SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy mag een kerst Jill:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde Spees voor zijn boehoehoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt de typo uit de tt ook klakkeloos overgenomen zie ik. Kuddekip!
quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy mag een kerst Jill:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
zonder speeltje is ze heel stil, jullie schuldquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Joysa het volgende:
Telkens als ik Jill zie kan ik alleen nog maar aan dat gekef denken
Nou en. Vreet ik allemaal op. En anders kweekt schoonpaps nieuwequote:
Mag ik bestellen?quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou en. Vreet ik allemaal op. En anders kweekt schoonpaps nieuwe.
ik heb me echt kapot gelachen om dat beestquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zonder speeltje is ze heel stil, jullie schuld
Februari de eerste weerquote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mag ik bestellen?
Lammetjes, hmmmmmm
Vooral oppassen dat je het speeltje gooide en niet het beest, qua formaat was het niet zoveel verschilquote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb me echt kapot gelachen om dat beest
Kunnen we serieus bestellen? (zou ik echt wel doen!quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Stormquee
n het volgende:
als je uggs koopt unfriend ik je hoor
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral oppassen dat je het speeltje gooide en niet het beest, qua formaat was het niet zoveel verschil
Haha geen idee!quote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kunnen we serieus bestellen? (zou ik echt wel doen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |