Veel mensen houden van HTC Sense en het is ook een mooie android"schil" plus de looks van HTC telefoon zelf zien er meestal wel professioneel uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:02 schreef magneetstrip het volgende:
Kan iemand me goede redenen geven waarom de Sensation beter is dan de GalaxyS2 en de LG Optimus 2x speed?
Wel de gewone Sensation, XL/XE is me te duur.
link?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Veel mensen houden van HTC Sense en het is ook een mooie android"schil" plus de looks van HTC telefoon zelf zien er meestal wel professioneel uit.
De telefoon kan kapot gaan natuurlijk, HTC heeft zelf ook verzekering maar je hebt natuurlijk altijd garantie (en HTC's reparatie service is vrij snel gelukkig, weet niet hoe dat bij Samsung en LG zit)
HTC Sense is ook niet alleen looks, hele sms systeem en contacten menu's en dergelijke.
Er is voor de Sensation ook een batterij te koop voor 14euro waarmee ik zelf anderhalve dag haal. (anker) maar dat zal ook wel bij de S2 het geval zijn.
amazon shipped binnen 3dagen naar nederlandquote:
Thanks, goeie reviews, is het echt een verbetering?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
amazon shipped binnen 3dagen naar nederland
http://www.amazon.co.uk/1(...)id=1323168680&sr=1-2
er zijn ook andere merken, veel zeggen dat deze niet 1900mAh is maar iig wel een upgrade tov onze batterij
de sensation xe batterij is ook te koop, en ook nog een grotere voor 1950mAh van mugen maar die heb ik zelf niet :I
ik heb ze ook gekocht, de standaard batterij gaat 20 uur mee bij mij, en die ankers 30 uurquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Thanks, goeie reviews, is het echt een verbetering?
veel of weinigquote:
Toch, 1900 mAh / 1520 mAh * 20 uur = 25 uur; 5 uur minder dan 30. Nou weet ik niet zeker of je zo simplistisch met die capaciteit mag rekenen, maar met exact hetzelfde gebruik zal je er zeker géén 50% langer mee kunnen doen en dus niet op 30 uur uitkomen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb ze ook gekocht, de standaard batterij gaat 20 uur mee bij mij, en die ankers 30 uur
bij gemiddeld gebruik zegmaar
ik heb ook n externe oplader erbij (2 ankerbatterijen ook) dus die wissel ik telkens om
ze laden dus ook helemaal op en ook helemaal leeg
Kun je er geen dag mee vooruit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef Orbeatle het volgende:
Ik zag op de site van HTC zo'n powerskin cover met ingebouwde batterij. Is dat wat? Iemand ervaring daarmee? De batterij van m'n Sensation gaat echt té snel leeg...
dan moët je een ander toetsenbord downloaden, want met de updates zit het er blijkbaar nog niet bij... een aantal topics terug heb ik volgens mij van delano daar antwoord op gehad....quote:Op donderdag 8 december 2011 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe gooi ik woorden uit mn woordenboek? Ik weet dat t via de toetsenbordopties kan, alleen mijn telefoon pakt ipv het woord 'moet' constant 'Moët', en die staat niet in mijn persoonlijke woordenboek. Heb em al handmatig proberen toe te voegen en daarna verwijderen, maar t blijft Moët ipv moet
Ik meen dat dat een app is ...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe stel je zo'n code slot in zonder cijfers maar met zo'n figuurtje tekenen?
Instellingen, Beveiliging, Schermvergrendeling instellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe stel je zo'n code slot in zonder cijfers maar met zo'n figuurtje tekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |