abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 december 2011 @ 08:51:22 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105407778
zouden ze collectief door gaan hebben dat ze toch best wel wat energie nodig hebben om warm te blijven in de winter ;)

en even serieus: Ik kan me in jouw geval helemaal voorstellen dat je blij bent dat zó goed gegeten heeft. Ik ben nogal makkelijk wat dat betreft. Eet je niet, dan eet je niet. Maar ongemerkt gaan hier een hoop crackers naar binnen op de dag. Vooral met pindakaas is het op dit moment favoriet.

Wat fijn dat het zo goed ging Claudia!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105407784
Had de foto nog niet gezien Claudia, wat een tof bedje!!(en helemaal de goede kleur ook) en wat schattig ook met dat leuke dekbedje erbij. Je ziet hem blij zijn! O+
Wat lekker dat hij er de hele nacht in geslapen heeft!

En verder las ik veel over eetperikelen; kan er over mee praten. Groenten eet hij nauwelijks tot helemaal niet.. spinazie is zo'n beetje het enige waar hij echt van smult, zo typisch!
Wel eet hij redelijk groenten die ik grof door sauzen doe, dus dat is toch nog iets.

Enne.. ik mag hier sinds vandaag legaal meeposten, want Wolf is vandaag 2 jaar! *O*
Hij was al erg vroeg wakker vanmorgen, dus al vroeg staan zingen en kadootjes uitgepakt. Hij heeft een winkeltje gekregen met boodschapjes en een kassa (zie fb)
2 jaar geleden was ik nu zo'n beetje door het bed gezakt tijdens weeen en waren ze me met matras aan het verhuizen naar de woonkamer :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 10 december 2011 @ 08:55:51 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407795
DJMO, ik loop momenteel om bijna alles mijn tranen weg te slikken ;)

Wat fijn dat het vannacht zo goed ging Claudia! Wij gaan het vandaag ook proberen :Y

wickie, is jouw meisje ook al zo dol op olijven? Harry eet ook een potje leeg als je niet uitkijkt :D

Bar, wat gaat Roy opeens hard zeg! :o Geweldig om te lezen! :Y

Ow Stiemie, heerlijk 2 giebelende meiden in een bed O+

Poppejans, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Wolf! *O*
Is hij alweer 2? Wauw!
pi_105409444
jaaaaaaaaah ook Wolf is nu echt echt echt 2!!!! gefeliciteerd PJ!! *O* *O*

En wauw Ivan in zijn nieuwe bed, wat goed dat hij direct goed heeft geslapen O+ Ik wil dat bedje ook voor Evie hebben... :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105411081
Ivan, gaaf hoor zo'n groot bed, lekker geslapen?

Wolf, 2 jaar van harte!

Hier een peuter met snot tot de macht 4 ;). Van die groene slakken lopen er uit haar neus...
Fake it till you make it...
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:33:37 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105413021

met een klein beetje inslaaphulp van mama ;)
pi_105413395
O+
pi_105414910
Wolf van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag *O*
Poppejans welkom hier
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105414942
Wolf gefeliciteerd! *O*
pi_105428667
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef Asyniur het volgende:
[ afbeelding ]
met een klein beetje inslaaphulp van mama ;)
O+

Ik heb bijna geen éen 'slapende' foto van onze draak, ben veel te bang dat ik haar wakker maak :X
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_105428898
ik heb ook bijzonder weinig slapende foto's, durf het ook niet.

Onze grote is helemaal blij met zijn bed. Hij slaapt er nu een maand of 2 in en dat gaat gewoon goed. Het is echt zijn plekkie, hij zegt ook zelf dat ie wil slapen. Gaat dan vervolgens nog een half uur zingend en kletsend in dat bed liggen, maar goed, dat mag. En hij kan eruit, maar doet het eigenlijk nooit. Pas als je het em vraagt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105428927
Oh Ivan, wat knap zeg!
Leuk bedje hoor Claudia!!

En WOLF!! feestvarkentje!
Van harte gefeliciteerd kereltje!!!

We liepen gister het zwembad uit, het was al donker.
Lars wees naar de lucht en zei: "mama kijk! lamp uit!"

Zo'n mooie kinderlogica he.... O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 december 2011 @ 21:37:21 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105429785
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh Ivan, wat knap zeg!
Leuk bedje hoor Claudia!!

En WOLF!! feestvarkentje!
Van harte gefeliciteerd kereltje!!!

We liepen gister het zwembad uit, het was al donker.
Lars wees naar de lucht en zei: "mama kijk! lamp uit!"

Zo'n mooie kinderlogica he.... O+
zo vraagt Jan regelmatig, als we boodschappen gaan doen en tegen de zon in lopen (mits dat ding schijnt natuurlijk) of de zon uit mag. _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 10 december 2011 @ 21:50:55 #224
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_105430422
Marlien vraagt tegenwoordig hoe alles heet... ik snapte haar eerst niet, dan vroeg ze bijvoorbeeld: maar hoe heet de stoel dan? Als ik dan antwoordde dat het gewoon een stoel is, bleef ze doorvragen.
Totdat ze zei: Deur heet "door". Ze wilde weten hoe de dingen in het Engels heten!
Ze benoemd steeds meer dingen in het Engels: "Mama, dinosaurus is 'Dinosaur'!" "Geel is 'yellow'" en zo nog veel meer :o
En dat pikt ze allemaal op van CBeeBies :@
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:02:19 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105430991
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef geppie het volgende:

[..]

O+

Ik heb bijna geen éen 'slapende' foto van onze draak, ben veel te bang dat ik haar wakker maak :X
Dat kon ik ook nooit. Daarom hebben we sinds kort een infrarood webcam. Daar is deze foto van.

Wat slim van Lars :D

Grijs, geweldig! :D
pi_105431370
Ik wil ook een infraroodwebcam! O+ Harry O+! Wat lijkt hij mini zo in zijn grote bed.
Niels slaapt nog steeds in zijn ledikantje :o maar wel onder een dekbedje sinds deze week, hij lijkt het wel prettig te vinden (maar hij wordt nog steeds 1 keer wakker).

Haha Lars en Jan :D O+
Zo zegt Niels dat het nacht is in de schuur.

Grijs! :D Wat een slimpie!
Wij praten met elkaar in engels wanneer Niels niet mag horen waar we het over hebben(wanneer het over hem gaat), dus ik laat hem die CBeebies nog maar even niet zien ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_105431720
Het verslag van CB+ is binnen! Dit is de conclusie:

[trotsmodus aan]
Thijs heeft het hier geweldig gedaan: hij laat zich zien als een plezierig jongetje dat zichzelf goed vermaakt. Hij trekt het liefst zijn eigen spoor. Wederkerigheid in het contact en oogcontact maken zijn voor Thijs niet vanzelfsprekend.
De spraaktaalontwikkeling komt nu mooi op gang, maar is nog niet helemaal passend bij zijn leeftijd. Er is sprake van een slappe mondmotoriek (interdentaal spreken).
Bij het spelen valt op dat Thijs veel herhaling laat zien. De motorische ontwikkeling is prima.
Thijs heeft een bovengemiddelde lengte (SD+2)
[/trotsmodus uit]

Het advies is logopedie, en de orthopedagoge gaat meekijken op de psz om in kaart te brengen wat het daar voor Thijs makkelijker kan maken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_105431779
Goede uitslag Laura fijn ^O^
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105431854
Super Laura!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105431997
ooo wat fijn Laura!! O+ :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:24:31 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105432285
Laura, terecht trots hoor! :Y
pi_105432316
Wat fijn Laura ^O^
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 december 2011 @ 22:36:47 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105432997
ik sluit me bij de rest aan lau! mooie uitslag! :*

pi_105433088
Fijn Laura!
pi_105444958
Groofsken, gefeliciteerd met de verjaardag van R. *O* *O* *O* Je kleine grote jongen is alweer 2 jaar oud vandaag!

Fijne uitslag Laura!

Wolf slaapt ook nog in zn ledikant.Hij slaapt er heerlijk in en onderneemt naar mijn idee nooit pogingen om eruit te klimmen oid, dus nog wel even prima zo.
Ergens begin volgend jaar krijgt hij van opa en oma een nieuw bed en kledingkast. Ik wil graag meteen over naar een groot 1 persoonsbed ipv peuterbed

En hier vandaag Wolfs verjaardagsfeestje. Er komen meerdere mensen niet (geen enkel kind meer helaas,allemaal ziek), dus ben extra blij dat gezellige Twinkly en Niels wel komen straks *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105444998
Van harte gefeliciteerd met R Groofsken!!! *O* O+ Een geweldig leuke dag gewenst!

Awh, wat jammer dat er zoveel mensen ziek zijn Poppejans! We hebben er heel veel zin in *O*
pi_105445218
Gefeliciteerd voor de jarigen (en hun ouders ;)), en McLaura, dat klinkt als een goede uitslag, ook al ken ik het verhaal verder niet.

Claudia: fijn dat het slapen in het grote bed zo goed ging. B. slaapt sinds een maand of zo in een peuterbed, en dat gaat ook vanaf dag 1 goed. Ze is er wel 2 keer uitgevallen inmiddels, maar ze blijft het leuk vinden. Alleen slaapt ze overdag niet meer sinds het grote bed :(

En wij hebben hier een nachtje een baby van 8 maanden te logeren, dat is wel weer even wennen zeg! Denk ook wel dat het lastiger is als het niet je eigen kind is, omdat je je eigen kind natuurlijk het beste kent. B. vindt het ook wel heel ingewikkeld, merken we, zo'n ander kindje waar je de aandacht mee moet delen. Hopelijk went ze daar straks met haar broertje of zusje snel aan.
  zondag 11 december 2011 @ 09:55:11 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105445296
R, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Poppejans, jammer van al die zieke kindertjes maar hopelijk hebben jullie toch een leuke dag!
  Moderator zondag 11 december 2011 @ 10:18:06 #239
5428 crew  miss_sly
pi_105445482
Lau, dat klinkt erg fijn wat ze te zeggen hebben over je mannetje!

Poppejans veel plezier vandaag met het feestje voor Wolf!

Groots, gefeliciteerd met R. Je grote knul *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 11 december 2011 @ 17:53:15 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105460601
Poppejans, hoe was het feestje van Wolf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')