SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy mag een kerst Jill:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde Spees voor zijn boehoehoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt de typo uit de tt ook klakkeloos overgenomen zie ik. Kuddekip!
quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy mag een kerst Jill:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
zonder speeltje is ze heel stil, jullie schuldquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Joysa het volgende:
Telkens als ik Jill zie kan ik alleen nog maar aan dat gekef denken
Nou en. Vreet ik allemaal op. En anders kweekt schoonpaps nieuwequote:
Mag ik bestellen?quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou en. Vreet ik allemaal op. En anders kweekt schoonpaps nieuwe.
ik heb me echt kapot gelachen om dat beestquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zonder speeltje is ze heel stil, jullie schuld
Februari de eerste weerquote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mag ik bestellen?
Lammetjes, hmmmmmm
Vooral oppassen dat je het speeltje gooide en niet het beest, qua formaat was het niet zoveel verschilquote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb me echt kapot gelachen om dat beest
Kunnen we serieus bestellen? (zou ik echt wel doen!quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Stormquee
n het volgende:
als je uggs koopt unfriend ik je hoor
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral oppassen dat je het speeltje gooide en niet het beest, qua formaat was het niet zoveel verschil
Haha geen idee!quote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kunnen we serieus bestellen? (zou ik echt wel doen!)
Die vertrouw ik dan weer nietquote:
Nou, mocht hij het doen, dan wil ik graag bestellen en kom ik een rondje Brabant doen in mijn ultracoole teervrije-autootje...quote:
Fanatiekquote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn docent is gek. Om elf uur uitwerkingen terugsturen.
Als in "Fuck, ik heb de hele dag in de stad lopen shoppen (op mijn UGGS) en heb me net hard laten nemen door mijn fuckbuddy, die teringstudentjes moet ik nog wat sturen..... Nou ja, ik doe het nu wel even, het interesseert me toch geen reet"quote:
Wie?quote:Op maandag 5 december 2011 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh nu hebben ze gitzwarte ogen, nu moet ik uit gaan kijken
Ga je m dan zelf slachten?quote:Op maandag 5 december 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, mocht hij het doen, dan wil ik graag bestellen en kom ik een rondje Brabant doen in mijn ultracoole teervrije-autootje...
Je katten?quote:Op maandag 5 december 2011 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh nu hebben ze gitzwarte ogen, nu moet ik uit gaan kijken
quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als in "Fuck, ik heb de hele dag in de stad lopen shoppen (op mijn UGGS) en heb me net hard laten nemen door mijn fuckbuddy, die teringstudentjes moet ik nog wat sturen..... Nou ja, ik doe het nu wel even, het interesseert me toch geen reet"
Zoiets?
Nee, dat mag hij wel doen.quote:
Goeden garp!quote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rip
(haha snap je mijn garpjen?![]()
![]()
)
Hij fokt ze alleenquote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, dat mag hij wel doen.
Maar zo'n heel lammetje (wel dood dan he, en organen eruit gehaald), zou ik wel eens willen verwerken en opeten, hmmmm
En dan is de docente van IJs eigenlijk zo'n zure bejaarde van 55 met okselhaar wat je kunt vlechten en zo'n bril met een brillenkoord eraan en dan kan IJs nooit meer aan haar denken zonder aan mijn stukje te denkenquote:
Doet hij ze dan zelf alleen verkopen of laat hij ze ook slachten?quote:Op maandag 5 december 2011 23:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij fokt ze alleen. Heul veul lammetjes.O+.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |