SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League speler van de maand Oktober
op @ pastebinIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
ok, doe ikquote:Op maandag 5 december 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
Nee, moet je even in FB vragen voor een change.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Hij gaat er wel hard in, maar rood ?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Te saai.quote:ok.quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met topscoorder Van Persie o.i.d. ?![]()
Waar de rijken willen zegevieren!quote:
Chelsea - City
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Rare kaart maar ook rare overtreding, alsof die gaat breakdancen?Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Dank voor de aanpassing, zal het nooit meer vergeten (denk ik)quote:
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Als iemand zo'n grote invloed in je leven speelt spreekt dat bijna voor zich, maar graag gedaan.quote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dank voor de aanpassing, zal het nooit meer vergeten (denk ik)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat duidelijker, speler lijkt gewoon voor de bal te gaan lijkt mij...![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef YazooW het volgende:
Tja dat doorhalen is wel erg gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat duidelijker, speler lijkt gewoon voor de bal te gaan lijkt mij...![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef YazooW het volgende:
Sterker nog, hij speelt ook de bal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat duidelijker, speler lijkt gewoon voor de bal te gaan lijkt mij...
Maar daarna breekt ie bijna Dembele's enkel.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Zal lastig worden met 10 man.. ik denk we allemaal vast afscheid moeten nemen van ons geld.quote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef inZanity het volgende:
Liverpool scoor s. Heb niet voor niks geld op jullie gezet![]()
i.i.g. wel duurquote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Morendo het volgende:
Liverpool heeft met Carroll toch dom ingekocht.
Ben er ook bang voor inderdaad..quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zal lastig worden met 10 man.. ik denk we allemaal vast afscheid moeten nemen van ons geld.![]()
Blunder van Reina. Murphy snijdt naar binnen en schiet, Reina laat los en Demsey schiet de rebound erin.![]()
Volgens mij is het 1-0 ?quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Het is 11 tegen 10 thuis en nog steeds faalt Fullham.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Het is 11 tegen 10 thuis en nog steeds faalt Fullham.Ja dat bedoel ikquote:![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]Wel tamelijk beroerd verwerkt van Reina jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fulham is wat mij betreft ook maar een matig clubje.quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk hoeveel balbezit lpool heeft. En die 1-0 was ook geluk.
Zeker in vergelijking met L'Pool.
Geluk of niet, netjes dat ze 3 punten pakkenIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:
Wat noem jij "verdiend" ?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
'King Kenny' is wel heel populair bij de fans, toch weet ik niet of hij nu zo'n fantastische trainer is.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Na vorig seizoen heeft hij er zoveel krediet bij terwijl dat toch al tegen oneindig aanzat dat ze daar ook niet anders over gaan denken.quote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef Morendo het volgende:
'King Kenny' is wel heel populair bij de fans, toch weet ik niet of hij nu zo'n fantastische trainer is.![]()
Vorig seizoem begon KK erg goed, maar zijn transfers (Carroll, Downing, Henderson, Adam voor 80-90 miljoen pond samen) zijn echt zo slecht geweest. Alleen Enrique heeft hij voor een normale prijs kunnen krijgen.
Beetje geluk, maar dat was volgens mij toch echt wel een rode kaart voor Spearing. Ookal win je de bal, als je dan studs up doorgaat op iemands enkel dan is het gewoon rood.![]()
![]()
Suarez z'n middelvinger vonden ze ook niet leuk.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/16043901.stm
Hij is goed bezig daar zegTwee lopende zaken inmiddels.
all your heroes are whores![]()
Zo ziet het er wel heel nasty uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
Vorig seizoem begon KK erg goed, maar zijn transfers (Carroll, Downing, Henderson, Adam voor 80-90 miljoen pond samen) zijn echt zo slecht geweest. Alleen Enrique heeft hij voor een normale prijs kunnen krijgen.
Beetje geluk, maar dat was volgens mij toch echt wel een rode kaart voor Spearing. Ookal win je de bal, als je dan studs up doorgaat op iemands enkel dan is het gewoon rood.
[ afbeelding ]
Leuke gezichtsuitdrukking Démbele trouwens
Gisteren ook weer 2 lelijke schwalbes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef sylvietjoo het volgende:
Suarez z'n middelvinger vonden ze ook niet leuk.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/16043901.stm
Hij is goed bezig daar zegTwee lopende zaken inmiddels.
Laatste 7 duels heeft Suarez 39x op doel geschoten waarvan 0 raak.![]()
Programma voor vanmiddag:quote:Arsenal - Everton
Bolton Wanderers - Aston Villa
Liverpool - Queens Park Rangers
Manchester United - Wolverhampton Wanderers
Norwich City - Newcastle United
Swansea City - Fulham
West Bromwich Albion - Wigan Athletic![]()
Ga zekers Arsenal effe bekijken straks
ze mogen alleen die wedstrijden wel een uurtje later laten beginnen vind ik.![]()
Jammer die had ik graag bij Liverpool gezien maar dat is wat moeilijk nu uiteraard, goede coach, vind hem wel geschikt voor de top en dat is Sunderland dus nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:01 schreef YazooW het volgende:
Martin O'Neill nieuwe manager bij Sunderland![]()
Goed om hem alweer terug te zien in de PL.![]()
Team in full: Szczesny, Djourou, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen, Song, Arteta, Ramsey, Gervinho, Walcott, Van Persie
Substitutes: Almunia, Miquel, Frimpong, Benayoun, Rosicky, Arshavin, Chamakh.
Everton: Howard, Hibbert, Baines, Jagielka, Heitinga, Neville (c), Fellaini, Coleman, Bilyaletdinov, Cahill, Saha. Bench: Mucha, Stracqualursi, Vellios, Barkley, Distin, McAleny, Gueye.
Maandag Man Shitty tegen Chelsea, ook de moeite waard.![]()
Liverpool XI vs QPR: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Adam, Henderson, Downing, Maxi, Kuyt, Suarez
QPR XI vs Liverpool: Cerny, Yojng, Gabbidon, Ferdinand, Traore, Wright-Phillips, Barton, Faurlin, Mackie, Smith, Bothroyd
--------------------------------------------------
Man United XI vs Wolves: De Gea, Smalling, Evans, Ferdinand, Evra, Nani, Valencia, Carrick, Jones, Rooney, Welbeck
Man Utd bench: Lindegaard, Fryers, Gibson, Giggs, Park, Young, Macheda
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Liverpool XI vs QPR: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Adam, Henderson, Downing, Maxi, Kuyt, Suarez![]()
Vrij aanvallend, jammer genoeg geen Bellamy ipv downing of hendersonquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:28 schreef Banaanensuiker het volgende:
Liverpool XI vs QPR: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Adam, Henderson, Downing, Maxi, Kuyt, SuarezAmsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Als Gervinho 1 op 1 is, weet je dat hij gaat missen. Hij moet daar echt op oefenen, elke wedstrijd wel 2 keer ofzo.![]()
Net als Walcott. Ook al zo slecht in 1 op 1quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef vaasinbloem het volgende:
Als Gervinho 1 op 1 is, weet je dat hij gaat missen. Hij moet daar echt op oefenen, elke wedstrijd wel 2 keer ofzo.![]()
Walcott is toch wel een stuk beter geworden in afmaken. Gervinho is ook gewoon te veel op zoek naar een doelpunt, terwijl hij soms beter kan afspelen.![]()
Laatste tijd zou ik niet weten. Heb hem te weinig zien spelen, maar een tijdje terug kon je bij hem ook de klok er op gelijk zetten dat hij ging missenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
Walcott is toch wel een stuk beter geworden in afmaken. Gervinho is ook gewoon te veel op zoek naar een doelpunt, terwijl hij soms beter kan afspelen.![]()
DSC4 met Arsenal - Everton ligt er hier uit, nog meer mensen die dat hebben?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Zelfde probleemquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
DSC4 met Arsenal - Everton ligt er hier uit, nog meer mensen die dat hebben?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
DSC4 met Arsenal - Everton ligt er hier uit, nog meer mensen die dat hebben?![]()
kutzooi wat is dit ik hoop dat hij het vanavond wel goed doet.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nou Arsenal hoeveel kansen wil je hebben vandaag
30 seconden laterquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Persie tikt er zo 1 in, like a bossAlleen wel iets meer dan in intikker.
![]()
oooh wat een goalOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
WohoooIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Wie heeft het PL record van aantal doelpunten in 1 calenderjaar? Shearer toch?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
ja, met 35 goals volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef BlaZ het volgende:
Wie heeft het PL record van aantal doelpunten in 1 calenderjaar? Shearer toch?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Football_records_in_England#Goals_2quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef BlaZ het volgende:
Wie heeft het PL record van aantal doelpunten in 1 calenderjaar? Shearer toch?
http://en.wikipedia.org/w(...)rst_tier_Top_Scorers
Zie niks![]()
Kan iemand mij de geschiedenis vertellen van de opblaasbare banaan die je vooral vroeger in de stadions zag![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Shearer is in ieder geval recordhouder.
Dat record van Henry gaat eraan denk ik. Van Persie heeft nog 4 wedstrijden de tijd.
Man City(uit), Aston Villa(uit), Wolverhampton (Thuis) , Queens park rangers (thuis)Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Hoezo kan die van Shearer er dan niet aan gaan? Die heeft maar 1 meer dan Henry.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:43 schreef BlaZ het volgende:
Shearer is in ieder geval recordhouder.
Dat record van Henry gaat eraan denk ik. Van Persie heeft nog 4 wedstrijden de tijd.![]()
Dat zegt 'ie toch niet..quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo kan die van Shearer er dan niet aan gaan? Die heeft maar 1 meer dan Henry.sig verwijderd door FA![]()
Vorm penalty gepakt tegen Fulham.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Was nog even aan het zoeken hoeveel doelpunten het record van Shearer is. 36 dus. Dat gaat nog lastig worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo kan die van Shearer er dan niet aan gaan? Die heeft maar 1 meer dan Henry.
http://www.goal.com/en-gb(...)ord-books-how-flyingCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Is z'n specialiteit aan het wordenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:46 schreef Blistering het volgende:
Vorm penalty gepakt tegen Fulham.![]()
Inderdaad, niet zijn eerste dit seizoen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is z'n specialiteit aan het wordenCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
De aantal?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk de aantal wedstrijden ook
Verder wel duidelijk wie van de 3 de grootste eindbaas is natuurlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zullen er eigenlijk nog steeds mensen zijn die liever broer konijn in de spits zien bij oranje?quote:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Persie 6 uit 6 waaronder 4 tegen San Marino, Hunter 12 uit 8.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen er eigenlijk nog steeds mensen zijn die liever broer konijn in de spits zien bij oranje?![]()
Dat zal je altijd houden, maar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan RvP zijn prestaties in het NL elftal, niet te vergelijken met wat hij bij Arsenal laat zienquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen er eigenlijk nog steeds mensen zijn die liever broer konijn in de spits zien bij oranje?![]()
Song speelt de laatste weken ook beter.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
leuke OP
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Wow!quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
aardige goalquote:
Henry op het tribune
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Wat een heerlijke passquote:
★★★![]()
![]()
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
NE moet de speelstijl maar aanpassen aan zoals Arsenal speelt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Persie 6 uit 6 waaronder 4 tegen San Marino, Hunter 12 uit 8.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ja want arsenel wint zo veel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
NE moet de speelstijl maar aanpassen aan zoals Arsenal speelt.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Alsof je een speelstijl zo kan overnemen? Excelsior speelt toch ook niet zoals Barcelona?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dat been ziet er leip uitquote:
Wel weer een geweldig doelpunt
[ Bericht 12% gewijzigd door tjoptjop op 10-12-2011 23:13:18 ]![]()
Torres' eigen schuld, moet ie maar scoren dan had hij dit klusje niet hoeven te doenquote:![]()
![]()
Met zijn duurste adidas voetbalschoentjesquote:![]()
Dadelijk Spurs
En de goal die erna kwam ook onterecht afgefloten.quote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef CaptainObvious39 het volgende:
wat the fuck, 2 keer hands van Stoke in de penalty box![]()
![]()
kut scheids
Tottenham werd daar 2x gigantisch genaaid in 20 seconden.![]()
Die Woodgate heeft toch bij Tottenham gespeeld?
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ja.quote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Die Woodgate heeft toch bij Tottenham gespeeld?sig verwijderd door FA![]()
Woodgate, Crouch, Palacios.quote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Die Woodgate heeft toch bij Tottenham gespeeld?![]()
21.00 Chelsea - Man. City
Erg benieuwd, Chelsea lijkt weer een klein beetje opgekrabbeld te zijn en City heeft ook al tegen topploegen laten zien dat ze erg makkelijk scoren.![]()
![]()
kan een heerlijke wedstrijd wordenquote:Op maandag 12 december 2011 12:29 schreef Paul-89 het volgende:
21.00 Chelsea - Man. City
Erg benieuwd, Chelsea lijkt weer een klein beetje opgekrabbeld te zijn en City heeft ook al tegen topploegen laten zien dat ze erg makkelijk scoren.
quote:Anderson: There is no chance I would ever consider having all my hair cut off. My hair is my life.
It's so important to me. If you cut off my hair, it is like cutting out my heart or cutting off my legs. I would cry for days and days.![]()
![]()
Lol
Sowieso uitspraken van mensen uit de voetbalwereld.
Adriaanse zei een jaar terug dat hij nooit meer zou terugkeren bij een Nederlandse club.
Van Gaal een tijd terug op tv : Ik kom nooit meer terug bij Ajax. Zou nog best kunnen uitkomen.
Hypocriet gedoe.![]()
Hij heeft ook zijn eigen contract moeten afkopen bij Porto dus dan zou ik ook zoiets in mijn contract laten opnemenquote:Op maandag 12 december 2011 18:38 schreef Paul-89 het volgende:
Ik las trouwens dat als Chelsea die Villas-Boas eruit gooit ze hem 23 miljoen moet meegeven..
![]()
Zonde, had makkelijk nog een paar jaar kunnen voetballen bij Ac Milanquote:Op maandag 12 december 2011 18:17 schreef YazooW het volgende:
Anelka na de winterstop naar Shanghai Shenhua
Ik las van de week trouwens nog in The Sun () dat Villas Boas zijn spelers verplicht heeft voortaan de doelpunten ook met hem te vieren...
![]()
![]()
Dat is voor Abramovich tipgeld.quote:Op maandag 12 december 2011 18:38 schreef Paul-89 het volgende:
Ik las trouwens dat als Chelsea die Villas-Boas eruit gooit ze hem 23 miljoen moet meegeven.
Daar ligt ie niet wakker van.quote:Op maandag 12 december 2011 19:18 schreef YazooW het volgende:
Ik las van de week trouwens nog in The Sun () dat Villas Boas zijn spelers verplicht heeft voortaan de doelpunten ook met hem te vieren...
belachelijk
Edit : oh, The Sun
Hoop op een leuke pot straks, acht Man C. toch wel te sterk voor dit Chelsea.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Over een half uurtje pas...quote:Op maandag 12 december 2011 19:26 schreef De_kromme het volgende:
City gaat vlammen, hoop ik voor mijn bets. Iemand de opstellingen al?![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 19:26 schreef De_kromme het volgende:
City gaat vlammen, hoop ik voor mijn bets. Iemand de opstellingen al?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik las dat Baasotelli misschien gepasseerd zou worden omdat hij uitging gisteren (terwijl Mancini dit had verboden)?
Ik ben bang voor Drogba trouwens.![]()
![]()
Team waar het meeste geld in is gestoken gaat winnen vanavondOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Laatste jaar of laatste 5 jaar ?quote:Op maandag 12 december 2011 19:33 schreef Cara het volgende:
Team waar het meeste geld in is gestoken gaat winnen vanavondIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Dan nog wint City ben ik bang. Chelsea heeft jaren lang niks uitgegeven waardoor ze nu ook wegzakken door alle oudjes. Wat ze toen snel probeerde op te vangen door Torres etcquote:Op maandag 12 december 2011 19:37 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Laatste jaar of laatste 5 jaar ?![]()
![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom Drogba op een zijspoor is beland. Wat een geweldenaar is dat toch, zie bijv afgelopen CL match tegen Valencia![]()
ramires - Romeu - Lampardquote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Lekker duidelijk. Vooral dat middenveld van Chelsea is heel duidelijk.
hier zeikerd
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Man city: Hart, Zabaleta, Kompany, Lescott, Clichy, Barreth Garry, Y. Toure, Balotelli, Silva, Milner, Aguëro.![]()
wut?quote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
Man city: Hart, Zabaleta, Kompany, Lescott, Clichy, Barreth Garry, Y. Toure, Balotelli, Silva, Milner, Aguëro.![]()
Bareth Garry
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Klopt, gemiddelde sopcast is puikerquote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is de betaalde internet stream van Sport1 kutkwaliteit zeg
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Verdomme zonde van mijn 4 euro. Ik dacht lekker in hoge kwaliteit te kunnen kijken!quote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, gemiddelde sopcast is puiker![]()
![]()
Hele leuke wedstrijd, zodra Chelsea balverlies lijdt dan is City geweldig goed. Tempo is vrij hoog. En door de goal zal Chelsea toch ook eerder moeten forceren.quote:"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC![]()
En een vrije bal van Balotelli die ongeveer net zo hoog over ging als een penalty van Jaap Stam"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC![]()
Het wordt zo 1-1quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
klootzakken, mijn stream loopt achter.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Vuile hond dat het is..quote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Nou Meireiles had er wel af gemogen voor die twee overtredingen zeg.." If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Om de een of andere reden vind ik de wedstrijden die 's avonds en doordeweeks worden gespeeld veel meer sfeer hebben.![]()
Sowieso wedstrijden in Decemberquote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Om de een of andere reden vind ik de wedstrijden die 's avonds en doordeweeks worden gespeeld veel meer sfeer hebben.
Liep net warm,. dus denk gepasseerd.quote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Is Torres geblesseerd of gepasseerd?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Adam Johnson voor James Milner a.u.b" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Het is ook echt honden weer..quote:![]()
Bij ons morgen ook ..
Die Meireiles zit ook dicht tegen zijn 2e geel aanquote:Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
A Mili A Mili A Mili A Mili?quote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zou het gemiddelde salaris zijn op het veld?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Miljoentje of 3 per jaar, schat ik zo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zou het gemiddelde salaris zijn op het veld?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Een negerquote:Op maandag 12 december 2011 22:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wie gaat er als eerst rood krijgen?![]()
Toure , die is al heel de avond een beetje geniepig bezigquote:Op maandag 12 december 2011 22:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wie gaat er als eerst rood krijgen?" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Nasri over 15 minuten..quote:Op maandag 12 december 2011 22:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zie Kompany ook nog wel rood krijgen naast onze grootste kanshebber Supermario.![]()
oeh.. niet dus..
Problem!?quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey kijk, paupers die via stream kijken.![]()
wtf, Maandag avond paupers in dit topic
Manchester City valt me tegen, zeker 2e helft.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: