quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:07 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kom uit limburg en ik versta het al niet. Ik noem het eerder een spraakziekte dan een accent.
Ik vind die bussen in brabant altijd zeer gezelligquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
In Brabant is het ook altijd leuk als ze van die woorden gebruiken zoals "goesting". Vaak heb ik dan zoiets van: wtf zegt die nou weer?!
11 december gaat de nieuwe dienstregeling in idd, tot dan rijdt ie gewoon.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef BAC92 het volgende:
Irritatie weet jij tot wanneer de 64 precies rijdt? 11 december ging die weg dacht ik toch? ik moet er morgen namelijk zijn, en nog maar even gebruik van de bus maken zolang die nog rijdt toch haha.
Ja joh, weet ik veel, ze gebruiken daar iig veel woorden waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef Franknfurter het volgende:
Goesting is hartstikke belgisch hoorMaarja, brabant en limburg zijn ook praktisch belgie dus alléz.
Welkomquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef develor het volgende:
Laatst al kort voorgesteld, maar er zijn wel degelijk meerdere chauffeurs op het forum, ik las eerst alleen mee maar nu er steeds meer chauffeurs bijkomen vindt ik het ook wel leuk om te posten. Vandaag ook een prima dagje, half 6 vanochtend weg en half 7 vanavond thuis, gloednieuwe Audi A6, prachtige auto! Wel bijzonder om te lezen al dat hiker werk, dat kennen we niet bij het bedrijf waar ik werk
Meerkerk, dichtstbijzijnde bushalte Postkantoor?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:20 schreef dery1990 het volgende:
Zo naar bed. Morgen ritje naar Meerkerk, en vervolgens een enveloppe naar Houten brengen
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal.. Nu al 3 dagen beschikbaar gestaan, maar geen werk.. Ga morgen wel even bellen voor werk.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:35 schreef BetweenTheRays het volgende:
Weer thuis na 3.75 uur![]()
Mocht wel, zij het drie kwartier, met een VW Phaeton rijden. Doet toch echt nauwelijks onder voor een A8 hoor.
Ik ga trouwens vrijdag wel even met EW bellen. Ik zag net in mijn eigen administratie dat mijn laatste keer dat ik een hele dag gechauffeurd heb (behalve vorige week woensdag, had toen wel 14 uur) begin oktober was. Tussendoor wel een paar keer 5 of 6 uurtjes en twee of drie volle dagen hiken, maar een hele dag chauffeurswerk doen is dus echt een tijd terug.
En dan sprak ik vandaag collega's uit Amsterdam (ik zit op papier in Utrecht) die werk zat hebben. Beetje jammer
Ik bel altijd zelf, altijd werk. Kleine moeite ook..quote:Op woensdag 7 december 2011 00:40 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal.. Nu al 3 dagen beschikbaar gestaan, maar geen werk.. Ga morgen wel even bellen voor werk.
Ik bel ook vaak zelf en vraag ook wel eens of ze bv voor woensdag al wat hebben als ze me maandag aan de lijn hebben. Maarja, na keer op keer 'nee' te horen of 'we bellen als we wat hebben' heb ik er ook geen zin meer in.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:19 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ik bel altijd zelf, altijd werk. Kleine moeite ook..
Wat gaan dit topic ineens snel zeg. Morgen ook twee ritjes, veel uren. Ik mag over die tweede rit niet klagen zeg, mag een zo goed als nieuwe Mercedes C180 vervoeren. Eerste ritje is een Prius, afijn.
Ik heb er 55quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:59 schreef Franknfurter het volgende:
Net de uurtjes voor november geteld en kwam op 51.
Dankje Tape,quote:Op woensdag 7 december 2011 00:18 schreef -tape- het volgende:
[..]
WelkomWelk bedrijf werk je?
Hopen dat ik morgen een mailtje van de administratie krijg.. met een beetje hoop/uitzicht op chauffeuren.
Ik snap hem niet??quote:Op woensdag 7 december 2011 00:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Dat kopje OV tips 'n tricks valt me altijd op......
Verbloemd genoeg?![]()
De dag dat ik de EW bazen persoonlijk ga kennen is de dag dat een Aygo mijn droomauto wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:15 schreef develor het volgende:
[..]
Dankje Tape,
Ik werk voor Zapp studentenchauffeurs uit Den Haag, we hebben wel gewoon een landelijke dekking. Onvoorstelbaar dat er voor jullie prive chauffeurs zo weinig werk is, wij stikken van het werk. Ik zou zo 4 dagen per week kunnen werken denk ik, scheelt wel dat ik er al 3 jaar werk en ik men bazen persoonlijk daardoor goed ken.
Het gaat natuurlijk om de auto waar je in rijdt?!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef Kevindinhinho het volgende:
Jippie, eerste rit gekregen! Groningen - Dedemsvaart, wel veel OV om weer thuis te komen :lol:
Was jij niet regio Zwolle?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef Kevindinhinho het volgende:
Jippie, eerste rit gekregen! Groningen - Dedemsvaart, wel veel OV om weer thuis te komen :lol:
Yep!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:21 schreef -tape- het volgende:
[..]
Meerkerk, dichtstbijzijnde bushalte Postkantoor?
nee meestal niet, als je goede gewoon bij zet waar en hoe je vertraging hadquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Shefkee het volgende:
Pff, ben nog niet thuis. Vanochtend op 8 uur vertrokken, had m'n aansluiting gemist, dus loopt erg uit. Gaat Easyway moeilijk doen als ze zien dat je een dag maakt van bijna 12 uur voor 2 ritten? Was ook wel erg lang reizen telkens, maargoed. Weet niet of ze uberhaupt je uren kunnen controleren..
Zorgvuldig je ritbon invullen, dan moet het goedkomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Shefkee het volgende:
Pff, ben nog niet thuis. Vanochtend op 8 uur vertrokken, had m'n aansluiting gemist, dus loopt erg uit. Gaat Easyway moeilijk doen als ze zien dat je een dag maakt van bijna 12 uur voor 2 ritten? Was ook wel erg lang reizen telkens, maargoed. Weet niet of ze uberhaupt je uren kunnen controleren..
Ik vind het ook erg onhandig. Hoe werkt het bij AR?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef -tape- het volgende:
Jezus wat een omslachtige manier zegBij AR hebben ze dat een stuk beter voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef Mallet het volgende:
Ik heb dat ritje geaccepteerd.Jij accepteert de laatste tijd nooit meer een ritje lijkt het? Zie je nog maar weinig hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe niet meer dan logisch. Meneer moet zijn eerste rit nog rijden maar post alsof hij het hiken hoogstpersoonlijk zelf heeft uitgevondenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Panthera. het volgende:
Weet ik, ik stoor me er ook al een paar bladzijden aan, maar mijn opmerking was vooral geinspireerd door zijn plaatje
[..]
Jij accepteert de laatste tijd nooit meer een ritje lijkt het? Zie je nog maar weinig hier...
Ik heb in november 32 uur gemaakt, maar klopt wel wat je zegt. Duurt niet lang meer.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Panthera. het volgende:
Weet ik, ik stoor me er ook al een paar bladzijden aan, maar mijn opmerking was vooral geinspireerd door zijn plaatje
[..]
Jij accepteert de laatste tijd nooit meer een ritje lijkt het? Zie je nog maar weinig hier...
Thanks Joppie! Doe jij morgen ook voorzichtig? Niet gaan straatracen, dadelijk sloop je weer een uitlaatquote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hehe niet meer dan logisch. Meneer moet zijn eerste rit nog rijden maar post alsof hij het hiken hoogstpersoonlijk zelf heeft uitgevonden
Succes morgen Mallet, hopelijk rijdt die auto niet 1 op 8
Transportformulieren mogen wij altijd gewoon achterlaten bij het afleveradres. Het enige wat we hoeven te doen is online uren invullenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg onhandig. Hoe werkt het bij AR?
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef joppie_saus het volgende:
Dat er opeens iemand uit een hoekje komt springen die hier nog nooit gepost heeft en die roept dat hij (of zij, speciaal voor Frankfurter) het ritje heeft?
Zo irritant is dat. Ik moest een tijdje terug in Assen zijn op een bedrijventerrein, daar had je dus nummering als 5-2 en 52 bij dezelfde straatnaam. En EW natuurlijk het verkeerde neergezet, bij het bedrijf kon ik dat niet meteen duidelijk zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef joppie_saus het volgende:
Gaat leuk worden morgen
Heb van EW een combinatie bedrijfsnaam + adres gekregen die niet klopt. Bedrijf waar ik zijn moet zit wel op dat terrein, maar op heel ander adres.
Dus ik belde daarstraks het nummer van de CP, wat volgens de info een meneer is... Krijg ik voicemail met vrouwenstem er voor en nog een andere bedrijfsnaam. Heerlijk.
Slecht geslapen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, maar dit soort dingen slaan echt alles. Easyway heeft 1700 hikers als het er niet meer zijn, en dan verwacht meneer dat er hier iemand toevallig dat ritje heeft? Bovendien, de 'vaste kern' heeft na zijn eerste vraag wel weer gepost, dus als er dan niet op gereageerd is wat denk je dan? Dat er opeens iemand uit een hoekje komt springen die hier nog nooit gepost heeft en die roept dat hij (of zij, speciaal voor Frankfurter) het ritje heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |