Dr zitten zelfs nog 2 complete kanalen tussenquote:
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom hebben huizen in Nederland toch altijd van die Eiger Nordwand trappen?
Je begrijpt wat de Eiger Nordwand is? Een legendarisch steile bergwand van de Eiger, een berg in Zwitserland.quote:
Je bent gewoon dikquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je begrijpt wat de Eiger Nordwand is? Een legendarisch steile bergwand van de Eiger, een berg in Zwitserland.
Het valt me altijd op dat zoveel huizen in NL zo een steile trap hebben.
Zeg dan gewoon steile trap.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je begrijpt wat de Eiger Nordwand is? Een legendarisch steile bergwand van de Eiger, een berg in Zwitserland.
Het valt me altijd op dat zoveel huizen in NL zo een steile trap hebben.
Geen gevoel voor humor? Had er NB een link ingezet.quote:
Ik verwacht van jou geen grappen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor? Had er NB een link ingezet.
Ik had er geen grap in herkend. Ff herlezenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou geen grappen.
Weinig huizen met een zogenaamde "Luie trap".quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Nopes, nog steeds niet. Wie wil hem uitleggen
Waarom is dat 'triest'?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weinig huizen met een zogenaamde "Luie trap".
En dat is waar.... het is soms te triest voor woorden hoe men de ruimte van de trap heeft willen beperken.
Jep, erg lastig voor ouderen, mensen die wat slecht ter been zijn, spullen naar boven/beneden slepen en gewoon gevaarlijk en niet comfortabel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weinig huizen met een zogenaamde "Luie trap".
En dat is waar.... het is soms te triest voor woorden hoe men de ruimte van de trap heeft willen beperken.
Dat niet alleen, het loopt ook gewoon prettiger.... en het verschil is al enorm als er niet rond een spil gewerkt wordt maar gewoon zo'n 50 tot 70 cm ruimte tussen de binnenkant van de trap boven en onder houdt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, erg lastig voor ouderen, mensen die wat slecht ter been zijn, spullen naar boven/beneden slepen en gewoon gevaarlijk en niet comfortabel.
Lijken vaak meer een soort brede ladder dan een normale trap
Omdat die 50 cm extra in dat kleine slaapkamertje (waar het meestal om gaat) niet zoveel uitmaakt, maar een prettig en veilig lopende trap maakt wel heel veel uit.quote:
Mwah, als ik onze twee huizen vergelijk (die qua indeling en oppervlakte vrijwel niet voor elkaar onderdoen), dan heb ik toch liever 50 cm minder kleine slaapkamer en 50 cm meer trap...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |