Transportformulieren mogen wij altijd gewoon achterlaten bij het afleveradres. Het enige wat we hoeven te doen is online uren invullenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg onhandig. Hoe werkt het bij AR?
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef joppie_saus het volgende:
Dat er opeens iemand uit een hoekje komt springen die hier nog nooit gepost heeft en die roept dat hij (of zij, speciaal voor Frankfurter) het ritje heeft?
Zo irritant is dat. Ik moest een tijdje terug in Assen zijn op een bedrijventerrein, daar had je dus nummering als 5-2 en 52 bij dezelfde straatnaam. En EW natuurlijk het verkeerde neergezet, bij het bedrijf kon ik dat niet meteen duidelijk zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef joppie_saus het volgende:
Gaat leuk worden morgen
Heb van EW een combinatie bedrijfsnaam + adres gekregen die niet klopt. Bedrijf waar ik zijn moet zit wel op dat terrein, maar op heel ander adres.
Dus ik belde daarstraks het nummer van de CP, wat volgens de info een meneer is... Krijg ik voicemail met vrouwenstem er voor en nog een andere bedrijfsnaam. Heerlijk.
Slecht geslapen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, maar dit soort dingen slaan echt alles. Easyway heeft 1700 hikers als het er niet meer zijn, en dan verwacht meneer dat er hier iemand toevallig dat ritje heeft? Bovendien, de 'vaste kern' heeft na zijn eerste vraag wel weer gepost, dus als er dan niet op gereageerd is wat denk je dan? Dat er opeens iemand uit een hoekje komt springen die hier nog nooit gepost heeft en die roept dat hij (of zij, speciaal voor Frankfurter) het ritje heeft?
Waarschijnlijk omdat je adblocker aanstaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef mothergoose het volgende:
'Andere brug zoeken dan waar geen muizen lopen. ''
U woont zeker nog bij papa en mama?
(kan iemand me uitleggen waarom die fokking quote-shizzle niet werkt?)
Doet EW niet, doet de opdrachtgever.. denk niet dat EW het leuk vind dat chauffeurs ergens heen worden gestuurd als ze het zelf steeds fout doen..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
EW verkloot het wel vaker met adressen. Wordt tijd dat ze daar eens nauwkeurig gaan worden.
Durf je de gok niet aan dat het allemaal wel ok is?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Franknfurter het volgende:
[..]![]()
Ik besef me nu pas dat ik de enige vrouwelijke hiker ben in dit topic.![]()
En wat een fijn systeem bij AR! Ik ben nu al te lui om echt goed op schades te controleren, vooral met dat weer van vandaag wilde ik zo snel mogelijk de auto in en dan doe ik dat hele transportformulier maar zo snel mogelijk.
verrek. dankje!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je adblocker aanstaat.
Iets met namen...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef invine het volgende:
[..]
Durf je de gok niet aan dat het allemaal wel ok is?
Bij x kan je er vaak wel vanuit gaan dat de auto helemaal in orde is, die geven hem namelijk anders niet mee aan een klant.
Leukste die ik vroeger heb meegemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
EW verkloot het wel vaker met adressen. Wordt tijd dat ze daar eens nauwkeurig gaan worden.
Haha dat is wel een classicquote:Op donderdag 8 december 2011 11:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leukste die ik vroeger heb meegemaakt.
Ik had net een auto afgeleverd in "Nieuw Amsterdam' (echt een gehucht). M'n volgende auto moest ik ophalen in...Amsterdam. Ik keek nog eens op de routeplanner, en het zou me 4 uur kosten om op het adres in Amsterdam te komen. Ik maar bellen en vragen of dat nou echt de bedoeling was (ik stond al in Nieuw Amsterdam). 'O, je hebt gelijk. Ik ging er vanuit dat Nieuw Amsterdam bij Amsterdam lag"
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leukste die ik vroeger heb meegemaakt.
Ik had net een auto afgeleverd in "Nieuw Amsterdam' (echt een gehucht). M'n volgende auto moest ik ophalen in...Amsterdam. Ik keek nog eens op de routeplanner, en het zou me 4 uur kosten om op het adres in Amsterdam te komen. Ik maar bellen en vragen of dat nou echt de bedoeling was (ik stond al in Nieuw Amsterdam). 'O, je hebt gelijk. Ik ging er vanuit dat Nieuw Amsterdam bij Amsterdam lag"
Met vaste contracten wel geloof ik. Dat had ik 's gehoord van het adres waar ik echt wekelijks kwam, kende die mensen daar aardig dus die lieten nog wel 's iets los.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:52 schreef Panthera. het volgende:
Is het nu eigenlijk ook zo dat EW een vast bedrag per rit krijgt ongeacht de lengte? Weet iemand daar meer van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe had je dan verwacht dat ze het zouden doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
Ik sprak laatst een hiker die ook een jaar of 5 voor EW werkte. Hij zei dat ie wel eens op het hoofdkantoor was geweest om iets op te halen. Omdat ie al zo lang er werkte liet de planning meteen het systeem zien. En wat blijkt? Ze kijken gewoon op een landkaart om te kijken welke plaatsen dicht bij elkaar liggen en op basis daarvan maken ze de rit-combinaties
Ik had toch aangenomen dat er wel enige vorm van digitalisering aanwezig wasquote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef invine het volgende:
[..]
Hoe had je dan verwacht dat ze het zouden doen?
Nopequote:Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had toch aangenomen dat er wel enige vorm van digitalisering aanwezig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |