Het is heel herkenbaar! Ik zie het bij Lena nu ookal, trouwens. Mijn idee is dat naar het kinderdagverblijf of naar opa en oma gaan spannend en leuk is en veel afleiding biedt. Thuis storten ze steevast in, en als ze zich niet helemaal fit voelen lijken ze thuis veel minder veerkrachtig en weerbaar te zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef Ssserpente het volgende:
Ze kan werkelijk alleen maar huilen. Thuis, weliswaar, want op de opvang bij oma is er schijnbaar niets aan het handje.
Ook dat, ja! En ach, daar zijn opa's en oma's voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:06 schreef Asyniur het volgende:
Vraag me soms af of hij echt wel zo'n engeltje is, of dat ze heel veel door de vingers zien.
Dat is ook hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ook dat, ja! En ach, daar zijn opa's en oma's voor.
Bij mijn middelste heeft dat ook nooit gewerkt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:11 schreef oeke het volgende:
Buuf, wat ik me afvroeg he? Je zegt dat je kinderen altijd moeten proeven en ik hoor dat wel vaker, maar toch vraag ik me af hoe je dat aanpakt bij een 2 jarige.
Ik wil niet Ko zijn mond open houden en er iets tegen zijn zin in duwen. En dat zou dan wel het geval zijn.
wat schattig (en lief)quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:29 schreef miss_sly het volgende:
... zag ik Senna weer bij het meisje staan om haar te troostenWel handig voor de juffies, zo'n extra juffie erbij
en deze ook ...lief hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:11 schreef oeke het volgende:
Ko komt elke ochtend uit zijn bed naar ons bed toe gelopen, nog slaperig met zijn speen en knuffelshirt en kruipt dan lekker tegen mij en mijn dikke buik aan. Dat is zo gezellig.
wat knap!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:21 schreef Asyniur het volgende:
Mag ik hier ook even trots doen?
papa heeft het 1x voorgedaan
Jaleesa, beterschap voor je kleine propje
Dan past hij zeker wel op een 12-inchfietsje. Zou ik liever dat doen dan een loopfiets, daar is hij denk ik toch vrij snel op uitgekeken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |