Meerkerk, dichtstbijzijnde bushalte Postkantoor?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:20 schreef dery1990 het volgende:
Zo naar bed. Morgen ritje naar Meerkerk, en vervolgens een enveloppe naar Houten brengen
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal.. Nu al 3 dagen beschikbaar gestaan, maar geen werk.. Ga morgen wel even bellen voor werk.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:35 schreef BetweenTheRays het volgende:
Weer thuis na 3.75 uur![]()
Mocht wel, zij het drie kwartier, met een VW Phaeton rijden. Doet toch echt nauwelijks onder voor een A8 hoor.
Ik ga trouwens vrijdag wel even met EW bellen. Ik zag net in mijn eigen administratie dat mijn laatste keer dat ik een hele dag gechauffeurd heb (behalve vorige week woensdag, had toen wel 14 uur) begin oktober was. Tussendoor wel een paar keer 5 of 6 uurtjes en twee of drie volle dagen hiken, maar een hele dag chauffeurswerk doen is dus echt een tijd terug.
En dan sprak ik vandaag collega's uit Amsterdam (ik zit op papier in Utrecht) die werk zat hebben. Beetje jammer
Ik bel altijd zelf, altijd werk. Kleine moeite ook..quote:Op woensdag 7 december 2011 00:40 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal.. Nu al 3 dagen beschikbaar gestaan, maar geen werk.. Ga morgen wel even bellen voor werk.
Ik bel ook vaak zelf en vraag ook wel eens of ze bv voor woensdag al wat hebben als ze me maandag aan de lijn hebben. Maarja, na keer op keer 'nee' te horen of 'we bellen als we wat hebben' heb ik er ook geen zin meer in.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:19 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ik bel altijd zelf, altijd werk. Kleine moeite ook..
Wat gaan dit topic ineens snel zeg. Morgen ook twee ritjes, veel uren. Ik mag over die tweede rit niet klagen zeg, mag een zo goed als nieuwe Mercedes C180 vervoeren. Eerste ritje is een Prius, afijn.
Ik heb er 55quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:59 schreef Franknfurter het volgende:
Net de uurtjes voor november geteld en kwam op 51.
Dankje Tape,quote:Op woensdag 7 december 2011 00:18 schreef -tape- het volgende:
[..]
WelkomWelk bedrijf werk je?
Hopen dat ik morgen een mailtje van de administratie krijg.. met een beetje hoop/uitzicht op chauffeuren.
Ik snap hem niet??quote:Op woensdag 7 december 2011 00:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Dat kopje OV tips 'n tricks valt me altijd op......
Verbloemd genoeg?![]()
De dag dat ik de EW bazen persoonlijk ga kennen is de dag dat een Aygo mijn droomauto wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:15 schreef develor het volgende:
[..]
Dankje Tape,
Ik werk voor Zapp studentenchauffeurs uit Den Haag, we hebben wel gewoon een landelijke dekking. Onvoorstelbaar dat er voor jullie prive chauffeurs zo weinig werk is, wij stikken van het werk. Ik zou zo 4 dagen per week kunnen werken denk ik, scheelt wel dat ik er al 3 jaar werk en ik men bazen persoonlijk daardoor goed ken.
Het gaat natuurlijk om de auto waar je in rijdt?!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef Kevindinhinho het volgende:
Jippie, eerste rit gekregen! Groningen - Dedemsvaart, wel veel OV om weer thuis te komen :lol:
Was jij niet regio Zwolle?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef Kevindinhinho het volgende:
Jippie, eerste rit gekregen! Groningen - Dedemsvaart, wel veel OV om weer thuis te komen :lol:
Yep!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:21 schreef -tape- het volgende:
[..]
Meerkerk, dichtstbijzijnde bushalte Postkantoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |