Hm je kunt beter zeil leggen als ik het zo hoor. En als Sjon zo'n koukleum is kan ie zich beter braaf laten aankleden lijkt mequote:Op dinsdag 6 december 2011 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar Sjon doet dat nu omdat ie het buiten te koud vindt.
Sjonnie houdt niet van de winter![]()
Ik heb hem verteld hoe fakking koud het in het asiel is![]()
Gisteravond heb ik toen ik thuis kwam mn slaapkamer helemaal lopen dettollen omdat ik pis rook.
Mn laminaat op de slaapkamer is helemaal bol op sommige plekken, maar ja, nieuw leggen heeft echt weinig zin zo heIk had zelfs het matras en de lattenbodems uit het bed gehaald om ook onder het bed de boel te ontsmetten.
Het was zeker te schoon voor die zeikbeer want vanmorgen wilde ie dus onder het bed duiken om te pissen, nou, ik had m mooi bij zn poot![]()
Hij is echt niet onzindelijk, hij vindt het gewoon echt te koud buiten nu
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik stond vanmorgen in de stront in het donker![]()
Hij ging lekker onder het bed liggen pissen en worstelen met aankleden en toen zeek ie van boosheid op het bed en toen heb ik m aan zn oren het balkon op geslingerd zowat en heeft ie daar zo hard zitten krijsen dat ik hem maar op de wc gezet heb.
We waren om 1.30 wezen wandelen en het was 7 uur , hij kan het makkelijk twee keer zo lang ophouden![]()
Ik ga hem voortaan dus echt 's nachts met een riem aan de verwarming vastbinden, zodat ie alleen nog maar in de mand daar kan liggen.
Vetklepje
quote:
Tja, zeil gaat niet bolstaanquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja precies, hij wil niet aankleden want hij wil dan rondspringen en debiel doen. Nou, ik sleur m dan rustig bloot mee naar buiten, maar dan brult ie de hele weg als een woeste cavia![]()
Zeil vind ik helemaal goor als ze dr op pissen. Tegels moet ik hebben maar dat is dan weer gelijk een dure grap
Ja Basenji's zijn tofquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou, wie wil m hebben?
![]()
Overigens was ie buiten daarna voor het eerst wel braaf, hij durfde niet eens te flippen op de buurkat![]()
Oh Muis, basenji's, ik vind ze zo geweldig![]()
Gelukkig verharen ze als een malle, dus ze zijn hier resoluut van de lijst geschrapt
Oh ik wist niet dat alle kortharen dat doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat doen al die kortharen hoor, Kees gelukkig niet zo![]()
Ik wil sowieso nooit meer een hond die verhaart
Awwquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Mootje Mo <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er zo weinig verstand vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar Perc is een plukhond![]()
Er zijn vast wel kortharen die niet onwijs verharen, maar jack russels, mopsen, beagles, chihuahua's en weet ik wat allemaal wel.
Hoerig vies
Slecht en goedquote:
Er ligt zoeen mongool op de gang die de hele nacht loopt te gillenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:09 schreef Muis006 het volgende:
Haai Qhoe is het?
E: slapen in een ziekenhuis is altijd ruk. Hij is vast blij als ie naar huis mag?
Hoe gaat het met jou?
Heeft ie een slaapmiddel gevraagd? Meestal krijg je dat wel. En ziekenhuizen zijn waardeloos als het om slapen gaat. Slaap je eindelijk, schijnen ze met een zaklamp in je bakkes om te kijken of je wel slaaptquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:09 schreef Qwea het volgende:
Slecht en goed
Slecht : Hij doet geen oog dicht in dat gare ziekenhuis en is dus dood en doodmoe. En hij heeft om 06u lopen kotsen.
Goed : Hij voelt zich iig beter dan Zondag.
Alhoewel de wond nog steeds erg pijnlijk is.
Ja, elke fucking 2u zegt ie dat ze dat doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeft ie een slaapmiddel gevraagd? Meestal krijg je dat wel. En ziekenhuizen zijn waardeloos als het om slapen gaat. Slaap je eindelijk, schijnen ze met een zaklamp in je bakkes om te kijken of je wel slaapt
Ik ook niet maar in een ziekenhuis vraag ik er echt wel om. En oordopjes in, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Qwea het volgende:
Ja, elke fucking 2u zegt ie dat ze dat doenNee niks gevraagd, zei ik ook al tegen hem. Maar hij houdt niet van dat soort troep.
Jullie ook nog steeds niet opgeknapt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Lekkere actie van sjon not
rewimo beterschap
hier had een kindje gisteren spuitpoep zonder luier natuurlijk maar bij haar vader
ik ben nog steeds aan het oefenen voor zeehond
Ik kreeg echt net een smsquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Owwww, mag ie morgen wel los of weet ie nog niks Q?
Ja de zwart witte zijn het mooistquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Muis ik vind die zwart witten zoals op 0.56 zo mooi, maar niet die tricolor die dr na komt, wel echt zwart wit, net obertjes zijn dat
Tentamens zuigenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja de zwart witte zijn het mooist
Q, met mij gaat het goedbijna tentamens..
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Perc is kleiner dan mijn chinesen qua ruglengte en hoogte he?
Ja hij heeft ook een andere bouw, ik denk dat hij zwaarder is. Billy is geloof ik inderdaad hogerquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Perc heeft wel meer body hoor, hij weegt wel meer denk ik.
Nou mss is Billy nog wel zwaarder maar die is wel flink hoger gok ik
Nee 7.4 haalt Percy nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Billy is 34.5 cm schofthoogte, en weegt nu toch wel een amazing 7.4 kilo, Mr Dikbilkoe
De geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik eindelijk 1 reactie terug van al mn mails aan al die chihuahua fokkers voor een offerte, schrijft ze de naam van het ras verkeerd
Schone slaapsterquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee 7.4 haalt Percy niet. Ik zal het straks eens vragen aan mijn moeder.
Volgens mij zouden jouw hondjes en Percy het goed met elkaar kunnen vinden
Laat dat slaapster maar wegquote:
Volwassen NTs wegen tussen de 6 en 6.5quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Sjon weegt 6.2 en Chico 5.6, ik denk dat ie wel meer weegt dan die twee.
Ja jammer dat je m nie mee mag nemen
En dan laat je je pupje loslopen in een natuurgebied en wordt ie opgevroten door een reiger.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Perc is jonger dan Sjon zelfs nog![]()
De meeste chihuauafokkers vragen tussen de 1100 en 1500 euro voor een pup
Nou er zitten toch mooi 2 h's inquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Perc is jonger dan Sjon zelfs nog![]()
De meeste chihuauafokkers vragen tussen de 1100 en 1500 euro voor een pup
Ik las gisteren dus een stukje over een reiger die een pup had gepakt. Ik moest heel hard lachen en vond het ook wel een beetje sneuquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Shoot me, ik lijn Kees nog steeds aan als er een buizerd boven ons vliegt hoor, voor reigers zijn we nie bang nie, die zijn banger voor ons
* nokwanda kruipt er lekker warmpjes bijquote:
Ja sorry, maar dat verwacht je toch nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik zou er echt totaal niet om kunnen lachen.
Ik ken ook wel mensen wiens honden ( niet eens chihuahuapupjes ) gegrepen zijn door een uil of een buizerd, zo voor hun neus. Nou, dan ben je echt vet niet blij denk ik
Dat zei ik dus ook. het duurt vast niet lang en dan zit ik ook aan facebook ben ik bangquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik begin er dus absoluut niet aan , ik ken mezelf
Haar 1e tandje is idd door maar het komt door de AB arm ding ze valt in een rap tempo af.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jullie ook nog steeds niet opgeknapt?Krijgt Ean soms tandjes, dat ze spuitpoep heeft?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:58 schreef nokwanda het volgende:
* nokwanda kruipt er lekker warmpjes bij
Dat is het nadeel van AB inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Haar 1e tandje is idd door maar het komt door de AB arm ding ze valt in een rap tempo af.
Ze hoest wel een stuk minder dus ik heb goede hoop dat het eten er beter in gaat en blijft.
Ja hoor. Al heb ik me weer teveel werk voor secret santa in OUD op de hals gehaaldquote:
Ik was al verkouden sinds 22 november. Ik zat op mijn werk en je kon het zo door de gang horen verspreiden. Hoesten als een zeehond en dat houdt nu al weken aan. Maar na afgelopen weekend is daar een raar buikgriep-achtig iets bijgekomen. We zijn naar ons jaarlijkse familieweekend geweest en bijna iedereen heeft het. Als het door het eten was gekomen dan hadden we het zondag al wel gehad, maar inmiddels zijn we allemaal geveld. Gisterochtend om 6 uur omhelste nokManda de wc-pot al. Ik ging spontaan meedoen, maar de pot was al bezet en de gootsteen haalde ik niet meerquote:
Het heerst echt he.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was al verkouden sinds 22 november. Ik zat op mijn werk en je kon het zo door de gang horen verspreiden. Hoesten als een zeehond en dat houdt nu al weken aan. Maar na afgelopen weekend is daar een raar buikgriep-achtig iets bijgekomen. We zijn naar ons jaarlijkse familieweekend geweest en bijna iedereen heeft het. Als het door het eten was gekomen dan hadden we het zondag al wel gehad, maar inmiddels zijn we allemaal geveld. Gisterochtend om 6 uur omhelste nokManda de wc-pot al. Ik ging spontaan meedoen, maar de pot was al bezet en de gootsteen haalde ik niet meer
Maar.... we moesten wel verschijnen als Sinterklaas en Piet op de school waar nokManda's dochter werkt. Dat hebben we wel gedaan. Was een tikkie benauwd, maar het is gelukt.
Daarna zijn we thuis min of meer op de bank neergestort, rillend en met de verwarming op een hoge stand. Ik heb me maar ziekgemeld.
Croliquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Super!
Croli, hoe heet je op wordfeud?
Krijg net van een van mijn schoonzussen een mailtje met excuses. Zij dacht dat het door hun reerug kwamquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:02 schreef Rewimo het volgende:
Spugen doe ik gelukkig niet maar leeglopen des te beterHet heerst echt. Vorige week waren alle vrouwelijke teamleiders ziek bij ons, allemaal met dezelfde verschijnselen.
Natuurlijk. je kunt moeilijk 180 kinderen teleurstellen. Die verwachtingsvolle bekkies maken dan wel alles goed hoor. En de nauwelijks meer gelovende groep 7 en 8-ers zijn te lollig gewoon. Hey.... jij bent ene vrouw en je hebt een pruik op. (dat zei een antilliaanse jongen uit groep 8) Ik heb mijn antwoord: je moederrrrrrr heeft een pruik op ingeslikt en heb gezegd: ja, en nou wat? Zoveel vrouwen dragen een pruik. En toen heb ik zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, en dan toch nog gezwartepiet? Hulde ( en pics?????":P )
Beterschap allemaal.
Ik heb niks, maar ik weet wel bijna zeker dat het raak zal zijn als ik vrij ga nemen een week, dus ik twijfel nog steeds of ik dat nog wel zal doen![]()
Croli, FB is echt leuk, veeeeeeeel leuker dan Fok
Wraak is dan zoet hequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:08 schreef nokwanda het volgende:
en daarna heb ik hem bekogeld met pepernoten
Wij hadden beide erg leuk kun je afwisselen. Nu ben ik wel de expert in kotsen dus ik haal altijd de wc wel. Hij dus niet en had maar een emmertje naast het bed staan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:02 schreef Rewimo het volgende:
Spugen doe ik gelukkig niet maar leeglopen des te beterHet heerst echt. Vorige week waren alle vrouwelijke teamleiders ziek bij ons, allemaal met dezelfde verschijnselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |