abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:08:22 #1
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105241766
Zwangerschap en geboorte deel 878

December
25 december 2011: Deepfreeze
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april 2012: Asyniur (jongen)
12 april 2012: Marrije (meisje)
13 april 2012: Rixtje (jongen)
26 april 2012: Roosje84 (jongen)

02 mei 2012: Zoë23
06 mei 2012: Soohr (papa)
07 mei 2012: Sproet-je (jongen)
17 mei 2012: Sam1993
24 mei 2012: Covie

16 juni 2012: adesse
23 juni 2012: Phaidra
26 juni 2012: KatyM
29 juni 2012: bijtje84
30 juni 2012: clauwheee

1 Juli 2012: Marjolijntje
4 Juli 2012: Bodpa09
6 Juli 2012: Miss-jones25
*** 8 juli 2012: mereltje en Forno ***
12 juli 2012: Fenne
12 juli 2012: Kersjes
20 juli 2012: Sonnetje85
21 juli 2012: Orea
datum nog onbekend maar wel juli: Troeta :D

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:09:29 #2
348178 NotTheSame
pi_105241789
Waar veel dames een slechte nacht hebben gehad :O !

Lapo:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:07 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh ladies!

Even een dikke :* voor de beroerde nachten!

Hier wel een goede nacht gehad, ben zelfs amper wakker geworden van (8> , die moest al om 6.00uur beginnen. Normaal word ik dan wel wakker van OF z'n wekker, OF de motor, maar ik heb em dit keer maar amper gehoord.

Zometeen effe naar de stoffenwinkel hobbelen. Eens kijken of we zelf wat kunnen fabriceren voor aan de wand op Draak's kamertje en ik moet m'n (voedings)stoel nog even af maken.

Deepfreeze, succes bij de VK straks!

Zal ik dan maar meteen het topic sluiten ;) ?
pi_105241916
Alweer een nieuw topic.. gaat hard dames.. Zou ik topic 900 nog halen?

NTS, fijn dat je goed geslapen hebt. Dat is dan in ieder geval 1 ;)
pi_105242472
Nou, in dit tempo denk ik het wel hoor DF!

Hier een redelijke nacht. Lig tegenwoordig tussen half 5 en 6 wakker. Lekker onrustig draaien, geen houding kunnen vinden etc. Kan gelukkig uitslapen dus dat is wel lekker.

Begin hier ook een beetje onrustig te worden over de dingen die nog moeten gebeuren. Vandaag lief maar eens aan het werk zetten want die moet wat dingen gaan verplaatsen.
pi_105242992
Goeiemorgen!

:* voor de slecht slapende dames

M'n afspr met de Arbo arts gaat morgen niet door, hijs ziek :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat t toch niet elke week wijzigen?

:(
pi_105243195
Wat een gemekker Zoë. Balen dat de arbo arts ziek is. Heb je al een nieuwe afspraak staan? Mijn ervaring is dat arbo artsen er heel anders in staan in deze situatie. Hoop dus wel dat je zo snel mogelijk bij hem/haar terecht kunt. Even verder: probeer je niet teveel te laten opnaaien (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan). En met elke week wijzigen weet niemand meer waar ie aan toe is. :*
pi_105243621
't Blijft een gedoe zeg, bij jou op het werk. Het lijkt mij ook niet logisch om elke week te evalueren of je alweer wat langer kunt werken. Als het mogelijk is, dan kun je dat toch zelf ook aangeven. 8)7

En dus veel dames een beroerde nacht gehad.. Hier juist wel een goede nacht met heel vreemde dromen. Ik moest allemaal mensen redden en opdrachten doen, maar ipv goed materiaal had ik alleen maar fisher price spullen, zoals de dokterstas. :')

En hier moet ook nog zo ontzettend veel gebeuren. Als ik nu iemand van kraamzorg over de vloer zou krijgen zou ik me echt heel erg schamen. :X En dan heb ik het nog niet eens over badkamerkastjes, want daar begin ik gewoon niet eens aan. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105243725
Ja krijg n nieuwe afspraak per post. Baal er zo van! -O-
Heb nog wel de notities van de arboarts van november, geen druk op haar leggen etc, doet m'n baas nu nog steeds. Vandaar dat hij mag kiezen. Ik weet dat de Arbo arts achter me staat gelukig. Maar vind t wel jammer hoe kortzichtig sommige mensen kunnen zijn.
Heb na 4wkn ziektewet 2dgn gewerkt, ziekgemeld omdat t teveel was, en nu weer 2dgn gewerkt en wil hij t weer veranderen..nou dan heb je echt n plaat v je kop.
pi_105243770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef Soempie het volgende:
't Blijft een gedoe zeg, bij jou op het werk. Het lijkt mij ook niet logisch om elke week te evalueren of je alweer wat langer kunt werken. Als het mogelijk is, dan kun je dat toch zelf ook aangeven. 8)7

En dus veel dames een beroerde nacht gehad.. Hier juist wel een goede nacht met heel vreemde dromen. Ik moest allemaal mensen redden en opdrachten doen, maar ipv goed materiaal had ik alleen maar fisher price spullen, zoals de dokterstas. :')

En hier moet ook nog zo ontzettend veel gebeuren. Als ik nu iemand van kraamzorg over de vloer zou krijgen zou ik me echt heel erg schamen. :X En dan heb ik het nog niet eens over badkamerkastjes, want daar begin ik gewoon niet eens aan. :D
Achja 'sociaal beroep' hè :9 haha

Badkamerkastjes?? Wat moet daarmee gebeuren dan :o
pi_105243824
Bij mij niks. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105243892
Zoë, misschien is het handig dat je met je arbo arts een planning maakt voor de komende weken.
Als je zelf al met een plan komt zijn ze vaak al erg tevreden.

Maar even onder spoiler ivm lang verhaal. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105244061
Zoe, wat een gemuts met die baas..
Ik zou zeggen, liever stabiel 5, dan een week 8 en dan een week eruit.. Succes ermee!

Soempie, die levendige dromen zo'n ook een lekkere bijwerking van zwangerschap. Maar gisternacht wel mooi de financiele crisis opgelost 8)7
Kraamzorg komt wel in gekkere situaties lijkt me.. Genoeg dames die het laatste stukje zwangerschap echt geen puf hebben voor het huishouden. Of dames die uberhaupt geen opruim-wonders zijn :@

Hier ook maar eens de babykamer verder opruimen. eerst badje en emmer soppen (komen van zolder). Vluchttas fatsoenlijk inpakken (ipv alle dingen in het ledikant gemikt). En dan kijken wat ik verder nog tegenkom daar. :P
pi_105244218
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef covie het volgende:
Zoë, misschien is het handig dat je met je arbo arts een planning maakt voor de komende weken.
Als je zelf al met een plan komt zijn ze vaak al erg tevreden.

Maar even onder spoiler ivm lang verhaal. :)

SPOILER
Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwam
SPOILER
pi_105244421
Soempie: ah dat scheelt weer :P

Ja prcies DF, dankjewel

Net spulletjes binnen gekregen van baby-dump O+ liefff
pi_105245310
Zoë het zit je ook niet mee he met die uhm hork van een baas van je.. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt en als dat niet is wat hij wil dan heeft ie maar even pech.
pi_105245421
Wat heb je binnen gekregen Zoë?

De badkamerkastjes zijn hier nou net wel helemaal netjes en schoon. Hulp is maandag ook geweest. Alleen slaapkamer en babykamer kunnen nog wel een sopje gebruiken (en dat zijn nou net de kamers die het belangrijkste zijn straks :X ). Ik wacht alleen met het sopje op de klossen zodat ik ook onder mijn bed kan stofzuigen/dweilen etc en tot manlief de kinderwagen naar beneden heeft gehaald en het wiegje op de slaapkamer gezet heeft. Dan kan ik er namelijk ook nog bij.
pi_105245668
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwam
SPOILER
Ah, met hem valt dus echt niet te praten en wil gewoon persé elke week bekijken en een stap erbij. :N Maar denk dat als je arbo arts achter je staat hij er weinig tegenin kan brengen.
Idd maar weer afwachten dan tot de volgende afspraak :{

Ik ga deze week behang trekken in de babykamer en nieuw behang uitzoeken.
Ons "kantoor" :') het mag de naam niet hebben opruimen en inrichten zodat (8> volgende week het sportgebeuren kan verhuizen. En dan krijgen we een echt sportkantoor. oO<
pi_105246538
Ja.. Dit proces zal nog wel ff duren denk ik haha

Haha dat klinkt wel leuk covie, een sportkantoor :9

Kyara: badinzet ding, waskussen en paar rompertjes(goede mt dit x :@)
Dat laatste dus voor m'n moeder.

Wat actieve een schoonmaak planning hihi :D
pi_105246620
ja, planning is wel even nodig want anders vergeet ik de helft hoor....
pi_105246884
Hoeveel kost een hulp? :P

Ik heb me net als een heks gedragen tegenover m'n man. Boos omdat de keuken en de badkamer vies zijn en hij achter een computerspel zit en ik nu naar m'n werk moet. :') Heb zelfs overwogen om m'n werk af te bellen om de badkamer en keuken schoon te kunnen maken. Hoezo rare hormonen. 8)7
pi_105247571
Soempie :D da's wel erg hoor!

Jemig Zoë, wat een gedoe zo... :X Het lijkt me dat de druk op het werk je klachten in ieder geval niet verbeteren :N.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105247945
Pff wat een gedoe Zoe. Niks aan.

Ik kan me aansluiten bij de slechte nacht. Paar keer door O+ wakker gemaakt omdat ik gilde en hyperventileerde. Na de derde keer durfde ik niet meer in te slapen.. Dus nu gaar op t werk :(.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:47:42 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105248063
Iemand hier die zich vrijwillig beschikbaar wil stellen om d'r kop af te laten bijten?

Ik heb een pestpokkehumeur...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105248175
:D soempie, je man nu druk aan de poets? :9

Wat naar clauwhee!

Flugeltje, je mag je humeur wel ff botvieren op m'n baas? *O*
pi_105248181
Hmm zou wel handig zijn voor mijn koppijn Fluug! :P
pi_105248220
Oh de baas van Zoe vind ik een beter plan * clauwheee wegrent!
pi_105248226
Lekkere dag vandaag.
Echt iedereen is chagrijnig, hier op het werk ook al.

Alles gaat mis bij iedereen :')

sorry leedvermaak, maar bijt mijn kop er maar af hoor :*
pi_105248265
Volgens mij hangt er iets in de lucht heb mijn man ook aan het werk gezet mag de hele benedenverdieping en de kattenkamer doen. Had de stekker van de pc er al uitgetrokken want wordt gek van dat stomme farmville!

Denk dat ik zelf maar verder ga met sauzen en schilderen van de deuren want ik wil het gewoon deze week klaar hebben!
pi_105248474
Ik ben niet chagrijnig hoor, vannacht wel :P
Nou ja een beetje, zoonlief was wakker (en dan was ie weer stil en dan was ie weer wakker en ik dus ook :( was uiteindelijk 1,5 uur of zoiets en daarbij een kat die zat te mauwen)
Met dit soort nachten ben ik wel s bang hoe t straks moet met een 2e :D Maar goed dat komt ook vast wel goed :)
(en deze nacht was niet heel dramatisch ofzo hoor, maar je hebt van die nachten die wat erger zijn, hoewel we heel erg boffen met m kwa slapen, hoop dat de 2e net zo is :D)
pi_105248511
Ik vind het een goed idee Fluugs, ga maar de baas van Zoë pesten. Maar ik begrijp dat je in een pesthumeur bent. :*

Soemp, laatste dagje. Daarna heb je nog heeeeeeel veel tijd om te poetsen! EN je vent achter de vodden aan te zitten.

Rixtje, jullie hebben dus ook een kattenkamer? Wij ook! :D

Om 14.30 uur liggingsecho, dan uurtje overbruggen (prenatal zit tegenover de vk dus dat moet lukken) en dan controle & bevallingsgesprek bij de vk. De kleine is ook al dolenthousiast maar die ligt straks natuurlijk helemaal stil met zijn handjes voor zijn gezicht }:|
pi_105248617
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef clauwheee het volgende:
Oh de baas van Zoe vind ik een beter plan * clauwheee wegrent!
Haha :9

Maar niet leuk, voor diegenen die zich storen/irriteren/niet kunnen slapen enz :*

Spannend kyara!!
pi_105249168
Chaggo? Check.. niet zo'n klein beetje ook :(

Ik beet vanmorgen meneer zijn kop al af, ik lag er gisteren heel vroeg in en hij had nog een wijntje genomen, maar daardoor snurkt ie meteen :( en goed ook! Dus ik heb weer flink wakker gelegen vannacht (toen ie begon met snurken wíst ik gewoon dat ie een wijntje had genomen wat ook zo bleek te zijn achteraf.. en echt ik zwanger en hij snurken is GEEN goede combi.. vorige keer ook al voor fijne situaties gezorgd :X)

Toen op het werk, collega's die maar gewoon vrijnemen terwijl je omkomt in het werk.. een printer die het wéér niet doet (5e keer in 2 weken...) ik was in staat om gillend naar huis te gaan }:| (nog niet te spreken over al die telefoontjes met DOMME vragen!! MENSEN!! Je verdient 3 keer wat ik verdien, zoek dingen eens zelf uit!! Zucht.)

En ik ben alleen maar moe :O :O

Misschien maar een bordje maken met betreden op eigen risico en dat op mijn bureau zetten..
pi_105249314
Bwuh. * Kuukske sluit aan in de rij van de slechte hums.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:25:35 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105249410
Ik lig inmiddels in m'n pyama onder een dekentje op de bank, beetje cocoonen dan maar en zo maar een tukje doen. Hopelijk helpt het tegen de pijn en het humeur...
pi_105249440
Ik heb m'n heil gezocht in chocola :@. :').
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:27:11 #36
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105249472
Dikke knuffel voor iedereen! (Omdat je chaggi bent, of omdat je een hork van een baas hebt, of een man die niet uit zichzelf poetst, of of of) :*

Kyara, handig de prenatal tegenover de vk ;).

Hier vanochtend veel gedaan. (Voor mijn doen tegenwoordig dan...) Vaatwasser uitgeruimd, plee gesopt en met de kleine naar het winkelcentrum geweest (precies tussen de buien door!). En dat duurde langgggg. Want hij loopt nog zo langzaam en hij vindt het buiten veel leuker dan in een winkel, dus dan steeds mekkeren als we ergens naar binnen gingen. Pfff... Maar wel goed geshopt voor de baby! ^O^ .

Had ook nog een hele leuke bon toegemaild gekregen van een vriendin. Als je dan iets bij Kruidvat koopt, krijg je gratis een pak van 18 newborn luiers! Die bon ga ik dus ook ff in mijn omgeving uitdelen, mag iedereen voor mij zo'n pakje meenemen ;). En nu ben ik kapot en ga ik even lekker liggen. :z
pi_105249947
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n heil gezocht in chocola :@. :').
Lekker O+

Lekker actief fee-nix!

Ik krijg zo n vriendin op bezoek, ging laatst niet zo top, dus ik ga erg lief zijn O+
ook wel eens fijn om lief voor n ander te zijn, terwijl de meeste fam/vrienden nu vaak zo lief om mij denken O+

Chocokoekjes op tafel! :) hihi
pi_105250197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef Fee-nix het volgende:
Dikke knuffel voor iedereen! (Omdat je chaggi bent, of omdat je een hork van een baas hebt, of een man die niet uit zichzelf poetst, of of of) :*

Kyara, handig de prenatal tegenover de vk ;).

Hier vanochtend veel gedaan. (Voor mijn doen tegenwoordig dan...) Vaatwasser uitgeruimd, plee gesopt en met de kleine naar het winkelcentrum geweest (precies tussen de buien door!). En dat duurde langgggg. Want hij loopt nog zo langzaam en hij vindt het buiten veel leuker dan in een winkel, dus dan steeds mekkeren als we ergens naar binnen gingen. Pfff... Maar wel goed geshopt voor de baby! ^O^ .

Had ook nog een hele leuke bon toegemaild gekregen van een vriendin. Als je dan iets bij Kruidvat koopt, krijg je gratis een pak van 18 newborn luiers! Die bon ga ik dus ook ff in mijn omgeving uitdelen, mag iedereen voor mij zo'n pakje meenemen ;). En nu ben ik kapot en ga ik even lekker liggen. :z
Nou, voor mijn portomonee is het niet zo handig hoor..... Maar de Action zit er gelukkig ook vlakbij.

Die kruitvat bonnen heb ik ook inderdaad. Heb mijn moeder op pad gestuurd en die heeft al de nodige pakken in huis gehaald (tot op het genante af).

En verder een :* voor alle rothumeuren.....
pi_105250582
Ik ook een rothumeur :@
Boobs doen pijn, ben al de hele dag hardstikke misselijk, moe, gaar en gammel. Vind mn werk even stom (niks speciaals) en de kat heeft vanochtend op bed lopen zeiken omdat lief de kattenbak niet bijhoudt.

En ik heb zin in chocolade maar daar word ik alleen nog maar misselijker van :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105251187
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:57 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ook een rothumeur :@
Boobs doen pijn, ben al de hele dag hardstikke misselijk, moe, gaar en gammel. Vind mn werk even stom (niks speciaals) en de kat heeft vanochtend op bed lopen zeiken omdat lief de kattenbak niet bijhoudt.

En ik heb zin in chocolade maar daar word ik alleen nog maar misselijker van :(
:o das niet zo netjes van je lief..
Moet je t bed ook nog verschonen :(

:*!
pi_105251347
Ja dat kan ik fijn nog gaan doen als ik thuis kom.. Maar ik hoop dat mn vriend er eindelijk eens van leert, het is niet de eerste keer dat ie de kattenbak te lang heeft laten staan, helaas.
pi_105251420
Arme kat en arme jij. Ik hoop dat je vriend er iets van geleerd heeft marjolijntje.
Knuffel voor iedereen met een pesthumeur.
pi_105251435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja dat kan ik fijn nog gaan doen als ik thuis kom.. Maar ik hoop dat mn vriend er eindelijk eens van leert, het is niet de eerste keer dat ie de kattenbak te lang heeft laten staan, helaas.
Het is hem toch wel héél duidelijk dat jíj dat echt niet kunt doen hè? Die kattenbak?
pi_105251586
Ik heb het hem meerdere malen al uitgelegd ja, maar het wil geloof ik nog niet echt tot hem doordringen :(
Ik kan de katten ook geen ongelijk geven, ik zou zelf ook geen vieze wc willen.. Maar dat ie vanochtend het bed uitgekozen heeft om op te plassen vind ik toch niet echt tof..
pi_105251793
Hm, nee. Die katten zijn ook te begrijpen.
Je vk kan je vriend misschien wel de noodzaak uitleggen? Of gaat ie neit mee naar controles?
pi_105252332
Ik heb zin om de box beneden te zetten :').
pi_105252388
Kun je je vriend het bed niet laten verschonen???
Tralalalaaa
pi_105252676
Zoooooo dikke vette dip hier :O
En teveel pepernoten gegeten }:|

Marjolijntje het is idd echt belangrijk dat je zelf dat risico niet neemt van de kattenbak hoor!!
Volgens mij loop je met de kattenbak de grootste kans op toxoplasmose.
Dus geef je vriend er maar van langs vanavond ~O>

[ Bericht 19% gewijzigd door covie op 06-12-2011 14:58:20 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:55:09 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105252866
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
Iemand hier die zich vrijwillig beschikbaar wil stellen om d'r kop af te laten bijten
nou vooruit, je zult de eerste niet zijn vandaag. . .
pi_105253447
Nou, hier loopt alles ook even anders dan gepland.

Manlief kwam hartstikke ziek thuis. Buikgriep waarschijnlijk. Ben dus alleen naar de liggingsecho geweest (alles goed, maar helemaal niet leuk om alleen te moeten). Afspraak voor vanmiddag is dan ook maar verzet naar volgende week.

En ik krijg zojuist een mailtje van de drukker dat het door ons uitgezocht geboortekaartje niet meer leverbaar is. Dus dat wordt post-itjes of zo.

Lang leve de hormonen dus nu tranen met tuiten.
pi_105253882
oooh jee kyara, dat buikgriep virus!
Daar hebben veel mensen last van hoor!!

mooi kl*te van dat kaartje en de echo ook wat rottig zeg.
Wel fijn dat het allemaal goed was, maar was wel leuker geweest met z'n tweeën idd
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:23:49 #52
250838 Fee-nix
pi_105253959
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kun je je vriend het bed niet laten verschonen???
Nou precies! Echt gatver zeg.... Ik zou ook not amused zijn...

Onze katten hebben vlooien... kwam ik zondag achter. Gisteravond meteen behandeld met zo'n pipet in hun nek. En hier goed gezogen en schoongemaakt...ik vind het zo'n vies idee, bah!

Ahw Kyara, dat is ook balen zeg! Dikke knuffel! Wel fijn dat alles goed was bij de echo en dat de afspraak gewoon verzet kon worden. Maar dat geboortekaartje is gewoon klote!
pi_105254028
Gets Kyara, wat balen van het kaartje. :*
pi_105254091
ja, van dat kaartje baal ik ook nog het meest. Manlief had toen helemaal nog een dag vrij genomen om kaartje uit te zoeken, eindelijk gevonden (zeker gezien de grote stapel proefkaartjes die het allemaal net niet zijn) en nou dit weer.

En nou weet ik ook niet meer wat ik moet doen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:36:22 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105254499
Kun je geen drukkerij uitzoeken wzar je he eigen ontwerp mag aanleveren?
pi_105254925
Ik heb alleen geen eigen ontwerp. Nog de kennis en kunde om het te laten maken. En ze willen vast geen bestaand ontwerp namaken.
pi_105255088
Ik denk dat de meeste drukkerijen daar niet zo moeilijk over doen eerlijk gezegd.
Tenzij je iets commercieels er mee wilt doen.

Bovendien als ze het niet doen weten ze iig wat je dan ongeveer wilt. Misschien dat ze dan opeens iets hebben wat je ook geschikt vind?
pi_105255215
mjah, kan eens informeren bij de drukkerij.
maar wacht eerst wel even tot manlief zich weer beter voelt voordat ik overhaaste beslissingen ga nemen. Het slaat natuurlijk ook helemaal nergens op maar ik was zo blij dat we eindelijk iets gevonden hadden wat helemaal onze smaak is en zo. Er zijn veel ergere dingen dat weet ik wel. Maar teleurstelling overheerst nu toch wel.
pi_105256515
:* Kyara, teleurstellingen zijn altijd naar om mee om te gaan, maar nu helemaal!

Waarom ik mn vriend niet het bed laat verschonen: ik ben nu thuis en hij pas om half 7. Mijn dekens moeten gewassen worden (de kat heeft ook echt mijn kant van het bed uitgekozen :( ) en als ik dat laat liggen totdat hij thuis is, is het sowieso niet droog als ik wil gaan slapen. Al vraag ik me af of ik dat nu wel redt.. De lakens moeten ook nog en die heb ik (ik weet het, dom |:( ) er nu eerst in zitten. Maargoed, ik word alleen maar meer sjaggo vandaag. Wordt nog gezellig als mn vriend thuis komt.. :X
pi_105257852
Kyara wat vervelend! :( :*

Marjolijntje: nou je lief mag best ff horen dat t niet tof is van m!

M'n lief is nu 4dgn weg (v werk).. Saai zonder hem
Zo bij m'n ouders O+ eten
pi_105258298
fee-nix of iemand anders. Is er een mogelijkheid dat iemand mij die bon voor kruidvat toe kan sturen:$ Hij zou hier erg van pas komen en je kutn het nooit te vroeg in huis hebben. Heb hem al via google gevonden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sam1993 op 06-12-2011 17:28:07 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_105261328
Kyara, dan loopt ook alles even mis.. Gelukkig goede echo. Kaartje is balen, hopelijk toch nog een alternatief te vinden..

Marjolijntje, ik zou me er wel even een hormoonbui aan wagen om dat er bij je vent in te krijgen. Succes..

Hier weer goedgekeurd. bloeddruk 110/65, nog steeds niet ingedaald (net niet), en verder alles goed. Dus op naar volgende week..
pi_105261901
Hormoonuurtje weer over :@

Marjolijntje, ik zou je vent inderdaad even flink de waarheid vertellen.

Fijn dat je weer goedgekeurd bent DF!
pi_105261983
Marjolijntje laat je vriend maar het topic doorlezen hij krijgt er hier al aardig van langs :D
En terecht overigens o|O

Fijn dat je weer goedgekeurd bent deepfreeze
pi_105264234
Volgens mij is de boodschap nu wel duidelijk :D Vriendlief is nu boodschappen doen en gaat zo de afwas doen. En vanavond krijg ik zijn dekens en slaapt hij met een slaapzak.
En de kattenbak gaat ie ook beter bijhouden, heb hem ook maar eens zelf laten googelen naar toxoplasmose en zwangerschap en ik geloof dat ie het nu wel doorheeft..
Verder ben ik zelf ook zo hormonaal als de pest en heb ik meer last van kwaaltjes dan voorheen, dus kan ook bar-weinig hebben :')

Fijn Deepfreeze!
pi_105264844
Weh, was het nationale hormonsterdag vandaag? :D _O-

Hier geen last van gehad gelukkig, maar ik had dan ook een gemakkelijk dagje met mijn moeder die oppaste en kind wat erg lief is was O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:25:16 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105264881
Aaah ik ben niet de enige met een kutdag en een kuthumeur zie ik :Y)

Blèrgh Marjolijntje, balen zeg van die kattenpies!

Och Kyara, mooi kut van jullie geboortekaartje zeg!

Zo en nu ga ik chocola eten. Is het al tijd voor NCIS?
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:26:15 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105264934
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef Asyniur het volgende:
Aaah ik ben niet de enige met een kutdag en een kuthumeur zie ik :Y)

Blèrgh Marjolijntje, balen zeg van die kattenpies!

Och Kyara, mooi kut van jullie geboortekaartje zeg!

Zo en nu ga ik chocola eten. Is het al tijd voor NCIS?
Nog een uurtje... Zit er ook al klaar voor :+
pi_105265105
Grappig al die hormonsters :P
Hier lekker gewerkt :)

Marjolijntje wat klote van die kattenpis (breek me de bek niet open vwb kattenpis :X hebben we hier last van sinds floris...niet fijn. Niet op bed dan maar laminaat is ook niet fijn)

Gewoon nog.minder dan een week TOT de echo. Wordt toch wel spannend nu!
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:30:23 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105265137
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nog een uurtje... Zit er ook al klaar voor :+
Dan kijken we samen *;
Ik ga nu even douchen. Dat wilde ik vanmiddag al doen maar toen werd ik bruut gestoord door mijn dreumes met eenzelfde zonnige humeur als zijn moeder ;)
pi_105265159
Oh trouwens Kyara, het is wel stom dat ze nou net je uitgezochte geboortekaartje niet meer leveren -O- Maar een geboortekaartje kan heel snel geregeld zijn hoor. Daar hoeft echt geen maand overheen te gaan :Y
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:40:18 #72
250838 Fee-nix
pi_105265719
Hier geen hormonster hoor vandaag :). Wel moe :O .
Mijn man is nu lekker wat boodschapjes aan t halen samen met Jesper, dus had ik de tijd om even heeeeeeerlijk te douchen! Dat heb ik dus ook gedaan! Daar knapt een mens van op!

En Kyara wat octo al zegt: een nieuw geboortekaartje kan snel geregeld zijn hoor! Anders gaan jullie samen een avondje internet afstruinen. Er zijn zo veel sites! (Ahum zeg ik he, die met geen een kaartje van zo'n site genoegen kon nemen en weer per se zelf iets moest bedenken :P)

Edit: ik heb even voor je gegoogled. Deze site heeft veel keus! Ik dacht dat je een winters kaartje wilde en ik zie wel leuke! In de collectie winterwonderland. (Deze site had ik zelf nog niet eens ontdekt). http://www.kaartmix.nl/b_site/geboortekaartjes.html
pi_105268374
onze geboorte kaart komt van kaartmix! we zijn er super tevreden over!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105269139
Al die hormonen hier vandaag. :D :*

Kyara, wat klote dat het kaartje niet leverbaar is. Het is al hartstikke moeilijk om iets te vinden waar je echt blij mee bent en dan zoiets.. -O-

Wel heel leuke kaartjes vind ik, via de link van Fee-nix. Wij hebben ook een winterkaartje. O+

En even voor mezelf hoor: *O* VERLOF! *O* wat een opluchting.
En toen ik thuis kwam was de badkamer gepoetst, de keuken en de kamer. O+ :@ En er staat B&J in de vriezer. :9 Hartstikke lief na mijn verschrikkelijke chagrijnige bui vanmorgen.
pi_105269159
Kyara, hebben ze nog naar de haartjes kunnen kijken? Of was het moeilijk te zien?
pi_105270048
Kyara, is het kaartje ook niet leverbaar via een andere drukker? Of was het een ontwerp van de drukker zelf?

Soempie, dat klinkt als een goed begin van je verlof! Nu rustig aan genieten!
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:15:30 #77
348178 NotTheSame
pi_105270592
Avond :O !

Nationale Slecht Slapen en Hormonster Dag vandaag? Niks van gemerkt ;) !
Hier vanmorgen door de stoffenwinkel, de Fixet EN de supermarkt gewaggeld, en thuis heb ik eindelijk m'n voedingsstoel afgemaakt en ben ik begonnen aan m'n drieluik schilderijtjes voor op de babykamer *O* ! Heb er al bijna eentje af!
Morgen komt de poetsploeg weer door m'n huis vliegen, ben er eigenlijk helemaal niet zo blij meer mee. Iets met controlefreak, niet doen hoe ik dat wil, andere mensen aan m'n spullen zitten :') . Stom hè?

Soempie, verlof *O* ! En goed bezig geweest! Geniet ervan zolang het nog kan ;) !

Asy en Flugel, hier staat ook NCIS aan :Y !

Marjolijntje, lekkere vent heb je :|W ... Hopelijk ziet hij nu in dat je dat echt niet meer mag!

Deepfreeze weer goedgekeurd *O* !

Kyara, wat k.u.t van die kaartjes zeg :( ! Beterschap voor je kerel! Hier ook nog zo'n snotverkouden (8> , maar die heeft gelukkig het griep-gedeelte al achter de rug.
En de liggingsecho was ook goed las ik *O* !!
pi_105271096
Soempie, dat klinkt als fijn thuiskomen! En dat verdien je ook! :*
*O* verlof!

NTS: begrijp t wel n beetje :9 als m'n lief heeft schoongemaakt voelt t niet als 'af' omdat ik t zelf niet gedaan heb (terwijl schoon,schoon is natuurlijk) maar ben t gewend allemaal zelf te doen :@
(en dan is t m'n lief.. Moet er niet aan denken dat anderen m'n huis gaan poetsen, maar wel lief als mensen helpen natuurlijk!! Dat sowieso)
pi_105271361
Ik kom voorlopig ook mee-posten onder deze naam.
Sint heeft mij een kado gegeven, en ik weet nog niet helemaal of ik er blij mee moet zijn of niet...
Ik gok zelf dat ik rond de 8 weken ben nu...
morgen de vk bellen.
toen n kip n ei legde, en dit ei na veel gekneuter toch n kuiken bleek te worden....
pi_105271579
Wow onverwacht dat is zeker even schrikken dan!
Maar toch een klein jompeltje? *O* Welkom! *O*

Ik heb een schoonmaakster. :@
Echt geen probleem mee hoor! Maar was in principe tijdelijk zolang ik mijn studie erbij heb, maar we hebben het nu verplaatst tot mijn zw. verlof is afgelopen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:36:11 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105271671
Ai onverwacht... Dat is een lastige binnenkomer. Is het je eerste?
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:37:37 #82
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105271741
Soempie *O* geniet van je verlof :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105271762
Flugeltje het is niet mijn eerste ;)
toen n kip n ei legde, en dit ei na veel gekneuter toch n kuiken bleek te worden....
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:39:58 #84
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105271870
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:38 schreef Onverwacht het volgende:
Flugeltje het is niet mijn eerste ;)
Het feit dat je hier mee wilt komen posten zegt dan denk ik toch wel dat je er gevoelsmatig wel uit bent of je dit leuk vind... Ik hoop dat je snel uit de andere 'bezwaren' bent dus... Komt vast allemaal goed :*

Dus ook van mij een jompeltje *O*
pi_105271984
Ben je een bekende OUDer?

SPOILER: flauw

[ Bericht 44% gewijzigd door covie op 06-12-2011 21:55:17 ]
pi_105272234
Ja en nee, maar wees gerust, zodra het kan zal ik mee posten onder mijn eigen naam :* Maar nu dus nog even niet. Meeste familie en vrienden weten het niet, welke wel mijn foknaam kennen.
Pas als we weten hoelang kan ik meer zeggen sorry!
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:49:00 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105272366
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef Onverwacht het volgende:
Ja en nee, maar wees gerust, zodra het kan zal ik mee posten onder mijn eigen naam :* Maar nu dus nog even niet. Meeste familie en vrienden weten het niet, welke wel mijn foknaam kennen.
Pas als we weten hoelang kan ik meer zeggen sorry!
Als je vermoed dat je al 8 weken bent zul je vast snel terecht kunnen bij de VK. Zodra je een hartje hebt zien kloppen op de echo ben je toch al weer reddeloos verloren ;)

We merken vanzelf wel wanneer je eraan toe bent om uit de kast te komen...
pi_105272461
Kyara, mooi dat je echo goed was, jammer van die kaartjes. Misschien inderdaad direct naar een andere drukker een optie? Of toch internet? Ik kan best begrijpen dat je om dit soort dingen over de zeik bent hoor :*

En heel veel sterkte voor alle chagerijnige dames :* Ik ben meer misselijk van alle chocola :').

Oh en DF goedgekeurd, ook belangrijk *O*

Zoë, je baas is echt een ontzettende lul! :(

Soempie, geniet van je verlof, lekker hoor! :)

Ik zit rustig boekjes en folders door te spitten. Verder weinig nieuws. Behalve dat je nu echt wel wat gaat zien. Lijkt t op. Ik kan m'n buik niet meer inhouden zeg maar.

Oh en Onverwacht, toch welkom! En hopelijk kun je snel blij zijn :*
pi_105272514
Onverwacht: hoop dat je er snel uit bent wat je met deze zw.schap wilt (beetje lastig geformuleerd missch maar omdat je zegt dat je niet weet of je er blij mee moet zijn of niet.)

Covie: luxe hoor :P
pi_105272600
Maakt niet uit hoor gewoon benieuwd. :)
Voor nu hoop ik, voor jezelf, dat je er snel uit bent wat je wilt.
pi_105272766
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef KatyM het volgende:

Zoë, je baas is echt een ontzettende lul! :(

Ik zit rustig boekjes en folders door te spitten. Verder weinig nieuws. Behalve dat je nu echt wel wat gaat zien. Lijkt t op. Ik kan m'n buik niet meer inhouden zeg maar.

:( ja.. Misschien dat ik m morgen zie op t werk, dan hoef ik niet tot maandag te wachten met t uitspreken v m'n irritatie mening hierover ;)

*O* buikje!
Wordt (bijna) tijd voor n buikfoto katyM :) :9
pi_105272845
Oja, weltrusten dames! Hoop n betere nacht dan afgelopen nacht voor n aantal dames!

:*
pi_105273101
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Zoë23 het volgende:
Oja, weltrusten dames! Hoop n betere nacht dan afgelopen nacht voor n aantal dames!

:*
Nou hopelijk kun je morgen even je standpunt verkondigen. Hij probeert gewoon hoe ver ie kan gaan waarschijnlijk.

Nou truste :*

Buikfoto duurt nog even hoor. Als het niet meer op een zwemband lijkt :+
pi_105274432
Hier is mn buik s avonds dikker...heb sowieso t idee dat t boller is. Zal k dan toch eerder buik krijgen dan de vorige keer :o
Binnenkort mn oude zwangerschapskleding wegdoen, kan k nieuwe gaan kopen. Winkel in delft waar k vorige keer mn broeken heb gekocht heeft weer sale nu (net als 2 jaar geleden ;)) en op lengte gemaakte broeken zijn best fijn vond k :) dus maar even kijken of k t 1 en ander kwijt kan voor k nieuwe zooi koop.
Bluh wilde vanavond opruimen, maar geen energie. Morgenmiddag/avond dus maar. Nu lekker slapen. Hopelijk zonder wakker wordende dreumes. Truste all!

En wat k ook nog wilde zeggen: Kyara wat rot van t geboortekaartje! Dat lijkt me echt vreselijk, heb je eindelijk wat leuks uitgezocht hebben ze t niet meer. Stom! Hopelijk komt er een goede oplossing!
pi_105274795
Onverwacht, toch gefeliciteerd maar.

Soempie verlof!!! *O* *O* Eindelijk! Geniet er van!

NTS, lekker crea bea dus. Laat je tzt wel foto's zien?

Wat betreft het kaartje: het komt uit de unicef collectie en daar zijn ze niet zo van het doorgeven als er een kaartje uit de handel gaat. Dat merk je dan dus als je het gaat bestellen. -O- En volgens mij hebben we elke website uit het geboortekaartjestopic wel doorlopen en een stuk of 12 proefkaartjes hier liggen dus via internet wordt het in elk geval niet (die kaartmix website hebben we ook al doorlopen). Volgende week maar een keer terug naar de drukker om in de boeken te kijken. Maar het blijft echt wel kut hoor }:|

Haartjes konden ze trouwens op de echo niet zien. Ze kon niet eens zien of het een nog steeds een jongetje is door alle ledematen die in een kluwe lagen. Gezichtje idem dito. En stil liggen deed ie ook al niet. Het enige wat ik kon onderscheiden was het ruggegraat en het hartje O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:38:14 #96
250838 Fee-nix
pi_105275643
Soempie lekker verlof! Geniet ervan meid! *O*

Onverwacht welkom! En ik hoop dat je er snel over uit bent of je hier blij mee bent....

Truste allemaal! :W
pi_105276511
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Kyara het volgende:

Haartjes konden ze trouwens op de echo niet zien. Ze kon niet eens zien of het een nog steeds een jongetje is door alle ledematen die in een kluwe lagen. Gezichtje idem dito. En stil liggen deed ie ook al niet. Het enige wat ik kon onderscheiden was het ruggegraat en het hartje O+
Even je post ingekort hoor :@
Het vet gedrukte blijft natuurlijk het belangrijkste :Y
pi_105282876
Dank jullie wel. *O*

Onverwacht, welkom. :* Wat vindt je man van het cadeau?

Kyara, die muppet van jou wil zich echt niet laten zien he. :') Nog een paar weken geduld dus. Maar, fijn dat alles wel goed is.

Zoe, voor straks heel veel sterkte op je werk, mocht je je baas toch spreken.

NTS, wat voor schilderwerkjes maak je?

Hier een redelijke nacht. 4 uur achter elkaar geslapen en dan ben ik klaarwakker. Als m'n man over een paar uur uit bed komt duik ik er denk ik nog eens in. :z Enige vervelende is dat hij met z'n fanatieke schoonmaaksessie ook m'n jogginbroek ergens heeft gedaan waar ik hem niet kan vinden. :P
  woensdag 7 december 2011 @ 06:52:34 #99
348178 NotTheSame
pi_105282950
Mogguh!

Soempie, ik maak schilderijtjes van stof, of, ik doe tenminste een poging haha! In het Kinderkamertopic heb ik een paar weken geleden een schilderijtje van Moepa geplaatst, en in die stijl wil ik nu een drieluik. Zodra ik ze klaar heb en ik ben er tevreden over, zal ik ze wel showen!
Succes met het zoeken van je joggingbroek!

Hier overigens een beroerde nacht. Ik had Greenpeace Pieterburen wel kunnen bellen, manlief hoestte als een zeehond. En dan slaapt hij ook nog eens zo onrustig, dat hij om 3.00uur overdwars in bed gaat liggen, met z'n hoofd en schouders op m'n zij en buik, en dat lag voor mij niet echt lekker... Om de teenkramp nog maar even achterwege te laten...

[ Bericht 2% gewijzigd door NotTheSame op 07-12-2011 07:34:41 ]
pi_105282975
Gefeliciteerd met je verlof Soempie!

Onverwacht welkom, ben benieuwd wie je bent.

Balen van je nacht NTS, hier loopt de man ook te blaffen als een zeehond.

Son, ik heb ook zo'n gezwollen buik. Mijn baarmoeder is nog niet boven het schaambeen uit, dus het moeten wel darmen zijn. Ik heb ook best last van mijn darmen, veel buikkrampen enzo. Nouja, ben benieuwd wanneer ik een echt babybolletje krijg.
Vorige keer droeg ik bij deze termijn al zwangerschapsbroeken, dat is nu nog niet nodig. Ik draag nu vnl heupbroeken.

Oh ennei: 10 weken vandaag!
  woensdag 7 december 2011 @ 07:15:52 #101
30252 Soempie
Procreating
pi_105283022
Dan ben je de uitzondering die de regel bevestigt. Tenminste, bij een volgende zwangerschap groeit het toch vaak harder? Gefeliciteerd met de 10 weken. *O* Hopen dat de buikkrampen snel over zijn en er een mooi babybuikje voor in de plaats komt, met schopjes. O+

NTS, kun je straks ook nog terug naar bed? Of lekker met een dekentje op de bank? En ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je schilderijtjes straks. :Y

Hier trouwens 36 weken vandaag: *O* en * bibber wat komt het dichtbij
pi_105283047
Bodpa, 10 weken vind ik een echte mijlpaal *O* Sterkte met je darmen, wat dat betreft kan ik je de hand geven. Hier zie ik 's avonds ook een behoorlijke bobbel, maar de meeste kleding zit nog wel oke.

Kyara, wat balen van het kaartje -O- Hopelijk er is bij de drukker een goed alternatief...

Onverwacht, welkom! Ik kan me voorstellen dat het schrikken is, maar ik hoop dat jullie er samen uitkomen. :*

Ja hoor, ben ik vrij, word ik al om 6.30 uur wakker. En wat een rotweer hier (hagel, regen, onweer), ik ben blij dat ik er niet doorheen hoef ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 december 2011 @ 07:21:53 #103
30252 Soempie
Procreating
pi_105283055
Dat is echt heerlijk weer om lekker binnen te zitten met warme choco en een boek. O+
pi_105283114
Soemp, verlof! Lekker!
Onverwacht :* welkom :).

Uhhh... Ik ben alweer vergeten wat ik wou zeggen verder :'). Behalve dan Woensdag Mijlpaaldag!! *O*

Alweer 25 weken hier. O+
pi_105283163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 07:21 schreef Soempie het volgende:
Dat is echt heerlijk weer om lekker binnen te zitten met warme choco en een boek. O+
Ja O+. Alleen nog maar niet bij het ontbijt :D.

Jij kan de komende tijd je lol op, waarschijnlijk! Verlof, wat heerlijk, zeker met dit weer *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 december 2011 @ 07:52:43 #106
348178 NotTheSame
pi_105283292
Mijlpaluhdag!
*O* *O* Bodpa, Soempie, Kuukske *O* *O*

Pfff... Het gerommel is weer begonnen, het lijkt nondejuus steeds pijnlijker te worden en straalt nu ook uit naar m'n benen. En ik had me nog wel voorgenomen zometeen de boodschappen te gaan doen, daar GAAT m'n dagplanning weer }:| ...

Warme choco als onbijt, CHECK! Net gemaakt, heeeeeerlijk!
pi_105283293
Welkom Onverwacht!

Mijlpalendag! *O*

Vandaag met een iets beter humeur uit bed gekomen :') kan ook moeilijk anders na gisteren, dat was wel heel erg hoor :D
Wel raar gedroomd, over de echo van morgen (of nouja, beter over hoe er te komen, in een ziekenhuis met de lift de halve stad door oid, vreemd :P )
pi_105283393
* Deepfreeze meldt,
eerst kind naar school, dan lezen :P
  woensdag 7 december 2011 @ 08:04:54 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105283401
NTS, kan je alvast wennen als draak er is, dan heb je helemaal geen planning namelijk :P

*O* voor de mijlpalen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105283655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 07:52 schreef NotTheSame het volgende:
Mijlpaluhdag!
*O* *O* Bodpa, Soempie, Kuukske *O* *O*

Pfff... Het gerommel is weer begonnen, het lijkt nondejuus steeds pijnlijker te worden en straalt nu ook uit naar m'n benen. En ik had me nog wel voorgenomen zometeen de boodschappen te gaan doen, daar GAAT m'n dagplanning weer }:| ...

Warme choco als onbijt, CHECK! Net gemaakt, heeeeeerlijk!
Euhhh dus je bedoelt dat je weeën begint te krijgen enzo?
pi_105283803
KatyM; mijn buik lijkt (als ik zit) nogsteeds op n zwemband haha :D

Soempie; dankjewel, heb mn baas gemaild, kwam weer met een leuke binnenkomer op 't werk (not) -O-
Gelukkig ben ik nogsteeds optimistisch :9. Heb m ff gezegt dat hij 't e.e.a. moet doen/regelen O-)

Das niet leuk als je je favo kledingstuk 'kwijt' bent , moet je ff volgens 'mannen'logica gaan zoeken

NTS: ohh.. spannend! toch? gaat er iets beginnen?!

Bodpa *O* 10wkn!
Kuukske *O* 25 weken :o! gaat dat snel!
en Soempie! *O* 36wkn

moet ik mezelf niet vergeten :9 19weken! *O*

Arme dames met mannen die hoesten en jullie wakker houden :*
mijn man is er een paar nachten niet, nu lag ik lekker met 'plopjes' en de kat op bed :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 07-12-2011 09:02:51 ]
pi_105283933
Onverwacht, dat is wel een bijzonder sint-cadeautje. Hopelijk kun je snel aan het idee wennen en ervan genieten!

Mijlpalen *O*

NTS, gerommel, dan ga je vast nog een december kindje produceren..
En dagplanningen zijn voor mensen zonder kinderen :P

Zoe, je baas moet je wel hebben. Succes ermee!

Hier redelijke nacht weer. In ieder geval vanochtend pijn van het liggen op mijn zij. En dat krijg ik alleen als ik genoeg uren achter elkaar doorslaap (anders draai ik meer, dus minder last). Nu even rustig aan vanochtend, en vanmiddag iets verzinnen om te doen met kleuter. Zal met dit weer wel uitdraaien op een knutsel en film middagje
  woensdag 7 december 2011 @ 09:00:48 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105284074
Van harte dames met de mijlpalen... :*

Hier nog steeds niet helemaal in m'n hum, heb ook sinds gisteren al continu last van harde buiken en andere pijntjes. Tijn wil dat ik me helemaal ziekmeld, maar dat blijft een lastige voor me...

Ik kijk het vanochtend even aan, lukt het niet dan zal ik er aan moeten geloven denk ik...

Morgenochtend ook nog voor de suikercurve naar het zkh :r Ik schrijf deze week gewoon maar even af en probeer het volgende week opnieuw, hopelijk een stuk positiever...

Voor de positieve noot; Pietertje laat zich wel voelen aan mama en dat blijft heel erg fijn O+
pi_105284152
Wat vervelend flugeltje :*
Gelukkig brengt pietertje wat positiefs!
pi_105284277
Flugel, gewoon ziek melden als je je echt niet tof voelt. Dan kun je even bijkomen en daarna vrolijk weer verder. Een zwanger lijf geeft vaak wel aan dat het even genoeg is geweest.
Maar fijn dat pietertje lekker in actie is!

Het is toch al van dat -terug-onder-het-dekbed-weer- vandaag ;)
pi_105284383
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Flugel, gewoon ziek melden als je je echt niet tof voelt. Dan kun je even bijkomen en daarna vrolijk weer verder. Een zwanger lijf geeft vaak wel aan dat het even genoeg is geweest.
Maar fijn dat pietertje lekker in actie is!

Het is toch al van dat -terug-onder-het-dekbed-weer- vandaag ;)
Beter had ik het niet kunnen zeggen Fluug.
  woensdag 7 december 2011 @ 09:22:01 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105284473
:o Ik zie het nu pas, een kloon in Z&G! :o
Spannend, en even heftig zo te lezen Overwacht!
Sterkte met het verwerken van het nieuws. ;) :*
  woensdag 7 december 2011 @ 09:23:32 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105284506
Fluugs ik Ben t eens met tijn en de andere dames hier! :*

Soenpie verlof *O*

En kuuks, bodpa en soemp *O* voor de mijlpalen :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 7 december 2011 @ 09:24:45 #119
250838 Fee-nix
pi_105284529
Mijlpalendag *O* !

NTS dat klinkt spannend! (t voorwerk) en crea (de schilderijtjes)!

Verder mocht ik een beetje uitslapen, thuiswerkdag van manlief. Erg fijn, maar voel me nog steeds brak.

En ik wil nu ook warme choco!
pi_105284669
*O* mijlpalendag joehoe! *O*

Soempie je eerste verlofdag :D *O*

NTS!! Dat zijn toch geen weeën? Ik weet niet hoe die voelen maar het klinkt zo

Ik merk dat mensen die het niet weten naar mij kijken van is ze nou dikker geworden of zwanger. Iig ze durven het nog niet te vragen :)

Flugeltje denk nou gewoon aan jezelf en de kleine meld je eens ziek }:|
pi_105284780
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:30 schreef covie het volgende:

Ik merk dat mensen die het niet weten naar mij kijken van is ze nou dikker geworden of zwanger. Iig ze durven het nog niet te vragen :)

Flugeltje denk nou gewoon aan jezelf en de kleine meld je eens ziek }:|
Fijn is dat als mensen nog beschaafd zijn :9
Commentaar dat je aan 't uitdijen bent (v schoonmoeders) is ook niet zo leuk :')
(uitdijen is toch in de breedte ipv een bol op je buik?? :{ )

:Y mee eens flugeltje, maar begrijp wel dat t lastig is om je volledig ziek te melden
deed mij in ieder geval wel goed om dat te doen!
  woensdag 7 december 2011 @ 09:52:48 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105285236
Heb mezelf net ziek gemeld, kruip zo maar onder een dekentje op de bank...
pi_105285299
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:52 schreef flugeltje het volgende:
Heb mezelf net ziek gemeld, kruip zo maar onder een dekentje op de bank...
Goed zo dame :*.
  woensdag 7 december 2011 @ 10:02:21 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105285491
^O^ flugel. Hopelijk voel je je straks weer beter :*

*O* voor alle mijlpalen!

NTS, spannend zeg! Zal ik er vast een :% ingooien?
pi_105285498
Goed fluugs! :Y :*
pi_105285999
Onverwacht hopelijk ben je er snel uit en kom je het ons dan vertellen.

NTS Misschien toch nog een december kindje.

Flugel Beterschap en hopelijk voel je je snel beter.

Hier is het echt **** weer. de ramen trillen door het onweer en zelfs de hond wil niet naar buiten door de regen en hagel.. Echt weer om dus met je kopje cup a soup ofzo lekker voor de buis te hangen in bed of op de bank.

Van mij mag of de sneeuw komen of de zon gaan schijnen want van dit trieste weer word ik zelf ook alleen maar triest. En nog boodschappe doen op de fiets ook straks :O Miscchien vriendlief er maar alleen opuit sturen.

Deze week beginnen we met de babykamer leeg halen en zijn/haar spulletjes op te bouwen om vervolgens een lijstje te maken met nog benodigde dingen voor ons fonds. Ik zou begod niet weten wat je allemaal nodig hebt eigenlijk. kamertje matrasje verschoonmatje hemeltje en verschoningen heb ik allemaal dus verder dan gordijntjes kom ik eigenlijk niet...
pi_105286174
*O* voor alle mijlpalen !! *O*

Ik heb half 1 weer een echo ff kijken naar ons boontje O+
pi_105286204
Fluugs ^O^ en nu lekker op de bank!

Zoë ik denk dat ze wel bedoeld dat je al echt een zwangerbuikje krijgt hoor :)
Howel uitdijen wel suggereert dat het opzij is bedoelen ze het meestal niet zo.

MJ leuk echo veel plezier!!
pi_105286330
MJ, veel kijk plezier!

Sam, je ziet het straks wel, als de kamer verder af is, of je dingen mist. Gordijntjes (gewoon of ook rolgordijn ter verduistering?), misschien een voedingsstoel, beddengoed, aankleding, lampjes (kleintje voor de nacht?)..
  woensdag 7 december 2011 @ 10:36:49 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105286383
*O* voor alle mijlpalen *O*

En beterschap voor de zieken.

Zoe, bij sommigen gaat de buik meer rondom dan worden de heupen soms ook wat dikker, misschien dat ze denkt dat ze dat ziet? Als ze het over uitdijen heeft?
pi_105286412
Bodpa, Kuukske, Zoë en Soempie mijlpalen! *O* *O*

MJ, boontje kijken O+

NTS, spannend hoor!

Beterschap Flugeltje!

Hier ook niet zo'n goede nacht gehad. Nu manlief ziek is toch meer gespitst op geluiden en zo. Onweer hielp natuurlijk ook niet echt mee. En de kleine was de boel ook nog aan het verbouwen in mijn buik.

Straks nog een verwarmingsmonteur over de vloer. Die moet alleen in de slaapkamer zijn dus zo de slaapkamer maar even doorluchten en opruimen.

Vandaag 7 december, 1 maand voor D-Day :o
pi_105286707
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:37 schreef Kyara het volgende:
Vandaag 7 december, 1 maand voor D-Day :o
Eindelijk meer dames met meldplicht strakjes.. Vrijdag NTS al.. En dan al snel de januari kudde die me gezelschap komt houden :P
pi_105286772
Ik heb pas vanaf de 17e meldplicht maar NTS inderdaad vrijdag al. En Soempie vanaf de 14e.
pi_105287456
Sam; er zijn wel veel lijstjes te vinden (o.a. hema) waar op staat wat je moet hebben. ff googlen!

Marrije; kan, maar gelukkig wordt ik (nog) niet breder op de heupen ;p ze bedoelde 't ook grappig ofzo (omdat 't "eindelijk" wat zichtbaar wordt denk ik) maar hormonen he })

MJ *O* leuk!
pi_105287550
NITS rustig aan doen hè..
Flugel beterschap :*
Onverwacht, dat was zeker wel een verrassing. Welkom hier :)

En dan natuurlijk voor woensdag mijlpalendag van Soempie, Bodpa, Kuukske, Zoë en mijn eigen 20 weken mijlpaal *O* *O*
pi_105287594
WHOAH zomaar Multivlaai!! For no reason!
pi_105287801
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:17 schreef Kuukske het volgende:
Lucky you!! :s)
  woensdag 7 december 2011 @ 11:24:14 #138
30252 Soempie
Procreating
pi_105287814
MJ, echo, leuk en spannend weer.

NTS, ik ben heel benieuwd wat je voelt? Denk niet dat je januari gaat halen. :P

Zoe, ben benieuwd hoe je baas reageert op de mail.

En nog meer mijlpalen. *O* Roosje op de helft!!
pi_105287841
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:49 schreef Kyara het volgende:
Ik heb pas vanaf de 17e meldplicht maar NTS inderdaad vrijdag al. En Soempie vanaf de 14e.
Ik zondag :o

*O* voor de mijlpalen *O*

Kom net uit bed trouwens :@ Maar ik lag er ook pas om 3 uur in vannacht. Moet geloof ik weer eventjes pas op de plaats maken qua slaaptijden.
pi_105288464
Soempie, hij is net ff langsgeweest, heb ik 't e.e.a. met m besproken, ook mening van collega (want die vond alle afspraken weer niet logisch ( o.a. mijn werktijden)), dat gaat ie weer met collega oppakken want das zijn werk en niet de mijne.
Verder was andere collega wel heel behulpzaam en dat heb ik ook ff benadrukt, positieve dingen mogen ook gezegt worden toch :Y

^O^ en ik blijf vriendelijk (& duidelijk) tegen m, Heb er ook niks aan om boos te worden of gefrustreerd. Ben er voor mezelf uit dat ik voorlopig deze tijden blijf werken & daarmee is 't voor mij ook wel klaar. Als mn baas er weer n schepje bovenop wil doen qua uren, dan doe ik dat gwn niet. Simpel.

Lekker even uitgeslapen octo :z mag ook wel als je zo laat gaat slapen :D hihi
dat red ik echt niet, 3u!
pi_105288472
Octo, dat schiet ook op.. :Y

quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:17 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, dat wil ik ook.. Een puntje cristoffel :Y)
Vroeger, toen ik nog boven de multivlaai woonde, aten we regelmatig een stuk vlaai. Maar nu zeldzamer, en dan is het toch nog iets lekkerder ;)
Naja, mijn vlaflip smaakt ook prima :P
pi_105288556
Hm, een vlaflip. Ja. Ook lekker. :9.
  woensdag 7 december 2011 @ 11:55:25 #143
250838 Fee-nix
pi_105288982
Goedzo Zoe! ^O^ Als je er voor jezelf uit bent, geeft dat ook al veel rust!

MJ ben benieuwd naar je echo. Je mag bijna! Hoever ben je dan vandaag?

En wat hebben jullie allemaal lekkere dingen zeg... warme choco en nu weer vlaai. Mjam.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:04:14 #144
30252 Soempie
Procreating
pi_105289316
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef Fee-nix het volgende:
Goedzo Zoe! ^O^ Als je er voor jezelf uit bent, geeft dat ook al veel rust!

Dit dus. :Y

Hier volkorenbrood, waar m'n man me voor wakker heeft gemaakt. 8)7
  woensdag 7 december 2011 @ 12:13:48 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105289660
Zoe, haha, ja uitdijen klinkt weinig complimenteus :D

Taart, jummie. Ik zit aan de groentensoep.

Veel plezier zometeen missj.
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2011 @ 12:18:11 #146
309370 Nanadu
pi_105289815
Een jompel voor alle mijlpalen *O*

Zoe wat goed dat je grenzen hebt aangegeven aan je werkgever en dat je er voor jezelf uit bent. Ik hoop dat dit je wat rust geeft, want al die stress is niet goed voor jouw en je baby. Ik weet er helaas alles van. Tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik deze grens helaas niet op tijd aangeven tot die grens voor mij werd gelegd en ik vanuit de gyneacoloog met 35 weken te horen kreeg dat ik toch echt beter rustig aan kon gaan doen. Ik had last van hoge bloeddruk en als bijkomende factor erg veel stress op mijn werk door allerlei omstandigheden. Uiteindelijk dus pas met 35 weken met verlof gegaan 8)7 8)7 , met 36,4wkn met spoed opgenomen in ziekenhuis en met 36,5 wkn ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging. Ik zeg niet dat mijn werk of stress de oorzaak is van dit alles, maar het heeft absoluut niet geholpen. Wat ik er vooral mee wil zeggen is dat ik hier wel van heb geleerd dat je tijdens je zwangerschap erg goed op jezelf moet letten en op tijd grenzen moet leggen, maar volgens mij heb je dit nu gedaan ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanadu op 07-12-2011 12:28:31 ]
  woensdag 7 december 2011 @ 12:40:33 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105290535
MJ, ik hoop zo op een knipperend boontje voor je O+
pi_105290865
ik ook miss jones!

en *O* voor alle mijlpalen
pi_105290935
Bedankt!
Nanadu; pff dat is niet niks! Bedankt v je bericht, 't is voor iedereen goed om te lezen dat 't echt belangrijk is om grenzen aan te geven en aan jezelf (en de beeb) te denken.

MJ; ben benieuwd hoe 't is gegaan!
  woensdag 7 december 2011 @ 12:53:59 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105291097
was ik nog vergeten, sorry, onverwacht, van harte.
pi_105291101
Zoë goedzo dat klinkt als een goed gesprek met je baas.
Idd goed om ook de positieve dingen te zeggen :Y

Hier lekker broodje kipcorn :9 (woensdag snackdag op werk)
  woensdag 7 december 2011 @ 12:54:57 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105291131
Wij eten vanavond friet :9

Blijft lekker....
pi_105291138
Ik geloof dat ik even een dikke klacht bij mijn huisarts ga indienen :')

Word ik gebeld door de opvang.. er is een kindje met de 5e óf de 6e ziekte en de 5e ziekte kan gevaarlijk zijn als je nog in je eerste trimester zit. Dus ik bel de post met de vraag of ik bloed kan laten prikken om te kijken of ik het vroeger al heb gehad, scheelt een hoop stress..

Zegt die muts: nee hoor mevrouw, de 5e en de 6e ziekte zijn onschuldig! Gaat alleen om rode hond..

Nu ben ik mondig zat en heb me ingelezen, en heb aangegeven dat dat niet klopt. Dat de 6e ziekte inderdaad onschuldig is, maar de 5e niet. Nu ging ze het bij de huisarts navragen en moet ik straks nog een keer bellen, maar je zal je toch laten overrulen door het: welnee, 't is onschuldig en er gebeurd toch wat met je kindje!!!

:(

Laatste woord nog niet over gezegd...
pi_105291207
quote:
Zwangerschap

Voor zwangeren die de ziekte nog niet doormaakten (dus nog geen antistoffen tegen het parvovirus hebben) kan de ziekte voor de foetus fataal zijn. In het eerste trimester bestaat een verhoogde kans op een miskraam. Bij infecties van de foetus later in de zwangerschap kan zeer ernstige foetale bloedarmoede ontstaan (door remming van de bloedaanmaak) met groot risico op overlijden van het kind. Behandeling is mogelijk door het toedienen van een intra-uteriene transfusie.
Bij vermoeden op infectie tijdens de zwangerschap kan in het moederlijke bloed gecontroleerd worden of al immuniteit bestond of dat sprake is van een recente infectie. In het laatste geval bestaat een indicatie om tot acht weken na begin van de infectie wekelijks echoscopisch onderzoek te doen gericht op kenmerken van foetale bloedarmoede. Bij vermoeden hierop vindt meestal direct verwijzing naar de afdeling verloskunde (prenatale diagnostiek en foetale behandeling) van een academisch ziekenhuis.
Wikipedia.. ik bedoel maar... héél onschuldig :(
pi_105291372
Wat een muts.
Maar kan je de gynaecoloog niet bellen voor een bloedtest?
pi_105291569
Dat zou ik ook wel kunnen doen, maar huisarts is net een korter lijntje.. Nou ja, ik kan na 2 uur terugbellen dan heeft ze de huisarts gesproken. En die wil ik hoe dan ook spreken...

Ik word een beetje moe van die mutsen aan de telefoon die je ten eerste al afblaffen (hoe je het in de hoofd durft te halen om te bellen!! En dan bel ik ongeveer maar 1 keer per jaar :P) en dan ook weer eens verkeerde info. Ben er een beetje zat van (zo zijn ze bij mijn zwangerschap van de muppet 4 (!!) keer mijn urine 'kwijt' geraakt en kon ik het opnieuw komen inleveren :'))

Nou is die urine niet het einde van de wereld, maar ik vind de info die ze me nu gaf toch wel heel erg fout... de kans is klein hoor, dat er wat met mijn baby gebeurd, maar de kans is er wel (als ik geen anti-stoffen heb en het krijg)... en dat vind ik al erg genoeg..
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2011 @ 13:08:03 #157
309370 Nanadu
pi_105291620
Wat een muts orea zou ik zeker nog even laten weten!

Onverwacht welkom en een soort van gefeliciteerd.

Mj ik hoop dat je een kloppend hartje hebt gezien op de echo
  woensdag 7 december 2011 @ 13:08:55 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105291656
Oei Orea, dat is wel heel slecht....

Gelukkig zijn de assistenten bij mijn dokter over het algemeen gewoon heel goed geinformeerd. Heb ook wel vertrouwen in ze.
pi_105291659
Daar heb je helemaal gelijk in. Snap ook niet dat zij medisch advies geeft, daar is de dokter toch voor.
En 4x urine kwijtraken is wel erg slordig hoor..is het geen tijd voor een andere dokter?

Ik wil weten wie onverwacht is :+
  woensdag 7 december 2011 @ 13:14:23 #160
250838 Fee-nix
pi_105291831
Lekker dan Orea... wat een muts idd. Ik snap je zenuwen ook helemaal! Ik hoop dat je gewoon antistoffen hebt (meestal wel hoor!) Heb zoiets meegemaakt toen ik zwanger was van Jesper. Toen werkte ik nog op een kdv en m'n collega's dachten dat het heerste en belden mij daarover (was m'n vrije dag). Dus ik in de stress, bazin gebeld of ze vervanging kon regelen. Nee hoor, ik moest maar gewoon komen. Ja dahaaag. Ben dus mooi niet gegaan. Heb dat ook gezegd: ik kom niet, want ik vind het risico te groot. En verder moest ze het maar uitzoeken. (Heb wel nog geprobeerd zelf vervanging te regelen, maar lukte niet) Nou, de volgende dag belde ze mij dus, had ze contact gehad met de arbo arts. "Ja, toch wel verstandig dat je bent thuisgebleven hoor. Dat is ook het advies van de arts". Pfff...
pi_105292043
Nou ja ik ben niet ontevreden over mijn huisarts :+ wel over de dames achter de balie. Ik bel al bijna nooit (kwam er laatst achter dat er al dik 2 jaar geen inloopspreekuur meer bestaat :') lekker bij de tijd) maar als ik bel meld ik tegenwoordig al niet eens meer waarom ik de huisarts wil zien/spreken. Ammehoela, dan krijg je weer te horen dat je klacht niet ernstig genoeg is...

Ik ben een klacht aan het opstellen, die gaat zo op de mail. Ik vind dit toch wel iets vrij ernstigs... (die urine horen ze me niet over :') dat vind ik echt de moeite niet.. maar dit wel..)
pi_105292082
En, hoe stom het ook klinkt, op zich heb ik geen zenuwen hoor! De kans is heel klein dat muppet het krijgt, nog kleiner dat ik het krijg en dat het iets doet. Maar het is wel fijn te weten of ik die anti-stoffen al heb, dan is het verhaal gewoon meteen klaar ;) anders ben ik komende 2 weken toch nog iets meer op mijn hoede ;) (en gezien mijn ouders er allebei niet meer zijn kan ik ook niet ff vragen of ik het gehad heb :+)
  woensdag 7 december 2011 @ 13:26:18 #163
348178 NotTheSame
pi_105292241
Nou Orea, daar zou ik inderdaad even een flinke klacht voor indienen!! Wat een incompetent volkje zeg!

Goed dat je zo standvastig blijft Zoë! Volhouden meis!

Hopelijk heeft Miss-Jones een goede echo gehad?

Hier zet het gerommel niet door. Ben toch (lekker eigenwijs) vanmorgen maar boodschappen gaan doen en met wat 'aan de gang blijven' valt het wel te verdragen. Nu heb ik de poetsploeg door m'n huis lopen, ooohh, wat moet ik moeite doen om me nergens mee te bemoeien :X }:| !

Ik denk overigens dat jullie allemaal gelijk hebben hoor, ik denk inderdaad dat ik nog in december ga bevallen. Als ik m'n oma moet geloven zaterdag al _O- !
pi_105292297
:X Orea groot gelijk dat je van je laat horen! wat een muts!
ook gelijk dr mening even ipv 'zal het even overleggen met de h-arts/collega'

En fee-nix.. :X ook maar goed dat je toen niet naar je werk bent gegaan,.,. pff!
pi_105292350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef NotTheSame het volgende:

Goed dat je zo standvastig blijft Zoë! Volhouden meis!

Hier zet het gerommel niet door. Ben toch (lekker eigenwijs) vanmorgen maar boodschappen gaan doen en met wat 'aan de gang blijven' valt het wel te verdragen. Nu heb ik de poetsploeg door m'n huis lopen, ooohh, wat moet ik moeite doen om me nergens mee te bemoeien :X }:| !

Ik denk overigens dat jullie allemaal gelijk hebben hoor, ik denk inderdaad dat ik nog in december ga bevallen. Als ik m'n oma moet geloven zaterdag al _O- !
:* dank!

Spannend, wie weet heeft je oma gelijk :D
  woensdag 7 december 2011 @ 13:31:03 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105292416
Orea, altijd fijn, zo'n deskundig advies :X
en je had me wel eens mogen waarschuwen voor de versalvende werking van zo'n infrarood cam o|O

Oja onverwacht, welkom! Ik ben ook heel benieuwd wie je bent :Y

MJ, hoe was het?

NTS, wie weet krijgt je oma nog gelijk ;)

Nou ik ga even liggen want ik barst van de hoofdpijn opeens...
pi_105293159
Dat parvovirus is toch ook van die kattenbacterie trouwens?

Balen Asy, rust maar goed uit.
pi_105293400
NTS. Lekker zo'n poetsploeg. Stuur ze hier maar heen anders.. :P

MJ, hoe was het..

Asy, rustig aan. Hopelijk trekt het snel weg.

Orea, lekker advies dan.. Goed dat je even wat meer werk er van maakt. Anders leren ze het ook niet daar..

Parvo ken ik van honden.. Maar misschien katten ook wel..

Hier maar eens nadenken wat een hoog zwangere mee moet nemen voor een nachtje weg.. Begin volgende week begrafenis van mijn oma. In ieder geval de maxicosi en vluchttas maar mee in de kofferbak..
pi_105293494
Pffft Orea, lekker dan zeg. :{
Heel goed dat je een klacht indient!

Asy, dikke zoen op je kruin, hopelijk helpt een dutje. :*

Oeh een kloon! Onverwacht welkom! :)

Spannend NTS! En je mag je wel bemoeien hoor, maar alleen mondeling vanaf de bank met een kop thee! ~O>

MJ, hopelijk was alles goed!

Poeh, eindelijk een deadline gehaald. Even rust in de tent. *O*
Misschien vanmiddag een positiebroek gaan halen.
Ik loop nog steeds in mijn gewone broeken met 24 weken. :')
Idioot eigenlijk! :D
En mijn buik is best enorm. Nouja, ik breek mijn hoofd er maar niet over, wat er niet aankomt hoeft er straks ook niet af. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_105293530
Oh DF, gecondoleerd, wat verdrietig. En inderdaad goed om een vluchttas in de auto te gooien, je weet maar nooit!
pi_105293786
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:57 schreef Deepfreeze het volgende:
NTS. Lekker zo'n poetsploeg. Stuur ze hier maar heen anders.. :P

MJ, hoe was het..

Asy, rustig aan. Hopelijk trekt het snel weg.

Orea, lekker advies dan.. Goed dat je even wat meer werk er van maakt. Anders leren ze het ook niet daar..

Parvo ken ik van honden.. Maar misschien katten ook wel..

Hier maar eens nadenken wat een hoog zwangere mee moet nemen voor een nachtje weg.. Begin volgende week begrafenis van mijn oma. In ieder geval de maxicosi en vluchttas maar mee in de kofferbak..
Nog gecondoleerd met je oma :*

:o Daar zeg je zo wat. Ik ga vrijdag een lang weekend weg (2 uur rijden van huis) en ben zondag 37 weken. Misschien voor de zekerheid ook maar de MC meenemen en wat babykleertjes. De rest neem ik sowieso wel mee.

Orea, dat is inderdaad heel erg slordig wat de ha-assistente heeft gezegd :(
Ik hoorde zaterdag van mijn schoonmoeder dat ze blij zijn dat mijn zwangere schoonzus en ik al even niet met elkaar in contact zijn geweest :@ Zij heeft nl. een paar weken terug een variant van de rode hond gehad die wel gevaarlijk kan zijn in het laatste trimester. Bij haar is het 'goed' gegaan gelukkig. Maar wel weer heel typisch voor haar om zoiets te krijgen :')
pi_105293830
Deepfreeze dat is snel gegaan ineens ;( gecondoleerd... :*

Inderdaad de maxi cosi en vluchttas meenemen denk dat je dan het belangrijkste hebt!
pi_105293892
Ach, ze was 84, 61 jaar getrouwd, afgelopen zomer dijbeen gebroken, en inmiddels fysiek en psychisch op. Nu met pijnstilling en slaapmedicatie rustig gegaan.
Dus daar heb ik wel vrede mee. Nu opa nog. Die stond al op het lijstje voor het voorjaar 2011 (k-ziekte), en loopt ook nog rond. Maar dat zal ook geen maanden meer duren denkt men..

Maar nu weer verder met over nieuw leven praten O+

Hier net het bed ook maar op pootjes gezet. Met hulp van kleuter. :P
pi_105293914
gecondoleerd DF... :* !

Wat eten jullie allemaal lekker trouwens, heb me aardig in kunnen houden vandaag O-)
en toen bedacht ik me dat ik vanaaf bij mn schoonzus ga eten (+ neefjes O+) en die eten woensdag's patat :') haha dus ga ik alsnog lekker eten *O*
pi_105293992
eten.. Ook nog bedenken.. Vermoed de tiki-masala uit de vriezer. Met rijst. en dan misschien nog even zakje groenvoer regelen ergens. Of zou een vitaminepil volstaan..
pi_105294005
Werd net keurig gebeld door mijn huisarts O+ die legt me altijd helemaal in doktorentaal uit hoe of wat :D (bladiebla virus zus en zo, percentages kans bladiebla O+ ik hou ervan :') :D en hij is nog jong O+) maar er ligt een labformulier klaar!

Verteld dat ik een klacht heb ingediend en dat vond ie erg goed. Want het was onjuiste info die ze me gegeven had! ^O^

Deepfreeze, gecondoleerd ;(

Octo :X lekker dan!

Asy, sorry O-)

Wow Oek! :o ik heb vandaag weer eens een gewone broek aan maar 't zit helemaal niet lekker..mijn positiebroek zit het lekkerst... :D

MJ hoe is je echo gegaan of moet je nog?

Verder heb ik alles gelezen :* heb knallende koppijn, bluh!
pi_105294326
Jij ook al hoofdpijn orea.. Asy ook, manlief ook. Sneeuw op komst zeker.. Hebben sommigen wel last van..
pi_105294612
Sneeuw O+ ik hoop het! Ik heb echt nooit hoofdpijn, dus ik trek het ook slecht.. Ik gooi maar een molletje naar binnen denk ik...
pi_105294678
He bah, al die hoofdpijnen. :{ :*

Ik ben lekker besluiteloos. Deadline gehaald en ik stort in als een plumpudding. :')
Toch maar even naar de stad voor het gaat stormen.
Misschien zie ik nog een onmisbaar baby-kledingstuk. :P
pi_105294733
Ik moet nog eten halen voor vanavond en ontbijt voor.morgen op kantoor, maar heb geen zin om eruit te gaan.
Vannacht rot geslapen. Eerst door floris en later doordat k me bedacht dat k iets vergeten was op mn werk :')
Kwam k niet meer in slaap. Kind is ook niet heel vrolijk atm.
En ik heb t koud. En heb continue misselijk gevoel, bluh. Maar dat komt door slaapgebrek :')
  woensdag 7 december 2011 @ 14:41:26 #181
250838 Fee-nix
pi_105295185
Wat goed Orea! Fijn dat de dokter in ieder geval wel luistert en de juiste info geeft!

DF gecondoleerd.

:* Voor alle hoofdpijn en 'bleh-gevoelens'.
pi_105295386
Avondeten. Goeie. Geen idee wat het bij ons gaat worden -O-.
pi_105296087
Zuurkool vandaag :9
  woensdag 7 december 2011 @ 15:54:42 #184
30252 Soempie
Procreating
pi_105297946
DF, gecondoleerd.

Orea, fijn dat de huisarts het zo met je heeft besproken. Idioot dat de assistente het weg wilde wuiven. Die zal zich nu vast wel naar voelen erover.

Hier een babywas gedaan. We hebben een machine waar heel veel in kan, dus met nog een was ben ik al klaar. *O* Maar, de kast waar ik alles in wil hebben is een tijd terug geschilderd, maar die geur van verf gaat er maar niet uit. Iemand daar een tip voor? Misschien maar volproppen met die geurbuiltjes van zwitsal. :') (waar koop je die eigenlijk? Drogist/ Etos had ze niet.).

Zuurkool :9~

Wij eten hutspot.
pi_105298258
Soempie, ik dacht dat een emmer/glas zout water helpt tegen verfgeur.

Die zwitsaldingen vond ik ook stinken.. :{
pi_105298314
Soempie: een schaaltje met koffie poeder wil ook nog wel eens werken, dat kan een hoop geur opnemen.

Ik ben ook benieuwd naar de echo van MJ!

Orea, stomme assistentes bij jouw huisarts zeg, goed dat je je niet hebt laten afschepen.

Wij eten chicken tonight tandoori, maar dan met vega reepjes (en sperziebonen) :Y)
pi_105299001
Huisartsenposten. Ik krijg nooit iemand aan de lijn. Altijd in gesprek of een bandje. Gelukkig ook niet te vaak nodig gehad maar irritant is het wel. Maar goed, beter niemand spreken dan slecht advies.

Deepfreeze, gecondoleerd met je oma.

NTS, spannend hoor. Maar hoop toch dat draak nog wat langer blijft zitten dan zaterdag hoor. Maar ik vind wel dat jij het wat kalmer aan moet doen. :(

Hier doen de Zwitsal wonderen hoor. Geurbuiltjes ruiken voor mij exact hetzelfde als de Zwitsal producten. Ik heb de builtjes trouwens gewoon bij de drogist gekocht (bij de Etos en bij de DA).

Weet iemand trouwens waar ze fatsoenlijk geprijsde voedingsbh's verkopen? Prenatal had ze alleen of heel duur of mega groot. Hunkemoller had echt een hele lelijke met cups die bijna tot aan je hals komen dus ook geen optie......

Ben wel weer met het zoveelste nachthemd thuis gekomen. Volgens mij het ik er nu 4 of zo. :')
Kraampakket is compleet, vluchttas kan ingepakt worden (nog wel besluiten wat het 1e pakje gaat worden) en de family fix is in de auto gemonteerd. *O*

Oh, e ik eet vanavond een maaltijdsalade en lief eet niets of een kopje bouillon of zo.
pi_105300143
Kyara, wb voedingsbh's, ik had ze bij babywalz vandaan. En koop ze niet met voorgevormde cups want dat is echt niet praktisch, en het beste is wel als de cups groot zijn, anders vallen je tieten er zo makkelijk uit en dat geeft weer lachwekkende taferelen als je met je kind op bed ligt en het toeschietreflex opkomt :') dus! :-P
Tralalalaaa
pi_105300359
TAP, bedankt voor de tip. Maar hoe doe je dat dan daarna? Want dan komen de cups weer boven je kleding uit :?
pi_105301125
Hier nasi geloof ik (meneer kookt altijd :@) maar daar heb ik echt geen zin in..

Kyara, zoek je een normale cupmaat of een grote? Ik bestelde mijn voedingsbh's in Engeland... Hier in NL betaal ik klauwen vol met geld (wel voor een cupmaat HH :X op mijn top bij de bv bij mijn dochter, geen idee waar ik dit keer eindig) maar in Engeland betaalde ik max. 30 euro, 1 pond verzendkosten en binnen 3 dagen in huis ;) als je de link wilt, gil maar!

Soemp, de kamer waar de kast in staat even het raam flink open laten staan al geprobeerd?
pi_105301205
Herkenbaar orea! Nog steeds geen idee wat we eten. Vriend neemt eten mee. Maar alleen soep ofzo vind k prima. Heb echt nergens trek in.
En half 6 is zeker wel erg vroeg om dreumes op bed te leggen :X
pi_105301300
Orea, nou, vergeleken met jouw HH zoek ik een klein maatje :@ Hoewel ik het lastig vind in te schatten hoe groot het nog gaat worden (zit nu op D - DD).

Ik blijf het ook lastig vinden om er veel geld aan uit te geven omdat ik in mijn omgeving te vaak gezien heb dat bv niet lukt. Heb nu dus maar een bh bij de hema besteld voor 12 euro. Als het dan goed gaat kan ik altijd nog duurdere bestellen. De babywalz was ook een goede tip!
pi_105301389
Goddank zit ik niet meer op HH hoor. (wel dicht in de buurt G) maar na de bv periode van deze baby ga ik ook terug naar een cup D zoiets :) via de dokter ;))
pi_105301397
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Orea het volgende:
Hier nasi geloof ik (meneer kookt altijd :@) maar daar heb ik echt geen zin in..

Kyara, zoek je een normale cupmaat of een grote? Ik bestelde mijn voedingsbh's in Engeland... Hier in NL betaal ik klauwen vol met geld (wel voor een cupmaat HH :X op mijn top bij de bv bij mijn dochter, geen idee waar ik dit keer eindig) maar in Engeland betaalde ik max. 30 euro, 1 pond verzendkosten en binnen 3 dagen in huis ;) als je de link wilt, gil maar!

Soemp, de kamer waar de kast in staat even het raam flink open laten staan al geprobeerd?
gil!!

en :W :W ik leef nog maar afgelopen weekend weggeweest en deze week druk met werk en in de avond klussen. Vanaf vrijdag ga ik weer posten hoor!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_105301469
http://www.bravissimo.com ;) vooral voor de grotere cup-maten (vanaf D) een té fijne webshop én betaalbaar!
  woensdag 7 december 2011 @ 17:28:45 #196
348178 NotTheSame
pi_105301504
Hier voor (8> boerenkool met rookworst, voor mij een broodje rookworst ;) !

Ik heb een voedingsbeha van Anita en eentje van de Hunkemöller. Ik heb ze inmiddels allebei aangehad, maar ik vind die van Anita wel al fijner zitten. Ik heb er ook de meegroeibeha's van. Dat ze flink aan de prijs zijn, dat is dan maar zo...
Hier overigens ook voortaan aan de D... In april kon ik nog A aan en had ik soms nog plaats over :') !

Sproet-je :W !
pi_105301704
Ik heb nog een mooie zwarte Anita voedingsbh maat 90D, in de kraamweek aan gehad, maar wegens te groot en stoppen met bv daarna in de kast verdwenen. Wie wil kan hem overnemen voor 25 euro excl verzendkosten, nieuw was die iets van 50 euro. Bij interesse kun je me pm'en.
  woensdag 7 december 2011 @ 17:35:21 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105301768
Ik draag dus echt nog steeds m'n gewone BH's :') Heb er nog niet eens verlengers tussen zitten...
pi_105301822
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik draag dus echt nog steeds m'n gewone BH's :') Heb er nog niet eens verlengers tussen zitten...
Echt :o Mijn buik is nog steeds niet echt giga maar mijn borsten waren met 7 weken al 3 cupmaten groter hahahaha
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_105301885
Ik merk nog niks qua groei, dit keer ook niet zoveel last van mijn boobs als bij de muppet... hopelijk blijft het zo! Verwacht er in elk geval nog een cup bij als ik weer bv geef... maar verder mag het zo blijven...
  woensdag 7 december 2011 @ 17:39:05 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105301900
Kan d'r niks aan doen, m'n tieten willen geen kant uit... Bij Willem ook niet trouwens. Ook geen stuwing na de bevalling...
pi_105302029
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Kan d'r niks aan doen, m'n tieten willen geen kant uit... Bij Willem ook niet trouwens. Ook geen stuwing na de bevalling...
Herkenbaar!
pi_105302078
Het is niet eerlijk ;(
pi_105302147
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Orea het volgende:
Het is niet eerlijk ;(
Wat Orea zegt, mijnes zijn er ook niet mooier of kleiner op geworden na de zwangerschap en kortdurende bv :')
pi_105302150
Bij mij scheelt het een kleine cupmaat nu. Gelukkig heb ik van B tm DD in de kast liggen :')

Kyara, ik zou eigenlijk nu nog niet investeren in voedingsbeha's. Door stuwing ed kan de maat namelijk nog flink toenemen de eerste weken. Dan zijn al je gekochte beha's te klein -O-
pi_105302214
Dames, mijn excuses. Ik had beloofd om, zodra we in rustiger vaarwater zouden zitten, nog even officieel afscheid te komen nemen. Sinds afgelopen zondag zitten we dan eindelijk op dat kabbelende riviertje in plaats van midden in de wildwaterbaan. En vandaag denk ik er ook eindelijk aan om mijn belofte in te komen lossen.

Ik heb hier ruim 7 maanden met veel plezier gepost en gelezen en meegeleefd met alle verhalen. Ik ga ook proberen om dit zo veel mogelijk te blijven doen, maar t*ring wat gaat het hier snel. Dat viel me een kleine 3 weken geleden nog niet eens op.

Ik heb me inmiddels al een plekje veroverd in het babietjestopic, maar wil jullie de foto's van onze kleine grote trots toch nog even opdringen ;) misschien helpen ze jullie kleintjes naar buiten te rammelen (al is het alleen maar omdat je wil controleren of die van jullie niet zo lelijk is :p)

Helaas lukt mobiel uploaden even niet, dus ik doe het even op de voor mij makkelijke manier. Foto's zijn te vinden op haar eigen website
  woensdag 7 december 2011 @ 17:47:47 #207
250838 Fee-nix
pi_105302246
Avondeten: bietjes met vissticks :).

Qua bh: ik draag ook nog steeds mijn eigen bh's, hihi. Merk wel dat ze wat krapper zitten hoor, maar niet zo dat ik echt een maat groter nodig heb. Maar vorige keer 'ontploften' m'n tieten ook pas echt in de kraamweek. De voedingsbh's die ik toen had, waren te klein. Maar ik wacht nu gewoon even met kopen tot in/na de kraamweek. Dan weet ik tenminste zeker welke maat ik moet. En tot die tijd doe ik het wel even met te kleine ;).
  woensdag 7 december 2011 @ 17:51:25 #208
250838 Fee-nix
pi_105302401
Nou SB, mij heb je aan t rammelen hoor! :). Wat een snoetje! En volgens mij lijkt ze wel erg op jou! Fijn dat jullie nu in rustiger vaarwater zitten. Geniet ze! En tot in het babytopic :).
pi_105302635
Mooie foto's Summerbreeze! En tot gauw in het babytopic ;)

Nou, ik ben begonnen met een B cup en heb inmiddels nieuwe bh's in cup C en D gekocht en de laatste beginnen ook wel wat strak te zitten. Lang leve de goedkope hema beha's want anders blijf ik aan de gang.

Octo, ben ik met je eens hoor. Maar wilde toch wel iets hebben voor het begin. Hoop dus dat de hema beha wat is. Qua prijs kan ik er in elk geval geen buil aan vallen.
  woensdag 7 december 2011 @ 17:58:14 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105302663
Fijn dat het allemaal zo goed gaat SB... Mooie meid, goed gelukt!
  woensdag 7 december 2011 @ 17:58:26 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105302671
Ik kan niet wachten tot het morgenochtend is en ik de suikercurve mag gaan doen *O* *O*
pi_105302711
Dat lijkt me ook het moment om deze week naar uit te kijken Flugeltje! Nog maar een nachtje slapen! *O*
pi_105303147
Kyara, ik had van de Hema maat 90D gekocht, maar ze hadden ze niet groter. Ik heb van mezelf ook D maar je kunt beter een maatje groter kopen. Deze D van de Hema zitten niet helemaal lekker bij mijn borsten. Manlief heeft in m'n kraamweek 2 anderen via babywalz besteld en dan maat E. Deze zitten wel lekker.

Ik heb geen bh's met hele grote cups maar ik wou dat ik ze wel had. Ben alleen te lui en te schrieperig om er nog eentje te kopen! M'n borsten vallen er dus tijdens het voeden weleens uit of tijdens het slapen en dan heb ik weer een shirt met een natte plek :') en koop ook meerdere, laatst had ik dus zo'n dag dat ik 3 verschillende bh's op een dag had gedragen omdat ik lekte en het dan niet goed zat of de compressen scheef zaten ofzo.

Ohja :W iedereen :) ik lees nog steeds mee :*
Tralalalaaa
pi_105303480
Dat schiet niet op TAP. Ik kijk wel even of ik in de Hema beha nog 'groeiruimte' heb. Anders is ie ook zo teruggebracht. En bij de babywalz is het ook zo besteld.

Ennuh, beterschap :*
  woensdag 7 december 2011 @ 18:40:23 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_105304504
SB, wat een gave website hebben jullie gemaakt! En die foto's, echt O+ Mooi om jullie ook samen op de bank te zien.
pi_105305461
Sinds de borstvoeding op gang is gekomen zijn mijn borsten echt ontploft! ben benieuwd of ze na de bv als thee zakjes gaan hangen :')
zwangerschap en kind...je wordt er niet mooier van :{w mijn doos is ook gaan hangen trouwens :X
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105307357
Heftig he de eerste weken Summerbreeze? Wat een prachtige meid zeg! En leuk zeg die website!

Bitterend, Dr Oz zei vandaag dat je geen theezakjes krijgt door borstvoeding!

En ik heb m'n zwangerschapstepels alweer:D
pi_105307424
wie?? :D
  woensdag 7 december 2011 @ 19:41:39 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105307513
Ik heb allang weer mijn zwangerschapstieten. Mijn man is er blij mee. Enige minpuntje, aldus hem: hij mag er niet aankomen! nee duh, ze doen zeer!
Oja en de tepels zijn alweer donker aan het kleuren :Y

Hoofdpijn is weg na een warme douche en een paar uurtjes slaap. Nu even hier opruimen want anders kan de poetsvrouw morgen niet vooruit...

Is er al iets vernomen van MJ?
pi_105307669
Hier ook amper groei.. Van grote B naar kleine C. Kan oude bh nog aan. Ook geen pijnlijke stuwing gehad, maar wel goed gelekt vorige keer..

SB, mooie site!
  woensdag 7 december 2011 @ 19:45:36 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105307752
Hmm ik heb inderdaad nog niets van MJ gezien vandaag...
pi_105307859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:39 schreef bitterend het volgende:
pi_105308450
Ik zal de complimenten over de site doorgeven aan SocialDisorder. Hij is bam de techniek, ik heb alleen maar iets aan vormgeving gedaan.

En wat is er met MJ dat jullie op jaar wachten? Beetje te lui om terug te zoeken
pi_105308560
Ze kreeg een echo vandaag.
pi_105308561
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:39 schreef bitterend het volgende:
Dr Oz is de vaste televisie-dokter van de Oprah-show en heeft nu zijn eigen show. Beetje hetzelfde carrièreverloop als Dr. Phil dus.
pi_105308914
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
Hmm ik heb inderdaad nog niets van MJ gezien vandaag...
De echo was prima :Y
pi_105309030
Volgens mij wordt het vocht vasthouden hier alleen maar erger. Mijn kuiten glimmen nu ook helemaal :{
  woensdag 7 december 2011 @ 20:11:16 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105309203
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

De echo was prima :Y
Ah fijn! O+
  woensdag 7 december 2011 @ 20:16:34 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105309444
Fijn dat MJ's echo goed was! *O*

Waren er nog meer gegadigden voor een echo of controle vandaag?
pi_105309807
Sorry ladies

Was een drukke dag, heb een soort van gezins uitbreiding voorlopig, kleine van de zus van mn vriend verblijft voorlopig bij ons, jongetje van 1 jaar die heel veel aandacht van me vraagt, dus was vergeten hier neer te zetten dat de echo goed was.
Het gaat goed met ons boontje :D !!! Ben weer ff gerust gesteld. 2 januari mag ik weer !!!
pi_105309860
Daar zul je je handjes wel aan vol hebben MJ!

Fijn dat alles goed is met boontje O+
Op naar 2 januari :*
pi_105309977
Ja oognip helpt me gelukkig herinneren dat ik hier nog moest reageren ;)
pi_105310018
Wat fijn MJ! O+
En gezellig druk zo'n jongetje over de vloer! :)

Blegh, geen enkele leuke broek gevonden. Waarom moeten die dingen allemaal zo strak zitten? Die skinnymode mag van mij weer door de plee. :(
En ik kon ook geen leuke rompertjes vinden. Dus nu moet ik wel internetshoppen. :P
  woensdag 7 december 2011 @ 20:32:04 #234
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105310165
Ik zag op bon aparte een erg mooie zwarte haremachtige broek. Wijd model. Leek mij best een broek voor een zwangerschap? eventueel met vermaken. En ook nog eens met 70% korting!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105310289
Oh, ik ga eens kijken! Ik moet ook even mijn vorige broeken van zolder trekken, dat was oa gewoon mijn lievelingsbroek waar ik de bovenkant van had vervangen voor een stretchding.
Misschien nu ook maar doen. :Y
pi_105312391
Grotere tieten, check
M'n lief mag er alleen niet aanzitten :@ want t is gevoelig!
SPOILER
En MJ fijn dat alles goed was! *O*
pi_105314441
Zoë, ik herken dat eerlijk gezegd ook wel een beetje. Ze krijgen nu een andere functie.

Hier gelukkig niet extreem gevoelig of zo.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:12:16 #238
250838 Fee-nix
pi_105317124
MJ wat fijn, een goede echo! *O*

Ik heb vandaag weer wat spulletjes gekocht... zo heb ik toch al bijna de hele uitzetlijst weer bij elkaar! (Is ook een veel korter lijstje dan bij de eerste moet ik zeggen ;) ).

En ik heb ontdekt dat ik best egoistisch ben wat betreft schopjes voelen, haha. Als mijn man voelt, vind ik het wel leuk. Maar als de kleine lekker bezig is terwijl ik op bezoek ben bij mensen van wie ik weet dat ze het wel leuk zouden vinden om 'even te voelen' (bijvoorbeeld mijn moeder :X ), hou ik ook vaak mijn mond.... Dan geniet ik er liever in stilte van ofzo. :@ Is dat niet heel gemeen van mij? :@ (Bij Jesper had ik dat helemaal niet...)
pi_105319183
Oh Fee-niks, ik ben ook zo erg. Mijn lief mag voelen en vooruit Ko ook, maar verder liever niemand. :D
Maar dat is ook omdat ik een dikke buikentrauma heb. Van mijn buik blijf je af! :P
  woensdag 7 december 2011 @ 23:58:03 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105323443
Fijn dat de echo goed is MJ en je neefje over de vloer geniet ervan!!!

Oeke ook alweer 24 weken :)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 8 december 2011 @ 04:43:37 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105327134
Niet kunnen slapen zuigt.... :{
  donderdag 8 december 2011 @ 05:20:32 #242
348178 NotTheSame
pi_105327161
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 04:43 schreef flugeltje het volgende:
Niet kunnen slapen zuigt.... :{
Das inderdaad beroerd ja! Hopelijk slaap je inmiddels?
Hier net wakker, volgens mij ben ik (weer) aan de beurt om verkouden te worden...
pi_105327167
idd flugel...
ik zit ook al weer 1,5 h beneden.
  donderdag 8 december 2011 @ 05:36:15 #244
348178 NotTheSame
pi_105327182
Jij ook al Bodpa... Balen zeg...
Ik lig nog wel in bed, manlief's wekker zal zo wel gaan want die mot zo werken en dan ga ik vanuit m'n warme nest tv kijken denk ik. En hopen dat ik misschien nog een paar uurtjes slaap kan pakken.
pi_105327316
Ik sliep net echt lekker toen mn wekker ging :O Zit nu alweer op mn werk.

Vanmiddag termijnecho! Maar pas om half 4 en daarna gelijk door naar mn ouders, dus kom het hier pas laat melden :P Maar wat ben ik nerveus zeg!
pi_105327417
Buh. Het is al ochtend. Ik heb te vaak op snooze gedrukt en nu ben ik aan de nogal late kant :')

Spannend Marjolijn!
pi_105327418
Voor de dames tot cup E, ik zie dat de H&M de voedingsbh's in de aanbieding heeft, 7,45 nu ;) daar kun je je geen breuk aan vallen :)
pi_105327443
ik ben weer even teruggegaan. ;)

Succes Marjolijntje, eindelijk he!
pi_105327532
Ja, eindelijk!
Al duurt half 4 vandaag ook nog heel lang :')
pi_105327716
Meldt.. Met baby in buik. ;)

MJ, fijn dat de echo goed was! Enig idee hoelang neefje blijft? Niks ernstigs met moeders hopelijk?

En het schoppen deel ik eigenlijk ook alleen met mijn man en Chris. Het is toch mijn buik. Daar zitten die mensen normaal ook niet aan, waarom dan wel als er een baby inzit?

Veel plezier straks marjolijn !

Zo kleuter weer naar school brengen. En dan ergens koffiedrinken.. Lekker rustig aan vandaag..
pi_105327759
Klinkt als een prima dagje DF. :). Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen :'). Vandaag druk @ work en vanavond nog 'even' naar een concertje. Ik ben benieuwd. Morgenochtend in ieder geval maar een uurtje later beginnen.

MJ, fijn dat alles goed gaat met je boon O+.
  donderdag 8 december 2011 @ 08:37:22 #252
250838 Fee-nix
pi_105327974
:* voor de slechte slaapsters.

Blij dat ik niet de enige ben die mensen niet laat voelen aan de buik ;).

Marjolijntje spannend vandaag! Het wachten duurt lang, maar je ziet: uiteindelijk is het dan wel zo ver :P. Ik hoop op een prachtige echo! (Had je trouwens nog steeds elke week wat bloedverlies, of was dat uiteindelijk gestopt?)

Straks moet ik ff met Jesper naar de dokter. Twee maanden geleden had hij waterpokken (dachten we), maar er zitten nu nog steeds plekjes! Wel veel minder en ingedroogd, maar hij jeukt er af en toe wel aan. Dus ff kijken of het niet iets anders is. Daarna door naar het winkelcentrum denk ik (als het niet regent) nog ff bij Zeeman kijken voor big shirts en/of een huispak.
pi_105327983
Oja! Naar de Zeeman! Oeh. Dat ga ik zaterdag ook doen.
Succes bij de HA met je manneke Fee.
pi_105328022
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Kyara het volgende:
Zoë, ik herken dat eerlijk gezegd ook wel een beetje. Ze krijgen nu een andere functie.

Hier gelukkig niet extreem gevoelig of zo.
Ja precies. Vond 't wel apart (en ergens wel jammer) maar snap ook wel dat 't zo gaat, want ze worden nu voorbereid om 't kind te voeden, en niet om de man/vrouw te plezieren. (kan ook niet beide functies tegelijkertijd hebben lijkt me)

Kuukske; drukjes! red je dat allemaal?

ben al blij dat ik maar tot 13u hoef te werken :z dan relaxen en dan bij mn ouders eten :@

En voor de slechte slapers :* wat vervelend! :(
vannacht ook een paar x wakker geweest, maar das nu onderhand elke nacht zo
pi_105328047
Geen idee Zoë. Ik hoop vanmiddag nog een dutje te kunnen doen :z. En als ik het vanavond een uurtje vol kan houden ben ik al heel blij :).
pi_105328052
Succes marjolijntje! *O* spannend!

Fee-nix, ook succes bij de dokt!

pff moet nog wakker worden merk ik :@
pi_105328131
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Geen idee Zoë. Ik hoop vanmiddag nog een dutje te kunnen doen :z. En als ik het vanavond een uurtje vol kan houden ben ik al heel blij :).
Hoop dat 't lukt! :)

*O* concerten zijn leuk :Y
heb 5jr jongerenwerk gedaan, concerten en jamsessies organiseren enzo. Echt super leuk.
Hadden we ook n jaarlijks terug kerend concert met beginnende bands. ^O^
pi_105328152
Ow leuk :D.
Concerten zijn héél leuk. Vooral die van vanavond hoop ik. Ik ga wel ergens achterin de hoek staan, maar boh.. luisteren naar het geluid, de stem van de zanger. Het meegeblèr van het publiek. Heerlijk.
pi_105328649
hihi :D
ja super is dat! mis 't wel :Y
  donderdag 8 december 2011 @ 09:20:31 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105328650
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:41 schreef Zoë23 het volgende:

Ja precies. Vond 't wel apart (en ergens wel jammer) maar snap ook wel dat 't zo gaat, want ze worden nu voorbereid om 't kind te voeden, en niet om de man/vrouw te plezieren. (kan ook niet beide functies tegelijkertijd hebben lijkt me)

Oh jawel hoor :Y
Maar ze doen alleen zeer nu (bij mij) dus moet hij er vanaf blijven. Maar na de zwangerschap doen ze geen zeer meer en dan is het gewoon 'eerlijk zullen ze samen delen'.

Bôh, wat een boel slechte slapers. Ik blijf dan eigenlijk altijd in bed want als ik opsta, dan kom ik helemaal niet meer in slaap.

flugel, ben je wel weer wat opgeknapt?

Marjolijntje heb je vandaag nou je echo? (ben even te moe om terug te lezen)
pi_105329042
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Oh jawel hoor :Y
Maar ze doen alleen zeer nu (bij mij) dus moet hij er vanaf blijven. Maar na de zwangerschap doen ze geen zeer meer en dan is het gewoon 'eerlijk zullen ze samen delen'.

over borsten :9
SPOILER
  donderdag 8 december 2011 @ 10:09:16 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105329669
Ik dacht ook meteen, slokje voor de baby, slokje voor manlief...
Las ik eens in een interview, vrouw kon niet kolven en toen heeft haar man de druk er ff afgehaald. Lijkt me een taboeonderwerp.
pi_105329683
Oh nee, Zoë, dat mag hij echt niet. Maar dat wil ie ook niet denk. Wat als ie ineens een slok melk binnenkrijgt. :N

Na alle infoavonden over het "geboortekanaal" is sex sowieso een beetje raar geworden nu. :@

Marjolijntje vandaag echo! Spannend & leuk!

Ik heb vannacht ook rond die tijd wakker gelegen. Tussen 4 en half 6. Maar ik vond mijn bedje te lekker warm om op te staan.....

Oh en ik heb ook gedroomd dat de vliezen van Deepfreeze waren gebroken.
  donderdag 8 december 2011 @ 10:10:20 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105329688
Succes met de termijnecho marjolijntje.
pi_105329811
Wat een grote borsten hier zeg! :o Is D de nieuwe B ofzo? :+ Ik heb een C, wat ik prima vind, maar er mag best een cupje bij tijdens de zwangerschap (anders lijkt het ineens niks volgens mij met een dikke buik)

Tot nu toe nog niks gegroeid.

[ Bericht 4% gewijzigd door covie op 08-12-2011 10:30:02 ]
pi_105329923
Ik heb nog niet het gevoel dat mijn borsten gegroeid zijn.
Maar omdat ik nog bv gaf aan het begin van de zwangerschap groeien ze misschien ook niet zoveel. Geen idee hoor.
Oh en de tepels doen hier zoveel pijn, dat zelfs afdrogen met handdoek al teveel is. Laat staan ander gedinges. Alhoewel de pijn al wat minder lijkt te worden.

Ach, wat veel wakkere dames hier! Ik heb wel lekker geslapen, maar ging wel schandelijk laat naar bed. Dus voel me nu ook wat groggy.

Marjoleintje, leuk je termijnecho! Spannend ook. Veel plezier.
pi_105329955
Covie, dan lijkt je buik des te groter :P

Ondanks de 'geruststelling' van dr. Oz zijn de theezakjes hier toch echt wel aan de orde gekomen na de borstvoeding (ik heb 6 maanden gegeven). :'( Tijdens de bv was het trouwens wel bizar hoe je borsten eruit kunnen zien bij flinke stuwing. Echt pornotetten :o
Mijn man vond het prachtig, maar hij mocht ze niet eens aankijken omdat het te pijnlijk was :')
pi_105330300
:+ Dat is waar! Dan laat dat groeien maar :+ :D

Mijn vriend wil de bv graag proeven :{
Nou dat doet ie dan maar lekker stiekem van wat ik afgekolfd heb. Maar hij krijgt echt geen slok rechtstreeks uit de tiet hoor!

En verder heb ik sowieso gevoelige borsten, maar nu nog meer! Dus ben banger voor de bv dan de bevalling eigenlijk. Maar komt vast ook wel weer goed.

En verder zit ik duidelijk in het 2e trimester O-)
  donderdag 8 december 2011 @ 10:50:05 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105330595
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:40 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

over borsten :9
SPOILER
Ja hoor :Y
Nu voelt het voor mij ook niet oke, want pijnlijk, maar strakjes doet het bij mij geen pijn meer en dan zit ik er niet mee. De enige die het soms iets minder vindt, is mijn man omdat ik in het begin wat melk lek en dat is dan nét wat minder romantisch ;)

Ow en als ik het goed heb, kunnen volwassenen (en grotere kinderen) niet drinken uit je borst. Die hebben de techniek niet (meer).
Als die man de druk eraf gehaald heeft, dan heeft hij dat waarschijnlijk eerder manueel gedaan. Soms kun je er zelf niet goed bij en dan is het prettig als een ander dat even doet. Maar goed, ik kolfde gewoon zelf ;)
pi_105330647
Straks bijlezen maar nu even een egopost...

20 weken echo was helemaal goed en het is nog steeds een jongetje *O* *O*
  donderdag 8 december 2011 @ 10:53:53 #271
348178 NotTheSame
pi_105330691
Ow lekker, gaat het niet over sex, dan gaat het wel over titt'n O-) !

Hier blijft (8> al bijna de hele zwangerschap van me af. Bij mij werkt een zwangerschap alleen maar libidoverlagend, laat staat dat ie aan m'n titt'n komt ~O> .

Pfff... wat is dat toch beroerd zeg, ik kan pas om 16.00uur aan de CTG en daarna meteen op controle... Ik zit mezelf gewoon op te vreten hier, terwijl het (denk ik) nergens voor nodig is, Draak is weer de boel op stelten aan het zetten dus hij 'doet het nog'.

Roosje weer goedgekeurd *O*
pi_105330881
Roosje, wat fijn dat alles goed is!

NTS, ja dat is dan nog even geduld hebben. Maar ja, liever een keer te vaak controleren dan 1 keer te laat.... Wel fijn dat draak zo lekker beweeglijk is O+
pi_105330889
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:16 schreef covie het volgende:
Wat een grote borsten hier zeg! :o Is D de nieuwe B ofzo? :+ Ik heb een C, wat ik prima vind, maar er mag best een cupje bij tijdens de zwangerschap (anders lijkt het ineens niks volgens mij met een dikke buik)

Tot nu toe nog niks gegroeid.
Hier wel iets gegroeid, maar ik had een kleine B. Dus heul niet zo groot :N Maar ik ben sowieso niet zo groot met 1.53 meter, dus cup D lijkt me heel raar bij mij :D .

SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105330904
Ik ben ook begonnen met een B hoor. Maar ze zijn wel flink gegroeid met de maanden. Buik is natuurlijk ook vrij groot dus ze vallen nog steeds in het niet.....
pi_105330930
Roosje, wat fijn *O*

Marjolijntje, alvast veel succes bij de echo, eindelijk is het zover!!!

NTS, ook succes vandmiddag!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 8 december 2011 @ 11:15:13 #276
250838 Fee-nix
pi_105331211
Kuuks naar welk concert ga je?

Ik ben goed geslaagd bij de Zeeman! Heb een lekkere joggingbroek, een fleecevest en een (walgelijk lelijke :+ ) nachtjapon. Hihi. De broek is vooral voor het moment dat je vanuit het ziekenhuis naar huis mag: hij is lekker wijd bij de kont zodat niemand dat megaverband ziet zitten :P. Een fleecevest droeg ik in het begin bij Jesper veel, want: lekker warm en gemakkelijk open te ritsen voor de bv. Nachtjapon is om in te bevallen. Hij heeft lange mouwen (het is toch winter he) en knoopjes aan de voorkant zodat ik hopelijk mijn tetten er makkelijk uit kan halen ;).

Roosje een goede SEO! *O*

NTS succes vanmiddag weer. Hopen dat het weer zo goed is als vorige keer! (Alleen dat het dan niet zo lang hoeft te duren voor ze daar achter zijn ;) ).

Hier hebben we nog steeds gewoon sex :). (Was bij Jesper wel anders) Maar ik vind het normaal al niet zo geweldig als manlief aan m'n borsten zit en nu dus helemaal niet :). En in m'n kraamperiode lekte ik zo ontzettend erg dat het geen optie was ;).
pi_105331224
Lijkt me voor mn lief ook niet zo prettig als er melk uit komt idd,
maar dat komt er nu nog niet uit en van mij hoeft 't ook niet (aanraken enz) :@
(nu nog een x uitleggen aan (8> :@)

En ik lees wel meer over lage libiodo's
Voor de zw.schap had mn (8> n lager libido dan ik, dus nu komt t ongeveer wel overeen :9
Nu ik svonds niet meer misselijk ben is 't geen probleem meer
Maar alles voelt zo anders :@

Phaidra; na de test wilde ik eerst een tijd ook niet hoor, veel te bang dat 't vruchtje weg zou gaan ofzo :?

En grotere tetten vallen alleen vriendlief op, bij mn lengte lijkt cup D ook niet zo boeiend :9

NTS: succes!

En een jompel voor roosje! *O* !!!
  donderdag 8 december 2011 @ 11:16:37 #278
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105331248
Zelf ik vind gerommel aan m'n tetten niet lekker nu... Met name m'n tepels zijn gewoon erg gevoelig. Maar goed, gaat wel weer over :+

Gelukkig heb ik vanochtend nog wel wat geslapen en bleef ook Willem tot half tien liggen. Daardoor wel heel erg laat voor suikercurve en dus besloten om die morgen maar te gaan doen. Jammer dat uitstel-afstel bij dit soort dingen niet zo werkt :')

M'n harde buiken zijn wat minder geworden, maar ik barst van de spierpijn overal.

Roosje fijn dat de echo helemaal goed was *O*

Fijne dag allemaal :*
pi_105332171
NTS, succes vanmiddag. Hopelijk minder gedoe deze keer.
Roosje, fijn dat de echo goed was!

quote:
17s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:10 schreef Kyara het volgende:
Oh en ik heb ook gedroomd dat de vliezen van Deepfreeze waren gebroken.
:D
Alles nog droog hier..

Zo, koffie op, nu even rustig fokken, en dan om 3 uur Chris ophalen. En wat ik tot die tijd doe, geen idee :P ..
  donderdag 8 december 2011 @ 11:51:27 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105332206
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef Deepfreeze het volgende:
NTS, succes vanmiddag. Hopelijk minder gedoe deze keer.
Roosje, fijn dat de echo goed was!

[..]

:D
Alles nog droog hier..

Zo, koffie op, nu even rustig fokken, en dan om 3 uur Chris ophalen. En wat ik tot die tijd doe, geen idee :P ..
Dweilen denk ik, aangezien volgens Kyara je vliezen snel breken :P
pi_105332322
Ik denk dat ik teveel op fok kom of zo. :@

Ik ga zo bij mijn nichtje op de koffie. Die is op 1 januari uitgerekend van nummer 2.

Jammer Flugel, je had je zo verheugd op de suikercurve. Nou ja, morgen weer een dag..... Moet je zo'n uitgebreide met een drankje of gewoon 2 keer prikken (nuchter en na ontbijt)?
  donderdag 8 december 2011 @ 11:56:51 #282
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105332389
quote:
17s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik teveel op fok kom of zo. :@

Ik ga zo bij mijn nichtje op de koffie. Die is op 1 januari uitgerekend van nummer 2.

Jammer Flugel, je had je zo verheugd op de suikercurve. Nou ja, morgen weer een dag..... Moet je zo'n uitgebreide met een drankje of gewoon 2 keer prikken (nuchter en na ontbijt)?
Die met het drankje natuurlijk *O* *O*
pi_105332532
Een goede echo voor Roosje en MJ. *O*

Covie, 2e trimester, betekent het dat je je helemaal top voelt? Of bedoel je iets anders?

Bweuh, flugel, dat drankje. Nu kun je er nog een dagje tegenaan hikken. :+

En ik las heel veel over borsten en bh's en borsten en seks...Wel een goede tip om nog even te wachten met een extra voedingsbh. Zonde als het straks niet meer past. Maar moet er ook niet aan denken dat ze nog groter worden. :{
En seks, m'n man mag er best aan zitten, maar toen hij laatst met z'n mond bezig ging was ik wel even in de paniekstand: 'nee, straks komt er melk uit!' :o :')
pi_105333038
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dweilen denk ik, aangezien volgens Kyara je vliezen snel breken :P
Dat gaat mooi niet uitkomen.. Ik ga niet voor 2012 in actie hoor ;)
Heb me zelfs als potentieel vrijwilliger nog aangemeld voor een serieus request actie op 21-december.. Drankjes uitreiken aan estafette lopers :P
pi_105333164
Soempie ik bedoelde dat het wel goed zit met mijn libido.
2e trimester is dat duidelijk hoger geworden bij mij, mag eigenlijk wel wat minder :@

Bij ons is het echt omgekeerd itt voor de zwangerschap.
Nu vind (8> het nog steeds vreemd en hoeft het niet zo. Maar hij moet gewoon >:)
pi_105335546
Wat rustig hier opeens, zo voor een donderdag! I'm in shock!
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 13:46:29 #287
309370 Nanadu
pi_105336048
Asy ik had ook ergens gelezen dat volwassenen niet kunnen drinken uit de borst vanwege het zuigreflez wat niet meer bestaat, maar mooi dat mijn man het er wel uit kreeg! Niet bedoeld hoor, was al een paar dagen gestopt en toen kwam er toch mooi melk uit! :o

Ik merk ook dat ik grotere borsten krijg, heb maar een b cup :@ , maar mijn bh's passen nu bijna niet meer en zit pas aan het begin. Mijn borsten zijn ook gevoelig, maar niet zo erg dat mijn (8> er niet aan kan zitten.

Spannend marjolijn!
pi_105336152
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:18 schreef covie het volgende:
Soempie ik bedoelde dat het wel goed zit met mijn libido.
2e trimester is dat duidelijk hoger geworden bij mij, mag eigenlijk wel wat minder :@

Bij ons is het echt omgekeerd itt voor de zwangerschap.
Nu vind (8> het nog steeds vreemd en hoeft het niet zo. Maar hij moet gewoon >:)
Haha hij moet :9
Arme man ;)
pi_105336333
Mj voor jou echo ook nog een dikke *O*

NTS hoe lastig misschien ook maar stop met jezelf opvreten. (moet horen wie het zegt). Je voelt draakje bewegen en jezelf opvreten levert alleen maar (onnodig) stress op. En ja ik ben ook een stuk beter in dit verkondigen dan het doen.. Dikke :*

Flugel 'balen' dat je vandaag te laat was voor je suikercurve en nu morgen mag...;)

Las ook iets over borsten. Ik ben begonnen met een zeer bescheiden B en ben heel blij dat ik inmiddels toch richting ruime C ga.. Kan me wel voorstellen dat als je al met een grotere cup begint dat die groei niet zo hoeft.
pi_105338642
hahaha nu hij een paar dagen weg is kan hij mooi uitrusten en op krachten komen ;)

Eigenlijk is het maar gemeen ook:
Eerst de mannen blij maken dat ze lekker vaak "mogen" omdat we zo graag zwanger willen raken. Wanneer je zwanger bent is het dan opeens helemaal gebeurt, want het is al een prestatie om wakker te blijven tot het nieuws van 20.00 uur. Om dan nog te presteren in bed is echt teveel gevraagd.

En dan nu wil ik weer regelmatig maar vind ie het zelf een beetje eng, omdat je nu echt ziet dat er een baby'tje groeit.
pi_105339395
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef covie het volgende:
hahaha nu hij een paar dagen weg is kan hij mooi uitrusten en op krachten komen ;)

Eigenlijk is het maar gemeen ook:
Eerst de mannen blij maken dat ze lekker vaak "mogen" omdat we zo graag zwanger willen raken. Wanneer je zwanger bent is het dan opeens helemaal gebeurt, want het is al een prestatie om wakker te blijven tot het nieuws van 20.00 uur. Om dan nog te presteren in bed is echt teveel gevraagd.

En dan nu wil ik weer regelmatig maar vind ie het zelf een beetje eng, omdat je nu echt ziet dat er een baby'tje groeit.
Haha :P
Ja er veranderd heel wat. Hoop dat t na de zwangerschap weer wat 'normaal' wordt. Gister met m'n schoonzus gehad over sex na de bevalling :9 kan ook wel ff duren haha (hangt er ook vanaf of je gehecht bent enzo denk ik.. Neem aan dat je de eerste tijd ook niet echt behoefte hebt aan sex)
  donderdag 8 december 2011 @ 15:21:06 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105339402
Roosje, wat fijn dat alles oke was! En nog steeds een jommetje O+

Nanadu, maar was het dan niet meer zo dan je borsten gingen lekken/lopen ipv dat hij er echt zelf wat uithaalde?
Ik kreeg ook soms 'zomaar' een tsr en dan bleef het ook wel even lopen. Of bij een orgasme, hoppa de boel nat met melk ;) :D

En ik wou nog iets zeggen maar toen zei mijn zusje iets en nou ben ik het dus vergeten.
Maar mijn haar zit wel leuk want ik ben bij de kapper geweest! *O*
pi_105339630
Roosje, hoera voor je goede 20 weken echo! *O*

Marjolijntje, HALF 4!!! Je bent zo aan de beurt... spannend! O+

Ik ben net officieel ontslagen bij de kliniek.... voelt heel emo! We zijn er klaar.. ze hebben ons 2 keer zwanger gemaakt O+ het hele lange traject van al die jaren is zojuist afgesloten.... ;( heel fijn! En we hebben het net nog even afgesloten met een echo ;) (en nu moet ik wachten tot de nekplooimeting van 5 januari voor de volgende echo, dat wordt even afkicken :@) beebje was keurig gegroeid sinds maandag, en was nu 1,3 cm groot O+
pi_105339691
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:20 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Haha :P
Ja er veranderd heel wat. Hoop dat t na de zwangerschap weer wat 'normaal' wordt. Gister met m'n schoonzus gehad over sex na de bevalling :9 kan ook wel ff duren haha (hangt er ook vanaf of je gehecht bent enzo denk ik.. Neem aan dat je de eerste tijd ook niet echt behoefte hebt aan sex)
Het kan meevallen!!
SPOILER
pi_105340206
Ik heb eigenlijk maar weinig zin in sex... als ik in bed lig wil ik eigenlijk gewoon slapen voordat lieve Eva weer wakker wordt :-P
Plus de eerste paar weken durfde ik het niet. De eerste keer was het wel gevoelig en vlak daarna werd er een spiraal in gezet en nu heb ik weer mn menstruatie (die heb ik echt niet gemist hoor, die 9 maanden!!!).
Maar m'n libido lijkt nog steeds erg laag, vind het wel zielig voor (8>
Maarja. Hopelijk wordt het snel weer beter *O*
Tralalalaaa
pi_105340266
Asy *O* met n mooi kapsel!

Orea, kan me voorstellen dat 't emotioneel is om dat gedeelte af te sluiten, fijn dat je je beeb gezien hebt! O+

En qua sex: lijkt t me wel eng, vond t na de pos.test al eng :@ haha
We zullen wel zien hoe t gaat!

Ben benieuwd naar de echo van marjolijntje *O*

Woensdag de 14e komt ook al dichterbij, 20wkn echo...zo zin in! Kunnen we eindelijk weer spieken. Vandaag weer ff naar t hartje geluisterd, moest t ff horen :@ hoop dat alles ok is woensdag..
pi_105341201
Wat een brakke nacht. Kom ik beneden ligt er ook nog een briefje met dat hij door de bank is gezakt en de droger het niet doet?? drogerriem geklapt en bank inderdaad doorgezakt. Fijn :S Maarja wel 17 weken vandaag:D Kan niet wachten tot de 29e dan 20 weken echo en de 21e verloskundige.
pi_105341788
Mijlpaal voor Sam! *O*

Hopelijk komt Marjolijntje straks een mooie foto tonen O+

Asy nieuw kapsel *O*

Net bij nichtje op de thee geweest. Was gezellig om weer bij te kletsen. Zij denkt dat we een meisje krijgen :D ZIj krijgen een jongetje dus hopelijk krijgt ie wel een andere naam :@

Andere rare vraag: ik stond gister met de hoera slingers in mijn handen maar het voelde een beetje verkeerd om ze te kopen. Beetje de goden verzoeken misschien. Maar ja, wil wel het huis versieren als de kleine er is. Wanneer dus de slingers kopen? Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de beschuit en muisjes :? Wanneer doen jullie dat (of hebben jullie dat gedaan)?
  donderdag 8 december 2011 @ 17:07:21 #299
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105343391
Slingers hadden wij 2 weken van te voren in huis ongeveer. Lief had 's morgens de woonkamer al versierd, terwijl ik boven weeen aan het opvangen was! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 8 december 2011 @ 17:09:48 #300
250838 Fee-nix
pi_105343490
Asy heerlijk he naar de kapper :). Ik vind dat altijd zo'n relax-moment. Mag binnenkort ook weer!

Orea aan de ene kant fijn dat je die heftige periode kunt afsluiten, maar lijkt me ook emo idd! Ze hebben je toch maar mooi twee keer zwanger gemaakt! En de beeb weer goed gegroeid! *O*

Ben ook benieuwd naar de echo van Marjolijntje!

Sam 17 wk! *O*

Kyara, ik snap dat gevoel met die slingers wel hoor... Maarja als je wilt versieren zal je ze op een gegeven moment moeten kopen ;). En beschuit met muisjes! Goed dat je het zegt, was ik alweer bijna vergeten. Dat had ik vorige keer wel al lang van tevoren in de kast staan, hihi. (Oppassen dat ik niet alvast alle muisjes op eet, want op brood zijn die ook lekker ;) ).

Sex na de bevalling.... praat me er niet over :X . Laten we zeggen dat ik hoop dat het dit keer veeeeel voorspoediger gaat. (Vorige keer trauma aan bekkenbodemspier = jaar lang geen penetratie kunnen verdragen, pfff)
pi_105343503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb eigenlijk maar weinig zin in sex... als ik in bed lig wil ik eigenlijk gewoon slapen voordat lieve Eva weer wakker wordt :-P
Plus de eerste paar weken durfde ik het niet. De eerste keer was het wel gevoelig en vlak daarna werd er een spiraal in gezet en nu heb ik weer mn menstruatie (die heb ik echt niet gemist hoor, die 9 maanden!!!).
Maar m'n libido lijkt nog steeds erg laag, vind het wel zielig voor (8>
Maarja. Hopelijk wordt het snel weer beter *O*
ik heb nu al zin in sex! maar de hechtingen moeten nog oplossen plus ik heb aambeien :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')