Als je dat al niet doet, hoe moeten er dan krassen op komen?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:37 schreef zoz het volgende:
[..]
Tegen krassen. En natuurlijk ben ik zuinig en stop ik mn phone niet in een zak met sleutels.
Ik ben overgestapt van de HD2 naar de XE. Wat een verademing was dat. Alles supersnel, werkt als de brandweer. Instellen is fluitje van een cent en daarna heb je een heerlijk toestel met allerlei dingen met elkaar verbonden. (Facebook, telefoonboek etc)quote:Op maandag 30 januari 2012 11:54 schreef DannyDeko het volgende:
Zwaar aant twijfelen wat ik ga doen wat betreft m;n aflopende abbo:
-Abbo loopt over 2 maanden af (lijkt erop dat data bundels steeds duurder worden dus hoe sneller ik nu een nieuw abbo afsluit hoe beter, lijkt mij)
-Heb nu een HTC HD2 ( Trekt opzich alles nog prima, behalve dat de batterij bij redelijk intensief gebruik leegloopt als een gek)
Ik twijfel dus of ik een simonly neem en mn HD2 hou. Alhoewel ik iets nieuws altijd wel kan waarderenEn mocht ik een ander toestel nemen wordt het de Samsun Galaxy S2, HTC Sensation of de Sensation XE.
Nu is mijn vraag aan jullie, is het 't uberhaupt waard om van de HD2 over te gaan naar een van die 3? En aangezien dit het Sensation topic is: Waarom/waarom niet de XE t.o.v de gewone Sensation?
Merk je zoveel van die processor dan? HD2= 1ghz, XE=1.4ghz. En 256MB Ram meer.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van de HD2 naar de XE. Wat een verademing was dat. Alles supersnel, werkt als de brandweer. Instellen is fluitje van een cent en daarna heb je een heerlijk toestel met allerlei dingen met elkaar verbonden. (Facebook, telefoonboek etc)
Vergeet niet dat de XE ook dualcore is.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Merk je zoveel van die processor dan? HD2= 1ghz, XE=1.4ghz. En 256MB Ram meer.
Instellen maakt me eigenlijk nooit zo uit, vind het altijd wel leuk om te kloten met apps en custom roms enzo
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Merk je zoveel van die processor dan? HD2= 1ghz, XE=1.4ghz. En 256MB Ram meer.
Instellen maakt me eigenlijk nooit zo uit, vind het altijd wel leuk om te kloten met apps en custom roms enzo
Dus dat. Mijn HD2 liep op een custom rom, maar was gewoon op. Dit is heerlijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de XE ook dualcore is.
Ik raad je aan om in ieder geval niet de gewone Sensation te nemen. Hier zijn erg veel problemen mee. Zie http://www.androidworld.n(...)troomloos-raakt.html. Ook de vodafone shop waar ik steeds met mijn kapotte toestel naartoe ga, erkent inmiddels dat er veel problemen zijn met de Sensation. Het zal ook daarom zijn dat HTC snel met opvolgers is gekomen (de XE en XL). Echter omdat veel mensen na reparatie nog steeds of alweer een kapot toestel hebben denk ik dat HTC het probleem nog niet boven water heeft. Ik zou je daarom adviseren een SGS2 te nemen. Ik weet niet of deze wel goed is, maar veel slechter dan de HTC Sensation kan niet. Succes met je keuze.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:54 schreef DannyDeko het volgende:
Zwaar aant twijfelen wat ik ga doen wat betreft m;n aflopende abbo:
-Abbo loopt over 2 maanden af (lijkt erop dat data bundels steeds duurder worden dus hoe sneller ik nu een nieuw abbo afsluit hoe beter, lijkt mij)
-Heb nu een HTC HD2 ( Trekt opzich alles nog prima, behalve dat de batterij bij redelijk intensief gebruik leegloopt als een gek)
Ik twijfel dus of ik een simonly neem en mn HD2 hou. Alhoewel ik iets nieuws altijd wel kan waarderenEn mocht ik een ander toestel nemen wordt het de Samsun Galaxy S2, HTC Sensation of de Sensation XE.
Nu is mijn vraag aan jullie, is het 't uberhaupt waard om van de HD2 over te gaan naar een van die 3? En aangezien dit het Sensation topic is: Waarom/waarom niet de XE t.o.v de gewone Sensation?
Ja mijne loopt ook op een custom rom. Maar loopt nog redelijk soepeltjes verder na al die tijd (vooral in vergelijking met m'n oude HTC Heroquote:Op maandag 30 januari 2012 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Dus dat. Mijn HD2 liep op een custom rom, maar was gewoon op. Dit is heerlijk.
Nog even ter herhaling? En dan vooral batterij, welk programma de accu leeg vreet ed. Data heb ik nu al iets voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:25 schreef Zocalo het volgende:
ik heb mijne net binnen en hij bevalt prima
maar hoe houden jullie je verbruik bij? (dus batterij/accu, data, minuten)
Gewoon het bestand openen via een filemanager, zoals Astro. Dan Adobe Reader kiezen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:39 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe kan je nu pdf in Adobe reader openen? Ik krijg alleen melding dat er geen pdf aanwezig zijn. Net tijdschrift (PDF) op me mobiel gezet maar aangezien ik niks kan openen met adobe reader
Ik niet wat jou bronnen zijn maar de sensation 4G is een puik toestel! Heb hem zelf ook en nog nooit problemen mee gehad. Verder is echter het verschil met de xe dat er daar beats audio op braned is.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:36 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik raad je aan om in ieder geval niet de gewone Sensation te nemen. Hier zijn erg veel problemen mee. Zie http://www.androidworld.n(...)troomloos-raakt.html. Ook de vodafone shop waar ik steeds met mijn kapotte toestel naartoe ga, erkent inmiddels dat er veel problemen zijn met de Sensation. Het zal ook daarom zijn dat HTC snel met opvolgers is gekomen (de XE en XL). Echter omdat veel mensen na reparatie nog steeds of alweer een kapot toestel hebben denk ik dat HTC het probleem nog niet boven water heeft. Ik zou je daarom adviseren een SGS2 te nemen. Ik weet niet of deze wel goed is, maar veel slechter dan de HTC Sensation kan niet. Succes met je keuze.
En het verschil qua processor en batterijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:17 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik niet wat jou bronnen zijn maar de sensation 4G is een puik toestel! Heb hem zelf ook en nog nooit problemen mee gehad. Verder is echter het verschil met de xe dat er daar beats audio op braned is.
Ik heb geen 4g voor zover ik weet. Bron voor normale sensation staat vermeld in post, die jij citeerde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:17 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik niet wat jou bronnen zijn maar de sensation 4G is een puik toestel! Heb hem zelf ook en nog nooit problemen mee gehad. Verder is echter het verschil met de xe dat er daar beats audio op braned is.
Processor is exact hetzelfde, alleen is die van de XE op 1500mhz geclocked wat via kernel(custom rom) ook mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef GotC het volgende:
[..]
En het verschil qua processor en batterij
Dit dus, Sensation en Sensation XE bevatten dezelfde hardware. Maar zoals hij zelf al aangaf is de batterij wel beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Processor is exact hetzelfde, alleen is die van de XE op 1500mhz geclocked wat via kernel(custom rom) ook mogelijk is.
Hijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef Olmeca het volgende:
[..]
Dit dus, Sensation en Sensation XE bevatten dezelfde hardware. Maar zoals hij zelf al aangaf is de batterij wel beter.
Sorry, ze..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij. Verder doe ik niet aan custom roms
Deze niet, ARHD wel en die draait echt lekker.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef Olmeca het volgende:
Iemand deze custom ROM al geprobeerd? Ik ben met name nieuwsgierig naar batterij verbruik. Ook heeft hij ICS 4.0 en Sense 3.6.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1466917
Jij kan ook niks anders dan de Sensation afkraken hequote:Op maandag 30 januari 2012 14:36 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik raad je aan om in ieder geval niet de gewone Sensation te nemen. Hier zijn erg veel problemen mee. Zie http://www.androidworld.n(...)troomloos-raakt.html. Ook de vodafone shop waar ik steeds met mijn kapotte toestel naartoe ga, erkent inmiddels dat er veel problemen zijn met de Sensation. Het zal ook daarom zijn dat HTC snel met opvolgers is gekomen (de XE en XL). Echter omdat veel mensen na reparatie nog steeds of alweer een kapot toestel hebben denk ik dat HTC het probleem nog niet boven water heeft. Ik zou je daarom adviseren een SGS2 te nemen. Ik weet niet of deze wel goed is, maar veel slechter dan de HTC Sensation kan niet. Succes met je keuze.
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:36 schreef mrkrul het volgende:
[..] Ik weet niet of deze wel goed is, maar veel slechter dan de HTC Sensation kan niet. Succes met je keuze.
Maar om nou te doen alsof het een toptoestel is, lijkt me ook behoorlijk overdreven. Als ik ook maar een persoon kan weerhouden van aankoop van htc vind ik het al schitterend. Wat een prutsbedrijf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Jij kan ook niks anders dan de Sensation afkraken he
Net alsof samsung en alle andere merken geen problemen met hun toestellen hebben, om nu meteen te zeggen dat niet niet slechter dan sensation kan is ook weer wat overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |