abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105311343
fuk die lange dag was toch iets minder chill dan gedacht..

vannacht liepen de muizen over mn kop waardoor ik slechts1.5 uur slaap hebb gekregen. daarna doodmoe van zuidlimburg naar adam rijden en er maar liefst 4 uur over gedaan. dus daarna maar even 2 uurtjes geslapen, mn artikels gelezen, gechillt in een cafe en weer terug.
  woensdag 7 december 2011 @ 20:56:04 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105311507
Andere brug zoeken dan waar geen muizen lopen.
#26 || Luciano da Silva
pi_105311590
sorry hoor mensen, ik was benieuwd naar degene die dat zou doen. Vanwege de busconnectie... Maar ik zal me niet meer laten zien...

[ Bericht 17% gewijzigd door Kevindinhinho op 07-12-2011 21:43:58 ]
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_105311615
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg onhandig. Hoe werkt het bij AR?
Transportformulieren mogen wij altijd gewoon achterlaten bij het afleveradres. Het enige wat we hoeven te doen is online uren invullen :)
Daarnaast hoeven we bij AR 9 van de 10 keer niet eens schade te noteren, gewoon een handtekening en rijden maar. Heel chill vind ik!
pi_105313790
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef joppie_saus het volgende:
Dat er opeens iemand uit een hoekje komt springen die hier nog nooit gepost heeft en die roept dat hij (of zij, speciaal voor Frankfurter :* ) het ritje heeft?
:* O+
Ik besef me nu pas dat ik de enige vrouwelijke hiker ben in dit topic. :')

En wat een fijn systeem bij AR! Ik ben nu al te lui om echt goed op schades te controleren, vooral met dat weer van vandaag wilde ik zo snel mogelijk de auto in en dan doe ik dat hele transportformulier maar zo snel mogelijk.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:29:35 #156
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105313932
Gaat leuk worden morgen :')

Heb van EW een combinatie bedrijfsnaam + adres gekregen die niet klopt. Bedrijf waar ik zijn moet zit wel op dat terrein, maar op heel ander adres.

Dus ik belde daarstraks het nummer van de CP, wat volgens de info een meneer is... Krijg ik voicemail met vrouwenstem er voor en nog een andere bedrijfsnaam. Heerlijk.
#26 || Luciano da Silva
pi_105314321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef joppie_saus het volgende:
Gaat leuk worden morgen :')

Heb van EW een combinatie bedrijfsnaam + adres gekregen die niet klopt. Bedrijf waar ik zijn moet zit wel op dat terrein, maar op heel ander adres.

Dus ik belde daarstraks het nummer van de CP, wat volgens de info een meneer is... Krijg ik voicemail met vrouwenstem er voor en nog een andere bedrijfsnaam. Heerlijk.
Zo irritant is dat. Ik moest een tijdje terug in Assen zijn op een bedrijventerrein, daar had je dus nummering als 5-2 en 52 bij dezelfde straatnaam. En EW natuurlijk het verkeerde neergezet, bij het bedrijf kon ik dat niet meteen duidelijk zien.

Loop je daar binnen, zitten die mensen je echt aan te kijken, wat moet jij hier? Gezellig dat je er bent :*
  woensdag 7 december 2011 @ 21:39:03 #158
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105314642
EW verkloot het wel vaker met adressen. Wordt tijd dat ze daar eens nauwkeurig gaan worden.
#26 || Luciano da Silva
pi_105315542
Ja, zo stond ik laatst in Amsterdam zuid-oost om een auto af te leveren, moest ik volgens mijn ritinfo in een ander deel van Amsterdam weer een andere auto ophalen. Dus ik daar heen gereisd (3 kwartier ofzo), kom ik daar aan, blijkt dat ik echt 2 straten van het eerste adres eigenlijk de auto op had moeten halen :'). Dan raak je wel even gefrustreerd.
pi_105315950
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, maar dit soort dingen slaan echt alles. Easyway heeft 1700 hikers als het er niet meer zijn, en dan verwacht meneer dat er hier iemand toevallig dat ritje heeft? Bovendien, de 'vaste kern' heeft na zijn eerste vraag wel weer gepost, dus als er dan niet op gereageerd is wat denk je dan? Dat er opeens iemand uit een hoekje komt springen die hier nog nooit gepost heeft en die roept dat hij (of zij, speciaal voor Frankfurter :* ) het ritje heeft?
Slecht geslapen?
Nee.
pi_105319691
'Andere brug zoeken dan waar geen muizen lopen. ''

U woont zeker nog bij papa en mama?

(kan iemand me uitleggen waarom die fokking quote-shizzle niet werkt?)
pi_105319735
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef mothergoose het volgende:
'Andere brug zoeken dan waar geen muizen lopen. ''

U woont zeker nog bij papa en mama?

(kan iemand me uitleggen waarom die fokking quote-shizzle niet werkt?)
Waarschijnlijk omdat je adblocker aanstaat.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:48:23 #163
182073 invine
blablabla etc.
pi_105319917
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
EW verkloot het wel vaker met adressen. Wordt tijd dat ze daar eens nauwkeurig gaan worden.
Doet EW niet, doet de opdrachtgever.. denk niet dat EW het leuk vind dat chauffeurs ergens heen worden gestuurd als ze het zelf steeds fout doen..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:50:56 #164
182073 invine
blablabla etc.
pi_105320084
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

:* O+
Ik besef me nu pas dat ik de enige vrouwelijke hiker ben in dit topic. :')

En wat een fijn systeem bij AR! Ik ben nu al te lui om echt goed op schades te controleren, vooral met dat weer van vandaag wilde ik zo snel mogelijk de auto in en dan doe ik dat hele transportformulier maar zo snel mogelijk.
Durf je de gok niet aan dat het allemaal wel ok is?

Bij x kan je er vaak wel vanuit gaan dat de auto helemaal in orde is, die geven hem namelijk anders niet mee aan een klant.

[ Bericht 0% gewijzigd door invine op 08-12-2011 10:30:05 ]
pi_105320337
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je adblocker aanstaat.
verrek. dankje!
pi_105321389
Deze maand nog maar 0 uur ;( vorige maand ook al zo weinig. 50 uur in de maand kan ik alleen maar van dromen ;)
pi_105327818
Hihi.. Het aantal hikers wordt met de dag meer hier. Vanmiddag maar even wat ritjes opeisen bij planning. Hopelijk weer een keer weinig OV.

Bij AR noteer je inderdaad alleen de uren, zal morgen wel een screenshotje maken.
pi_105328410
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef invine het volgende:

[..]

Durf je de gok niet aan dat het allemaal wel ok is?

Bij x kan je er vaak wel vanuit gaan dat de auto helemaal in orde is, die geven hem namelijk anders niet mee aan een klant.
Iets met namen...
  donderdag 8 december 2011 @ 10:30:27 #169
182073 invine
blablabla etc.
pi_105330125
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:08 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Iets met namen...
Owja :)
pi_105330927
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
Leukste die ik vroeger heb meegemaakt.

Ik had net een auto afgeleverd in "Nieuw Amsterdam' (echt een gehucht). M'n volgende auto moest ik ophalen in...Amsterdam. Ik keek nog eens op de routeplanner, en het zou me 4 uur kosten om op het adres in Amsterdam te komen. Ik maar bellen en vragen of dat nou echt de bedoeling was (ik stond al in Nieuw Amsterdam). 'O, je hebt gelijk. Ik ging er vanuit dat Nieuw Amsterdam bij Amsterdam lag"

:D
  donderdag 8 december 2011 @ 11:07:43 #171
182073 invine
blablabla etc.
pi_105331012
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:04 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik had net een auto afgeleverd in "Nieuw Amsterdam' (echt een gehucht). M'n volgende auto moest ik ophalen in...Amsterdam. Ik keek nog eens op de routeplanner, en het zou me 4 uur kosten om op het adres in Amsterdam te komen. Ik maar bellen en vragen of dat nou echt de bedoeling was (ik stond al in Nieuw Amsterdam). 'O, je hebt gelijk. Ik ging er vanuit dat Nieuw Amsterdam bij Amsterdam lag"

Haha dat is wel een classic :)
pi_105331638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:04 schreef Maharbal het volgende:

[..]

:D _O-

Ik sprak laatst een hiker die ook een jaar of 5 voor EW werkte. Hij zei dat ie wel eens op het hoofdkantoor was geweest om iets op te halen. Omdat ie al zo lang er werkte liet de planning meteen het systeem zien. En wat blijkt? Ze kijken gewoon op een landkaart om te kijken welke plaatsen dicht bij elkaar liggen en op basis daarvan maken ze de rit-combinaties :D
pi_105332239
Soms heb ik het idee dat ze ook dat niet doen :P

Maar met wat simpele software die bijvoorbeeld alleen maar rekening houdt met hoe treinbanen lopen kunnen ze al veel winst maken. Maar ach, zijn meer uren voor ons.

Is het nu eigenlijk ook zo dat EW een vast bedrag per rit krijgt ongeacht de lengte? Weet iemand daar meer van?
pi_105332813
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:52 schreef Panthera. het volgende:

Is het nu eigenlijk ook zo dat EW een vast bedrag per rit krijgt ongeacht de lengte? Weet iemand daar meer van?
Met vaste contracten wel geloof ik. Dat had ik 's gehoord van het adres waar ik echt wekelijks kwam, kende die mensen daar aardig dus die lieten nog wel 's iets los.

Daarom willen ze altijd meerdere ritten plannen, omdat je de uren meer spreidt en dus winst maakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105333162
Vanmorgen al veel te vroeg gebeld voor een ritje. Zuidhorn - Putten met een Vivaro voor de winterbandenwissel. Daarna weer terug naar Zuidhorn.
  donderdag 8 december 2011 @ 12:24:48 #176
182073 invine
blablabla etc.
pi_105333354
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

:D _O-

Ik sprak laatst een hiker die ook een jaar of 5 voor EW werkte. Hij zei dat ie wel eens op het hoofdkantoor was geweest om iets op te halen. Omdat ie al zo lang er werkte liet de planning meteen het systeem zien. En wat blijkt? Ze kijken gewoon op een landkaart om te kijken welke plaatsen dicht bij elkaar liggen en op basis daarvan maken ze de rit-combinaties :D
Hoe had je dan verwacht dat ze het zouden doen?
pi_105333406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef invine het volgende:

[..]

Hoe had je dan verwacht dat ze het zouden doen?
Ik had toch aangenomen dat er wel enige vorm van digitalisering aanwezig was :D
  donderdag 8 december 2011 @ 12:27:05 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105333428
Oh, EW en plaatsnamen? Dan heb ik er nog wel eentje. Keer gebeld voor spoedrit, Haren - Amsterdam zegt ze. Ik denk, kan prima, Haren is dorp aan Groningen vast. Blijk ik naar Haaren te moeten, dat ligt in Brabant. Heb toen maar terug gebeld en gezegd dat dat niet kon kloppen. Mocht hem nog wel uitvoeren als ik wilde. Goed voor de uren :9
#26 || Luciano da Silva
pi_105333848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had toch aangenomen dat er wel enige vorm van digitalisering aanwezig was :D
Nope :P Bij ons werkt het ook nog gewoon met de kaart. Op zich ook het meest logisch, al zijn soms de stukken van 20km hemelsbreed het langst met OV :P Bij ons wordt het dan ook wel gewaardeerd als je even aangeeft dat je echt belachelijk lang over dat stukje doet, dan kunnen we combineren. (Lang leven werken vanuit 1 locatie met zijn allen ;) ).

Ritten combineren met 2 personen zit er bij jullie niet in denk ik?
pi_105334502
Nee nooit :) met een beetje geluk kom je iemand tegen op de afleverlocatie. Ach ik reis eerlijk gezegd liever alleen, gaat de tijd sneller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')