quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:07 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh ladies!
Even een dikkevoor de beroerde nachten!
Hier wel een goede nacht gehad, ben zelfs amper wakker geworden van, die moest al om 6.00uur beginnen. Normaal word ik dan wel wakker van OF z'n wekker, OF de motor, maar ik heb em dit keer maar amper gehoord.
Zometeen effe naar de stoffenwinkel hobbelen. Eens kijken of we zelf wat kunnen fabriceren voor aan de wand op Draak's kamertje en ik moet m'n (voedings)stoel nog even af maken.
Deepfreeze, succes bij de VK straks!
Zal ik dan maar meteen het topic sluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je gaat t toch niet elke week wijzigen?![]()
Achja 'sociaal beroep' hèquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef Soempie het volgende:
't Blijft een gedoe zeg, bij jou op het werk. Het lijkt mij ook niet logisch om elke week te evalueren of je alweer wat langer kunt werken. Als het mogelijk is, dan kun je dat toch zelf ook aangeven.![]()
En dus veel dames een beroerde nacht gehad.. Hier juist wel een goede nacht met heel vreemde dromen. Ik moest allemaal mensen redden en opdrachten doen, maar ipv goed materiaal had ik alleen maar fisher price spullen, zoals de dokterstas.![]()
En hier moet ook nog zo ontzettend veel gebeuren. Als ik nu iemand van kraamzorg over de vloer zou krijgen zou ik me echt heel erg schamen.En dan heb ik het nog niet eens over badkamerkastjes, want daar begin ik gewoon niet eens aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef covie het volgende:
Zoë, misschien is het handig dat je met je arbo arts een planning maakt voor de komende weken.
Als je zelf al met een plan komt zijn ze vaak al erg tevreden.
Maar even onder spoiler ivm lang verhaal.Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwamAh, met hem valt dus echt niet te praten en wil gewoon persé elke week bekijken en een stap erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat als je arbo arts achter je staat hij er weinig tegenin kan brengen.
Idd maar weer afwachten dan tot de volgende afspraak![]()
Ik ga deze week behang trekken in de babykamer en nieuw behang uitzoeken.
Ons "kantoor"het mag de naam niet hebben opruimen en inrichten zodat
volgende week het sportgebeuren kan verhuizen. En dan krijgen we een echt sportkantoor.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |