abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105431370
Ik wil ook een infraroodwebcam! O+ Harry O+! Wat lijkt hij mini zo in zijn grote bed.
Niels slaapt nog steeds in zijn ledikantje :o maar wel onder een dekbedje sinds deze week, hij lijkt het wel prettig te vinden (maar hij wordt nog steeds 1 keer wakker).

Haha Lars en Jan :D O+
Zo zegt Niels dat het nacht is in de schuur.

Grijs! :D Wat een slimpie!
Wij praten met elkaar in engels wanneer Niels niet mag horen waar we het over hebben(wanneer het over hem gaat), dus ik laat hem die CBeebies nog maar even niet zien ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_105431720
Het verslag van CB+ is binnen! Dit is de conclusie:

[trotsmodus aan]
Thijs heeft het hier geweldig gedaan: hij laat zich zien als een plezierig jongetje dat zichzelf goed vermaakt. Hij trekt het liefst zijn eigen spoor. Wederkerigheid in het contact en oogcontact maken zijn voor Thijs niet vanzelfsprekend.
De spraaktaalontwikkeling komt nu mooi op gang, maar is nog niet helemaal passend bij zijn leeftijd. Er is sprake van een slappe mondmotoriek (interdentaal spreken).
Bij het spelen valt op dat Thijs veel herhaling laat zien. De motorische ontwikkeling is prima.
Thijs heeft een bovengemiddelde lengte (SD+2)
[/trotsmodus uit]

Het advies is logopedie, en de orthopedagoge gaat meekijken op de psz om in kaart te brengen wat het daar voor Thijs makkelijker kan maken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_105431779
Goede uitslag Laura fijn ^O^
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105431854
Super Laura!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105431997
ooo wat fijn Laura!! O+ :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:24:31 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105432285
Laura, terecht trots hoor! :Y
pi_105432316
Wat fijn Laura ^O^
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 december 2011 @ 22:36:47 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105432997
ik sluit me bij de rest aan lau! mooie uitslag! :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105433088
Fijn Laura!
Fake it till you make it...
pi_105444958
Groofsken, gefeliciteerd met de verjaardag van R. *O* *O* *O* Je kleine grote jongen is alweer 2 jaar oud vandaag!

Fijne uitslag Laura!

Wolf slaapt ook nog in zn ledikant.Hij slaapt er heerlijk in en onderneemt naar mijn idee nooit pogingen om eruit te klimmen oid, dus nog wel even prima zo.
Ergens begin volgend jaar krijgt hij van opa en oma een nieuw bed en kledingkast. Ik wil graag meteen over naar een groot 1 persoonsbed ipv peuterbed

En hier vandaag Wolfs verjaardagsfeestje. Er komen meerdere mensen niet (geen enkel kind meer helaas,allemaal ziek), dus ben extra blij dat gezellige Twinkly en Niels wel komen straks *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105444998
Van harte gefeliciteerd met R Groofsken!!! *O* O+ Een geweldig leuke dag gewenst!

Awh, wat jammer dat er zoveel mensen ziek zijn Poppejans! We hebben er heel veel zin in *O*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_105445218
Gefeliciteerd voor de jarigen (en hun ouders ;)), en McLaura, dat klinkt als een goede uitslag, ook al ken ik het verhaal verder niet.

Claudia: fijn dat het slapen in het grote bed zo goed ging. B. slaapt sinds een maand of zo in een peuterbed, en dat gaat ook vanaf dag 1 goed. Ze is er wel 2 keer uitgevallen inmiddels, maar ze blijft het leuk vinden. Alleen slaapt ze overdag niet meer sinds het grote bed :(

En wij hebben hier een nachtje een baby van 8 maanden te logeren, dat is wel weer even wennen zeg! Denk ook wel dat het lastiger is als het niet je eigen kind is, omdat je je eigen kind natuurlijk het beste kent. B. vindt het ook wel heel ingewikkeld, merken we, zo'n ander kindje waar je de aandacht mee moet delen. Hopelijk went ze daar straks met haar broertje of zusje snel aan.
  zondag 11 december 2011 @ 09:55:11 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105445296
R, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Poppejans, jammer van al die zieke kindertjes maar hopelijk hebben jullie toch een leuke dag!
  Moderator zondag 11 december 2011 @ 10:18:06 #239
5428 crew  miss_sly
pi_105445482
Lau, dat klinkt erg fijn wat ze te zeggen hebben over je mannetje!

Poppejans veel plezier vandaag met het feestje voor Wolf!

Groots, gefeliciteerd met R. Je grote knul *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 11 december 2011 @ 17:53:15 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105460601
Poppejans, hoe was het feestje van Wolf?
pi_105466254
gefeliciteerd groofsken en r en s!
*O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105468058
Fijne uitslag, McLaura! Ik krijg het idee dat je heel goed geholpen wordt. Voel je dat zelf ook zo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105468106
Gefeliciteerd met R! *O*

Lente is nu écht weer helemaal beter. En ze lijkt ineens een sprong te hebben gemaakt ook. Dat idee heb ik trouwens wel vaker als ze ziek is geweest.

Gister Sinterklaas gevierd bij m'n schoonouders. Kind is zo vreselijk verwend dat ze vannacht wakker werd van zichzelf omdat ze lach te brabbelen over 'hele grote puzzels en auto's.' O+
pi_105468434
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Fijne uitslag, McLaura! Ik krijg het idee dat je heel goed geholpen wordt. Voel je dat zelf ook zo?
Ja, dat voelt zeker zo! Vooral omdat de dames van CB+ vooral begrip toonden voor mijn zorgen, maar ook voor mijn ongenoegen vwb de uitlatingen van de juf.

Na de observatie op de psz ga ik bij mezelf te rade of ik Thijs wel (bij die juf) op de psz wil laten. Eigenlijk wil ik hem een derde dagdeel naar een andere juf, om te zien of dat beter gaat.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_105468526
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ja, dat voelt zeker zo! Vooral omdat de dames van CB+ vooral begrip toonden voor mijn zorgen, maar ook voor mijn ongenoegen vwb de uitlatingen van de juf.

Na de observatie op de psz ga ik bij mezelf te rade of ik Thijs wel (bij die juf) op de psz wil laten. Eigenlijk wil ik hem een derde dagdeel naar een andere juf, om te zien of dat beter gaat.
Ik had het er laatste toevallig over met de juf van ons kdv. "Een vriendin van me heeft een zoontje..." :')

Zij vond de signaalfunctie wel goed, maar de manier waarop ook niet helemaal passend.
pi_105469133
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef McLaura het volgende:

[..]

bijgelezen! :@

klinkt goed van dat cb+
wb deze post. nja. heeft thijs het naar zijn zin daar nu? dat is me wat onduidelijk.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105473820
Ssserpente, ik noem jullie hier ook altijd ''internetvriendinnen'' :D

quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 17:53 schreef Asyniur het volgende:
Poppejans, hoe was het feestje van Wolf?
Wat lief dat je er naar vraagt! Het was erg klein, maar erg leuk!
Mijn moeder,schoonmoeder+halfbroertje v E. en Twinkly+Niels waren geweest.
Twinkly had echt ontzettend leuke kadootjes!! Echt nogmaals dank! Wolf kreeg van haar een ontzettend schattig zelfgemaakt portomoneetje O+, zie foto (waar hij tot het naar bed gaan mee heeft gespeelt)+boodschapjes voor in zn gekregen winkeltje en 2 wolf figuurtjes van Sleich!

De taart (die hij zelf erg vies vond :') )

jippie Niels is er! Samen chipjes eten.
Bodpa, check de longsleeve!

dag lieve Niels

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 12 december 2011 @ 07:13:14 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105482666
Gefeliciteerd nog Poppejans en Wolf! Fijn dat het toch nog een gezellig feestje werd ;)

Ik heb hier gisteravond de boom opgetuigd, toen Jan al naar bed was. Op de een of andere manier was hij vanmorgen om kwart over zes al wakker :') Dus ik voor hem uit naar beneden, om de lichtjes aan te zetten. Hij loopt die woonkamer in, ziet die boom, blijft zeker wel een minuut stilstaan voor er vol verwondering uitkwam: kerstboom ... mooii!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105482812
Gefeliciteerd Wolf en R!

Wat gaaf dat shirt Poppejans! M. had het ook aan op zijn 2e verjaardag!
  maandag 12 december 2011 @ 07:43:15 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_105482843
Meiden en heren nog gefeliciteerd :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: