Hey, en dat op 5 decemberquote:
Ja, die datum is eigenlijk toeval, het pakje moest op.quote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, en dat op 5 december
Ben ook een tijd terug gestopt met roken. Ook in 1 keer. Had 3 sigaretten in mijn la bewaard. Dan kon ik altijd als ik wilde een sigaret pakken. Een aantal weken later had ik er nog 2 over. Die heb ik weggegooid en sindsdien nooit meer behoefte gehad aan een sigaret
Ja met blowen ging het eigenlijk ook zo, hup ineens klaar. Hoop dat het nu net zo makkelijk gaat.quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef Godtje het volgende:
Stoppen met roken is heel lastig of heel makkelijk.
Stoppen als je niet wilt stoppen is heel lastig.
Als je wilt stoppen is het heel makkelijk.
Flink aantal mensen om me heen waarvan de ene op de andere dag de knop omging.
En pats klaar waren ze. Dan is het super makkelijk want je wilt niet meer roken.
Mwah. Het is goed dat je het doet. Maar gedeelde smart.... je doet het voor jezelf en de lastige drie dagen gaat niemand je vanaf kunnen helpen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
Een vriend van me stopt ook nu, gedeelde smart.
Ja tuurlijk, is ook zo.quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah. Het is goed dat je het doet. Maar gedeelde smart.... je doet het voor jezelf en de lastige drie dagen gaat niemand je vanaf kunnen helpen.
De ene wil er over praten, de ander wil er niet aan denken, etc etc
Na drie dagen ben je echt goed onderweg. Maar drie dagen sterk en consequent zijn.
En ja heel vermoeidend op bij elke aandrang van een peuk tegen jezelf te zeggen... NEE!
Dat ik niet met dr wil zoenen zolang ze rookt.quote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef MNR het volgende:
.. en daarom heb je motivatie nodig. Wat is je drijfveer om te stoppen? Het ouder worden van je huid? Je gezondheid? De kosten? Als je motivatie groter is dan je wil naar een sigaret, kom je er
quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ik niet met dr wil zoenen zolang ze rookt.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buiten godt...quote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef MNR het volgende:
.. en daarom heb je motivatie nodig. Wat is je drijfveer om te stoppen? Het ouder worden van je huid? Je gezondheid? De kosten? Als je motivatie groter is dan je wil naar een sigaret, kom je er
Ik ga meteen beginnen met roken.quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
that's my line!quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
auquote:
Ik had vooral last rond dag 10. Kolere wat was ik sjagrijnigquote:Op maandag 5 december 2011 23:08 schreef MNR het volgende:
Als je door de eerste week heen komt, kun je alles.
Succes! Ik wacht nog even tot m'n 40e...quote:Op maandag 5 december 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Nu móet het me wel lukken he! Voor godt en vaderland!
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had vooral last rond dag 10. Kolere wat was ik sjagrijnig
Ondertussen gelukkig weer begonnen. Roken is stoer![]()
Boh, ik was vanmorgen idd niet echt een zonnestraaltje..quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had vooral last rond dag 10. Kolere wat was ik sjagrijnig
Ondertussen gelukkig weer begonnen. Roken is stoer![]()
I dare you, eerst zoen je met een roker, daarna lik je daadwerkelijk een asbak uit, en daarna geef je je mening?quote:
komt ook meestal van mensen die uberhaupt nooit zoenenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:10 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind zoenen met iemand die rookt niet eens zo erg. Ik snap die heisa niet zo
ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
komt ook meestal van mensen die uberhaupt nooit zoenen.
Almowattes?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
OK, die nieuwe van Almodovar is echt hele zieke shit, maar ook heel erg sterk!
Ah, aanrader dus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
OK, die nieuwe van Almodovar is echt hele zieke shit, maar ook heel erg sterk!
Ja, hele creepy sfeer op een gegeven moment terwijl je in het begin iets hebt van "nou die gaat tegenvallen"quote:
Oke, dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hele creepy sfeer op een gegeven moment terwijl je in het begin iets hebt van "nou die gaat tegenvallen".
Als ie is afgelopen heb je echt een : WTF moment.
je moet er wel van houden, gezellig is andersquote:
Ik ben ook niet erg gezelligquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet er wel van houden, gezellig is anders.
@CL yeps.
Je hebt niet gezellig en downright freakyquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt niet gezellig en downright freaky.
Goed gesprek, lekker kortquote:
quote:
niets mis met een vrouw die haar mond eens weet te houden op zijn tijdquote:
Snel! ren naar de 3 gouden potten...eehhhhn potten met goud!quote:
Ik compenseer die momenten dan wel weer heel goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis met een vrouw die haar mond eens weet te houden op zijn tijd.
Daar hebben we gags voorquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik compenseer die momenten dan wel weer heel goed.
Begin jij nu ook al?quote:
Lekker!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga een saucijzenbroodje halen. Fuck die abs...
Et tu, HWquote:
Ik heb geen idee hoe en wat, dus ik riep maar watquote:
Ik dacht dat Airwin je had aangestoken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe en wat, dus ik riep maar wat.
Ik lees niet terug, niet in de avonden en heb dus geen idee waar je het over hebt, maar nee, das eerder andersom geweestquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat Airwin je had aangestoken.
Dat mag ik in dezen toch niet hopenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, niet in de avonden en heb dus geen idee waar je het over hebt, maar nee, das eerder andersom geweest.
quote:
Lang verhaalquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag ik in dezen toch niet hopen
Vast zo één dat eigenlijk helemaal niet wilt horen..quote:
vast nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast zo één die je eigenlijk helemaal niet wilt horen..
Oeh dat is wel vroeg ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker man! En ook een kaas/uibroodje opgeknabbeld...
Hij was ok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga een saucijzenbroodje halen. Fuck die abs...
Kanker-pv.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
En over anderhalf uur alweer naar de markt voor een patatje en kibbeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |