17ct dacht ik..quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef bwLaw het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel de kilometervergoeding is, kan et niet echt vinden in de vorige topics hier en op de EW-site.. Iemand een idee?
Payday van mij gaat ietsje lager uitvallen ben ik bang. Boete van ¤111,-quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef Franknfurter het volgende:
Welkom!
Pff. Ik vind dat het wel weer pay-day mag zijn!
Hoelang duurt het voor je te horen krijgt dat je een boete hebt? Dus vanaf het moment dat je geflitst bent tot de dag dat je een boos belletje van de centrale krijgt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:04 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Payday van mij gaat ietsje lager uitvallen ben ik bang. Boete van ¤111,-
Op de Varkenoordseviaduct in Rotterdam. 67 waar je 50 mag. Mooi kut.
Die van mij duurde 6 wekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:27 schreef -tape- het volgende:
Ja ben ook wel benieuwd. Ben een maand geleden volgens mij geflitst in Groningen.
welke regio is dat dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:38 schreef Mallet het volgende:
Ik ben dinsdag en woensdag weer beschikbaar voor de verandering. Ik verwacht er niet teveel van. Vorig jaar december heb ik in 3 weken tijd geen een rit gekregen. Mijn regio is echt dood.
Ik heb nooit een belletje gehad.. alleen een mailtje en dat er ook nog administratie kosten bijkwamen, die ik nooit betaald heb! Was ook maar 4km/u te hard en mijn eerste (en tot nu toe laatste) keer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef joppie_saus het volgende:
Je krijgt geen boos belletje. Je krijgt een e-mail met de mededeling dat je de klos bent en ze het in gaan houden van je eerst volgende loon.
Ik had gisteren ook weer watStond in Arnhem om de Ibiza op te halen, maar het knopje om de spiegels te stellen was er af. Dus ik denk; dan zetten ze er wel even een nieuwe op. Nee hoor, uiteindelijk een uur daar gezeten en ik kreeg een andere auto mee
De A2 tussen Utrecht en Amsterdam, daar waar 5 banen zijn. Rijd ik nooit meer te hard, 1 keer goed hard gepakt daar, terwijl echt iedereen daar te hard rijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:00 schreef joppie_saus het volgende:
Die palen op de 100-wegen in het Westen staan altijd aan.... Dus rij keurig 100 op de A4, A9, A10 etc.
klopt, ik was jong en onervarenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
Daar te hard rijden is ook je eigen doodvonnis tekenenZe staan daar elke dag en er rijden altijd onopvallende videowagens rond. Gisteren ook weer eentje gespot.
laatst nog gepakt met 80kmh overschrijding... mocht wel gewoon doorrijden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
Daar te hard rijden is ook je eigen doodvonnis tekenenZe staan daar elke dag en er rijden altijd onopvallende videowagens rond. Gisteren ook weer eentje gespot.
Bandenwissel kan zo gebeurd zijn, ik zit meestal max een half uurtje (bij onze grote vriend Profile). Wintercheck heb ik geen idee van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:46 schreef Jorian29 het volgende:
Ging vrij snel. Ze belden me eerst overigens, dus ik dacht in eerste instantie, yes, werk voor maandag. Voicemail enzo erbij, dus ik zat gebakken. Krijg ik 5 minuten later een mailtje met het bericht. Mooi kak. Ben op 1 december geflitst, dus ze waren er redelijk snel bij. Ik kon ook de hele mailwisseling die eraan voorafging meelezen en ik snap wel een beetje dat het een boel rompslomp geeft. Maatschappij in Barneveld was het.
Twee uur later nog een keer gebeld door Easyway, bandenwissel Rhenen - Utrecht. Hoelang duurt zo'n wintercheck en bandenwissel ongeveer? Tis een Ford, mocht het uitmaken.
Ik rij altijd 115 op m'n teller daar, nog nooit een boete gekregen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |