abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:08:22 #1
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105241766
Zwangerschap en geboorte deel 878

December
25 december 2011: Deepfreeze
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april 2012: Asyniur (jongen)
12 april 2012: Marrije (meisje)
13 april 2012: Rixtje (jongen)
26 april 2012: Roosje84 (jongen)

02 mei 2012: Zoë23
06 mei 2012: Soohr (papa)
07 mei 2012: Sproet-je (jongen)
17 mei 2012: Sam1993
24 mei 2012: Covie

16 juni 2012: adesse
23 juni 2012: Phaidra
26 juni 2012: KatyM
29 juni 2012: bijtje84
30 juni 2012: clauwheee

1 Juli 2012: Marjolijntje
4 Juli 2012: Bodpa09
6 Juli 2012: Miss-jones25
*** 8 juli 2012: mereltje en Forno ***
12 juli 2012: Fenne
12 juli 2012: Kersjes
20 juli 2012: Sonnetje85
21 juli 2012: Orea
datum nog onbekend maar wel juli: Troeta :D

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:09:29 #2
348178 NotTheSame
pi_105241789
Waar veel dames een slechte nacht hebben gehad :O !

Lapo:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:07 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh ladies!

Even een dikke :* voor de beroerde nachten!

Hier wel een goede nacht gehad, ben zelfs amper wakker geworden van (8> , die moest al om 6.00uur beginnen. Normaal word ik dan wel wakker van OF z'n wekker, OF de motor, maar ik heb em dit keer maar amper gehoord.

Zometeen effe naar de stoffenwinkel hobbelen. Eens kijken of we zelf wat kunnen fabriceren voor aan de wand op Draak's kamertje en ik moet m'n (voedings)stoel nog even af maken.

Deepfreeze, succes bij de VK straks!

Zal ik dan maar meteen het topic sluiten ;) ?
pi_105241916
Alweer een nieuw topic.. gaat hard dames.. Zou ik topic 900 nog halen?

NTS, fijn dat je goed geslapen hebt. Dat is dan in ieder geval 1 ;)
pi_105242472
Nou, in dit tempo denk ik het wel hoor DF!

Hier een redelijke nacht. Lig tegenwoordig tussen half 5 en 6 wakker. Lekker onrustig draaien, geen houding kunnen vinden etc. Kan gelukkig uitslapen dus dat is wel lekker.

Begin hier ook een beetje onrustig te worden over de dingen die nog moeten gebeuren. Vandaag lief maar eens aan het werk zetten want die moet wat dingen gaan verplaatsen.
pi_105242992
Goeiemorgen!

:* voor de slecht slapende dames

M'n afspr met de Arbo arts gaat morgen niet door, hijs ziek :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat t toch niet elke week wijzigen?

:(
pi_105243195
Wat een gemekker Zoë. Balen dat de arbo arts ziek is. Heb je al een nieuwe afspraak staan? Mijn ervaring is dat arbo artsen er heel anders in staan in deze situatie. Hoop dus wel dat je zo snel mogelijk bij hem/haar terecht kunt. Even verder: probeer je niet teveel te laten opnaaien (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan). En met elke week wijzigen weet niemand meer waar ie aan toe is. :*
pi_105243621
't Blijft een gedoe zeg, bij jou op het werk. Het lijkt mij ook niet logisch om elke week te evalueren of je alweer wat langer kunt werken. Als het mogelijk is, dan kun je dat toch zelf ook aangeven. 8)7

En dus veel dames een beroerde nacht gehad.. Hier juist wel een goede nacht met heel vreemde dromen. Ik moest allemaal mensen redden en opdrachten doen, maar ipv goed materiaal had ik alleen maar fisher price spullen, zoals de dokterstas. :')

En hier moet ook nog zo ontzettend veel gebeuren. Als ik nu iemand van kraamzorg over de vloer zou krijgen zou ik me echt heel erg schamen. :X En dan heb ik het nog niet eens over badkamerkastjes, want daar begin ik gewoon niet eens aan. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105243725
Ja krijg n nieuwe afspraak per post. Baal er zo van! -O-
Heb nog wel de notities van de arboarts van november, geen druk op haar leggen etc, doet m'n baas nu nog steeds. Vandaar dat hij mag kiezen. Ik weet dat de Arbo arts achter me staat gelukig. Maar vind t wel jammer hoe kortzichtig sommige mensen kunnen zijn.
Heb na 4wkn ziektewet 2dgn gewerkt, ziekgemeld omdat t teveel was, en nu weer 2dgn gewerkt en wil hij t weer veranderen..nou dan heb je echt n plaat v je kop.
pi_105243770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef Soempie het volgende:
't Blijft een gedoe zeg, bij jou op het werk. Het lijkt mij ook niet logisch om elke week te evalueren of je alweer wat langer kunt werken. Als het mogelijk is, dan kun je dat toch zelf ook aangeven. 8)7

En dus veel dames een beroerde nacht gehad.. Hier juist wel een goede nacht met heel vreemde dromen. Ik moest allemaal mensen redden en opdrachten doen, maar ipv goed materiaal had ik alleen maar fisher price spullen, zoals de dokterstas. :')

En hier moet ook nog zo ontzettend veel gebeuren. Als ik nu iemand van kraamzorg over de vloer zou krijgen zou ik me echt heel erg schamen. :X En dan heb ik het nog niet eens over badkamerkastjes, want daar begin ik gewoon niet eens aan. :D
Achja 'sociaal beroep' hè :9 haha

Badkamerkastjes?? Wat moet daarmee gebeuren dan :o
pi_105243824
Bij mij niks. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105243892
Zoë, misschien is het handig dat je met je arbo arts een planning maakt voor de komende weken.
Als je zelf al met een plan komt zijn ze vaak al erg tevreden.

Maar even onder spoiler ivm lang verhaal. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105244061
Zoe, wat een gemuts met die baas..
Ik zou zeggen, liever stabiel 5, dan een week 8 en dan een week eruit.. Succes ermee!

Soempie, die levendige dromen zo'n ook een lekkere bijwerking van zwangerschap. Maar gisternacht wel mooi de financiele crisis opgelost 8)7
Kraamzorg komt wel in gekkere situaties lijkt me.. Genoeg dames die het laatste stukje zwangerschap echt geen puf hebben voor het huishouden. Of dames die uberhaupt geen opruim-wonders zijn :@

Hier ook maar eens de babykamer verder opruimen. eerst badje en emmer soppen (komen van zolder). Vluchttas fatsoenlijk inpakken (ipv alle dingen in het ledikant gemikt). En dan kijken wat ik verder nog tegenkom daar. :P
pi_105244218
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef covie het volgende:
Zoë, misschien is het handig dat je met je arbo arts een planning maakt voor de komende weken.
Als je zelf al met een plan komt zijn ze vaak al erg tevreden.

Maar even onder spoiler ivm lang verhaal. :)

SPOILER
Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwam
SPOILER
pi_105244421
Soempie: ah dat scheelt weer :P

Ja prcies DF, dankjewel

Net spulletjes binnen gekregen van baby-dump O+ liefff
pi_105245310
Zoë het zit je ook niet mee he met die uhm hork van een baas van je.. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt en als dat niet is wat hij wil dan heeft ie maar even pech.
pi_105245421
Wat heb je binnen gekregen Zoë?

De badkamerkastjes zijn hier nou net wel helemaal netjes en schoon. Hulp is maandag ook geweest. Alleen slaapkamer en babykamer kunnen nog wel een sopje gebruiken (en dat zijn nou net de kamers die het belangrijkste zijn straks :X ). Ik wacht alleen met het sopje op de klossen zodat ik ook onder mijn bed kan stofzuigen/dweilen etc en tot manlief de kinderwagen naar beneden heeft gehaald en het wiegje op de slaapkamer gezet heeft. Dan kan ik er namelijk ook nog bij.
pi_105245668
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwam
SPOILER
Ah, met hem valt dus echt niet te praten en wil gewoon persé elke week bekijken en een stap erbij. :N Maar denk dat als je arbo arts achter je staat hij er weinig tegenin kan brengen.
Idd maar weer afwachten dan tot de volgende afspraak :{

Ik ga deze week behang trekken in de babykamer en nieuw behang uitzoeken.
Ons "kantoor" :') het mag de naam niet hebben opruimen en inrichten zodat (8> volgende week het sportgebeuren kan verhuizen. En dan krijgen we een echt sportkantoor. oO<
pi_105246538
Ja.. Dit proces zal nog wel ff duren denk ik haha

Haha dat klinkt wel leuk covie, een sportkantoor :9

Kyara: badinzet ding, waskussen en paar rompertjes(goede mt dit x :@)
Dat laatste dus voor m'n moeder.

Wat actieve een schoonmaak planning hihi :D
pi_105246620
ja, planning is wel even nodig want anders vergeet ik de helft hoor....
pi_105246884
Hoeveel kost een hulp? :P

Ik heb me net als een heks gedragen tegenover m'n man. Boos omdat de keuken en de badkamer vies zijn en hij achter een computerspel zit en ik nu naar m'n werk moet. :') Heb zelfs overwogen om m'n werk af te bellen om de badkamer en keuken schoon te kunnen maken. Hoezo rare hormonen. 8)7
pi_105247571
Soempie :D da's wel erg hoor!

Jemig Zoë, wat een gedoe zo... :X Het lijkt me dat de druk op het werk je klachten in ieder geval niet verbeteren :N.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105247945
Pff wat een gedoe Zoe. Niks aan.

Ik kan me aansluiten bij de slechte nacht. Paar keer door O+ wakker gemaakt omdat ik gilde en hyperventileerde. Na de derde keer durfde ik niet meer in te slapen.. Dus nu gaar op t werk :(.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:47:42 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105248063
Iemand hier die zich vrijwillig beschikbaar wil stellen om d'r kop af te laten bijten?

Ik heb een pestpokkehumeur...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105248175
:D soempie, je man nu druk aan de poets? :9

Wat naar clauwhee!

Flugeltje, je mag je humeur wel ff botvieren op m'n baas? *O*
pi_105248181
Hmm zou wel handig zijn voor mijn koppijn Fluug! :P
pi_105248220
Oh de baas van Zoe vind ik een beter plan * clauwheee wegrent!
pi_105248226
Lekkere dag vandaag.
Echt iedereen is chagrijnig, hier op het werk ook al.

Alles gaat mis bij iedereen :')

sorry leedvermaak, maar bijt mijn kop er maar af hoor :*
pi_105248265
Volgens mij hangt er iets in de lucht heb mijn man ook aan het werk gezet mag de hele benedenverdieping en de kattenkamer doen. Had de stekker van de pc er al uitgetrokken want wordt gek van dat stomme farmville!

Denk dat ik zelf maar verder ga met sauzen en schilderen van de deuren want ik wil het gewoon deze week klaar hebben!
pi_105248474
Ik ben niet chagrijnig hoor, vannacht wel :P
Nou ja een beetje, zoonlief was wakker (en dan was ie weer stil en dan was ie weer wakker en ik dus ook :( was uiteindelijk 1,5 uur of zoiets en daarbij een kat die zat te mauwen)
Met dit soort nachten ben ik wel s bang hoe t straks moet met een 2e :D Maar goed dat komt ook vast wel goed :)
(en deze nacht was niet heel dramatisch ofzo hoor, maar je hebt van die nachten die wat erger zijn, hoewel we heel erg boffen met m kwa slapen, hoop dat de 2e net zo is :D)
pi_105248511
Ik vind het een goed idee Fluugs, ga maar de baas van Zoë pesten. Maar ik begrijp dat je in een pesthumeur bent. :*

Soemp, laatste dagje. Daarna heb je nog heeeeeeel veel tijd om te poetsen! EN je vent achter de vodden aan te zitten.

Rixtje, jullie hebben dus ook een kattenkamer? Wij ook! :D

Om 14.30 uur liggingsecho, dan uurtje overbruggen (prenatal zit tegenover de vk dus dat moet lukken) en dan controle & bevallingsgesprek bij de vk. De kleine is ook al dolenthousiast maar die ligt straks natuurlijk helemaal stil met zijn handjes voor zijn gezicht }:|
pi_105248617
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef clauwheee het volgende:
Oh de baas van Zoe vind ik een beter plan * clauwheee wegrent!
Haha :9

Maar niet leuk, voor diegenen die zich storen/irriteren/niet kunnen slapen enz :*

Spannend kyara!!
pi_105249168
Chaggo? Check.. niet zo'n klein beetje ook :(

Ik beet vanmorgen meneer zijn kop al af, ik lag er gisteren heel vroeg in en hij had nog een wijntje genomen, maar daardoor snurkt ie meteen :( en goed ook! Dus ik heb weer flink wakker gelegen vannacht (toen ie begon met snurken wíst ik gewoon dat ie een wijntje had genomen wat ook zo bleek te zijn achteraf.. en echt ik zwanger en hij snurken is GEEN goede combi.. vorige keer ook al voor fijne situaties gezorgd :X)

Toen op het werk, collega's die maar gewoon vrijnemen terwijl je omkomt in het werk.. een printer die het wéér niet doet (5e keer in 2 weken...) ik was in staat om gillend naar huis te gaan }:| (nog niet te spreken over al die telefoontjes met DOMME vragen!! MENSEN!! Je verdient 3 keer wat ik verdien, zoek dingen eens zelf uit!! Zucht.)

En ik ben alleen maar moe :O :O

Misschien maar een bordje maken met betreden op eigen risico en dat op mijn bureau zetten..
pi_105249314
Bwuh. * Kuukske sluit aan in de rij van de slechte hums.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:25:35 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105249410
Ik lig inmiddels in m'n pyama onder een dekentje op de bank, beetje cocoonen dan maar en zo maar een tukje doen. Hopelijk helpt het tegen de pijn en het humeur...
pi_105249440
Ik heb m'n heil gezocht in chocola :@. :').
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:27:11 #36
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105249472
Dikke knuffel voor iedereen! (Omdat je chaggi bent, of omdat je een hork van een baas hebt, of een man die niet uit zichzelf poetst, of of of) :*

Kyara, handig de prenatal tegenover de vk ;).

Hier vanochtend veel gedaan. (Voor mijn doen tegenwoordig dan...) Vaatwasser uitgeruimd, plee gesopt en met de kleine naar het winkelcentrum geweest (precies tussen de buien door!). En dat duurde langgggg. Want hij loopt nog zo langzaam en hij vindt het buiten veel leuker dan in een winkel, dus dan steeds mekkeren als we ergens naar binnen gingen. Pfff... Maar wel goed geshopt voor de baby! ^O^ .

Had ook nog een hele leuke bon toegemaild gekregen van een vriendin. Als je dan iets bij Kruidvat koopt, krijg je gratis een pak van 18 newborn luiers! Die bon ga ik dus ook ff in mijn omgeving uitdelen, mag iedereen voor mij zo'n pakje meenemen ;). En nu ben ik kapot en ga ik even lekker liggen. :z
pi_105249947
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n heil gezocht in chocola :@. :').
Lekker O+

Lekker actief fee-nix!

Ik krijg zo n vriendin op bezoek, ging laatst niet zo top, dus ik ga erg lief zijn O+
ook wel eens fijn om lief voor n ander te zijn, terwijl de meeste fam/vrienden nu vaak zo lief om mij denken O+

Chocokoekjes op tafel! :) hihi
pi_105250197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef Fee-nix het volgende:
Dikke knuffel voor iedereen! (Omdat je chaggi bent, of omdat je een hork van een baas hebt, of een man die niet uit zichzelf poetst, of of of) :*

Kyara, handig de prenatal tegenover de vk ;).

Hier vanochtend veel gedaan. (Voor mijn doen tegenwoordig dan...) Vaatwasser uitgeruimd, plee gesopt en met de kleine naar het winkelcentrum geweest (precies tussen de buien door!). En dat duurde langgggg. Want hij loopt nog zo langzaam en hij vindt het buiten veel leuker dan in een winkel, dus dan steeds mekkeren als we ergens naar binnen gingen. Pfff... Maar wel goed geshopt voor de baby! ^O^ .

Had ook nog een hele leuke bon toegemaild gekregen van een vriendin. Als je dan iets bij Kruidvat koopt, krijg je gratis een pak van 18 newborn luiers! Die bon ga ik dus ook ff in mijn omgeving uitdelen, mag iedereen voor mij zo'n pakje meenemen ;). En nu ben ik kapot en ga ik even lekker liggen. :z
Nou, voor mijn portomonee is het niet zo handig hoor..... Maar de Action zit er gelukkig ook vlakbij.

Die kruitvat bonnen heb ik ook inderdaad. Heb mijn moeder op pad gestuurd en die heeft al de nodige pakken in huis gehaald (tot op het genante af).

En verder een :* voor alle rothumeuren.....
pi_105250582
Ik ook een rothumeur :@
Boobs doen pijn, ben al de hele dag hardstikke misselijk, moe, gaar en gammel. Vind mn werk even stom (niks speciaals) en de kat heeft vanochtend op bed lopen zeiken omdat lief de kattenbak niet bijhoudt.

En ik heb zin in chocolade maar daar word ik alleen nog maar misselijker van :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105251187
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:57 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ook een rothumeur :@
Boobs doen pijn, ben al de hele dag hardstikke misselijk, moe, gaar en gammel. Vind mn werk even stom (niks speciaals) en de kat heeft vanochtend op bed lopen zeiken omdat lief de kattenbak niet bijhoudt.

En ik heb zin in chocolade maar daar word ik alleen nog maar misselijker van :(
:o das niet zo netjes van je lief..
Moet je t bed ook nog verschonen :(

:*!
pi_105251347
Ja dat kan ik fijn nog gaan doen als ik thuis kom.. Maar ik hoop dat mn vriend er eindelijk eens van leert, het is niet de eerste keer dat ie de kattenbak te lang heeft laten staan, helaas.
pi_105251420
Arme kat en arme jij. Ik hoop dat je vriend er iets van geleerd heeft marjolijntje.
Knuffel voor iedereen met een pesthumeur.
pi_105251435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja dat kan ik fijn nog gaan doen als ik thuis kom.. Maar ik hoop dat mn vriend er eindelijk eens van leert, het is niet de eerste keer dat ie de kattenbak te lang heeft laten staan, helaas.
Het is hem toch wel héél duidelijk dat jíj dat echt niet kunt doen hè? Die kattenbak?
pi_105251586
Ik heb het hem meerdere malen al uitgelegd ja, maar het wil geloof ik nog niet echt tot hem doordringen :(
Ik kan de katten ook geen ongelijk geven, ik zou zelf ook geen vieze wc willen.. Maar dat ie vanochtend het bed uitgekozen heeft om op te plassen vind ik toch niet echt tof..
pi_105251793
Hm, nee. Die katten zijn ook te begrijpen.
Je vk kan je vriend misschien wel de noodzaak uitleggen? Of gaat ie neit mee naar controles?
pi_105252332
Ik heb zin om de box beneden te zetten :').
pi_105252388
Kun je je vriend het bed niet laten verschonen???
Tralalalaaa
pi_105252676
Zoooooo dikke vette dip hier :O
En teveel pepernoten gegeten }:|

Marjolijntje het is idd echt belangrijk dat je zelf dat risico niet neemt van de kattenbak hoor!!
Volgens mij loop je met de kattenbak de grootste kans op toxoplasmose.
Dus geef je vriend er maar van langs vanavond ~O>

[ Bericht 19% gewijzigd door covie op 06-12-2011 14:58:20 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:55:09 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105252866
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
Iemand hier die zich vrijwillig beschikbaar wil stellen om d'r kop af te laten bijten
nou vooruit, je zult de eerste niet zijn vandaag. . .
pi_105253447
Nou, hier loopt alles ook even anders dan gepland.

Manlief kwam hartstikke ziek thuis. Buikgriep waarschijnlijk. Ben dus alleen naar de liggingsecho geweest (alles goed, maar helemaal niet leuk om alleen te moeten). Afspraak voor vanmiddag is dan ook maar verzet naar volgende week.

En ik krijg zojuist een mailtje van de drukker dat het door ons uitgezocht geboortekaartje niet meer leverbaar is. Dus dat wordt post-itjes of zo.

Lang leve de hormonen dus nu tranen met tuiten.
pi_105253882
oooh jee kyara, dat buikgriep virus!
Daar hebben veel mensen last van hoor!!

mooi kl*te van dat kaartje en de echo ook wat rottig zeg.
Wel fijn dat het allemaal goed was, maar was wel leuker geweest met z'n tweeën idd
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:23:49 #52
250838 Fee-nix
pi_105253959
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kun je je vriend het bed niet laten verschonen???
Nou precies! Echt gatver zeg.... Ik zou ook not amused zijn...

Onze katten hebben vlooien... kwam ik zondag achter. Gisteravond meteen behandeld met zo'n pipet in hun nek. En hier goed gezogen en schoongemaakt...ik vind het zo'n vies idee, bah!

Ahw Kyara, dat is ook balen zeg! Dikke knuffel! Wel fijn dat alles goed was bij de echo en dat de afspraak gewoon verzet kon worden. Maar dat geboortekaartje is gewoon klote!
pi_105254028
Gets Kyara, wat balen van het kaartje. :*
pi_105254091
ja, van dat kaartje baal ik ook nog het meest. Manlief had toen helemaal nog een dag vrij genomen om kaartje uit te zoeken, eindelijk gevonden (zeker gezien de grote stapel proefkaartjes die het allemaal net niet zijn) en nou dit weer.

En nou weet ik ook niet meer wat ik moet doen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:36:22 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105254499
Kun je geen drukkerij uitzoeken wzar je he eigen ontwerp mag aanleveren?
pi_105254925
Ik heb alleen geen eigen ontwerp. Nog de kennis en kunde om het te laten maken. En ze willen vast geen bestaand ontwerp namaken.
pi_105255088
Ik denk dat de meeste drukkerijen daar niet zo moeilijk over doen eerlijk gezegd.
Tenzij je iets commercieels er mee wilt doen.

Bovendien als ze het niet doen weten ze iig wat je dan ongeveer wilt. Misschien dat ze dan opeens iets hebben wat je ook geschikt vind?
pi_105255215
mjah, kan eens informeren bij de drukkerij.
maar wacht eerst wel even tot manlief zich weer beter voelt voordat ik overhaaste beslissingen ga nemen. Het slaat natuurlijk ook helemaal nergens op maar ik was zo blij dat we eindelijk iets gevonden hadden wat helemaal onze smaak is en zo. Er zijn veel ergere dingen dat weet ik wel. Maar teleurstelling overheerst nu toch wel.
pi_105256515
:* Kyara, teleurstellingen zijn altijd naar om mee om te gaan, maar nu helemaal!

Waarom ik mn vriend niet het bed laat verschonen: ik ben nu thuis en hij pas om half 7. Mijn dekens moeten gewassen worden (de kat heeft ook echt mijn kant van het bed uitgekozen :( ) en als ik dat laat liggen totdat hij thuis is, is het sowieso niet droog als ik wil gaan slapen. Al vraag ik me af of ik dat nu wel redt.. De lakens moeten ook nog en die heb ik (ik weet het, dom |:( ) er nu eerst in zitten. Maargoed, ik word alleen maar meer sjaggo vandaag. Wordt nog gezellig als mn vriend thuis komt.. :X
pi_105257852
Kyara wat vervelend! :( :*

Marjolijntje: nou je lief mag best ff horen dat t niet tof is van m!

M'n lief is nu 4dgn weg (v werk).. Saai zonder hem
Zo bij m'n ouders O+ eten
pi_105258298
fee-nix of iemand anders. Is er een mogelijkheid dat iemand mij die bon voor kruidvat toe kan sturen:$ Hij zou hier erg van pas komen en je kutn het nooit te vroeg in huis hebben. Heb hem al via google gevonden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sam1993 op 06-12-2011 17:28:07 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_105261328
Kyara, dan loopt ook alles even mis.. Gelukkig goede echo. Kaartje is balen, hopelijk toch nog een alternatief te vinden..

Marjolijntje, ik zou me er wel even een hormoonbui aan wagen om dat er bij je vent in te krijgen. Succes..

Hier weer goedgekeurd. bloeddruk 110/65, nog steeds niet ingedaald (net niet), en verder alles goed. Dus op naar volgende week..
pi_105261901
Hormoonuurtje weer over :@

Marjolijntje, ik zou je vent inderdaad even flink de waarheid vertellen.

Fijn dat je weer goedgekeurd bent DF!
pi_105261983
Marjolijntje laat je vriend maar het topic doorlezen hij krijgt er hier al aardig van langs :D
En terecht overigens o|O

Fijn dat je weer goedgekeurd bent deepfreeze
pi_105264234
Volgens mij is de boodschap nu wel duidelijk :D Vriendlief is nu boodschappen doen en gaat zo de afwas doen. En vanavond krijg ik zijn dekens en slaapt hij met een slaapzak.
En de kattenbak gaat ie ook beter bijhouden, heb hem ook maar eens zelf laten googelen naar toxoplasmose en zwangerschap en ik geloof dat ie het nu wel doorheeft..
Verder ben ik zelf ook zo hormonaal als de pest en heb ik meer last van kwaaltjes dan voorheen, dus kan ook bar-weinig hebben :')

Fijn Deepfreeze!
pi_105264844
Weh, was het nationale hormonsterdag vandaag? :D _O-

Hier geen last van gehad gelukkig, maar ik had dan ook een gemakkelijk dagje met mijn moeder die oppaste en kind wat erg lief is was O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:25:16 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105264881
Aaah ik ben niet de enige met een kutdag en een kuthumeur zie ik :Y)

Blèrgh Marjolijntje, balen zeg van die kattenpies!

Och Kyara, mooi kut van jullie geboortekaartje zeg!

Zo en nu ga ik chocola eten. Is het al tijd voor NCIS?
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:26:15 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105264934
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef Asyniur het volgende:
Aaah ik ben niet de enige met een kutdag en een kuthumeur zie ik :Y)

Blèrgh Marjolijntje, balen zeg van die kattenpies!

Och Kyara, mooi kut van jullie geboortekaartje zeg!

Zo en nu ga ik chocola eten. Is het al tijd voor NCIS?
Nog een uurtje... Zit er ook al klaar voor :+
pi_105265105
Grappig al die hormonsters :P
Hier lekker gewerkt :)

Marjolijntje wat klote van die kattenpis (breek me de bek niet open vwb kattenpis :X hebben we hier last van sinds floris...niet fijn. Niet op bed dan maar laminaat is ook niet fijn)

Gewoon nog.minder dan een week TOT de echo. Wordt toch wel spannend nu!
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:30:23 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105265137
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nog een uurtje... Zit er ook al klaar voor :+
Dan kijken we samen *;
Ik ga nu even douchen. Dat wilde ik vanmiddag al doen maar toen werd ik bruut gestoord door mijn dreumes met eenzelfde zonnige humeur als zijn moeder ;)
pi_105265159
Oh trouwens Kyara, het is wel stom dat ze nou net je uitgezochte geboortekaartje niet meer leveren -O- Maar een geboortekaartje kan heel snel geregeld zijn hoor. Daar hoeft echt geen maand overheen te gaan :Y
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:40:18 #72
250838 Fee-nix
pi_105265719
Hier geen hormonster hoor vandaag :). Wel moe :O .
Mijn man is nu lekker wat boodschapjes aan t halen samen met Jesper, dus had ik de tijd om even heeeeeeerlijk te douchen! Dat heb ik dus ook gedaan! Daar knapt een mens van op!

En Kyara wat octo al zegt: een nieuw geboortekaartje kan snel geregeld zijn hoor! Anders gaan jullie samen een avondje internet afstruinen. Er zijn zo veel sites! (Ahum zeg ik he, die met geen een kaartje van zo'n site genoegen kon nemen en weer per se zelf iets moest bedenken :P)

Edit: ik heb even voor je gegoogled. Deze site heeft veel keus! Ik dacht dat je een winters kaartje wilde en ik zie wel leuke! In de collectie winterwonderland. (Deze site had ik zelf nog niet eens ontdekt). http://www.kaartmix.nl/b_site/geboortekaartjes.html
pi_105268374
onze geboorte kaart komt van kaartmix! we zijn er super tevreden over!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105269139
Al die hormonen hier vandaag. :D :*

Kyara, wat klote dat het kaartje niet leverbaar is. Het is al hartstikke moeilijk om iets te vinden waar je echt blij mee bent en dan zoiets.. -O-

Wel heel leuke kaartjes vind ik, via de link van Fee-nix. Wij hebben ook een winterkaartje. O+

En even voor mezelf hoor: *O* VERLOF! *O* wat een opluchting.
En toen ik thuis kwam was de badkamer gepoetst, de keuken en de kamer. O+ :@ En er staat B&J in de vriezer. :9 Hartstikke lief na mijn verschrikkelijke chagrijnige bui vanmorgen.
pi_105269159
Kyara, hebben ze nog naar de haartjes kunnen kijken? Of was het moeilijk te zien?
pi_105270048
Kyara, is het kaartje ook niet leverbaar via een andere drukker? Of was het een ontwerp van de drukker zelf?

Soempie, dat klinkt als een goed begin van je verlof! Nu rustig aan genieten!
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:15:30 #77
348178 NotTheSame
pi_105270592
Avond :O !

Nationale Slecht Slapen en Hormonster Dag vandaag? Niks van gemerkt ;) !
Hier vanmorgen door de stoffenwinkel, de Fixet EN de supermarkt gewaggeld, en thuis heb ik eindelijk m'n voedingsstoel afgemaakt en ben ik begonnen aan m'n drieluik schilderijtjes voor op de babykamer *O* ! Heb er al bijna eentje af!
Morgen komt de poetsploeg weer door m'n huis vliegen, ben er eigenlijk helemaal niet zo blij meer mee. Iets met controlefreak, niet doen hoe ik dat wil, andere mensen aan m'n spullen zitten :') . Stom hè?

Soempie, verlof *O* ! En goed bezig geweest! Geniet ervan zolang het nog kan ;) !

Asy en Flugel, hier staat ook NCIS aan :Y !

Marjolijntje, lekkere vent heb je :|W ... Hopelijk ziet hij nu in dat je dat echt niet meer mag!

Deepfreeze weer goedgekeurd *O* !

Kyara, wat k.u.t van die kaartjes zeg :( ! Beterschap voor je kerel! Hier ook nog zo'n snotverkouden (8> , maar die heeft gelukkig het griep-gedeelte al achter de rug.
En de liggingsecho was ook goed las ik *O* !!
pi_105271096
Soempie, dat klinkt als fijn thuiskomen! En dat verdien je ook! :*
*O* verlof!

NTS: begrijp t wel n beetje :9 als m'n lief heeft schoongemaakt voelt t niet als 'af' omdat ik t zelf niet gedaan heb (terwijl schoon,schoon is natuurlijk) maar ben t gewend allemaal zelf te doen :@
(en dan is t m'n lief.. Moet er niet aan denken dat anderen m'n huis gaan poetsen, maar wel lief als mensen helpen natuurlijk!! Dat sowieso)
pi_105271361
Ik kom voorlopig ook mee-posten onder deze naam.
Sint heeft mij een kado gegeven, en ik weet nog niet helemaal of ik er blij mee moet zijn of niet...
Ik gok zelf dat ik rond de 8 weken ben nu...
morgen de vk bellen.
toen n kip n ei legde, en dit ei na veel gekneuter toch n kuiken bleek te worden....
pi_105271579
Wow onverwacht dat is zeker even schrikken dan!
Maar toch een klein jompeltje? *O* Welkom! *O*

Ik heb een schoonmaakster. :@
Echt geen probleem mee hoor! Maar was in principe tijdelijk zolang ik mijn studie erbij heb, maar we hebben het nu verplaatst tot mijn zw. verlof is afgelopen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:36:11 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105271671
Ai onverwacht... Dat is een lastige binnenkomer. Is het je eerste?
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:37:37 #82
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105271741
Soempie *O* geniet van je verlof :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105271762
Flugeltje het is niet mijn eerste ;)
toen n kip n ei legde, en dit ei na veel gekneuter toch n kuiken bleek te worden....
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:39:58 #84
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105271870
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:38 schreef Onverwacht het volgende:
Flugeltje het is niet mijn eerste ;)
Het feit dat je hier mee wilt komen posten zegt dan denk ik toch wel dat je er gevoelsmatig wel uit bent of je dit leuk vind... Ik hoop dat je snel uit de andere 'bezwaren' bent dus... Komt vast allemaal goed :*

Dus ook van mij een jompeltje *O*
pi_105271984
Ben je een bekende OUDer?

SPOILER: flauw

[ Bericht 44% gewijzigd door covie op 06-12-2011 21:55:17 ]
pi_105272234
Ja en nee, maar wees gerust, zodra het kan zal ik mee posten onder mijn eigen naam :* Maar nu dus nog even niet. Meeste familie en vrienden weten het niet, welke wel mijn foknaam kennen.
Pas als we weten hoelang kan ik meer zeggen sorry!
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:49:00 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105272366
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef Onverwacht het volgende:
Ja en nee, maar wees gerust, zodra het kan zal ik mee posten onder mijn eigen naam :* Maar nu dus nog even niet. Meeste familie en vrienden weten het niet, welke wel mijn foknaam kennen.
Pas als we weten hoelang kan ik meer zeggen sorry!
Als je vermoed dat je al 8 weken bent zul je vast snel terecht kunnen bij de VK. Zodra je een hartje hebt zien kloppen op de echo ben je toch al weer reddeloos verloren ;)

We merken vanzelf wel wanneer je eraan toe bent om uit de kast te komen...
pi_105272461
Kyara, mooi dat je echo goed was, jammer van die kaartjes. Misschien inderdaad direct naar een andere drukker een optie? Of toch internet? Ik kan best begrijpen dat je om dit soort dingen over de zeik bent hoor :*

En heel veel sterkte voor alle chagerijnige dames :* Ik ben meer misselijk van alle chocola :').

Oh en DF goedgekeurd, ook belangrijk *O*

Zoë, je baas is echt een ontzettende lul! :(

Soempie, geniet van je verlof, lekker hoor! :)

Ik zit rustig boekjes en folders door te spitten. Verder weinig nieuws. Behalve dat je nu echt wel wat gaat zien. Lijkt t op. Ik kan m'n buik niet meer inhouden zeg maar.

Oh en Onverwacht, toch welkom! En hopelijk kun je snel blij zijn :*
pi_105272514
Onverwacht: hoop dat je er snel uit bent wat je met deze zw.schap wilt (beetje lastig geformuleerd missch maar omdat je zegt dat je niet weet of je er blij mee moet zijn of niet.)

Covie: luxe hoor :P
pi_105272600
Maakt niet uit hoor gewoon benieuwd. :)
Voor nu hoop ik, voor jezelf, dat je er snel uit bent wat je wilt.
pi_105272766
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef KatyM het volgende:

Zoë, je baas is echt een ontzettende lul! :(

Ik zit rustig boekjes en folders door te spitten. Verder weinig nieuws. Behalve dat je nu echt wel wat gaat zien. Lijkt t op. Ik kan m'n buik niet meer inhouden zeg maar.

:( ja.. Misschien dat ik m morgen zie op t werk, dan hoef ik niet tot maandag te wachten met t uitspreken v m'n irritatie mening hierover ;)

*O* buikje!
Wordt (bijna) tijd voor n buikfoto katyM :) :9
pi_105272845
Oja, weltrusten dames! Hoop n betere nacht dan afgelopen nacht voor n aantal dames!

:*
pi_105273101
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Zoë23 het volgende:
Oja, weltrusten dames! Hoop n betere nacht dan afgelopen nacht voor n aantal dames!

:*
Nou hopelijk kun je morgen even je standpunt verkondigen. Hij probeert gewoon hoe ver ie kan gaan waarschijnlijk.

Nou truste :*

Buikfoto duurt nog even hoor. Als het niet meer op een zwemband lijkt :+
pi_105274432
Hier is mn buik s avonds dikker...heb sowieso t idee dat t boller is. Zal k dan toch eerder buik krijgen dan de vorige keer :o
Binnenkort mn oude zwangerschapskleding wegdoen, kan k nieuwe gaan kopen. Winkel in delft waar k vorige keer mn broeken heb gekocht heeft weer sale nu (net als 2 jaar geleden ;)) en op lengte gemaakte broeken zijn best fijn vond k :) dus maar even kijken of k t 1 en ander kwijt kan voor k nieuwe zooi koop.
Bluh wilde vanavond opruimen, maar geen energie. Morgenmiddag/avond dus maar. Nu lekker slapen. Hopelijk zonder wakker wordende dreumes. Truste all!

En wat k ook nog wilde zeggen: Kyara wat rot van t geboortekaartje! Dat lijkt me echt vreselijk, heb je eindelijk wat leuks uitgezocht hebben ze t niet meer. Stom! Hopelijk komt er een goede oplossing!
pi_105274795
Onverwacht, toch gefeliciteerd maar.

Soempie verlof!!! *O* *O* Eindelijk! Geniet er van!

NTS, lekker crea bea dus. Laat je tzt wel foto's zien?

Wat betreft het kaartje: het komt uit de unicef collectie en daar zijn ze niet zo van het doorgeven als er een kaartje uit de handel gaat. Dat merk je dan dus als je het gaat bestellen. -O- En volgens mij hebben we elke website uit het geboortekaartjestopic wel doorlopen en een stuk of 12 proefkaartjes hier liggen dus via internet wordt het in elk geval niet (die kaartmix website hebben we ook al doorlopen). Volgende week maar een keer terug naar de drukker om in de boeken te kijken. Maar het blijft echt wel kut hoor }:|

Haartjes konden ze trouwens op de echo niet zien. Ze kon niet eens zien of het een nog steeds een jongetje is door alle ledematen die in een kluwe lagen. Gezichtje idem dito. En stil liggen deed ie ook al niet. Het enige wat ik kon onderscheiden was het ruggegraat en het hartje O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:38:14 #96
250838 Fee-nix
pi_105275643
Soempie lekker verlof! Geniet ervan meid! *O*

Onverwacht welkom! En ik hoop dat je er snel over uit bent of je hier blij mee bent....

Truste allemaal! :W
pi_105276511
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Kyara het volgende:

Haartjes konden ze trouwens op de echo niet zien. Ze kon niet eens zien of het een nog steeds een jongetje is door alle ledematen die in een kluwe lagen. Gezichtje idem dito. En stil liggen deed ie ook al niet. Het enige wat ik kon onderscheiden was het ruggegraat en het hartje O+
Even je post ingekort hoor :@
Het vet gedrukte blijft natuurlijk het belangrijkste :Y
pi_105282876
Dank jullie wel. *O*

Onverwacht, welkom. :* Wat vindt je man van het cadeau?

Kyara, die muppet van jou wil zich echt niet laten zien he. :') Nog een paar weken geduld dus. Maar, fijn dat alles wel goed is.

Zoe, voor straks heel veel sterkte op je werk, mocht je je baas toch spreken.

NTS, wat voor schilderwerkjes maak je?

Hier een redelijke nacht. 4 uur achter elkaar geslapen en dan ben ik klaarwakker. Als m'n man over een paar uur uit bed komt duik ik er denk ik nog eens in. :z Enige vervelende is dat hij met z'n fanatieke schoonmaaksessie ook m'n jogginbroek ergens heeft gedaan waar ik hem niet kan vinden. :P
  woensdag 7 december 2011 @ 06:52:34 #99
348178 NotTheSame
pi_105282950
Mogguh!

Soempie, ik maak schilderijtjes van stof, of, ik doe tenminste een poging haha! In het Kinderkamertopic heb ik een paar weken geleden een schilderijtje van Moepa geplaatst, en in die stijl wil ik nu een drieluik. Zodra ik ze klaar heb en ik ben er tevreden over, zal ik ze wel showen!
Succes met het zoeken van je joggingbroek!

Hier overigens een beroerde nacht. Ik had Greenpeace Pieterburen wel kunnen bellen, manlief hoestte als een zeehond. En dan slaapt hij ook nog eens zo onrustig, dat hij om 3.00uur overdwars in bed gaat liggen, met z'n hoofd en schouders op m'n zij en buik, en dat lag voor mij niet echt lekker... Om de teenkramp nog maar even achterwege te laten...

[ Bericht 2% gewijzigd door NotTheSame op 07-12-2011 07:34:41 ]
pi_105282975
Gefeliciteerd met je verlof Soempie!

Onverwacht welkom, ben benieuwd wie je bent.

Balen van je nacht NTS, hier loopt de man ook te blaffen als een zeehond.

Son, ik heb ook zo'n gezwollen buik. Mijn baarmoeder is nog niet boven het schaambeen uit, dus het moeten wel darmen zijn. Ik heb ook best last van mijn darmen, veel buikkrampen enzo. Nouja, ben benieuwd wanneer ik een echt babybolletje krijg.
Vorige keer droeg ik bij deze termijn al zwangerschapsbroeken, dat is nu nog niet nodig. Ik draag nu vnl heupbroeken.

Oh ennei: 10 weken vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')