Met Lindysnotquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik zin in frikandel speciaal
quote:
Ik heb net ook al met kokosscrub gedoucht, en heb ook een soort van kokosdeoquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb kokosshampoo, kokos leave in, kokos bodylotion, kokos deo en nog een kokos bodyspray
Kokosscrub! die moet ik dan nogquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb net ook al met kokosscrub gedoucht, en heb ook een soort van kokosdeo
OHHH JAAAAAAAAAAquote:
Omnomnomnomquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
OHHH JAAAAAAAAAA![]()
Of de kokos straciatella pudding van mona
Welke?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net 3 lakjes besteld voor 60 dollar, like a boss
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
deborah lipmanns!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo had i,k een mandje gevuld bij Lipmann en snel weggedrukt
je moet cc's ook elken maand aflossen hequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:05 schreef BGTes het volgende:
Ik wil eigenlijk een CC aanvragen, maar misschien is dat een slecht idee
Ja dat is een beetje het nadeelquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet cc's ook elken maand aflossen he
Maar niet braaf op hem gaan zitten wachten hequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Nou heb misschien niet eens een date, ik smste hem net van hoelaat spreken we af, hij kan wss pas na 19.00, maar ook dat wist ie niet zeker
dus heb em maar gesmst dat ie maar moet kijken of ie nog tijd heeft vanavond. Ik hoor het wel en wacht wel af...
Oh hell no, heb genoeg te doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar niet braaf op hem gaan zitten wachten he
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Nou heb misschien niet eens een date, ik smste hem net van hoelaat spreken we af, hij kan wss pas na 19.00, maar ook dat wist ie niet zeker
dus heb em maar gesmst dat ie maar moet kijken of ie nog tijd heeft vanavond. Ik hoor het wel en wacht wel af...
Pffft. Lekkere indruk laat ie zo achter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |