Dan weet je weer waarom ze het rosbief noemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moet wel lekker blijven he. Helemaal rauw geneukt daarna
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moet wel lekker blijven he. Helemaal rauw geneukt daarna
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:22 schreef Phantomesse het volgende:
Drugs thodat hielp wel
![]()
Vinger coke op de klitter. Echter wel via het speeksel van andermans persoon want zo recht op je kut lijkt me maar pijnlijk
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:20 schreef Sinji het volgende:
Bij de laatste twee keer kwam er alleen lucht uit?
Dat zeg ik net swaggaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, wacht, misschien een mengsel van spuug en coke op je clit, zodat het verdoofd en je langer door kan? Damn.
Lol, stond er niet eerst wat anders?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, stond er niet eerst wat anders?Maar idd, tot de 5e keer heb je nog kwakkie, daarna alleen het gevoel dat je klaarkomt gewoon met wat van je voorvocht, á la je eerste paar pagga's in je tienerjaren
.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom heeft voorvocht niet de smaak van sperma, veel beter.![]()
Bij die 4e en 5e keer kwakkie voel je je dan al minder mans. Zulks een zielige ontlading.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, stond er niet eerst wat anders?Maar idd, tot de 5e keer heb je nog kwakkie, daarna alleen het gevoel dat je klaarkomt gewoon met wat van je voorvocht, á la je eerste paar pagga's in je tienerjaren
.
Daarom;quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij die 4e en 5e keer kwakkie voel je je dan al minder mans. Zulks een zielige ontlading.
Whehehe. Deze man.quote:
Oh wtf. Ik bedoelde het ook omgekeerd, voorvocht smaakt veel beter, beetje zoet. Ik typte het heel verkeerd.quote:
Sowieso sperma als iemand rookt/bier drinktquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wtf. Ik bedoelde het ook omgekeerd, voorvocht smaakt veel beter, beetje zoet. Ik typte het heel verkeerd.![]()
Nasty inderdaad. Ook daarom: sportmannenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso sperma als iemand rookt/bier drinkt![]()
Zum kotzen
Zoek gewoon een man uit die genoeg fruit eet, om het in balans te brengen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso sperma als iemand rookt/bier drinkt![]()
Zum kotzen
Niet mijn zus bashenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nickelson jassen bedoel je? Phantom's zus heeft er een, vraag haar
True story, al dronk hij wel bier enwhisky maar dat boeide me niet zo. Hij rookte nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nasty inderdaad. Ook daarom: sportmannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |