan.. De nachten zijn ruk, dan lig ik wakker ervan, maar verders heb ik overdag best afleiding enzo. Taart was hier vanmorgen en ik kreeg mijn trouwbloemen van haar, haar man kweekt die
godzijdank doet mijn trio dat nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zelfs als je katten er regelmatig inklimmen om erin te gaan pitten
Ze namen de keer erna wel op, dus nu wordt ik teruggebeld.. Pff, ben er gewoon nerveus van, terwijl het komende week pas echt gaat gebeuren allemaal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oooh ok... Wij hebben altijd zo'n andere... Maar we hebben van vorig jaar geleerd dat we hem iig niet op de grond moeten zetten en 'm elke dag water moeten geven.
[..]vervelend dat ze dan vervolgens niet opnemen. Is al zwaar genoeg
Hier doet vooral Loki datquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godzijdank doet mijn trio dat niet
Jawel op mijn scherm staat december, maar het hertentamen is in januari dus ik heb me volgens hun niet ingeschreven. Ga er niet veel ruzie omheen maken, ik zorg er wel voor dat ik voortaan alles op tijd doe lolquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Dico
En spees, heb je niet ergens een bevestiging ofzo?
Tevens: als ik ben teruggebeld ga ik denk ik lekker lang en heel warm douchen
#49, #56, #53 en #49. Ik wil al heel lang heel graag #52 & #59 maar die zijn nooit op voorraadquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:06 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Jullie zijn lief
En mss, welke heb jij? Oh, en moeten we nog eens iets met die DV8 trouwens? Of heb je nog steeds geen haast?
Flakies dus ook allemaal, toch? De nfu oh flakies zijn cht de bom gewoon, ik heb er nu maar 1, maar wordt er altijd heel hebberig van.. #59 heb ik geloof ik, ff checkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:10 schreef Mss het volgende:
[..]
#49, #56, #53 en #49. Ik wil al heel lang heel graag #52 & #59 maar die zijn nooit op voorraad.
En wat betreft DV8 heb ik inderdaad geen haast, ik was toevallig afgelopen weekend in de buurt van Utrecht, maar volgens mij ben ik dat voorlopig ook niet meer. Ik zal je even PM'en als ik weer die kant op ga
Ja, van de holo's is bijna niks op voorraadquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Flakies dus ook allemaal, toch? De nfu oh flakies zijn cht de bom gewoon, ik heb er nu maar 1, maar wordt er altijd heel hebberig van.. #59 heb ik geloof ik, ff checken![]()
Ohja, da's prima, hij staat apart voor je!
wij gaan gewoon voor geen boomquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Wij hebben al jaren (lees: ik heb al 10 jaar) alleen maar plastic en piepschuim in de boom, iets anders werkt niet. Ohja, en an die ouderwetse GROTE lampjes, want die kleintjes worden stukgekauwd
Tuulk, no problem hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, van de holo's is bijna niks op voorraad. En flakies zijn
. En lief dat je hem apart wil houden
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tuulk, no problem hoor
Hahaha, Loqi, verstandig hoor, ik heb het eerste jaar dat ik mijn katjes had de boom al voor kerst weer afgetuigd, ik werd er ZO moe vanmaar ik moet zeggen, sinds we een echte boom hebben gaat het wel veel eter. Hoewel mijn mormels 5 kg. max zijn
Ah, haha, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:18 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
nou hadden we vorig jaar ook geen boom hoor, dr is niet echt plek voor hier, zeker met de krabpaal nu, dus het is gewoon een extra excuus voor niet de rotzooi en moeite
Niet waar!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
de pakketman is mijn huis ook gewoon voorbij gereden
Als je de mijnese een keer wil lenen mag het wel?quote:
kerstboom ondersteoven aan je plafond, is helemaal hip!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:24 schreef Incantrix het volgende:
Die kerstboom wordt hier ook nog wel een uitdaging bedenk ik me nu.. De enige echt goeden plek ervoor is recht naast de krabpaal van 2m60 hoog.. Kunnen ze zo de boom inspringplankenen dan heb ik het nog niet eens over ons tweejarige mormel en wat die er mogelijksgewijs mee uit gaat spoken
Zouden ze ook kaasstolpen formaat kerstboom hebben?
krijg ik dan ook ziektes?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je de mijnese een keer wil lenen mag het wel?niet echt handig gezien de afstand, maar we kunnen er vast wel iets van maken..
Heb ik séreus wel eens aan gedacht, járen geleden alquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kerstboom ondersteoven aan je plafond, is helemaal hip!
Ziektes? Euhm, als je graag wil wil ik Stef er eerst wel even overheen laten snotten? Bacillen gegarandeerd, vooral net na een opvangdagquote:
Ik heb laatst bij de Lidl allemaal plastic gekleurde ballen gehaald. 24stuks voor 5euro. Bruin, paarsig, turkooisquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Wij moeten nog ook allemaal nieuwe ballen enz kopen, we hebben nu allemaal goud en rood, en dat vloekt echt verschrikkelijk nu met het nieuwe interieur
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, haha, dat kan natuurlijk ookvind het altijd wek gezellig
![]()
Zo, nou mensen, dinsdagochtend om 10.00 uur it is.. Moet er toch even van huilen geloof ik. Ik ga maar ff lekker douchen, tot zo!
oh teringquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je lang haar? Dan gaat het vast niet lang duren eer je ook een gewone image erbij hebt![]()
Wat eten ze? Sinds de mijne rauw vlees eten hebben ze het nooit gehad, nu verteren ze het gewoon. Toen ze nog aan brokken + blik zaten however..quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh tering![]()
![]()
de katten van m'n ouders hadden nooit last van mijn haar, ben benieuwd
Enjoyquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
Is het zielig voor de katten als ik de krabpaal een beetje versier?
Cool!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
EnjoyShow je kerstboom en andere kerstmeuk! #2
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef Diconnected het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn ga echt verschrikkelijk door m'n knieauw auw auw
Wat wil je hebbon dannn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
auw dico!
WAAROM shipt Urban Decay niet internationaal, het is discriminatie
Ahhh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nakend twee. back in stock. niet voor ons. grom.
Ik wil em ook! Ik heb net Sephora een mailtje gestuurd om te vragen wanneer ie in Nederland verkrijgbaar is. Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nakend twee. back in stock. niet voor ons. grom.
Maar je kan NL wel nog steeds aanduiden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:16 schreef Mss het volgende:
Ik vind het wel jammer dat viis niet meer naar Nederland shipped. Mijn moeder zeurt al zo om mijn nagellak collectie, dus ik denk ook niet dat het slim is op dingen bij oma (duitsland) te laten bezorgen...
Ik sta daar ingelogd en als ik dan iets in mijn mandje wil gooien dan krijg ik de opmerking dat ze niet naar NL shippen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar je kan NL wel nog steeds aanduiden?
They are fucking with our mindquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik sta daar ingelogd en als ik dan iets in mijn mandje wil gooien dan krijg ik de opmerking dat ze niet naar NL shippen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef Diconnected het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn ga echt verschrikkelijk door m'n knieauw auw auw
whatsapp vinkjes en online status slaan nergens opquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehe had em gewhatsapped en gevraagd of ie de film van 8u kan halen en anders kunnen we wel een drankje doen oid. Hij heeft em wel gelezenen daarvoor zag ik ook dat ie ieder half uur online was en niks durft te zeggen en nu dus ook niet
Die vinkjes enzo kloppen heel vaak niet. Heb er echt flinke ruzie over gehadquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehe had em gewhatsapped en gevraagd of ie de film van 8u kan halen en anders kunnen we wel een drankje doen oid. Hij heeft em wel gelezenen daarvoor zag ik ook dat ie ieder half uur online was en niks durft te zeggen en nu dus ook niet
Dat was toch al bekend?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
whatsapp vinkjes en online status slaan nergens op
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
DE SKIELDER IES KLAAR! EINZZZZZZ1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, beetje jammer... Ik kan ook bijna niet meer ademenquote:
zo sexyquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik snoot net zo hard mijn neus dat ik een ruft liet![]()
Die kopquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
postman always drives twice?
[ afbeelding ]
likeaboss.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
postman always drives twice?
[ afbeelding ]
likeaboss.
Oeh, tof! Spannend!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:55 schreef Mss het volgende:
Vriend belt net op dat hij een verrassing heeft. Ik moet iets moois aantrekken en hij komt me straks ophalen, ben benieuwd
nee doe ik dalijk meteenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef Lindytje het volgende:
Oh, chick, had jij nog teruggestort? Of had je zelf t geld nog niet terug? Want dan wacht ik ook nog wel even
Oh my!!! Het is echt zooooo pwetty!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Eerst zonder flips:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met flips:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detailz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu nog ff tien dagen wachten met inrichten
Oké, maar als jij het nog niet hebt is later ook geen probleem he?quote:
Ja heb het sinds vanmorgen terugquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oké, maar als jij het nog niet hebt is later ook geen probleem he?
Ok!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja heb het sinds vanmorgen terug
Onder anderequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:20 schreef BGTes het volgende:
Ziet er supermooi uit![]()
Ga je er boeken inzetten?
Veel plezier met je verrassingquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Mss het volgende:
Ik ben er vandoor. Veul plezier op je date dico
have fun chick!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Mss het volgende:
Ik ben er vandoor. Veul plezier op je date dico
Dat ding dat schuin achter de eettafel staat!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef Debsterr het volgende:
Skjoeeee it is so pwetty![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! En welke witte noodkastje
.
Das toch een leuk kastjequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ding dat schuin achter de eettafel staat!
En tnx
1. het staat in de wegquote:
Vooral de derde is een goeden redenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. het staat in de weg
2. het valt van ellende en goedkoopheid uit elkaar
3. het fikt goed in de vuurkorf
4. De en suite is pretty like a boss.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. het staat in de weg
2. het valt van ellende en goedkoopheid uit elkaar
3. het fikt goed in de vuurkorf
en dat, we willen geen half verteerde kastjes die de aandacht afleiden en wat er nu in dat kastje zit, past tien keer in de ensuitequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
4. De en suite is pretty like a boss.
Lekkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik sta nu een beetje te soppen op aqua violet
da versta ik dus ook altijdquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:40 schreef Lindytje het volgende:
in frankrijk in de supermarkt:
Lin, hij zei iets tegen mij!
- wat dan schat?
Ja, iets van Merci, tappitepie!
- Merci et bon après midi misschien?
Oh, ja, dat kan ook wel
Misschien moet je een keer met Lies op vakantie naar Frankrijk, gaat vast helemaal goed komen daarquote:
ja en dan dronkens in de kroeg tegen iederen: wie wie tapitepie, zapatapie, merci!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer met Lies op vakantie naar Frankrijk, gaat vast helemaal goed komen daar
Klemtóón-probleempje, ze hebben hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
maar ze spreken dingen ook zo gek uit!
Schilder was aan het bellen met wooninc, wij zeggen: WOO-nink
hij zegt: woh-NIENK
en dan zit ik dus steeds zo
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en dan dronkens in de kroeg tegen iederen: wie wie tapitepie, zapatapie, merci!
ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Dank voor mijn eerste lollertje van de dag![]()
Ik zie jullie al zitten
1. Wat een aarsquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Diconnected het volgende:
Zal ik even een goeden garp vertellen: date gaat niet door want meneer heeft het te druk.
Goeden garp 2: ga net godverdomme weer door m'n knie, kan het hele been niet meer bewegen en alles doet fucking pijn dus misschien zo naar het ziekenhuis want het voelt alsof er iets kapot is
Wat een heaumeauquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Diconnected het volgende:
Zal ik even een goeden garp vertellen: date gaat niet door want meneer heeft het te druk.
Goeden garp 2: ga net godverdomme weer door m'n knie, kan het hele been niet meer bewegen en alles doet fucking pijn dus misschien zo naar het ziekenhuis want het voelt alsof er iets kapot is
tip: koop een huis waar het al in zit!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:04 schreef megamandy het volgende:
SQ het is echt heel mooi geworden! Wil ik ook wel hebben in mijn huis later![]()
Als ik het zelf moet maken komt er sowieso niets vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tip: koop een huis waar het al in zit!![]()
dit is het resultaat van twee jaar werkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik het zelf moet maken komt er sowieso niets van
ja, hoi!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
joehoe!
Wat is het kneuzensaldo van vandaag? Dico, bgtes, lindy, princess-a...?
Mooi topic dit
Wat een knurft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Diconnected het volgende:
Oh, ik kan er ook wel bij!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
joehoe!
Mooi topic dit
Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
joehoe!
Mooi topic dit
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
uiteraard op de voet gevolgd door de rest van het topic behalve spees, debsterr en joysa
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem debsterr terug! Priem dan, ruilen?
Ja ik had wel hongerquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef Joysa het volgende:
Debsterr is wel baas, toch dat eten opeten
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar klopt, ijs mag ook bij de non-kneuzen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
en sander keihard zijn best doen voor jan flop
Waarom ben ik geen kneus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
uiteraard op de voet gevolgd door de rest van het topic behalve spees, debsterr en joysa
Herkenbaar! Liep een keer de trap af, wist dat het de laatste tree was, sloeg ook niks over ofzo, en ging zo hard door m'n enkel dat ik 2 dagen met krukken heb gelopen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik ging laatst uit het niets keihard door mijn enkel midden op straat. Kon wel janken, zo'n pijn.
Frietquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het ruikt hier naar friet nom. Volgens mij is lin bij tillie centraal ingestapt
Valt wel mee gelukkig.quote:
Ik stuur jill wel naar je op als t niet goed gaatquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:
Binnenkort ga ik misschien over op ander AD, dan kunnen jullie pas genieten hier
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik stuur jill wel naar je op als t niet goed gaat
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben heul geen kneus jeuh!
En mijn Sigma kwasten zijn binnen
En ik kreeg er een extra gratis blending brush bij
En ik heb net afgerekend bij de benzinepomp voor mijn benzine van gisterochtend, want toen was ik mijn portomonnee vergeten
shop.llarowe.comquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
@SQ waar heb jij je oztics gekocht?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben heul geen kneus jeuh!
En mijn Sigma kwasten zijn binnen
En ik kreeg er een extra gratis blending brush bij
En ik heb net afgerekend bij de benzinepomp voor mijn benzine van gisterochtend, want toen was ik mijn portomonnee vergeten
Ik had een keer dat een nieuwe collega bleef eten, dus ik me onwijs uitgesloofd (jaaaa jaaaa, ik ken hendig sjiek koken JONGUH!), zegt ze nadat ze alles naar binnen heeft geschrokt "wat was het eigenlijk, want ik ruik en proef niks sinds een jaar of 10"quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]gelukkig proefde ik gister nog wel wat want dat was echt bazen eten
. Nu poepen, douchen en haren wassen. Tot straks mopjons
.
Ik lees áltijd lawhorequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shop.llarowe.com
drie flesjes was 9 dollar shipping
Wheheheh flauw dat ze dat niet van te voren zegt!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had een keer dat een nieuwe collega bleef eten, dus ik me onwijs uitgesloofd (jaaaa jaaaa, ik ken hendig sjiek koken JONGUH!), zegt ze nadat ze alles naar binnen heeft geschrokt "wat was het eigenlijk, want ik ruik en proef niks sinds een jaar of 10"
Ik:![]()
![]()
Bwhehehehequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had een keer dat een nieuwe collega bleef eten, dus ik me onwijs uitgesloofd (jaaaa jaaaa, ik ken hendig sjiek koken JONGUH!), zegt ze nadat ze alles naar binnen heeft geschrokt "wat was het eigenlijk, want ik ruik en proef niks sinds een jaar of 10"
Ik:![]()
![]()
Zo was het hoofd van die dame ook toen ik wilde afrekenen en naarstig naar mijn portomonnee zochtquote:
Lijkt me ook heel erg naar, maar zij zat er niet zo mee geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe
Dat lijkt me wel heel kut trouwens, om te hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |