Ja, dat voelt zeker zo! Vooral omdat de dames van CB+ vooral begrip toonden voor mijn zorgen, maar ook voor mijn ongenoegen vwb de uitlatingen van de juf.quote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Fijne uitslag, McLaura! Ik krijg het idee dat je heel goed geholpen wordt. Voel je dat zelf ook zo?
Ik had het er laatste toevallig over met de juf van ons kdv. "Een vriendin van me heeft een zoontje..."quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, dat voelt zeker zo! Vooral omdat de dames van CB+ vooral begrip toonden voor mijn zorgen, maar ook voor mijn ongenoegen vwb de uitlatingen van de juf.
Na de observatie op de psz ga ik bij mezelf te rade of ik Thijs wel (bij die juf) op de psz wil laten. Eigenlijk wil ik hem een derde dagdeel naar een andere juf, om te zien of dat beter gaat.
bijgelezen!quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, dat voelt zeker zo! Vooral omdat de dames van CB+ vooral begrip toonden voor mijn zorgen, maar ook voor mijn ongenoegen vwb de uitlatingen van de juf.
Na de observatie op de psz ga ik bij mezelf te rade of ik Thijs wel (bij die juf) op de psz wil laten. Eigenlijk wil ik hem een derde dagdeel naar een andere juf, om te zien of dat beter gaat.
Wat lief dat je er naar vraagt! Het was erg klein, maar erg leuk!quote:Op zondag 11 december 2011 17:53 schreef Asyniur het volgende:
Poppejans, hoe was het feestje van Wolf?
Zoiets zei het CB ook, spelenderwijs en vooral niks opdringen. Ik laat het potje dus maar in het zicht staan zodat hij er af en toe op kan met broek aan.quote:Op maandag 12 december 2011 09:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars noemt het ook vaak als hij moet poepen, en wil dan ook op het potje. Hij heeft nu denk ik een keer of vijf op het potje gepoept.
Ik zet hem op het potje voor de tv, of met iets van speelgoed in de hand anders issie zo weer foetsie
Ja, en die gezichtsuitdrukkingen er dan soms ook bij hahaquote:Op maandag 12 december 2011 10:33 schreef Twinkly het volgende:
Ik had het idee dat Wolf zelf heel goed weet wat hij "brabbelt" maar dat wij, domme volwassenen, het gewoon nog niet verstaan! Omdat hij echt hele verhalen houdt en je dan af en toe een bekend woordje of zinnetje voorbij hoort komen.
Ooh wat leuk zeg!quote:Op maandag 12 december 2011 10:41 schreef Twinkly het volgende:
Ik vond het zo grappig hoe hij Niels ging roepen vanaf het aankleedkussen toen jij hem aan het verschonen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |