Met Lindysnotquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik zin in frikandel speciaal
quote:
Ik heb net ook al met kokosscrub gedoucht, en heb ook een soort van kokosdeoquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb kokosshampoo, kokos leave in, kokos bodylotion, kokos deo en nog een kokos bodyspray
Kokosscrub! die moet ik dan nogquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb net ook al met kokosscrub gedoucht, en heb ook een soort van kokosdeo
OHHH JAAAAAAAAAAquote:
Omnomnomnomquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
OHHH JAAAAAAAAAA![]()
Of de kokos straciatella pudding van mona
Welke?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net 3 lakjes besteld voor 60 dollar, like a boss
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
deborah lipmanns!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo had i,k een mandje gevuld bij Lipmann en snel weggedrukt
je moet cc's ook elken maand aflossen hequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:05 schreef BGTes het volgende:
Ik wil eigenlijk een CC aanvragen, maar misschien is dat een slecht idee
Ja dat is een beetje het nadeelquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet cc's ook elken maand aflossen he
Maar niet braaf op hem gaan zitten wachten hequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Nou heb misschien niet eens een date, ik smste hem net van hoelaat spreken we af, hij kan wss pas na 19.00, maar ook dat wist ie niet zeker
dus heb em maar gesmst dat ie maar moet kijken of ie nog tijd heeft vanavond. Ik hoor het wel en wacht wel af...
Oh hell no, heb genoeg te doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar niet braaf op hem gaan zitten wachten he
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Nou heb misschien niet eens een date, ik smste hem net van hoelaat spreken we af, hij kan wss pas na 19.00, maar ook dat wist ie niet zeker
dus heb em maar gesmst dat ie maar moet kijken of ie nog tijd heeft vanavond. Ik hoor het wel en wacht wel af...
Pffft. Lekkere indruk laat ie zo achter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Nu kan ik wel lekker op m'n gemakkie m'n nagels doen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Nu kan ik wel lekker op m'n gemakkie m'n nagels doen
Ik heb nog geen idee, ik ga zo maar beetje graaienquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb met 2030 pakjes op m'n nagels gestempeld, om toch een beetje Sint-nagels te hebben.
Al een idee wat je gaat lakken?
Nou had ik dat sowieso wel maar het gaat om het idee. Positief blijvenquote:
Hihi, veel plezier met grabbelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, ik ga zo maar beetje graaien
[..]
Nou had ik dat sowieso wel maar het gaat om het idee. Positief blijven
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Ik ben vandaag ook weer in geld-uitgeef-modusen ik had mezelf nog zo beloofd niet te falen
![]()
4 etos nagellakjes, een lipgloss, een kaart-ding om oude spelletjes op de 3ds te spelen en een nfu oh'tje besteld. Ik wilde eigenlijk wachten tot ze ook GS14 weer hebben, maar goshdarn, dat ding is echt al wéken 'binnenkort verwacht'Nouja, hun probleem, moeten ze lekker 2x verzenden..
Dat wil m'n vriend ook gaan doen, maar ik betwijfel of ie dan wel mooi blijft tot na oud en nieuw..quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik zo gewoon een kerstboom ga halen. Omdat het kan!
Joh, gewoon doen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:48 schreef Mss het volgende:
Ik twijfel om de mijne op te zetten. Hij neemt zoveel plek in
Service!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik had net plakvliegtuigjes besteld ook nog. Bellen ze me op dat er 1 niet voorradig is. Bellen! Dat dat nog kan tegenwoordig
Ik woon in een studentenhok, als ik dat ding ga opzetten moet ik mijn waterkoker, broodrooster, koffiezetapparaat en oven uit mijn kamer halenquote:
die nordmannen vallen amper uit hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat wil m'n vriend ook gaan doen, maar ik betwijfel of ie dan wel mooi blijft tot na oud en nieuw..
[..]
Joh, gewoon doen!
flakie 51, ofwel de unicornpee in flakevorm.. Kan me nooit een buil vallen aan dat tientjequote:
Zelfs als je katten er regelmatig inklimmen om erin te gaan pittenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die nordmannen vallen amper uit hoor
quote:
De positieve gedachten komen, mooiquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb wel voor het eerst in heel lange tijd het gevoel dat ik me wel in kan denken strakjes heel gelukkig te zijn met z'n drietjes.. Ik geloof dat de wens wel een beetje de kop ingedrukt is voorlopig
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Incantrix het volgende:
Jah, is het ook, ik zie er ZO tegenop.. Lekker even gaan bevallen van een dood kind, jeuhMaarja, ik mag wel pijnbestrijding
Oooh ok... Wij hebben altijd zo'n andere... Maar we hebben van vorig jaar geleerd dat we hem iig niet op de grond moeten zetten en 'm elke dag water moeten geven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die nordmannen vallen amper uit hoor
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
flakie 51, ofwel de unicornpee in flakevorm.. Kan me nooit een buil vallen aan dat tientje
Jacqie, jah, alhoewel ik van 3 van de 3 etos-lakjes alweer spijt hebik dacht dat er een aanbieding 2 voor de rpijs van 1 gold, maar dat was alleen voor de gezichtsmake-up en niet voor de kerstcollectie. Nouja, de lipgloss as dus van de kerstcollectie en de lakjes heb ik een beetje gegraaid
En jah, vandaag wel goed, gisteren een ontzettende jankdag.. Moet zo ff de gyn bellen trouwens, inleiden definitief afspreken. Lood in mijn schoenen
Dat is ok, lief dat jullie mijn gezeur aanhorenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
De positieve gedachten komen, mooiIk wens je er heel veel sterkte mee, en zou willen dat ik vanuit hier wat kan doen, maar dat gaat helaas niet
Ik moet nu ook weer naar de apotheek voor een hele berg medicijnen. Fijn joh.
Wat liefquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef Incantrix het volgende:
Maar het gaat wel. Hoor, echt, beetje vallen en opstaan.. De nachten zijn ruk, dan lig ik wakker ervan, maar verders heb ik overdag best afleiding enzo. Taart was hier vanmorgen en ik kreeg mijn trouwbloemen van haar, haar man kweekt die
Dat is wel heel fijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef Incantrix het volgende:
Maar het gaat wel. Hoor, echt, beetje vallen en opstaan.. De nachten zijn ruk, dan lig ik wakker ervan, maar verders heb ik overdag best afleiding enzo. Taart was hier vanmorgen en ik kreeg mijn trouwbloemen van haar, haar man kweekt die
godzijdank doet mijn trio dat nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zelfs als je katten er regelmatig inklimmen om erin te gaan pitten
Ze namen de keer erna wel op, dus nu wordt ik teruggebeld.. Pff, ben er gewoon nerveus van, terwijl het komende week pas echt gaat gebeuren allemaal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oooh ok... Wij hebben altijd zo'n andere... Maar we hebben van vorig jaar geleerd dat we hem iig niet op de grond moeten zetten en 'm elke dag water moeten geven.
[..]vervelend dat ze dan vervolgens niet opnemen. Is al zwaar genoeg
Hier doet vooral Loki datquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godzijdank doet mijn trio dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |