quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:07 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh ladies!
Even een dikkevoor de beroerde nachten!
Hier wel een goede nacht gehad, ben zelfs amper wakker geworden van, die moest al om 6.00uur beginnen. Normaal word ik dan wel wakker van OF z'n wekker, OF de motor, maar ik heb em dit keer maar amper gehoord.
Zometeen effe naar de stoffenwinkel hobbelen. Eens kijken of we zelf wat kunnen fabriceren voor aan de wand op Draak's kamertje en ik moet m'n (voedings)stoel nog even af maken.
Deepfreeze, succes bij de VK straks!
Zal ik dan maar meteen het topic sluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je gaat t toch niet elke week wijzigen?![]()
Achja 'sociaal beroep' hèquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef Soempie het volgende:
't Blijft een gedoe zeg, bij jou op het werk. Het lijkt mij ook niet logisch om elke week te evalueren of je alweer wat langer kunt werken. Als het mogelijk is, dan kun je dat toch zelf ook aangeven.![]()
En dus veel dames een beroerde nacht gehad.. Hier juist wel een goede nacht met heel vreemde dromen. Ik moest allemaal mensen redden en opdrachten doen, maar ipv goed materiaal had ik alleen maar fisher price spullen, zoals de dokterstas.![]()
En hier moet ook nog zo ontzettend veel gebeuren. Als ik nu iemand van kraamzorg over de vloer zou krijgen zou ik me echt heel erg schamen.En dan heb ik het nog niet eens over badkamerkastjes, want daar begin ik gewoon niet eens aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef covie het volgende:
Zoë, misschien is het handig dat je met je arbo arts een planning maakt voor de komende weken.
Als je zelf al met een plan komt zijn ze vaak al erg tevreden.
Maar even onder spoiler ivm lang verhaal.Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook over zitten nadenken, of dat door t werk kwamAh, met hem valt dus echt niet te praten en wil gewoon persé elke week bekijken en een stap erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat als je arbo arts achter je staat hij er weinig tegenin kan brengen.
Idd maar weer afwachten dan tot de volgende afspraak![]()
Ik ga deze week behang trekken in de babykamer en nieuw behang uitzoeken.
Ons "kantoor"het mag de naam niet hebben opruimen en inrichten zodat
volgende week het sportgebeuren kan verhuizen. En dan krijgen we een echt sportkantoor.
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef clauwheee het volgende:
Oh de baas van Zoe vind ik een beter plan * clauwheee wegrent!
Lekkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n heil gezocht in chocola.
.
Nou, voor mijn portomonee is het niet zo handig hoor..... Maar de Action zit er gelukkig ook vlakbij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef Fee-nix het volgende:
Dikke knuffel voor iedereen! (Omdat je chaggi bent, of omdat je een hork van een baas hebt, of een man die niet uit zichzelf poetst, of of of)![]()
Kyara, handig de prenatal tegenover de vk.
Hier vanochtend veel gedaan. (Voor mijn doen tegenwoordig dan...) Vaatwasser uitgeruimd, plee gesopt en met de kleine naar het winkelcentrum geweest (precies tussen de buien door!). En dat duurde langgggg. Want hij loopt nog zo langzaam en hij vindt het buiten veel leuker dan in een winkel, dus dan steeds mekkeren als we ergens naar binnen gingen. Pfff... Maar wel goed geshopt voor de baby!.
Had ook nog een hele leuke bon toegemaild gekregen van een vriendin. Als je dan iets bij Kruidvat koopt, krijg je gratis een pak van 18 newborn luiers! Die bon ga ik dus ook ff in mijn omgeving uitdelen, mag iedereen voor mij zo'n pakje meenemen. En nu ben ik kapot en ga ik even lekker liggen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:57 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ook een rothumeur![]()
Boobs doen pijn, ben al de hele dag hardstikke misselijk, moe, gaar en gammel. Vind mn werk even stom (niks speciaals) en de kat heeft vanochtend op bed lopen zeiken omdat lief de kattenbak niet bijhoudt.
En ik heb zin in chocolade maar daar word ik alleen nog maar misselijker van
Het is hem toch wel héél duidelijk dat jíj dat echt niet kunt doen hè? Die kattenbak?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja dat kan ik fijn nog gaan doen als ik thuis kom.. Maar ik hoop dat mn vriend er eindelijk eens van leert, het is niet de eerste keer dat ie de kattenbak te lang heeft laten staan, helaas.
nou vooruit, je zult de eerste niet zijn vandaag. . .quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
Iemand hier die zich vrijwillig beschikbaar wil stellen om d'r kop af te laten bijten
Nou precies! Echt gatver zeg.... Ik zou ook not amused zijn...quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kun je je vriend het bed niet laten verschonen???
Nog een uurtje... Zit er ook al klaar voorquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef Asyniur het volgende:
Aaah ik ben niet de enige met een kutdag en een kuthumeur zie ik![]()
Blèrgh Marjolijntje, balen zeg van die kattenpies!
Och Kyara, mooi kut van jullie geboortekaartje zeg!
Zo en nu ga ik chocola eten. Is het al tijd voor NCIS?
Dan kijken we samenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog een uurtje... Zit er ook al klaar voor
Het feit dat je hier mee wilt komen posten zegt dan denk ik toch wel dat je er gevoelsmatig wel uit bent of je dit leuk vind... Ik hoop dat je snel uit de andere 'bezwaren' bent dus... Komt vast allemaal goedquote:
SPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door covie op 06-12-2011 21:55:17 ]
Als je vermoed dat je al 8 weken bent zul je vast snel terecht kunnen bij de VK. Zodra je een hartje hebt zien kloppen op de echo ben je toch al weer reddeloos verlorenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef Onverwacht het volgende:
Ja en nee, maar wees gerust, zodra het kan zal ik mee posten onder mijn eigen naamMaar nu dus nog even niet. Meeste familie en vrienden weten het niet, welke wel mijn foknaam kennen.
Pas als we weten hoelang kan ik meer zeggen sorry!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef KatyM het volgende:
Zoë, je baas is echt een ontzettende lul!
Ik zit rustig boekjes en folders door te spitten. Verder weinig nieuws. Behalve dat je nu echt wel wat gaat zien. Lijkt t op. Ik kan m'n buik niet meer inhouden zeg maar.
Nou hopelijk kun je morgen even je standpunt verkondigen. Hij probeert gewoon hoe ver ie kan gaan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Zoë23 het volgende:
Oja, weltrusten dames! Hoop n betere nacht dan afgelopen nacht voor n aantal dames!
Even je post ingekort hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Kyara het volgende:
Haartjes konden ze trouwens op de echo niet zien. Ze kon niet eens zien of het een nog steeds een jongetje is door alle ledematen die in een kluwe lagen. Gezichtje idem dito. En stil liggen deed ie ook al niet. Het enige wat ik kon onderscheiden was het ruggegraat en het hartje
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 07:21 schreef Soempie het volgende:
Dat is echt heerlijk weer om lekker binnen te zitten met warme choco en een boek.
Euhhh dus je bedoelt dat je weeën begint te krijgen enzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 07:52 schreef NotTheSame het volgende:
Mijlpaluhdag!
![]()
Bodpa, Soempie, Kuukske
![]()
![]()
Pfff... Het gerommel is weer begonnen, het lijkt nondejuus steeds pijnlijker te worden en straalt nu ook uit naar m'n benen. En ik had me nog wel voorgenomen zometeen de boodschappen te gaan doen, daar GAAT m'n dagplanning weer...
Warme choco als onbijt, CHECK! Net gemaakt, heeeeeerlijk!
Beter had ik het niet kunnen zeggen Fluug.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Flugel, gewoon ziek melden als je je echt niet tof voelt. Dan kun je even bijkomen en daarna vrolijk weer verder. Een zwanger lijf geeft vaak wel aan dat het even genoeg is geweest.
Maar fijn dat pietertje lekker in actie is!
Het is toch al van dat -terug-onder-het-dekbed-weer- vandaag
Fijn is dat als mensen nog beschaafd zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 09:30 schreef covie het volgende:
Ik merk dat mensen die het niet weten naar mij kijken van is ze nou dikker geworden of zwanger. Iig ze durven het nog niet te vragen![]()
Flugeltje denk nou gewoon aan jezelf en de kleine meld je eens ziek
Goed zo damequote:Op woensdag 7 december 2011 09:52 schreef flugeltje het volgende:
Heb mezelf net ziek gemeld, kruip zo maar onder een dekentje op de bank...
Eindelijk meer dames met meldplicht strakjes.. Vrijdag NTS al.. En dan al snel de januari kudde die me gezelschap komt houdenquote:
Lucky you!!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:17 schreef Kuukske het volgende:
WHOAH zomaar Multivlaai!! For no reason!
Ik zondagquote:Op woensdag 7 december 2011 10:49 schreef Kyara het volgende:
Ik heb pas vanaf de 17e meldplicht maar NTS inderdaad vrijdag al. En Soempie vanaf de 14e.
Oeh, dat wil ik ook.. Een puntje cristoffelquote:Op woensdag 7 december 2011 11:17 schreef Kuukske het volgende:
WHOAH zomaar Multivlaai!! For no reason!
Dit dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef Fee-nix het volgende:
Goedzo Zoe!Als je er voor jezelf uit bent, geeft dat ook al veel rust!
Wikipedia.. ik bedoel maar... héél onschuldigquote:Zwangerschap
Voor zwangeren die de ziekte nog niet doormaakten (dus nog geen antistoffen tegen het parvovirus hebben) kan de ziekte voor de foetus fataal zijn. In het eerste trimester bestaat een verhoogde kans op een miskraam. Bij infecties van de foetus later in de zwangerschap kan zeer ernstige foetale bloedarmoede ontstaan (door remming van de bloedaanmaak) met groot risico op overlijden van het kind. Behandeling is mogelijk door het toedienen van een intra-uteriene transfusie.
Bij vermoeden op infectie tijdens de zwangerschap kan in het moederlijke bloed gecontroleerd worden of al immuniteit bestond of dat sprake is van een recente infectie. In het laatste geval bestaat een indicatie om tot acht weken na begin van de infectie wekelijks echoscopisch onderzoek te doen gericht op kenmerken van foetale bloedarmoede. Bij vermoeden hierop vindt meestal direct verwijzing naar de afdeling verloskunde (prenatale diagnostiek en foetale behandeling) van een academisch ziekenhuis.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef NotTheSame het volgende:
Goed dat je zo standvastig blijft Zoë! Volhouden meis!
Hier zet het gerommel niet door. Ben toch (lekker eigenwijs) vanmorgen maar boodschappen gaan doen en met wat 'aan de gang blijven' valt het wel te verdragen. Nu heb ik de poetsploeg door m'n huis lopen, ooohh, wat moet ik moeite doen om me nergens mee te bemoeien![]()
!
Ik denk overigens dat jullie allemaal gelijk hebben hoor, ik denk inderdaad dat ik nog in december ga bevallen. Als ik m'n oma moet geloven zaterdag al!
Nog gecondoleerd met je omaquote:Op woensdag 7 december 2011 13:57 schreef Deepfreeze het volgende:
NTS. Lekker zo'n poetsploeg. Stuur ze hier maar heen anders..![]()
MJ, hoe was het..
Asy, rustig aan. Hopelijk trekt het snel weg.
Orea, lekker advies dan.. Goed dat je even wat meer werk er van maakt. Anders leren ze het ook niet daar..
Parvo ken ik van honden.. Maar misschien katten ook wel..
Hier maar eens nadenken wat een hoog zwangere mee moet nemen voor een nachtje weg.. Begin volgende week begrafenis van mijn oma. In ieder geval de maxicosi en vluchttas maar mee in de kofferbak..
gil!!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Orea het volgende:
Hier nasi geloof ik (meneer kookt altijd) maar daar heb ik echt geen zin in..
Kyara, zoek je een normale cupmaat of een grote? Ik bestelde mijn voedingsbh's in Engeland... Hier in NL betaal ik klauwen vol met geld (wel voor een cupmaat HHop mijn top bij de bv bij mijn dochter, geen idee waar ik dit keer eindig) maar in Engeland betaalde ik max. 30 euro, 1 pond verzendkosten en binnen 3 dagen in huis
als je de link wilt, gil maar!
Soemp, de kamer waar de kast in staat even het raam flink open laten staan al geprobeerd?
Echtquote:Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik draag dus echt nog steeds m'n gewone BH'sHeb er nog niet eens verlengers tussen zitten...
Herkenbaar!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Kan d'r niks aan doen, m'n tieten willen geen kant uit... Bij Willem ook niet trouwens. Ook geen stuwing na de bevalling...
Wat Orea zegt, mijnes zijn er ook niet mooier of kleiner op geworden na de zwangerschap en kortdurende bvquote:
Dr Oz is de vaste televisie-dokter van de Oprah-show en heeft nu zijn eigen show. Beetje hetzelfde carrièreverloop als Dr. Phil dus.quote:
De echo was primaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
Hmm ik heb inderdaad nog niets van MJ gezien vandaag...
Ah fijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En MJ fijn dat alles goed was!![]()
Das inderdaad beroerd ja! Hopelijk slaap je inmiddels?quote:
Ja precies. Vond 't wel apart (en ergens wel jammer) maar snap ook wel dat 't zo gaat, want ze worden nu voorbereid om 't kind te voeden, en niet om de man/vrouw te plezieren. (kan ook niet beide functies tegelijkertijd hebben lijkt me)quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Kyara het volgende:
Zoë, ik herken dat eerlijk gezegd ook wel een beetje. Ze krijgen nu een andere functie.
Hier gelukkig niet extreem gevoelig of zo.
Hoop dat 't lukt!quote:Op donderdag 8 december 2011 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Geen idee Zoë. Ik hoop vanmiddag nog een dutje te kunnen doen. En als ik het vanavond een uurtje vol kan houden ben ik al heel blij
.
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 08:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ja precies. Vond 't wel apart (en ergens wel jammer) maar snap ook wel dat 't zo gaat, want ze worden nu voorbereid om 't kind te voeden, en niet om de man/vrouw te plezieren. (kan ook niet beide functies tegelijkertijd hebben lijkt me)
over borstenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar ze doen alleen zeer nu (bij mij) dus moet hij er vanaf blijven. Maar na de zwangerschap doen ze geen zeer meer en dan is het gewoon 'eerlijk zullen ze samen delen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:40 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
over borstenJa hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu voelt het voor mij ook niet oke, want pijnlijk, maar strakjes doet het bij mij geen pijn meer en dan zit ik er niet mee. De enige die het soms iets minder vindt, is mijn man omdat ik in het begin wat melk lek en dat is dan nét wat minder romantisch
Ow en als ik het goed heb, kunnen volwassenen (en grotere kinderen) niet drinken uit je borst. Die hebben de techniek niet (meer).
Als die man de druk eraf gehaald heeft, dan heeft hij dat waarschijnlijk eerder manueel gedaan. Soms kun je er zelf niet goed bij en dan is het prettig als een ander dat even doet. Maar goed, ik kolfde gewoon zelf![]()
Hier wel iets gegroeid, maar ik had een kleine B. Dus heul niet zo grootquote:Op donderdag 8 december 2011 10:16 schreef covie het volgende:
Wat een grote borsten hier zeg!Is D de nieuwe B ofzo?
Ik heb een C, wat ik prima vind, maar er mag best een cupje bij tijdens de zwangerschap (anders lijkt het ineens niks volgens mij met een dikke buik)
Tot nu toe nog niks gegroeid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:10 schreef Kyara het volgende:
Oh en ik heb ook gedroomd dat de vliezen van Deepfreeze waren gebroken.
Dweilen denk ik, aangezien volgens Kyara je vliezen snel brekenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef Deepfreeze het volgende:
NTS, succes vanmiddag. Hopelijk minder gedoe deze keer.
Roosje, fijn dat de echo goed was!
[..]![]()
Alles nog droog hier..
Zo, koffie op, nu even rustig fokken, en dan om 3 uur Chris ophalen. En wat ik tot die tijd doe, geen idee..
Die met het drankje natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik teveel op fok kom of zo.![]()
Ik ga zo bij mijn nichtje op de koffie. Die is op 1 januari uitgerekend van nummer 2.
Jammer Flugel, je had je zo verheugd op de suikercurve. Nou ja, morgen weer een dag..... Moet je zo'n uitgebreide met een drankje of gewoon 2 keer prikken (nuchter en na ontbijt)?
Dat gaat mooi niet uitkomen.. Ik ga niet voor 2012 in actie hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 11:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dweilen denk ik, aangezien volgens Kyara je vliezen snel breken
Haha hij moetquote:Op donderdag 8 december 2011 12:18 schreef covie het volgende:
Soempie ik bedoelde dat het wel goed zit met mijn libido.
2e trimester is dat duidelijk hoger geworden bij mij, mag eigenlijk wel wat minder![]()
Bij ons is het echt omgekeerd itt voor de zwangerschap.
Nu vindhet nog steeds vreemd en hoeft het niet zo. Maar hij moet gewoon
Hahaquote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef covie het volgende:
hahaha nu hij een paar dagen weg is kan hij mooi uitrusten en op krachten komen![]()
Eigenlijk is het maar gemeen ook:
Eerst de mannen blij maken dat ze lekker vaak "mogen" omdat we zo graag zwanger willen raken. Wanneer je zwanger bent is het dan opeens helemaal gebeurt, want het is al een prestatie om wakker te blijven tot het nieuws van 20.00 uur. Om dan nog te presteren in bed is echt teveel gevraagd.
En dan nu wil ik weer regelmatig maar vind ie het zelf een beetje eng, omdat je nu echt ziet dat er een baby'tje groeit.
Het kan meevallen!!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha
Ja er veranderd heel wat. Hoop dat t na de zwangerschap weer wat 'normaal' wordt. Gister met m'n schoonzus gehad over sex na de bevallingkan ook wel ff duren haha (hangt er ook vanaf of je gehecht bent enzo denk ik.. Neem aan dat je de eerste tijd ook niet echt behoefte hebt aan sex)
ik heb nu al zin in sex! maar de hechtingen moeten nog oplossen plus ik heb aambeienquote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb eigenlijk maar weinig zin in sex... als ik in bed lig wil ik eigenlijk gewoon slapen voordat lieve Eva weer wakker wordt :-P
Plus de eerste paar weken durfde ik het niet. De eerste keer was het wel gevoelig en vlak daarna werd er een spiraal in gezet en nu heb ik weer mn menstruatie (die heb ik echt niet gemist hoor, die 9 maanden!!!).
Maar m'n libido lijkt nog steeds erg laag, vind het wel zielig voor![]()
Maarja. Hopelijk wordt het snel weer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |