abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:08:22 #1
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105241766
Zwangerschap en geboorte deel 878

December
25 december 2011: Deepfreeze
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april 2012: Asyniur (jongen)
12 april 2012: Marrije (meisje)
13 april 2012: Rixtje (jongen)
26 april 2012: Roosje84 (jongen)

02 mei 2012: Zoë23
06 mei 2012: Soohr (papa)
07 mei 2012: Sproet-je (jongen)
17 mei 2012: Sam1993
24 mei 2012: Covie

16 juni 2012: adesse
23 juni 2012: Phaidra
26 juni 2012: KatyM
29 juni 2012: bijtje84
30 juni 2012: clauwheee

1 Juli 2012: Marjolijntje
4 Juli 2012: Bodpa09
6 Juli 2012: Miss-jones25
*** 8 juli 2012: mereltje en Forno ***
12 juli 2012: Fenne
12 juli 2012: Kersjes
20 juli 2012: Sonnetje85
21 juli 2012: Orea
datum nog onbekend maar wel juli: Troeta :D

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:09:29 #2
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105241789
Waar veel dames een slechte nacht hebben gehad :O !

Lapo:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:07 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh ladies!

Even een dikke :* voor de beroerde nachten!

Hier wel een goede nacht gehad, ben zelfs amper wakker geworden van (8> , die moest al om 6.00uur beginnen. Normaal word ik dan wel wakker van OF z'n wekker, OF de motor, maar ik heb em dit keer maar amper gehoord.

Zometeen effe naar de stoffenwinkel hobbelen. Eens kijken of we zelf wat kunnen fabriceren voor aan de wand op Draak's kamertje en ik moet m'n (voedings)stoel nog even af maken.

Deepfreeze, succes bij de VK straks!

Zal ik dan maar meteen het topic sluiten ;) ?
pi_105241916
Alweer een nieuw topic.. gaat hard dames.. Zou ik topic 900 nog halen?

NTS, fijn dat je goed geslapen hebt. Dat is dan in ieder geval 1 ;)
pi_105242472
Nou, in dit tempo denk ik het wel hoor DF!

Hier een redelijke nacht. Lig tegenwoordig tussen half 5 en 6 wakker. Lekker onrustig draaien, geen houding kunnen vinden etc. Kan gelukkig uitslapen dus dat is wel lekker.

Begin hier ook een beetje onrustig te worden over de dingen die nog moeten gebeuren. Vandaag lief maar eens aan het werk zetten want die moet wat dingen gaan verplaatsen.
pi_105242992
Goeiemorgen!

:* voor de slecht slapende dames

M'n afspr met de Arbo arts gaat morgen niet door, hijs ziek :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat t toch niet elke week wijzigen?

:(
pi_105243195
Wat een gemekker Zoë. Balen dat de arbo arts ziek is. Heb je al een nieuwe afspraak staan? Mijn ervaring is dat arbo artsen er heel anders in staan in deze situatie. Hoop dus wel dat je zo snel mogelijk bij hem/haar terecht kunt. Even verder: probeer je niet teveel te laten opnaaien (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan). En met elke week wijzigen weet niemand meer waar ie aan toe is. :*
pi_105243621
't Blijft een gedoe zeg, bij jou op het werk. Het lijkt mij ook niet logisch om elke week te evalueren of je alweer wat langer kunt werken. Als het mogelijk is, dan kun je dat toch zelf ook aangeven. 8)7

En dus veel dames een beroerde nacht gehad.. Hier juist wel een goede nacht met heel vreemde dromen. Ik moest allemaal mensen redden en opdrachten doen, maar ipv goed materiaal had ik alleen maar fisher price spullen, zoals de dokterstas. :')

En hier moet ook nog zo ontzettend veel gebeuren. Als ik nu iemand van kraamzorg over de vloer zou krijgen zou ik me echt heel erg schamen. :X En dan heb ik het nog niet eens over badkamerkastjes, want daar begin ik gewoon niet eens aan. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105243725
Ja krijg n nieuwe afspraak per post. Baal er zo van! -O-
Heb nog wel de notities van de arboarts van november, geen druk op haar leggen etc, doet m'n baas nu nog steeds. Vandaar dat hij mag kiezen. Ik weet dat de Arbo arts achter me staat gelukig. Maar vind t wel jammer hoe kortzichtig sommige mensen kunnen zijn.
Heb na 4wkn ziektewet 2dgn gewerkt, ziekgemeld omdat t teveel was, en nu weer 2dgn gewerkt en wil hij t weer veranderen..nou dan heb je echt n plaat v je kop.
pi_105243770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef Soempie het volgende:
't Blijft een gedoe zeg, bij jou op het werk. Het lijkt mij ook niet logisch om elke week te evalueren of je alweer wat langer kunt werken. Als het mogelijk is, dan kun je dat toch zelf ook aangeven. 8)7

En dus veel dames een beroerde nacht gehad.. Hier juist wel een goede nacht met heel vreemde dromen. Ik moest allemaal mensen redden en opdrachten doen, maar ipv goed materiaal had ik alleen maar fisher price spullen, zoals de dokterstas. :')

En hier moet ook nog zo ontzettend veel gebeuren. Als ik nu iemand van kraamzorg over de vloer zou krijgen zou ik me echt heel erg schamen. :X En dan heb ik het nog niet eens over badkamerkastjes, want daar begin ik gewoon niet eens aan. :D
Achja 'sociaal beroep' hè :9 haha

Badkamerkastjes?? Wat moet daarmee gebeuren dan :o
pi_105243824
Bij mij niks. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105243892
Zoë, misschien is het handig dat je met je arbo arts een planning maakt voor de komende weken.
Als je zelf al met een plan komt zijn ze vaak al erg tevreden.

Maar even onder spoiler ivm lang verhaal. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105244061
Zoe, wat een gemuts met die baas..
Ik zou zeggen, liever stabiel 5, dan een week 8 en dan een week eruit.. Succes ermee!

Soempie, die levendige dromen zo'n ook een lekkere bijwerking van zwangerschap. Maar gisternacht wel mooi de financiele crisis opgelost 8)7
Kraamzorg komt wel in gekkere situaties lijkt me.. Genoeg dames die het laatste stukje zwangerschap echt geen puf hebben voor het huishouden. Of dames die uberhaupt geen opruim-wonders zijn :@

Hier ook maar eens de babykamer verder opruimen. eerst badje en emmer soppen (komen van zolder). Vluchttas fatsoenlijk inpakken (ipv alle dingen in het ledikant gemikt). En dan kijken wat ik verder nog tegenkom daar. :P
pi_105244218
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef covie het volgende:
Zoë, misschien is het handig dat je met je arbo arts een planning maakt voor de komende weken.
Als je zelf al met een plan komt zijn ze vaak al erg tevreden.

Maar even onder spoiler ivm lang verhaal. :)

SPOILER
Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwam
SPOILER
pi_105244421
Soempie: ah dat scheelt weer :P

Ja prcies DF, dankjewel

Net spulletjes binnen gekregen van baby-dump O+ liefff
pi_105245310
Zoë het zit je ook niet mee he met die uhm hork van een baas van je.. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt en als dat niet is wat hij wil dan heeft ie maar even pech.
pi_105245421
Wat heb je binnen gekregen Zoë?

De badkamerkastjes zijn hier nou net wel helemaal netjes en schoon. Hulp is maandag ook geweest. Alleen slaapkamer en babykamer kunnen nog wel een sopje gebruiken (en dat zijn nou net de kamers die het belangrijkste zijn straks :X ). Ik wacht alleen met het sopje op de klossen zodat ik ook onder mijn bed kan stofzuigen/dweilen etc en tot manlief de kinderwagen naar beneden heeft gehaald en het wiegje op de slaapkamer gezet heeft. Dan kan ik er namelijk ook nog bij.
pi_105245668
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwam
SPOILER
Ah, met hem valt dus echt niet te praten en wil gewoon persé elke week bekijken en een stap erbij. :N Maar denk dat als je arbo arts achter je staat hij er weinig tegenin kan brengen.
Idd maar weer afwachten dan tot de volgende afspraak :{

Ik ga deze week behang trekken in de babykamer en nieuw behang uitzoeken.
Ons "kantoor" :') het mag de naam niet hebben opruimen en inrichten zodat (8> volgende week het sportgebeuren kan verhuizen. En dan krijgen we een echt sportkantoor. oO<
pi_105246538
Ja.. Dit proces zal nog wel ff duren denk ik haha

Haha dat klinkt wel leuk covie, een sportkantoor :9

Kyara: badinzet ding, waskussen en paar rompertjes(goede mt dit x :@)
Dat laatste dus voor m'n moeder.

Wat actieve een schoonmaak planning hihi :D
pi_105246620
ja, planning is wel even nodig want anders vergeet ik de helft hoor....
pi_105246884
Hoeveel kost een hulp? :P

Ik heb me net als een heks gedragen tegenover m'n man. Boos omdat de keuken en de badkamer vies zijn en hij achter een computerspel zit en ik nu naar m'n werk moet. :') Heb zelfs overwogen om m'n werk af te bellen om de badkamer en keuken schoon te kunnen maken. Hoezo rare hormonen. 8)7
pi_105247571
Soempie :D da's wel erg hoor!

Jemig Zoë, wat een gedoe zo... :X Het lijkt me dat de druk op het werk je klachten in ieder geval niet verbeteren :N.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105247945
Pff wat een gedoe Zoe. Niks aan.

Ik kan me aansluiten bij de slechte nacht. Paar keer door O+ wakker gemaakt omdat ik gilde en hyperventileerde. Na de derde keer durfde ik niet meer in te slapen.. Dus nu gaar op t werk :(.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:47:42 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105248063
Iemand hier die zich vrijwillig beschikbaar wil stellen om d'r kop af te laten bijten?

Ik heb een pestpokkehumeur...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105248175
:D soempie, je man nu druk aan de poets? :9

Wat naar clauwhee!

Flugeltje, je mag je humeur wel ff botvieren op m'n baas? *O*
pi_105248181
Hmm zou wel handig zijn voor mijn koppijn Fluug! :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties